Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chwileczkę, przecież ty musisz ten dekoder do APSu zanieść albo odesłać do Polsatu, od tego momentu liczy się czas który ci odliczą od abonamentu, potem muszą Ci to naprawić a jak już naprawią to oddadzą i albo zostanie przedłużony czas umowy (nie musisz się na to zgodzić!) albo pieniądze wrócą na konto iCOK jako wolne środki albo jeśli sobie zażyczysz na konto bankowe. Przeważnie wracają na konto iCOK i tak jest najwygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Cyfrowy Polsat poinformował, że poprawiona wersja oprogramowania dla dekoderów Mini D1, Familijnego D2 i Familijnego F300, którą udostępniono na początku marca, będzie osiągalna na satelicie tylko do 13 kwietnia (do godz. 12:00). Niezaktualizowanie softu do tego czasu będzie się wiązało z wadliwym działaniem dekoderów.

 

Jedyną możliwością uaktualnienia oprogramowania będzie wtedy odesłanie sprzętu do serwisu Cyfrowego Polsatu. Wspomnianą informację operator skierował przede wszystkim do Autoryzowanych Punktów Sprzedaży, które na stanie mają nieużywane odbiorniki. Klienci indywidualni, którzy rzadko korzystają z dekodera, również powinni sprawdzić, czy posiadają już aktualną wersję oprogramowania (10.2111).

 

Soft aktualizuje się standardowo, po przejściu dekodera do Standby (stanu czuwania) lub ręcznie poprzez wybranie z Menu dekodera Ustawienia Systemowe – Aktualizacja Oprogramowania.

 

info: tvpolsat.info

 

Kto nie ma zaktualizowanego softu niech lepiej aktualizuje bo pozniej beda problemy. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma problem. Uszkodził mu się Samsung 305 po gwarancji. Niestety podpisał wcześniej aneks do umowy i nie wziął nowego tunera. Teraz jest tak, że płaci abonament a nie może odbierać, bo tuner nie nadaje się do naprawy. Niekompetentna pani w jakimś tam punkcie powiedziała mu, że nie może kupić nowego tunera, tylko musi podpisać nową umowę. To chyba jakaś bzdura. Poradźcie, jak mu pomóc.Moim zdaniem musi być aneks do istniejącej umowy i nowy tuner za rozsądną cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niech zadzwoni do CP. Kiedyś miałem podobny problem z Echostarem 606. Przedłużyli mi umowę na 24 miesiące, dali coś tam gratis, a co najważniejsze otrzymałem Samsunga SD, za symboliczną złotówkę, przy abonamencie Familijnym + Relax Mix.

Jak jest teraz, nie wiem. Trzeba zadzwonić i zapytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w imieniu innego abonenta CP. Ma Sagema ISD 3275 i uszkodzony pilot. Przez naciśnięcie przycisku na obudowie dekodera takiego z dwiema nutkami, wskoczyła lista kanałów radiowych. Jak wrócić z powrotem do listy telewizyjnej? Może ktoś z Was ma jeszcze taki dekoder i mógłby w miarę szybko dać mi odpowiedź. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zadzwoni do CP. Kiedyś miałem podobny problem z Echostarem 606. Przedłużyli mi umowę na 24 miesiące, dali coś tam gratis, a co najważniejsze otrzymałem Samsunga SD, za symboliczną złotówkę, przy abonamencie Familijnym + Relax Mix.

Jak jest teraz, nie wiem. Trzeba zadzwonić i zapytać.

 

Witam , mam podobny problem. Dekoder Sagem padł na amen. Kiedyś był wykupiony na własność a , że u teścia więc tak zostało bez nowej umowy.

Dzwoniłem do Polsatu , obiecali się odezwać, i tak już ok. miesiąca albo nawet dłużej. Umowa jest jeszcze ok 7 m-cy. Czy jest jakiś bat boży na tych heretyków - mimo interwencji NIKT nie raczy oddzwonić. Teść jest klientem już bardzo długo i takie traktowanie.

Jak ten problem ugryźć ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS nic nie pomoże w przypadku awarii dekodera. Naprawdę w systemie dostępnym dla APSów nie ma tyle możliwości co mają konsultanci COK. W przypadku w którym wyskoczy BRAK OFERT konsultant COK może mieć kilka ofert dostępnych a w przypadku biura podtrzymania klienta nawet może nawet jakąś ofertę skonstruować pod klienta.

 

A powiedz @hydra nie otrzymałeś jakiegoś nowego regulaminu przez który możesz wypowiedzieć umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz @hydra nie otrzymałeś jakiegoś nowego regulaminu przez który możesz wypowiedzieć umowę?

 

Masz rację , faktycznie jest nowy regulamin. Czy w tej sytuacji istniej taka możliwość - rozwiązania umowy ? Przyznam szczerze , że przeczytałem pobieżnie i zdążyłem uchwycić to , że zacznie obowiązywać od 10.05.2010 i nie trzeba go podpisywać by wszedł w życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale uważaj @hydra, ze względu na zmianę regulaminu możesz rozwiązać do dnia zapisanego w piśmie które dostałeś. Poszukaj dobrze takiego stwierdzenia. Pisz szybko i pędź na pocztę wysyłać poleconym priorytetem, ponieważ liczy się 30 dni od momentu wpłynięcia pisma do polsatu, jeśli przejdzie na nowy okres to będziesz miał dodatkowy miesiąc do płacenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS nic nie pomoże w przypadku awarii dekodera.

Mój znajomy podmienił w sobotę Sagema na Echostara 717 i został dalej na ,,starej umowie", więc nie pisz, że APS nic nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za informacje.

 

Nooo.. , jak pech to pech było do dzisiaj 19.04 - :/ Jeżeli wyślę jutro to będzie problem ? Czy "tylko" jeden m-c dłużej ?

 

Chwilka, data w piśmie to było 19.04? To wtedy nie możesz rozwiązać z tytułu zmiany regulaminu. Trzeba było szybko faksem wysyłać i do tego prioryterem poleconym. Wtedy mógłbyś się kłócić że pismo dotarło kilkoma drogami dla pewności a pierwsze z nich było przed danym terminem.

 

No chyba że chodzi ci o twój okres rozliczeniowy.

 

nie pisz, że APS nic nie pomoże.

 

Przepraszam, masz rację, jednak i tak dużo zależy do jakiego APSu się pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadalem te pytanie w innym dziale,ale jakos nikt mi nie odpowiedzial wiec zadam je tu.

Padl mi odbiornik wykupiony na wlasnosc ,gwarancja niestety juz tez minela(samsung DSB-H370G).Jesli okaze sie ze naprawa jest nieoplacalna to czy bede mogl wymienic badz kupic nowy sprzet????

Chodzi mi oto ze karta jest parowana z odbiornikiem wiec jak nowy odbiornik to i nowa karta!Czy bede musial podpisywac nowa umowe?????Prosze o porady

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...