Mam prośbę o pomoc co zrobić w następującej sytuacji:
- mam instalację sat opartą o multiswich oraz antenę z dwoma konwerterami. Instalacja ma 10 lat, została założona w trakcie budowy domu
- moja instalacja jest multiroom: OLED Sony KD-65AG9 (z nim jest problem) z modułem CI+ ECP Canal+, plazma Panasonic z dekoderem 4K Ultra Box Canal+, LED Loewe z modułem CAM Polsat
- problem jest z Sony KD-65AG9 (kupiony 06.2020): TV normalnie odbiera program sat przez własny tuner i moduł CI+ ECP Canal+, poziom sygnału jest 100%, jakość sygnału zwykle około 90%, nie ma problemów jakością obrazu, kanały 4K działają dobrze. Jednak przy próbie przestrojenia TV aby np. skonfigurować nową listę kanałów lub sprawdzić czy są jakieś nowe kanały, Sony nie widzi sygnału sat w menu konfiguracji
- we wrześniu zgłosiłem naprawę serwisową, był u mnie serwis Sony. Stwierdzili najpierw, że "to dziwne". I tyle. Nie zrobili nic. Po miesiącu zgłosiłem powtórną sprawę serwisową. Wtedy przez telefon dowiedziałem się, że problem jest z moją instalacją sat, a konkretnie z tym że są dwa konwertery na antenie (tzw. "zez") i tego mój Sony 65-AG9 nie widzi. Mam zmienić instalację na taką z jednym konwerterem (+ multiswitch, który jest teraz) albo na system opartym na jednym kablu (unicable).
Jasne, że mogę zmienić instalację ale jeżeli diagnoza serwisu jest błędna, to wyrzucę w błoto ładnych parę groszy.
Pytanie
Navy1
Mam prośbę o pomoc co zrobić w następującej sytuacji:
- mam instalację sat opartą o multiswich oraz antenę z dwoma konwerterami. Instalacja ma 10 lat, została założona w trakcie budowy domu
- moja instalacja jest multiroom: OLED Sony KD-65AG9 (z nim jest problem) z modułem CI+ ECP Canal+, plazma Panasonic z dekoderem 4K Ultra Box Canal+, LED Loewe z modułem CAM Polsat
- problem jest z Sony KD-65AG9 (kupiony 06.2020): TV normalnie odbiera program sat przez własny tuner i moduł CI+ ECP Canal+, poziom sygnału jest 100%, jakość sygnału zwykle około 90%, nie ma problemów jakością obrazu, kanały 4K działają dobrze. Jednak przy próbie przestrojenia TV aby np. skonfigurować nową listę kanałów lub sprawdzić czy są jakieś nowe kanały, Sony nie widzi sygnału sat w menu konfiguracji
- we wrześniu zgłosiłem naprawę serwisową, był u mnie serwis Sony. Stwierdzili najpierw, że "to dziwne". I tyle. Nie zrobili nic. Po miesiącu zgłosiłem powtórną sprawę serwisową. Wtedy przez telefon dowiedziałem się, że problem jest z moją instalacją sat, a konkretnie z tym że są dwa konwertery na antenie (tzw. "zez") i tego mój Sony 65-AG9 nie widzi. Mam zmienić instalację na taką z jednym konwerterem (+ multiswitch, który jest teraz) albo na system opartym na jednym kablu (unicable).
Jasne, że mogę zmienić instalację ale jeżeli diagnoza serwisu jest błędna, to wyrzucę w błoto ładnych parę groszy.
Proszę o Wasze zdanie na ten temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.