Skocz do zawartości

Rezygnacja z n-ki


psawczuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może mi ktoś potwierdzić czy dobrze rozumuję? Zawarłem umowę 22 grudnia 2010 na świąteczną rewolucję na 13 miesięcy. Rozumiem że umowa trwa do 31.01.2012 potem przechodzi na czas nieoznaczony. Punkt 10 rozdziału II regulaminu promocji mówi że umowę można wypowiedzieć z zachowaniem 3-miesięcznego okresy wypowiedzenia. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego następującego po dniu złożenia wypowiedzenia.

Czyli wysyłam pismo z wypowiedzeniem w grudniu 2011, bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna się 1 stycznia czyli w ostatnim miesiącu trwania umowy. 31 stycznia wyłaczają mi sygnał i do 14 lutego muszę oddać dekoder? Przy założeniu oczywiście że nie przedłużam umowy na nowych zaproponowanych mi w grudniu za rok warunkach.

Czy raczej 3 miesięczny okres wypowiedzenia oznacza, że muszę umowę wypowiedzieć w październiku (zostaje listopad, grudzień i styczeń - 3 miesiące...)???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szykuje się w najbliższych tygodniach/miesiącach jakaś okazja do rozwiązania umowy (z tego co czytałem, to jedynie usunięcie kanału)?

 

EDIT:

przewertowałem google i widzę, że niedawno odłączono KIDSCO i Movies24 - mogę z tego powodu złozyć rezygnacje? i czy jest jeszcze czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytowana odp z innego forum: istnieje taka sposobność. 1.02.2011 wprowadzają 4 kanały BBC i jak najbardziej można wypowiedzieć z tego powodu umowę jeśli się nie akceptuje tej zmiany. ten sam punkt na podstawie którego teraz wypowiedzialem umowe. Ust 8 Rozdz V o zmianie programowej. Jak teraz wypowiedzialem umowe i przedluzalem przez telefon na nowych warunkach to gosciu m.in zapytal czy wyrazam zgode na zmiany programowe ktore nastapia 01.02.2011. Wiec da sie! Ja oczywiscie nie bo wyrazilem juz na to zgode ale wszyscy ci ktorzy teraz nie wypowiedzieli i nie przedluzyli moga.

 

 

Jak wy się na to zapatrujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powodu dołączenia nowych kanałów w żadnej platformie nie ma możliwości wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony bez konieczności poniesienia dodatkowych kosztów określonych w warunkach promocji. I nie ma od tego żadnych odstępstw! W sumie nic w tym dziwnego - przecież klient nic nie traci z tego powodu. Co innego gdy wyłączają jakiś kanał/opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest "zmiana programowa". W BOK im nie wyjaśnili??? Śmierdzi mi to coś. Dziwne! Już wiem... zacytuję fragmenty regulaminu, bo widzę, że niektórzy czytali tylko korzystne dla nich punkty, czyli rozdział V, pkt.8, a zapomnieli o pkt.7.

 

7. ITI Neovision zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmiany liczby i rodzaju programów

wchodzących w skład Pakietu, Opcji Dodatkowej z ważnych przyczyn prawnych, ekonomicznych,

technicznych lub organizacyjnych, niezależnych od ITI Neovision. Za ważne przyczyny, uznaje się

w szczególności: utratę uprawnień do rozprowadzania, nadawania programu przez ITI Neovision,

zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity, niski poziom oglądalności

programów, niedostateczną jakość techniczną programu uniemożliwiającą jego prawidłowe

udostępnianie przez ITI Neovision, jak również zobowiązanie do określonych działań w związku

z decyzją właściwego organu władzy publicznej lub administracyjnej lub orzeczeniem sądu.

8. W przypadku zmiany przez ITI Neovision liczby i rodzaju programów wchodzących w skład Pakietu,

Opcji Dodatkowej z przyczyn określonych w ust. 7 niniejszego Rozdziału, ITI Neovision poinformuje

Abonentów o zakresie zmian z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem. W przypadku

zaistnienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzedzającym, Abonentowi przysługuje, w ciągu

14 dni od dokonania zmian, prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta

o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówili... tylko nikt nie powiedział co dokładnie mówili. Jak mówili "czy akceptują zmiany od 1 lutego", to czego łosie z forum nki nie zapytali czego te zmiany dotyczą? Bo NAPEWNO nie można wypowiedzieć umowy z powodu dołączenia jakichś kanałów. Jedyne co mi do głowy przychodzi to przesunięcia kanałów w pakietach (a przydało by się, bo kto to widział np.Discovery ID w pakiecie Style Moda Muzyka!). Wtedy Ci, którzy nie mają wszystkich pakietów mogą na tym stracić i wypowiedzieć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "Peen" nie zniżaj nie których do swojego poziomu!(owszem są tam ludzie gdzie szkoda klawiatury na nich ale są też osoby bardzo dobrze zorientowane w "temacie") A generalnie piszę ponieważ

mam zarejestrowaną rozmowę z konsultantem działu utrzymania klienta w "N" odnośnie aneksu do umowy w związku z wyłączeniem kanałów z nowym rokiem i dokładnie pytanie (jakie mi zadał) brzmi: czy akceptuje pan zmiany programowe jakie będą miały miejsce od dnia 01,02,2011 jak np. dodanie kanałów BBC, proszę odpowiedzieć Tak lub Nie! Na pytanie dlaczego potrzebuje zgody mojej przy tak naprawdę polepszaniu oferty, czy bywały przypadki osób ktłóre takie sytuacje wykorzystywały do wypowiedzeń, otrzymałem odpowiedź, że regulamin na to pozwala i on osobiście takiego abonenta nie miał ale były takie wypowiedzenia rozpatrywane od abonentów a regulamin pozwala na takie działanie przy każdej zmianie w ilości kanałów poza sytuacją kiedy kanał zostaję całkowicie zlikwidowany przez producenta a nadawca nie doda nic w zamian.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dokładnie pytanie (jakie mi zadał) brzmi: czy akceptuje pan zmiany programowe jakie będą miały miejsce od dnia 01,02,2011 jak np. dodanie kanałów BBC, proszę odpowiedzieć Tak lub Nie!
Chcą abonentów wziąć "sposobem" - teraz powiesz, że zmiana odpowiada, a po ich wprowadzeniu - podwyżka abo. ;) I nie będzie tłumaczenia, że teraz nagle nie odpowiada. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cennik mogą w każdej chwili zmienić ale każdego abonenta muszą o tym powiadomić. Póki co niczego nie zmienili. Każda zmiana w ofercie kanałów/pakietów pozwala na rozwiązanie umowy, ale nie oznacza to, że można to zrobić bezkarnie - czyli za darmo.

 

@djsebe - Wybacz! W moim poście oceniającym forumowiczów z forum nki zabrakło słowa "większość".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trudno. Pomimo, że kilku pisało, że można to wypowiedzieć, bo o czymś gadali na linii to raczej nie będę się ośmieszał, bo jeszcze świetny kontakt z BOKiem spowoduje, że będę płacił karę za zerwanie. Ale co by tu zrobić, żeby się pożegnać, bo jak teraz cały czas mam wyłączony TV (do Ligi Mistrzów) i wchodzę sobie na stronę Cyfry to mnie krew zalewa. Ale coż, sam sobie taki los zgotowałem ;). Jednak mam nadzieję, że a nóż się w najbliższym czasie przytrafi okazja do wysłania pisma ITI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...