Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli, jeżeli mam opcjonalnie Platinum to wchodzi w to też C+Vod ? Może niepotrzebnie bije się pianę na kanale 190 w dalszym ciągu mam Pakiet U+ za 59 zł. i opcje C+Platinum(opcja) za 0,00 zł. a ktoś napisał, aby poczekać do poniedziałku aby przetworzyli zamówienie. Jutro się skontaktuję i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@Kibo z tego co wyczytałem koledze chodzi o "Canal+Platyna" a nie "OP Platyna" 8)

Więc powinien mieć w standardzie

 

Takie małe przypomnienie jak to wyglądało na starcie zwłaszcza że jutro będzie nowe otwarcie NC+ :wink:

Forum będzie rozgrzane do czerwoności mam nadzieje że nie padną serwery :lol2:

 

 

2013_03_25_093103.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o NC+ to sprawa jest naprawdę skomplikowana. Niby kilka stałych ofert ale tak naprawdę to każdy z innym sprzętem po N, C+ , NC+ czy swoim. Każdy za ten sam pakiet płaci różne kwoty i ma różne usługi dodatkowe. Takie rzeczy to tylko w ............ . Jedno jest pewne, nigdy umowy bez wypowiedzenia, a po zawarciu patrzeć gdzie Cię wydymali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam nc+ od grudnia. Pani konsultantka oferowała mi ofertę z 6 canal+, a dostałem premium family sport tylko. Do wczoraj miałem jeszcze canal+, ponieważ wyczytałem że dostałem go na 2 miesiące. Co trzeba teraz zrobić? I czy możliwe jest, żeby tylko do nich przedzwonić i zadziała bez pisania reklamacji. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,

Czy jak mam aktualnie umowę na platynę + MR standard - umowa do września, to czy mogę dostać w tej chwili kolejny multiroom standard tylko, że bez dekodera, a z modułem CI+ do np. takiego telewizora: http://www.euro.com.pl/telewizory-led-l ... bhtml#opis tak aby za pomocą jednego pilota operować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam nc+ od grudnia. Pani konsultantka oferowała mi ofertę z 6 canal+, a dostałem premium family sport tylko. Do wczoraj miałem jeszcze canal+, ponieważ wyczytałem że dostałem go na 2 miesiące. Co trzeba teraz zrobić? I czy możliwe jest, żeby tylko do nich przedzwonić i zadziała bez pisania reklamacji. Z góry dziękuje za odpowiedź.

W tej ofercie nie było 6xC+ na stałe i mało prawdopodobne, żeby Ci tak powiedziała, pewnie nie słuchałeś uważnie. Zawierałeś umowę przez telefon? Jeśli tak to możesz składać reklamację, jeśli faktycznie tak Ci powiedziała to pewnie dostaniesz, ale szczerze mówiąc wątpię, żeby tak było. Jeśli zawierałeś umowę w punkcie to zapomnij, jedynym dowodem jest umowa na piśmie, a tam jest napisane, że masz Family & Sport a resztę na 2 miesiące w prezencie.

 

effe11, nie możesz :( Moduły są tylko w nc+ mix i to bez multiroomu niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Śledze wątek od dłuższego czasu , i mam pytanie .

Co moge wywalczyć obecnie posiadając :

pakiet Canal+Gold 89,00 zl

HBO za 0

kanaly CANAL + Premiere za 0

MR standart za 0

VOD+ konto podstawowe za 0

Umowa do konca kwietnia 2014 , wypowiedzenie wyslane i zarejestrowane

sprzet po C+ ( sagemcom x 2 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...