Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tak ale to dużo więcej niż sobie obrał czyli 49

 

Jest cała masa postów zarówno na tym forum jak i na innym gdzie ludziska mają taki sam pakiet jak ja i po wysłaniu wypowiedzenia otrzymują to samo w tej samej cenie 49 zł. Ja chcę jeszcze wymienić dekoder tak więc liczę się z opłatą 5 zł dodatkowo tak więc powinno być to realne no chyba że wszystkie posty to fake :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do tej pory 3 oferty:

 

1. Comfort+ premium sport+ turborekorder 500GB 64zł/12m

 

2. Universe+ premium sport+ turborekorder 500GB 3m HBO 59zł/12m

 

3. Comfort+ premium sport&film+ turborekorder 500GB 3m HBO 59zł/12m

 

Opornie to idzie ale blisko, blisko coraz bliżej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pare dni temu wyskoczył kominikat na ekranie TV ze 1 kwietnia kończy mi sie umowa i żebym ja przedłużył, myśle, spoko zadzwonie i przedłużę, ALE!

dzwonie dzisiaj i koleś mi mówi że MUSZĘ teraz płacić za te kanały co mam 84zł a teraz za Pakiet Canal+(w sumie wszystkie C+, film oraz C+ sport) płacę 60,99 coś tu jest nie tak.

Ok rok temu doszło do tej fuzji i miałem wykupiony pakiet Ligi Mistrzów i domniemam, że w ten właśnie sposób stałem się posiadaczem C+, film oraz C+ sport.

Moje pytanie:

Jak uważacie da się coś wynegocjować z żeby było taniej? Oczywiście konsultant nie chciał ani umowy na emaila wrzucić ani innych opcji... Dziwne, dziwne jest też to że dzisiejsze wydanie Gazety Wyborczej (w sumie nie czytam ale jakoś dziwnym trafem wpadła mi w ręce z tym akurat artykułem), że NC+ znów oszukuje klientów poprzez nieudostępniania umów, dopiero po jej podpisaniu- przypadek??!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny powtarzam, to nie ma większego znaczenia kto zadzwoni pierwszy. Ja zawsze dzwonie pierwszy i zawsze dostaje to co chce. A teksty typu "radzą na forach żeby nie kontaktować się samemu bo to znak że zależy nam na ofercie" śmieszą mnie. To jest korporacja, która jest nastawiona na zyski, a nie kobieta, którą chcesz zdobyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście masz rację. Jest to zrozumiałe że pod koniec umowy telefonuje się do danej firmy z zapytaniem o ofertę przedłużeniową. Ja także tak zrobiłem w połowie stycznia. Otrzymałem ze trzy oferty które daleko odbiegają od oferty którą mam obecnie. Dobrze ludzie też piszą na forach że staje się to już nudne takie coroczne wypowiadanie umów by dostać dobrą ofertę. Przed wypowiedzeniem nie ma w czym wybierać a jak tylko dostaną pisemko sprawa odwraca się diametralnie. Ja jestem tego samego zdania. Taka nc+ powinna skumać że cała masa wypowiedzeń pisana jest jako blef i ludziom chodzi o przynajmniej utrzymanie tego co mają. A tak to staje się to wszystko taką zabawą, małą wojenką i telefonami często w trakcie pracy. Powinno to wszystko działać odwrotnie: Dzwonię mówię że chcę utrzymać to co mam bo inaczej rezygnuję. Postraszenie lepiej by działało niż bawienie się w pisma.

 

Z innego forum:

 

Wypowiedzenia wysyłać ale za potwierdzeniem odbioru i po sprawie,koszt to 5 zł więcej .Do nich nie dzwonić każdy telefon od nas przypisują do naszego numeru abonenta i widać że dzwoniliśmy (czyli nam zależy).Postępować tak; 1 wypowiedzenie wysłać z potwierdzeniem odbioru ;2 wysyłamy do nich meila (po jakiś 3 tygodniach) od dotarcia naszego wypowiedzenia z warunkami na jakich jesteśmy gotowi przedłużyć naszą umowę(tylko bez przesady czytać aktualne oferty na forum) 3;czekamy na telefon.Dzwonią zawsze ostatniego dnia naszej umowy.Sprawdzane wielokrotnie (95% skuteczności).Panowie podstawa to cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość.Robiąc tak jak napisałem nic nie ryzykujecie,a na pewno zyskacie(może kiedyś ktoś piwo postawi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli złożyłeś wypowiedzenie to możesz sobie spokojnie zadzwonić i negocjować. Jak się nie uda tym razem to się uda następnym razem. Ale na miłość boską nie zabijajcie mnie tekstami typu "nie mogę pokazać, że mi zależy":)

 

Przypomnę może cztery składowe 100%-owego sukcesu: Normalny konsul to 25% sukcesu, drugie 25% to wypowiedzenie, kolejne 25% to umiejętności negocjacyjne, a końcowe 25% to trochę szczęścia. Ot cała filozofia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli złożyłeś wypowiedzenie to możesz sobie spokojnie zadzwonić i negocjować. Jak się nie uda tym razem to się uda następnym razem. Ale na miłość boską nie zabijajcie mnie tekstami typu "nie mogę pokazać, że mi zależy":)

 

a może wystarczy postraszyć konsultanta że wypowiem umowę jeśli nie pójdą na moje warunki? jak radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować o tym napomnieć. Moim zdaniem szkoda pieniędzy na infolinię jeśli nie ma zarejestrowanego wypowiedzenia w systemie. Słuchajcie ja przedłużyłem swoją umowę UWAGA 8 miesięcy przed zakończeniem swojej umowy. Trafiłem na normalnego konsula, umiejętnie negocjowałem no i fakt faktem miałem trochę szczęścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj 2 telefon po wysłaniu wypowiedzenia - mam C+Platinium + mediabox za 109 zł, umowa do końca września. Dzisiejsza propozycja to co mam w tej samej cenie + gratis HBO na 12 miesięcy. Czekam dalej, jeszcze mam czas, walcze o Univers, 6C+, HBO i mediabox za 69 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...