Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Umowa do końca czerwca. Wypowiedzenie zarejestrowane. Przed chwilą telefon z numeru 223346180. Sam przedstawiłem swoje warunki, Pan nawet nic nie proponował.

Comfort+, Extra+, 6xCanal+, Pace PVR, Umowa 15msc, Stała cena 49zł. Nie mogą dać mi takiej oferty więc pożegnaliśmy się w pokoju. Mi na tv nie zależy bo nie mam czasu jej oglądać i nie zamierzam płacić jak za zboże. Dodam, że sam użytkuje abonament cyfry w domu. Reszta ogląda dvbt. Mam cyfrę ze względu na sport.. Obecnie płacę to co mam w podpisie czyli tyle samo co zaproponowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

chciałem napisać w tej samej sprawie, ale wypęłniając formularz nie wiem jak wpisać nr umowy. Tam sa jakieś propozycje z myślnikami. Mój numer umowy z ICA ma 10 cyfr i jak je wpiszę to nie chce się wysłać formularz. Jak próbowąłem jakoś wpisac numer zmieniając 0 na "-" to wysłało ale zaraz pryszła wiadomość na skrzynkę o błędzie w wysyłce na adres informacje@info1.ncplus.com.pl.

Co tam wpisać i jak żeby posżło, albo może macie jakiś adres e-mail na który moge wysłać zapytanie czy moje wymówienie jest zarejestrowane? Obecnie nie mam możliwości sprawdzenia numeru umowy papierowej bo gdzieś ją zapodziałem a numer wziąłem z ICA i taki sam numer mam na wzorze wymówienia z zeszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj napisałem mail do NC+ z zapytaniem, o potwierdzenie otrzymania wypowiedzenia, dacie rozwiązania umowy itp. Otrzymałem stosowna odpowiedź, a na końcu maila info:

"Jednocześnie informuję, że niebawem skontaktuje się z Panem Konsultant, aby zaproponować atrakcyjną ofertę."

Dlatego niebawem przekaże Wam, forumowicze, pełne wyjaśnienie słowa atrakcyjny, w mniemaniu NC+.

 

U mnie "niebawem" trwa już 13 dni ............ i czekam dalej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Kończy mi się umowa w maju a mam teraz za 79zł opcje 6xCANAL+, dawne pełne Universe+ i pakiet HBO na 12 miesięcy (pierwsze pół roku za 59zł).

Doradzicie mi co proponować? Chciałbym Comfort+, Extra+, Multi+, 6xCANAL+, może do tego C+VOD i HBO na pół okresu (bo obecnie ten pakiet jest za słaby by brać go na całość, liczą sobie za niego pełną odpłatność) - i to wszystko na 15 miesięcy: ile powiedzieć konsultantowi - 79zł czy może jeszcze zejść do 69zł od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostał ktoś ten odpowiednik pakietu full extra?? Ile on kosztuje i co w nim jest?? Za ile go można ugrać? Obecnie mam canal platinium z netvod, seriale, prapremiery i multiroom standard za 109zł. Chciałem ugrać full extra z prapremierami i multiroom premium też za 109zł, ale dużo użytkowników mówi, że już go nie ma. Prosze o jakieś opcje godne i warte uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź reklamacyjna z NC+

 

Witajcie,

 

Przyznam się zupełnie szczerze, że chyba jestem rekordzistą jeżeli chodzi o czas, w którym dostałem odpowiedź reklamacyjną. Przypomnę wszystkim, że złożyłem reklamacje, bo zostałem wprowadzony w błąd miałem płacić 68,30zł miesięcznie, a jak zwykle NC+ nie dopisało tego co się ustaliło. Wyszło, że wyraziłem zgodę na przedłużenie umowy na warunkach: przez pierwsze 5 miesięcy 15zł a potem 10 kolejnych po 94,90zł. Oczywiście wszystko miałem podparte nagraniem, więc złożyłem reklamacje tego samego dnia czyli 25 marca. Zaledwie 2 godziny po rozmowie! Rozmawiałem najpierw z konsultantem, a potem konsultant poprosił przełożonego, który był doskonale obyty w moim temacie. Twierdził, że taką opcje przyjąłem ze średnią ceną właśnie w wysokości 68,30zł, więc czego ja tak naprawdę chce? Powiedziałem, że cena 68,30zł miała obowiązywać od pierwszego kwietnia przez 15 miesięcy. Kierownik mi na to: że to nie możliwe, bo od 2 marca właśnie takie promocje są ze średnią ceną, ja mu poleciałem paragrafem prawnym i oświadczyłem, iż posiadam kopie dwóch rozmów z konsultantką tą z przed godziny 12:00 25 marca, jak i z 18:04 rozmowę przedłużeniową, bo w świetle polskiego prawa możesz swoje własne rozmowy nagrywać, nie wolno Ci jednak ich publicznie rozpowszechniać. W razie sprawy sądowej, sąd może dopuścić nagranie jako dowód w sprawie - informacja pewna od radcy prawnego. Kierownik zaczął mnie brać pod szpic, ponieważ chwaliłem się ofertą w internecie (na bank na tym forum są pracownicy NC+). Tak to prawda, ale podczas czytania aneksu nie pada ani słowa o zakazie przekazywania informacji, więc co ma piernik do wiatraka? Powiedział, że rozmowę sam osobiście jutro czyli 26 marca i do mnie zadzwoni – oczywiście nie zadzwonił. W dniu 26 marca oficjalnie złożyłem, czy może potwierdziłem reklamacje w godzinach porannych. Tego samego wieczorem zadzwoniłem ponownie, aby się upewnić, że mnie konsultantka nie zrobiła w konia. I już wtedy było gorąco, bo konsultant, który odebrał połączenie chciał za wszelką cenę anulować wszystko, tak aby umowa była dalej do 30 kwietnia z wypowiedzeniem. Nie zgodziłem się na ten manewr, bo obawiałem się, że nie będzie wypowiedzenia. W trakcie rozmowy poinformowałem, że idę do TV z nagraniem i aneksem, który dostanę, jeżeli odpowiedź reklamacyjna będzie negatywna. Powiedziałem, że czas najwyższy, aby ktoś zrobił Wam koło d…y i pokazał w jaki sposób oszukujecie abonentów. Zwłaszcza, że już drugi raz zostałem oszukany, ile można? Konsultant uszanował tą decyzje i się rozłączył.

Dzisiejszego dnia tuż po 9:00 rano dzwoni telefon, dzwoni mężczyzna z NC+ przedstawia się jako: Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami platforma nc+ i mówi, że się kontaktuje w sprawie złożonej reklamacji, i że oczywiście odsłuchał całą rozmowę i jak najbardziej potwierdza moją wersje wydarzeń, że miałem miesięcznie płacić te 68,30zł. Nie było mowy o średniej i tak dalej, ale na chwilę obecną nie ma takiej ceny stałej na poziomie 68,30zł w platformie. Ma dwa wyjścia dla mnie pierwsze to: powrót do Canal+ Silver, 4x Canal+ PVR i umowy do końca kwietnia z wypowiedzeniem, lub zachowania tego wszystkiego co ustaliłem w cenie stałej 69,90zł miesięcznie – to jest już cena gwarantowana do końca umowy, bez średniej. Ma nadzieje, że nie wyciągnę żadnych roszczeń prawnych w stosunku do NC+. Przyjąłem tą propozycje. Po zakończeniu rozmowy przyszedł email a oto jego treść:

 

 

 

Szanowny Panie.

 

W nawiązaniu do naszej rozmowy przeprowadzonej 28 marca 2014 roku, uprzejmie potwierdzam, iż aktualnie na Pana kontrakcie aktywna jest oferta promocyjna platformy nc+ na następujących warunkach:

 

- pakiet Comfort+ w cenie 29,90 zł przez 15 miesięcy,

- opcja Premium Sport Film w cenie 40 zł przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Extra+ przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Multi+ przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja HBO przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Redlight HD przez 15 miesięcy,

- bezpłatny najem dekodera ultraBox+ przez 15 miesięcy.

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt z Telefonicznym Centrum Abonentów (801 044 944 lub 22 310 47 47) lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego w strefie Abonenta na stronie internetowej http://www.ncplus.pl.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientami

platforma nc+

 

Posiadam w razie „w” także kopię tej rozmowy. Czekamy do 1 kwietnia co się pojawi w ICA. Co o tym myślicie, koniec wojny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek trochę inny. W zeszłym roku podczas migracji konsultant poinformował, że dodatkową opcje bodajże npremium będę miał za jeden miesiąc za darmo. Poźniej się okazało, że na fakturze 20 zł się pojawiło. Telefon do n-ki, konsultant mówi, że pewnie źle zrozumiałem, ale mogę złożyć reklamację. Po złożeniu reklamacji telefon, że faktycznie konsultant mówił o bezpłatnym miesiącu. Później korekta na fakturze, potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia zażalenia na e-maila, sms-em oraz listem. Chociaż przypadek inny to szansa jest....życzę powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agntx możesz dać 69zł, ale z HBO na całą umowę.

 

Dostał ktoś ten odpowiednik pakietu full extra?? Ile on kosztuje i co w nim jest?? Za ile go można ugrać? Obecnie mam canal platinium z netvod, seriale, prapremiery i multiroom standard za 109zł. Chciałem ugrać full extra z prapremierami i multiroom premium też za 109zł, ale dużo użytkowników mówi, że już go nie ma. Prosze o jakieś opcje godne i warte uwagi.

 

Skoro tego pakietu już nie ma to musisz sobie odpowiednik stworzyć i go wynegocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agntx możesz dać 69zł, ale z HBO na całą umowę.

To będzie chyba przesada bo do tej pory proponują mi to, co napisałem, ale za 79zł czyli Universe+, Extra+, Multi+ i 6xCANAL+ (w tym HBO ale na 6 miesięcy gdy umowa będzie trwała 15 miesięcy).

Może zaproponuję 69zł za goły pakiet bez HBO a 79zł za HBO ale na połowę umowy albo do końca roku. Nie chcę przeginać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek ja tylko nie bardzo łapię dlaczego w tej sprawie problem miał wyniknąć w następstwie podzielenia się otrzymaną ofertą z forum? Tak czy inaczej jeżeli takie rozwiązanie sprawy Cię satysfakcjonuje to i ja się cieszę.

 

@Agntx dlaczego przesada? Oferta ma pasować Tobie czy im? Twój abo aktualnie wynosi 79zł, bo dopłacasz standardową stawkę za HBO i bez tej paczki miałbyś Universe+/6xCanal+ za 59zł. Co za tym idzie nowa umowa za 69zł, ale z HBO jest rozwiązaniem kompromisowym i jak najbardziej realnym. Wypowiedzenie wysłane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Universe+ za 49 zł oraz biały nbox bez nagrywarki. Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie nie złożone.

Telefon dziś. Oferta za to co teraz 59 zł, bo doszły nowe kanały, a chciałbym dekoder z nagrywarką to chcą 199 zł za aktywację. Jestem z nimi od lutego 2010 i nie podoba mi się jak traktują stałego abonenta.

Najbardziej satysfakcjonowałaby mnie oferta: Comfort+ Multi+ Extra+ Sport&Film+(6C+) za 49 zł a dodatkowo zmiana dekodera na dekoder z nagrywarką najlepiej za 0 zł na miesiąc i aktywacja za 0. Nawet mogę zrezygnować z C+, żeby zmienić dekoder.

Zaoferowali Wam coś podobnego. Jaka najniższa cena za dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lokietek jeżeli masz 5800S to rzeczywiście warto go wymienić. Raczej dopiero po wypowiedzeniu i im bliżej końca aktualnej umowy oferta stanie się satysfakcjonująca. Mediabox standardowo aktywacja 49zł i czynsz miesięczny 5zł/m-c, możesz powalczyć o zwolnienie z aktywacji. Nierealne jest otrzymanie w tym co płacisz teraz jeszcze paczki Canal+ oraz mediaboxa, ale dołożysz 10zł/m-c i kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Universe+ za 49 zł oraz biały nbox bez nagrywarki. Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie nie złożone.

Telefon dziś. Oferta za to co teraz 59 zł, bo doszły nowe kanały, a chciałbym dekoder z nagrywarką to chcą 199 zł za aktywację. Jestem z nimi od lutego 2010 i nie podoba mi się jak traktują stałego abonenta.

Najbardziej satysfakcjonowałaby mnie oferta: Comfort+ Multi+ Extra+ Sport&Film+(6C+) za 49 zł a dodatkowo zmiana dekodera na dekoder z nagrywarką najlepiej za 0 zł na miesiąc i aktywacja za 0. Nawet mogę zrezygnować z C+, żeby zmienić dekoder.

Zaoferowali Wam coś podobnego. Jaka najniższa cena za dekoder?

Za 49 raczej tego nie dostaniesz. Mnie proponują za dokładnie to samo 64,90 i 9 mies HBO gratis i wymiana Pace na Mediaboxa za 149 lub 24 x 5zł. Obecnie mam Silver + C+ (6 kanałów) za 64. Chciałbym płacić tyle samo ale łącznie z 5 zł za dekoder. Jest szansa? Umowa do końca czerwca, wypowiedzenie już mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to chyba już koniec serialu o moim przedłużaniu, konsultanci widzą zmiany więc stanęło na:

 

- pakiet Comfort+ w cenie 29,90 zł przez 15 miesięcy,

- opcja Premium Sport&Film w cenie 40 zł przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Extra+ przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Multi+ przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja HBO przez 15 miesięcy,

- bezpłatna opcja Redlight HD przez 15 miesięcy,

- bezpłatny najem dekodera ultraBox+ przez 15 miesięcy.

 

cena 69,90 zł miesięcznie liczona od 1 kwietnia. Czy jestem zadowolony? Hmm.... Gdybym sobie nie dopilnował, to by mnie po raz kolejny wy....mali z tą ofertą. Co prawda miało być 68,30zł miesięcznie, ale 1,60zł to nie majątek. Proszę pilnujcie swoich umów, abyście potem nie byli nie miło zaskoczeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gursonek

 

To i tak dobra oferta. Super, że masz pełne miesiące, a nie coś na 4 miesiące, a coś na 9 itp itd. To wszystko miesza w głowie i robi wielki bałagan i chyba o to nc+ chodzi.

 

Skoro Twój pakiet wywalczyłeś w tej cenie co masz, to ja dorzuciłbym chętnie Cinemax, mediaboxa i multirrom standard. Jeśli cena byłaby za to 99,90 przez cały okres umowy, to bym łyknął. Pewnie za aktywacje MRs i mediaboxa trzeba byłoby dopłacić 2x49zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już po przedłużeniu umowy.

 

Wcześniej Universe+, 6xC, MR Standard( 69,00), a teraz po zastraszeniu, że przechodzę do POlsatu, że czekam tylko na kuriera, Pani bardzo szybko oddzwoniła i moja oferta :

 

53,20, przez 15 miesięcy.

 

Comfort+

Ekstra+

6xC

HBO (cały okres umowy)

Cinemax (cały okres umowy)

MR Pemium, (wymiana Standardu na Premium Pace)

Canal + VOD

Pani stwierdziła, że to najniższa cena jaką może dać i myślę, że miała rację, za 53 zł mam prawie FULL :) bez paczki REDLIGHT, która nie jest mi potrzebna.

Negocjacje były ostre. Na samym poczatku powiedziałem czego oczekuje i liczyłem na ofertę w granicach 60 PLN,a tutaj dzwoni dzisiaj Pani i mówi, że to ich ostatnia oferta i nic innego lepszego mi nie zaproponują, więc się zgodziłem.

Pozdrawiam miłą Panią :) konkretna rozmowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agntx dlaczego przesada? Oferta ma pasować Tobie czy im? Twój abo aktualnie wynosi 79zł, bo dopłacasz standardową stawkę za HBO i bez tej paczki miałbyś Universe+/6xCanal+ za 59zł. Co za tym idzie nowa umowa za 69zł, ale z HBO jest rozwiązaniem kompromisowym i jak najbardziej realnym. Wypowiedzenie wysłane?

Nie wysyłałem jeszcze wypowiedzenia ale zdecydowałem się podpisać poniższą umowę:

Najpierw na normalnej linii u konsultanta dostawałem Comfort+, Extra+, Multi+, 6xCANAL+ na 15 miesięcy za 89zł (widać cenią się po nowej pakietyzacji)

Poprosiłem o przełączenie do utrzymaniówki, wcześniej oczywiście lekko byłem zdegustowany propozycją i dałem to po siebie poznać. U nowego pana dostałem już coś lepszego:

Otóż dostałem Comfort+, Extra+, Multi+, 6xCANAL+, CANAL+ VOD, HBO na całą umowę a to wszystko na 15 miesięcy za 79.90zł.

Zgodziłem się i jestem zadowolony z usług nc+ bo nie potrzebuję nic więcej a też nie chcę wychodzić na dziada co mu zależy na każdym zapchlonym kanale za złotówkę ;) Dzięki za pomoc forumowiczom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...