mike102 Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 (edytowane) 4 godziny temu, piotrekj66 napisał: Dlaczego nie ma w sklepie? Dlatego, że box nie ma certyfikacji dla Amazona - tak ktoś wcześniej pisał w tym wątku. Trzeba ściągnąć np z linka poniżej (przewiń w dół i będziesz miał listę wersji od najnowszej do najstarszej), wgrać na pendrive, zainstalować i korzystać https://apkpure.com/pl/prime-video-android-tv/com.amazon.amazonvideo.livingroom/versions?_gl=1*37zbvu*_ga*YW1wLVJFdjlvVDJIUkE4WW83cFNiN0tSZlBaRm5WR1RmSnFTWXlSeFZyUHhFcjk5dmlNaUF5Z1dmclpueGpOekc4Y1I. Edytowane 16 Maja 2022 przez mike102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 12 godzin temu, Emilio1985 napisał: Spróbuj ustawić inną paletę kolorów. Opcje te znajdziesz w tym samym miejscu gdzie rozdzielczosci. Kiedy dostałeś aktualizacje? Zostaw na kilka godzin pilot bardzo blisko dekodera. Najlepiej na noc, albo jak pójdziesz do pracy. @electro69 te opcje o ktorej mowilem masz w ustawieniach c+ boxa, tam gdzie rozdzielczosc. Jest to nowa opcja, ktora pojawila sie wraz z aktualizacja. Jeśli nie masz tam zadnej takiej opcji, to możliwe ze dlatego ze tv jest full hd. Byc moze koledze @Drze obraz sie krzaczy, bo cos jest nie tak z przestrzenia kolorow. NIc mnie nie zaskoczy. Sprawdziłem wszystkie ustawienia kolorów, dalej śnieży:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 @Drze a inny kabel/port HDMI? Albo restart dekodera? Masz w ustawieniach telewizora jakieś opcje dotyczące HDMI? U mnie po aktualizacji boxa w ogóle nie było rozdzielczości 4k 50Hz do wyboru (telewizor z Android TV). Przyczyna leżała w ustawieniach HDMI w telewizorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironiusz Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Czy u was też poziom głośności przeskakuje o dwie "kreski"? Jak nacisnę powiedzmy + volume, i trzymam guzik to przeskakuje o 1 ząbek w gorę, jak puszcze przycisk to wskakuje o kolejny. Jak nacisnę pojedynczym klikiem w gorę, to przeskakuje o 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 44 minuty temu, mironiusz napisał: Czy u was też poziom głośności przeskakuje o dwie "kreski"? U mnie dzieje się to samo (od momentu, gdy dokonałem aktualizacji do Androida 10). Trudno jest wyważyć dźwięk, gdy korzysta się z pilota od dekodera (albo jest za cicho, albo za głośno; nie można wyśrodkować). U mnie jest tylko 8 poziomów głośności. Do tego sam pasek głośności jest dwukrotnie wyższy niż wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironiusz Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, grreg2084 napisał: U mnie dzieje się to samo (od momentu, gdy dokonałem aktualizacji do Androida 10). Trudno jest wyważyć dźwięk, gdy korzysta się z pilota od dekodera (albo jest za cicho, albo za głośno; nie można wyśrodkować). No właśnie, zastanawiam się czy przywrócenie do ustawień fabrycznych może rozwiąże problem? Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+? Edytowane 17 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 Godzinę temu, mironiusz napisał: Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+? Standardowy. Szkoda, że na Android TV nie działają żadne aplikacje typu "Volume Styles" itp., które by pozwoliły zarządzać paskiem głośności (np. zwiększyć liczbę poziomów głośności z 8 do 16 itp.; wtedy problem by automatycznie zniknął). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiltel Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 3 godziny temu, mironiusz napisał: No właśnie, zastanawiam się czy przywrócenie do ustawień fabrycznych może rozwiąże problem? Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+? U mnie z paskiem i poziomem głośności podobnie. Nie przywracałem jednak ustawień fabrycznych po aktualizacji. Może niech ktoś się wypowie kto przywracał po aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 17 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2022 6 godzin temu, Emilio1985 napisał: @Drze a inny kabel/port HDMI? Albo restart dekodera? Masz w ustawieniach telewizora jakieś opcje dotyczące HDMI? U mnie po aktualizacji boxa w ogóle nie było rozdzielczości 4k 50Hz do wyboru (telewizor z Android TV). Przyczyna leżała w ustawieniach HDMI w telewizorze. zmienialem kable i porty HDMI w amplitunerze, do ktorego podlaczony jest rzutnik. Narazie zamowilem nowy kabel, jakis niby lepsiejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastaomen Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Cześć , słuchajcie czy Wam też poblokowało kanały np eska tv po23:00 po aktualizacji androida na canal+box? Mam zainstalowanego wolf lanch + apke do kanałów ( tak jak pisało na 88 stronie ) i wszystko działało do momentu aktualizacji ktoś już sobie z tym poradził ? Też u Was ten problem występuje ? Proszę o wsparcie , dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike102 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, Mastaomen napisał: Cześć , słuchajcie czy Wam też poblokowało kanały np eska tv po23:00 po aktualizacji androida na canal+box? A box masz aktywowany? Ja co prawda mam androida 9 i boxa bez aktywacji i wszystko działa. Edytowane 18 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastaomen Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 Tak box aktywowany i android 10 się wgrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mironiusz Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 To przywróć do ust fabr, nie aktywuj go, tylko zainstaluj Wolfa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastaomen Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 (edytowane) 5 godzin temu, mironiusz napisał: To przywróć do ust fabr, nie aktywuj go Tak zrobię zobaczymy wieczorem po 23:00 czy wyskoczy ta nieszczęsna Edytowane 18 Maja 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 W dniu 17.05.2022 o 13:38, Drze napisał: zmienialem kable i porty HDMI w amplitunerze, do ktorego podlaczony jest rzutnik. Narazie zamowilem nowy kabel, jakis niby lepsiejszy. zmiana kabla i reset urzadzenia nic nie pomogly, dalej sniezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artpaw6 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 @Drze jak masz możliwość to box pod pachę i sprawdź pod innym TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nolan Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 27 minut temu, Drze napisał: zmiana kabla i reset urzadzenia nic nie pomogly, dalej sniezy możesz zrobić fote i pokazać to śnieżenie ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej93 Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 W dniu 16.05.2022 o 11:07, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? Mam dokładnie to samo dodatkowo sparowanie słuchawek bezprzewodowych przez bluetooth zawiesza cały moduł łącznie z działaniem pilota. Przed aktualizacją normalnie można było mieć sparowanego pilota oraz słuchawki. Czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 18 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2022 W dniu 16.05.2022 o 11:07, itale napisał: Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację? bylo jesli pilot nie ma przycisku netflix nie przejmowac sie bez znaczenia podobno ma byc poprawione wkrotce nie wplywa na dzialanie jesli pilot ma przycisk netflix wymienic baterie i zrestartowac box, zrobi aktualizacje pilota i sie odczepi dotyczy wszystkich z tym komunikatem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastaomen Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 15 godzin temu, Mastaomen napisał: Tak zrobię zobaczymy wieczorem po 23:00 Dla informacji... działa dzięki "Mironiusz " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niespor Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 Cześć. Zna ktoś może patent, aby nie wyświetlał się przez cały czas opis programu w live channels jeżeli używa się button mappera lub innej podobnej aplikacji? Jeżeli jest włączony button mapper to opis z numerem kanału nie znika samoczynnie tylko po naciśnięciu przycisku cofnij. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drze Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 20 godzin temu, Nolan napisał: możesz zrobić fote i pokazać to śnieżenie ? Narazie nie sniezy jak ustawiam 4k i odswiezanie 25hz ,ale mam wrazenie, ze dziala jakos powoli. 20 godzin temu, artpaw6 napisał: @Drze jak masz możliwość to box pod pachę i sprawdź pod innym TV sprawdzalem pod monitorem i jest ok ,ale na rzutiku jest dupa , a przez rok dzialalo az milo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter7790 Opublikowano 19 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2022 (edytowane) Na Boxie jest jakiś problem teraz , bo zawiesza się co jakiś czas obraz i przy ponownym włączeniu kanału jest spowolniony obraz oraz brak dzwięku.Dopiero przy ponownym uruchomieniu Boxa jest ok.Dziś też dostałem aktualizacje pilota.Szkoda że pilot nie ma wybierania numerycznego , ale korzystając także z pilota od Tv poprzez Sterowanie HDMI można przełączać numerycznie i brak tej ciągle włączającej się planszy z my Canal. Edytowane 19 Maja 2022 przez piter7790 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pr84 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 Canal plus online udostępnił kanał 4k. Obraz niestety jest ciemny, co może być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil176 Opublikowano 20 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2022 (edytowane) Po tym jak mój box Canal+ Box 4K zaktualizował się do Androida 10 mam problem z dźwiękiem 5.1. Oczywiście nawet nie było żadnego info o aktualizacji ani jej pobieraniu, włączam nagle dekoder, a tam jakiś problem z obrazem, po restarcie dekodera nagle nowy Android. Mam nadzieję, że nie zrestartowałem go w trakcie aktualizacji i przez to mam problemy z dźwiękiem. Niestety, od czasu tej aktualizacji nie działa mi dźwięk 5.1. Mam głośniki Logitech Z906. W Android 9 głośniki normalnie wykrywały Dolby i przestawiały się na dźwięk 5.1, a po tej aktualizacji ani razu nie wykryło Dolby. Próbowałem zmieniać ustawienia, resetować do ust. fabrycznych, ale nic nie pomogło. Pytanie czy da się (a jeśli tak to jak) zresetować tego boxa, tak aby wrócił do Androida 9? Druga sprawa, znalazłem w necie, że są 3 opcje ustawień dźwięku przestrzennego w Android 10: automat, brak takiego dźwięku i manual. Poniżej podrzucam screen. W boxie mam tylko automat i brak. Da się jakoś 'dorzucić' to ustawienie manualnego wyboru? Jakiś launcher ma na to wpływ? Ja korzystałem póki co tylko z domyślnego launchera. Z góry dzięki za pomoc. Ustawienia dźwięku przestrzennego w Android 10 Edytowane 20 Maja 2022 przez kamil176 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.