Gość lakiman Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) Ok, tylko co z produkacjami oryginalnymi, które zostały lub zostaną jeszcze usunięte, zobaczymy je dopiero w 2023 r., czy kiedyś tam- w nowym serwisie? Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 5 minut temu, muza_tv napisał: To chyba normalne, że firma po fuzji porządkuje swoje zasoby. Na razie jest zamieszanie w HBO Max, ale bo burzy wychodzi słońce. Dajmy im trochę czasu na ogarnięcie się. Zarzutów jest wiele, ale przykładowo uporządkowanie zakładek w aplikacji, to nie jest wysoko zawieszona poprzeczka. Natomiast usuwanie własnych produkcji podważa zaufanie do serwisów streamingowych jako takich. Jak się ogarną, wrócę do polskiej subskrypcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Z jednej strony robią bardzo dobre rzeczy jako przykład można podać podniesienie jakości do 4K " Gry o tron" a z drugiej takie naprawdę podważające wiarygodność i zaufanie posunięcia serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) 46 minut temu, matinen napisał: Tyle było czekania na HBO Max w Polsce. Jarałem się jak szczerbaty na suchary. Kilka miesięcy dobrej oferty (pełnowartościowego serwisu), a teraz robi się z tego wydmuszka. Przyszedł jakiś "wizjoner" i rozwalił to co było dobre. Bardzo szkoda bo to był chyba jedyny serwis streamingowy na który bardzo czekałem. Teraz znów trzeba czekać do 2023 r. by się przekonać co wymyślą. Nadzieje były spore. Start nie należał do zbyt udanych. Przy okazji wersje europejskie HBO Max są traktowane po macoszemu w stosunku do amerykańskiej, na wielu płaszczyznach. Szczególnie od strony technicznej. W polskiej społeczności Ekspertów HBO Max są tysiące wpisów, kilka dni temu ktoś zapytał: "Swoją drogą, co daje nam ta platforma? Czy ktoś czyta wszystko to, czym się dzielimy i co proponujemy?" - zero reakcji ze strony administracji. Nie zdziwię się jak kiedyś po cichu zlikwidują tę społeczność i przepadnie tysiące wpisów, które były parą w gwizdek. Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Ok, tylko co z produkacjami oryginalnymi, które zostały lub zostaną jeszcze usunięte, zobaczymy je dopiero w 2023 r., czy kiedyś tam- w nowym serwisie?Usunięte produkcje oryginalne raczej już nigdy się nie pojawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Może będą w innych serwisach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Jeśli już to tylko wybrane produkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 (edytowane) Widzę, że nikt nie był zainteresowany na tyle, żeby skorzystać z promocji, bo przychodzą przypomnienia "Twój kod na 50% zniżki czeka". Lub kod jest wielokrotnego użytku. Zasady swoją drogą, ale kod wchodzi też na nowym koncie. Cytat *Oferta ważna od 1 kwietnia 2022 r., dostępna tylko dla osób, które były abonentami usługi oznaczonej jako HBO Max i nieposiadających już aktywnej subskrypcji. Oferta dostępna tylko na stronie hbomax.com. Uprawnieni, byli abonenci HBO Max, którzy skorzystają z tej oferty promocyjnej, otrzymają zniżkę równą pięćdziesięciu procent (50%) wartości miesięcznego abonamentu HBO Max za okres 12 miesięcy. CENA SUBSKRYPCJI ZA CAŁY OKRES 12 MIESIĘCY WRAZ ZE ZNIŻKĄ ZOSTANIE POBRANA W MOMENCIE SKORZYSTANIA Z OFERTY. Aby zasubskrybować HBO Max, musisz mieć ukończone 18 lat. Aby skorzystać z tej oferty, należy użyć kodu promocyjnego najpóźniej do 31 marca 2023 r. Jeżeli skorzystasz z oferty, wyrażasz zgodę na uzyskanie natychmiastowego dostępu do HBO Max i utratę prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia zakupu subskrypcji oraz uzyskania zwrotu pieniędzy. Po wygaśnięciu 12-miesięcznego okresu subskrypcji ze zniżką, subskrypcja będzie automatycznie odnawiana co miesiąc według obowiązującej w tym czasie miesięcznej ceny subskrypcji, chyba że anulujesz ją przed odnowieniem. Aby anulować subskrypcję, wejdź do Subskrypcja w ustawieniach HBO Max. W przypadku anulowania subskrypcji przed jej odnowieniem będziesz miał nadal dostęp do usługi do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Z oferty można skorzystać wyłącznie raz. Oferta nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi lub bezpłatnymi okresami. Plany subskrypcji są niezbywalne. Warunki na: hbomax.com. Edytowane 29 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brady Opublikowano 1 Września 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2022 W końcu w aplikacji pojawiła się zakładka wkrótce. Obecnie widnieje w niej "Elvis", "Uncharted", "Zaginione Miasto" oraz "Opowieść podręcznej V". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Dawno nie oglądałam nic tu w 4k HDR, i naprawdę się poprawiło. Jest takie jak w Netflix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 4K w HBO Max zawsze tak wyglądało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Na początku było bardzo źle. Migał ekran na zielono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Nigdy nie miałem takich problemów w HBO MAX z treściami 4K, a praktycznie od razu po starcie obejrzałem kilka filmów w 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 Na początku było bardzo źle. Migał ekran na zielono Chyba tylko u Ciebie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2022 8 godzin temu, kocik89 napisał: Na początku było bardzo źle. Migał ekran na zielono Jaki sprzęt, taki odbiór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 4 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2022 Na Tizen 2017... nadal 4K HDR brak... Oczywiście tylko na HBO Max... inni śmigają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) Nie ma się czemu dziwić, Samsungi dopiero od 2018 roku wspierają oficjalnie obsługę HBO Max dla 4K na smartach Tinzen, wcześniejsze modele to tylko loteria, albo będzie albo nie. Ma stronie Samsunga jest lista kompatybilności TV z HBO Max o sobie sprawdź sam, model znasz przecież. Już Ci kiedyś odpisano na forum, zainwestuj w lepszy sprzęt a nie starocie. Edytowane 5 Września 2022 przez Ktosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 7 godzin temu, Cinemaniac4K napisał: Na Tizen 2017... nadal 4K HDR brak... Oczywiście tylko na HBO Max... inni śmigają... Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Co ma zacinanie obrazu z brakiem wsparcia?Jak skończą wsparcie to po prostu apkę wycofają, a póki co jest i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 @Pawop zawieszanie a nie zacinanie. Od pewnego czasu (może miesiąc?) zauważyłem że raz na jakiś czas 1-2x w środku filmu/serialu obraz się zawiesi (te kropki ładowania co się kręcą w kółko i nic się nie dzieje) i tylko cofnięcie czasu pilotem pomaga. U sąsiada na rocznym LG nie występuje ten problem więc zakładam że aplikacja powoli zaczyna nie wyrabiać na moim ponad 3letnim Samsungu. Na GC v4 z androidem 10 nie ma tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 1 godzinę temu, Zeusek napisał: Mój telewizor chociaż jest z zeszłego roku i np. już aplikacji Polsat Box Go nie dostanie. WebOS 4.5 i FHD. Obecnie nie mam HBO Max ale gdy miałem na próbę to działało. Jak chcesz kupić LG to wyłącznie z WebOS 6 i UHD (4k). Na pewno masz z zeszłego roku tv? Bo ja mam z zeszłego i jest WebOs 6. Może kupiłeś w zeszłym roku jeszcze starszy tv. 4 godziny temu, Gizior89 napisał: Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODI Radzę Ci wywalić zbędne aplikacje, bo widać, że problem jest z buforowaniem. Masz zapchaną pamięć. Albo....problem z netem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeusek Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 3 minuty temu, ircios napisał: Napewno masz z zeszłego roku tv? Bo ja mam z zeszłego i jest WebOs 6. Może kupiłeś w zeszłym roku jeszcze starszy tv. Nie tylko Ty się dziwisz że nie ma WebOS 6 https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-32lm6370-tv-fhd-smart-lg.bhtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Nie mam zbędnych aplikacji. Mam tylko te z sygnatury, Tidala i kilka pozostałych SVOD których usunąć się nie da (m.in. apple tv). Problemu z netem też nie mam bo N, D+, PBGO, YT śmigają bez problemu a na przystawce GC v4 żaden problem nie występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Ktosiu napisał: Nie ma się czemu dziwić, Samsungi dopiero od 2018 roku wspierają oficjalnie obsługę HBO Max dla 4K na smartach Tinzen, wcześniejsze modele to tylko loteria, albo będzie albo nie. Ma stronie Samsunga jest lista kompatybilności TV z HBO Max o sobie sprawdź sam, model znasz przecież. Już Ci kiedyś odpisano na forum, zainwestuj w lepszy sprzęt a nie starocie. Na HBO Max jest zapis tylko że od 2016 roku są wspierana WSZYSTKIE telewizory. Nie ma wyszczególnionych modeli. Mój TV to 55MU7052, to wysoki model z 2017 rocznika. Co do staroci to zjada nie jeden nowy TV... i jak by był taki "staroć" to nie śmigał bym 4K HDR na nim na Netflix, Amazon, Disney+ i AppleTV+ (tu jakość jest mistrzowska). Do tego super działa z konsolą PS5. Na co mam wymienić TV... aby móc oglądać zwaloną aplikację HBO Max? Całe szczęście materiału mają tyle co kot napłakał a HD śmiga super więc niech se tak będzie. HBO Max oglądam za darmo bo znajoma dała mi dostęp bo mało oglądają więc mnie to tym bardziej nie gryzie. Edytowane 5 Września 2022 przez Cinemaniac4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Potraktuj to jako trochę żart, ironię. Samsung stwierdził, że skoro wtedy było Ciebie stać na zakup porządnego telewizora to obecnie też możesz zainwestować w młodszy, dobry technicznie model. Ja bym szukał przyczyny nie w działaniach samego HBO a raczej u firmy Samsung. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.