furi_dp Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 to już zakrawa na kpinę. niestety, takie czasy, że każdy każdego by tylko ładował w .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Muszą czymś przyciągnąć na Wielkanoc świeżych abonentów i wcale mnie to nie dziwi ktoś musi płacić więcej żeby ktoś mógł mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Negocjujący dostaje gorsze umowy, nie negocjujący jeszcze gorsze a nowy w zamian najlepsze i to jest biznes cyfry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Okazuje się z newsów, które zapodaje @cyfra.tv, że starzy abonenci zostali jak zawsze zrobieni w bambuko, bo cena Superpremium, która wynosiła przed podwyżkami 99 PLN, a obecnie 108 PLN, dla nowych abonentów ma wynosić znowu 99 PLN. Niezła jazda i zupełnie bez trzymanki. "Brawo" Cyfra+. przecież nowi nie dostaną MR i PVR gratis, więc o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Kiedy nie wiadomo o co chodzi, to zwykle chodzi ciągle o to samo. A Ty jak myślisz, o co chodzi? Jak dla mnie, to mogą nowym dawać nawet PVR na własność do umowy i zupełnie mnie to nie wzrusza, tylko zawsze mnie boli, jak ktoś moim kosztem robi sobie promocje i nagania klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 za to co mam za 108 zeta nowy zapłaci 99 + 10zeta MR + 10 zeta- za dwa Philipsy PVR czyli razem 119 zeta. Straty nie mam. Tzn, mam 4 zeta bo przed podwyżką było 104zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 @ebola1972, nie wiem jak Ty liczysz, 108, to zawsze jest 108, a 99 to 99, więc co by nie powiedzieć 9 złociszy w plecy. I nawet nie chodzi o te 9 złociszy, tylko o fakt, że C+ wykonała ten manewr podwyżki nie dlatego, że wzrosły im koszty, tylko dlatego, żeby starzy zapłacili za promocję dla nowych. A to mi się już podoba mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mietko82 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 @Niosący Światło @ maxsat. Ale tu macie chłopaki rację że dokładamy do nowych abonentów swoją kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biw Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Zrezygnuj z usług Cyfry nie będziesz dokładać kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Wiesz co @biw, bez urazy, ale jak czytam takie mądrości, jak to napisałeś powyżej, to zwyczajnie robi mi się nieswojo, że ludzi stać na takie zupełnie odrealnione opinie. I to podejrzewam, że zupełnie bezwstydnie. Oczywiście, że jako najostatniejszy z ostatnich argument, może posłużyć taki, jak to zaprezentowałeś, ale dlaczego mam szukać innej oferty, a nie lepiej jest próbować resocjalizować sprzedawców takich jak C+? Odejdę z C+ i gdzie pójdę, do CP, czy może do n, które za chwilę niczym nie będzie się różnic od C+? Bzdura i nawet tak nie mów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biw Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Ja jestem bardzo długo z Cyfrą, ale ani raz nie przedłużałem umowy, nie wypowiadałem ze względu na zmianę regulaminu i nie prosiłem się konsultantów o przyzwoite warunki przedłużenia umowy. Kończy się umowa wypowiadam ją i idę do punktu i biorę nową. Uważam również za chorą sytuację że przy przedłużeniu jeden dostaje taką, oferte a ktoś inny inną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 każdego klienta traktują indywidualnie he he a tak na poważnie to szukają punktu na tej skali podwyżki na którą klient się zgodzi - jeden się zgodzi na 6 zł drugi na 10 inny jeszcze inaczej. Próbują klienta wyczuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 To z innej beczki. Wykupiłem sobie od kwietnia HBO HD, bo m i zależało na jednym serialu 1-szy odcinek obejrzałem, no ok, ale coś mi nie pasowało. Poszukałem w necie, ściągnąłem ten odcinek - i bingo. Jest to 1-szy odcinek sezonu 2-giego i jak to bywa w serialach premium oczywista oczywistość, że przy pierwszym odcinku kolejnego sezonu jest streszczenie całego poprzedniego sezonu. ...Jest oczywiste, ale tylko w tej wersji z neta, w wersji za ciężką kasę z HBO HD Original jest to obcięte. Tak traktując polskich klientów operator Cyfra+ oraz wielkie koncerny od których ten serial jest kupowany po prostu wali do swojego gniazda, podcina gałąź na której siedzi itp. itd. W życiu nie będę miał skrupułów by coś ściągnąć z neta, jeśli płacąc za coś jestem traktowany jak klient drugiej kategorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 @FFan Pewnie chodzi Ci o Spartakusa?Jest już 9 odc 2 serii :)Oczywiście w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FFan Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Nie Kolego - Gra o Tron - odcinek 1-szy drugiego sezonu. Spartakusa akurat 1-szego odcinka 3-go sezonu czyli Vengeance ( a nie drugiego, bo obie serie widziałem - Krew i Piach oraz Bogowie Areny) nie oglądałem, bo w marcu nie miałem HBO. Ciekawe, czy w tej naszej HBO wersji było streszczenie w pierwszym odcinku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 dlatego ja się bronię rękami i nogami przed serialami - człowiek się przyzwyczai i co koniec promocji albo umowy i nie da rady dalej oglądać, a z powodu jednego serialu bulić tyle to nieporozumienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytrynek Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Tak traktując polskich klientów operator Cyfra+ oraz wielkie koncerny od których ten serial jest kupowany po prostu wali do swojego gniazda, podcina gałąź na której siedzi itp. itd.W życiu nie będę miał skrupułów by coś ściągnąć z neta, jeśli płacąc za coś jestem traktowany jak klient drugiej kategorii. Ale dlaczego piszesz w dziale: "Narzekamy na Cyfrę+" ? No chyba, że na CP leciała inna wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipster_Zippa Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Uważam że lista kanałów jest niezbyt logiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clf Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Lista kanałów "zachęca" do wykupienie HD. Eurosport wywalony na 200cośtam itp. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 @clf Skoro masz dekoder HD od Cyfry,pobaw się PID-ami to ściągnij sobie listę pod dekoder SD i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 rany korzystacie z dekodera HD i wolicie ogladac kanaly w SD , yooo chyba ludzie z dobrobytu zfixowali haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek33 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam Taki temat: w lutym 2012 roku dostałem ofertę HBO HD za 14,90 zł. miesięcznie na co się zgodziłem (rozmowa nagrana przez c+) W marcu policzono mi 19,90 zł. za zamówioną opcję, oczywiście złożyłem reklamację dlaczego 19,90 a nie 14,90. W odpowiedzi dostałem informację że w związku z tym, że konsultant podał błędną opłatę za HBO HD oraz nie poinformował mnie o aktywacji HBO GO pani z C+ odłączyła HBO HD i wyksięgowała opłatę 19,90 zł. Moim zdaniem umowa to umowa zwłaszcza jak jeszcze została nagrana i HBO HD w cenie 14,90 powinienem odbierać nadal a kosztami powinno się obciążyć tego, kto ofertę składał. A C+ pisze: "W przypadku, gdy warunki promocji nie są zgodne z informacjami przekazanymi przez konsultanta, a Abonent składa wniosek reklamacyjny, zostaje przywrócona poprzednia oferta programowa" - nie prosiłem o wyłączenie tylko o naliczanie opłaty 14,90 czyli takiej na jaką się zgodziłem i co zostało nagrane. Poproszę o porady czy cokolwiek można zdziałać z tym tematem czy też dać sobie spokój. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Ja bym dał spokój i włączał drugiego a ostatniego wyłączał lepiej na tym byś wyszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenek33 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Wiem ale sam fakt - umowa zawarta telefonicznie to powinna obowiązywać a nie jak oni chcą. Ja gdybym zerwał umowę terminową to kary finansowe a C+ jak coś zerwie to widzę nic nie zdziałamy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Konlsultanci czasem wprowadzają w błąd, ale rozumiem że umowa to umowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi