Skocz do zawartości

Cyfra+ Multiroom


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to zacznijmy spamować im skrzynki że chore jest to doładowywanie co 6h. Może coś z tym zrobią :)

Fakt mogliby dać inne rozwiązanie może coś działającego radiowo. Bo dwóch kart nie zostawią i dobrze ich rozumiem. Już na jakimś forum czytałem, że ktoś narzekał że jedną kartę brat ma a on drugą a przecież multiroom z założenia ma być w jednym gospodarstwie rodzinnym a nie żeby sobie ludzie na spółkę jeden abonament brali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę z Cyfrą podpisałem w styczniu na komfortowy+ plus Canal+ i inne tam dodatki między innymi na Multiroom,Ciągle czekam na zaproszenie po odbiór i do dziś nie dostałem, a w umowie jest zapisane że do 31 marca muszę wymienić.

Mam pytanie kiedy podpisywaliście umowy i jak długo czekaliście na powiadomienie o odbiór Multiroomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podpisałem w grudniu a list dostałem w zeszłym tygodniu...proponowałbym Ci zadzwonić bo jeśli list gdzieś wcieło po drodze to możesz mieć później problemy z odbiorem multiromu (w umowie jest zapisane że do 31 marca musisz wymienić.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko jeżeli otrzymałem list w ktorym napisane jest zeby sie zgłosic po odbiór dekodera i mutliroomu - to pierwsze otrzymałem (dekoder) , drugiego (multiroom) "na szczeście" nie było to co w takim wypadku mam zrobić? List miła Pani oczywiście wzieła, a z tego co wiem to podobno nie ma prawa wydac mi samego dekodera bez wydania multiroomu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co w takim wypadku mam zrobić?

Z uwagi na brak Multiroomów powinieneś zatrzymać drugą kartę i winni tobie, z tego powodu, wyznaczyć inny termin odbioru - wymiany. I bez jakiejkolwiek realizacji tej częściowej wymiany. Jest to dowodem, że Cyfra+ w dalszym ciągu jest nieprzygotowana. Swoje decyzje podejmuje na żywioł i bez pokrycia. Zastanawiające jest to, że zatrzymuje adresowane do ciebie, więc już twoje pismo. Pismo jest "przepustką" do okazania a nie kuponem do wymiany na cokolwiek. Na wstępie wymienionego pisma oprócz wymienionego adresata w dalszej części czytamy, że jest to "zaproszenie" a tych również się nie odbiera zaproszonym, co mogłoby być źle poczytane. I, jeśli tak jest, to może być odebrane za obelgę i obrazę.

Kurcze! Wyszło mocne!

Pozostaję w nadziei, że w tym bałaganie również dla mnie zabraknie Multiroomów. Co mnie niezmiernie by ucieszyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie czysto techniczne dotycząca multiroomu.

Czy mozna inna dodatkową kartę aktywną multiroomu (np. z innego zestawu) przedłużać jej czas pracy (chodzi o te 6 godz. ) w innej karcie głównej multiroomu.? Sytuacja taka moze byc powstac np. w przypaku awari karty głownej i do czasu wymiany na nowa doładowywać ją np. u sąsiada ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z usługi Multiroom od kilku dni i jestem z niej bardzo zadowolony. Jako iż nie oglądam zbyt często drugiego telewizora, aktywowanie dodatkowego modułu nie jest czymś uciążliwym. Cieszę się, że operatorzy platform cyfrowych w Polsce wreszcie wprowadzili i tę usługę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy a właściwie problemiki z kartami multiroom ma wielu z nas.Ale łatwo można sobie z nimi poradzić.Jest to najczęściej niedbalstwo C+.

3 dni temu dostałem pisemko a wczoraj wymieniłem karty.Karta główna aktywowała się w głównym dekoderze ok.godziny i zagrała.

W tym samym czasie karta nr 2 siedziała w drugim dekoderze i do wieczora nic.Włożyłem ją na noc do dekodera głównego uprzednio

"uruchomiając" ją przy karcie nr 1 zgodnie z procedura (przycisk,kilka sekund i ok".Rano czyli po więcej niż 6 godz ponownie procedurka

i obrazu dalej nie ma.Telefon o godz 7.30 na 0801 066 066 (tylko o takiej porze można się do nich dodzwonić),pan kazał przełączyć na kanał 4 dla sprawdzenia

i ponownie na kanał 3 i powiedział że aktywuje kartę-czekać od kilku minut do godziny.Po 3 minutach był obraz.

Wynika z tego że przy wymianie karta nr 2 nie dostała uprawnień.Czyli gdzieś coś ktoś spie......

Ale teraz wszystko działa ok,nie klnijcie tak na multiroom bo to darmo a splitter kosztuje.Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy a właściwie problemiki z kartami multiroom ma wielu z nas.Ale łatwo można sobie z nimi poradzić.Jest to najczęściej niedbalstwo C+.

 

Ale teraz wszystko działa ok,nie klnijcie tak na multiroom bo to darmo a splitter kosztuje.Pozdrawiam!

 

Karta multiroom ma jeden plus. Zniechęca do oglądania telewizji a przecież zbyt długie oglądanie TV jest niezdrowe.

Jeszcze nie aktywowałem u teściów 2 modułu ale nie wyobrażam sobie żeby ktoś był zadowolony z tego że nagle traci sygnał i musi wędrować na piętro żeby naładować moduł. Kojarzy mi się to z telewizorem na monetę jak w Jasiu Fasoli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy a właściwie problemiki z kartami multiroom ma wielu z nas.Ale łatwo można sobie z nimi poradzić.Jest to najczęściej niedbalstwo C+.

3 dni temu dostałem pisemko a wczoraj wymieniłem karty.Karta główna aktywowała się w głównym dekoderze ok.godziny i zagrała.

W tym samym czasie karta nr 2 siedziała w drugim dekoderze i do wieczora nic.Włożyłem ją na noc do dekodera głównego uprzednio

"uruchomiając" ją przy karcie nr 1 zgodnie z procedura (przycisk,kilka sekund i ok".Rano czyli po więcej niż 6 godz ponownie procedurka

i obrazu dalej nie ma.Telefon o godz 7.30 na 0801 066 066 (tylko o takiej porze można się do nich dodzwonić),pan kazał przełączyć na kanał 4 dla sprawdzenia

i ponownie na kanał 3 i powiedział że aktywuje kartę-czekać od kilku minut do godziny.Po 3 minutach był obraz.

Wynika z tego że przy wymianie karta nr 2 nie dostała uprawnień.Czyli gdzieś coś ktoś spie......

Ale teraz wszystko działa ok,nie klnijcie tak na multiroom bo to darmo a splitter kosztuje.Pozdrawiam!

 

miałem to samo może tylko z tym zastrzeżeniem że druga karta siedziała 2 godziny w dekoderze a po telefonie została aktywowana w ciągu 1 minuty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multiroom-wcy są szczęśliwi , czy też nie! Sam odbieram w tę środę. Muszę. Sprawdziłem, jest ich kupa i cudu nie będzie. :> Szkoda. :(

To dziwne jak już wspomniałem dostałem od nich pismo,że przepraszają ale ze względu na popularność brakuję im zestawów i powiadomią mnie w następnym liście jak będzie już dostępny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę poćwiczyłem mój multiroom i wszystko działa dobrze.Jedynie rozczarował mnie mój dekoder nr 2 Ferguson 6900.Rozładowuje 6-cio godzinny limit karty nr 2 także kiedy nic nie oglądam.

Niby nic takiego bo mam go w sąsiednim pokoju ale denerwuje i myślę o wymianie na inny.Jak zachowuje się Ariva 100 i 200 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...