Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Okazuje się z newsów, które zapodaje @cyfra.tv, że starzy abonenci zostali jak zawsze zrobieni w bambuko, bo cena Superpremium, która wynosiła przed podwyżkami 99 PLN, a obecnie 108 PLN, dla nowych abonentów ma wynosić znowu 99 PLN.

 

Niezła jazda i zupełnie bez trzymanki.

 

"Brawo" Cyfra+.

 

przecież nowi nie dostaną MR i PVR gratis, więc o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kiedy nie wiadomo o co chodzi, to zwykle chodzi ciągle o to samo.

 

A Ty jak myślisz, o co chodzi?

 

Jak dla mnie, to mogą nowym dawać nawet PVR na własność do umowy i zupełnie mnie to nie wzrusza, tylko zawsze mnie boli, jak ktoś moim kosztem robi sobie promocje i nagania klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@ebola1972, nie wiem jak Ty liczysz, 108, to zawsze jest 108, a 99 to 99, więc co by nie powiedzieć 9 złociszy w plecy.

 

I nawet nie chodzi o te 9 złociszy, tylko o fakt, że C+ wykonała ten manewr podwyżki nie dlatego, że wzrosły im koszty, tylko dlatego, żeby starzy zapłacili za promocję dla nowych.

 

A to mi się już podoba mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiesz co @biw, bez urazy, ale jak czytam takie mądrości, jak to napisałeś powyżej, to zwyczajnie robi mi się nieswojo, że ludzi stać na takie zupełnie odrealnione opinie.

 

I to podejrzewam, że zupełnie bezwstydnie.

 

Oczywiście, że jako najostatniejszy z ostatnich argument, może posłużyć taki, jak to zaprezentowałeś, ale dlaczego mam szukać innej oferty, a nie lepiej jest próbować resocjalizować sprzedawców takich jak C+?

 

Odejdę z C+ i gdzie pójdę, do CP, czy może do n, które za chwilę niczym nie będzie się różnic od C+?

 

Bzdura i nawet tak nie mów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem bardzo długo z Cyfrą, ale ani raz nie przedłużałem umowy, nie wypowiadałem ze względu na zmianę regulaminu i nie prosiłem się konsultantów o przyzwoite warunki przedłużenia umowy. Kończy się umowa wypowiadam ją i idę do punktu i biorę nową. Uważam również za chorą sytuację że przy przedłużeniu jeden dostaje taką, oferte a ktoś inny inną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To z innej beczki.

Wykupiłem sobie od kwietnia HBO HD, bo m i zależało na jednym serialu ;)

 

1-szy odcinek obejrzałem, no ok, ale coś mi nie pasowało.

Poszukałem w necie, ściągnąłem ten odcinek - i bingo.

Jest to 1-szy odcinek sezonu 2-giego i jak to bywa w serialach premium oczywista oczywistość, że przy pierwszym odcinku kolejnego sezonu jest streszczenie całego poprzedniego sezonu.

...Jest oczywiste, ale tylko w tej wersji z neta, w wersji za ciężką kasę z HBO HD Original jest to obcięte.

 

Tak traktując polskich klientów operator Cyfra+ oraz wielkie koncerny od których ten serial jest kupowany po prostu wali do swojego gniazda, podcina gałąź na której siedzi itp. itd.

W życiu nie będę miał skrupułów by coś ściągnąć z neta, jeśli płacąc za coś jestem traktowany jak klient drugiej kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Kolego - Gra o Tron - odcinek 1-szy drugiego sezonu.

Spartakusa akurat 1-szego odcinka 3-go sezonu czyli Vengeance ( a nie drugiego, bo obie serie widziałem - Krew i Piach oraz Bogowie Areny) nie oglądałem, bo w marcu nie miałem HBO.

Ciekawe, czy w tej naszej HBO wersji było streszczenie w pierwszym odcinku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak traktując polskich klientów operator Cyfra+ oraz wielkie koncerny od których ten serial jest kupowany po prostu wali do swojego gniazda, podcina gałąź na której siedzi itp. itd.

W życiu nie będę miał skrupułów by coś ściągnąć z neta, jeśli płacąc za coś jestem traktowany jak klient drugiej kategorii.

 

Ale dlaczego piszesz w dziale: "Narzekamy na Cyfrę+" ? No chyba, że na CP leciała inna wersja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Taki temat: w lutym 2012 roku dostałem ofertę HBO HD za 14,90 zł. miesięcznie na co się zgodziłem (rozmowa nagrana przez c+)

W marcu policzono mi 19,90 zł. za zamówioną opcję, oczywiście złożyłem reklamację dlaczego 19,90 a nie 14,90.

W odpowiedzi dostałem informację że w związku z tym, że konsultant podał błędną opłatę za HBO HD oraz nie poinformował mnie o aktywacji HBO GO

pani z C+ odłączyła HBO HD i wyksięgowała opłatę 19,90 zł.

 

Moim zdaniem umowa to umowa zwłaszcza jak jeszcze została nagrana i HBO HD w cenie 14,90 powinienem odbierać nadal a kosztami powinno się obciążyć tego, kto ofertę składał.

A C+ pisze:

"W przypadku, gdy warunki promocji nie są zgodne z informacjami przekazanymi przez konsultanta, a Abonent składa wniosek reklamacyjny, zostaje przywrócona poprzednia oferta programowa" - nie prosiłem o wyłączenie tylko o naliczanie opłaty 14,90 czyli takiej na jaką się zgodziłem i co zostało nagrane.

 

Poproszę o porady czy cokolwiek można zdziałać z tym tematem czy też dać sobie spokój.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...