Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - kwestie techniczne


Brady
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, tylko co z produkacjami oryginalnymi, które zostały lub zostaną jeszcze usunięte, zobaczymy  je dopiero w 2023 r., czy kiedyś tam- w nowym serwisie?

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, muza_tv napisał:

To chyba normalne, że firma po fuzji porządkuje swoje zasoby. Na razie jest zamieszanie w HBO Max, ale bo burzy wychodzi słońce. Dajmy im trochę czasu na ogarnięcie się. 

Zarzutów jest wiele, ale przykładowo uporządkowanie zakładek w aplikacji, to nie jest wysoko zawieszona poprzeczka. Natomiast usuwanie własnych produkcji podważa zaufanie do serwisów streamingowych jako takich.  Jak się ogarną, wrócę do polskiej subskrypcji. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony robią bardzo dobre  rzeczy jako przykład można podać  podniesienie jakości do 4K " Gry o tron" a z drugiej takie naprawdę podważające wiarygodność i zaufanie  posunięcia serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, matinen napisał:

Tyle było czekania na HBO Max w Polsce. Jarałem się jak szczerbaty na suchary. Kilka miesięcy dobrej oferty (pełnowartościowego serwisu), a teraz robi się z tego wydmuszka. Przyszedł jakiś "wizjoner" i rozwalił to co było dobre.

Bardzo szkoda bo to był chyba jedyny serwis streamingowy na który bardzo czekałem. Teraz znów trzeba czekać do 2023 r. by się przekonać co wymyślą.

Nadzieje były spore. Start nie należał do zbyt udanych. Przy okazji wersje europejskie HBO Max są traktowane po macoszemu w stosunku do amerykańskiej, na wielu płaszczyznach. Szczególnie od strony technicznej.

 

W polskiej społeczności Ekspertów HBO Max są tysiące wpisów, kilka dni temu ktoś zapytał: "Swoją drogą, co daje nam ta platforma? Czy ktoś czyta wszystko to, czym się dzielimy i co proponujemy?" - zero reakcji ze strony administracji. Nie zdziwię się jak kiedyś po cichu zlikwidują tę społeczność i przepadnie tysiące wpisów, które były parą w gwizdek.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nikt nie był zainteresowany na tyle, żeby skorzystać z promocji, bo przychodzą przypomnienia "Twój kod na 50% zniżki czeka". Lub kod jest wielokrotnego użytku.

 

ofertahbomax.jpg

 

 

Zasady swoją drogą, ale kod wchodzi też na nowym koncie.

Cytat

*Oferta ważna od 1 kwietnia 2022 r., dostępna tylko dla osób, które były abonentami usługi oznaczonej jako HBO Max i nieposiadających już aktywnej subskrypcji. Oferta dostępna tylko na stronie hbomax.com. Uprawnieni, byli abonenci HBO Max, którzy skorzystają z tej oferty promocyjnej, otrzymają zniżkę równą pięćdziesięciu procent (50%) wartości miesięcznego abonamentu HBO Max za okres 12 miesięcy. CENA SUBSKRYPCJI ZA CAŁY OKRES 12 MIESIĘCY WRAZ ZE ZNIŻKĄ ZOSTANIE POBRANA W MOMENCIE SKORZYSTANIA Z OFERTY. Aby zasubskrybować HBO Max, musisz mieć ukończone 18 lat. Aby skorzystać z tej oferty, należy użyć kodu promocyjnego najpóźniej do 31 marca 2023 r. Jeżeli skorzystasz z oferty, wyrażasz zgodę na uzyskanie natychmiastowego dostępu do HBO Max i utratę prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia zakupu subskrypcji oraz uzyskania zwrotu pieniędzy. Po wygaśnięciu 12-miesięcznego okresu subskrypcji ze zniżką, subskrypcja będzie automatycznie odnawiana co miesiąc według obowiązującej w tym czasie miesięcznej ceny subskrypcji, chyba że anulujesz ją przed odnowieniem. Aby anulować subskrypcję, wejdź do Subskrypcja w ustawieniach HBO Max. W przypadku anulowania subskrypcji przed jej odnowieniem będziesz miał nadal dostęp do usługi do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. Z oferty można skorzystać wyłącznie raz. Oferta nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi lub bezpłatnymi okresami. Plany subskrypcji są niezbywalne. Warunki na: hbomax.com.

 

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się czemu dziwić, Samsungi dopiero od 2018 roku wspierają oficjalnie obsługę HBO Max dla 4K na smartach Tinzen, wcześniejsze modele to tylko loteria, albo będzie albo nie. 

Ma stronie Samsunga jest lista kompatybilności TV z HBO Max o sobie sprawdź sam, model znasz przecież. 

 

Już Ci kiedyś odpisano na forum, zainwestuj w lepszy sprzęt a nie starocie. 

Edytowane przez Ktosiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Cinemaniac4K napisał:

Na Tizen 2017... nadal 4K HDR brak... :) Oczywiście tylko na HBO Max... inni śmigają... :) 

Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pawop zawieszanie a nie zacinanie. Od pewnego czasu (może miesiąc?) zauważyłem że raz na jakiś czas 1-2x w środku filmu/serialu obraz się zawiesi (te kropki ładowania co się kręcą w kółko i nic się nie dzieje) i tylko cofnięcie czasu pilotem pomaga. U sąsiada na rocznym LG nie występuje ten problem więc zakładam że aplikacja powoli zaczyna nie wyrabiać na moim ponad 3letnim Samsungu. Na GC v4 z androidem 10 nie ma tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zeusek napisał:

Mój telewizor chociaż jest z zeszłego roku i np. już aplikacji Polsat Box Go nie dostanie. WebOS 4.5 i FHD.

Obecnie nie mam HBO Max ale gdy miałem na próbę to działało.

 

Jak chcesz kupić LG to wyłącznie z WebOS 6 i UHD (4k).

Na pewno masz z zeszłego roku tv? Bo ja mam z zeszłego i jest WebOs 6.

Może kupiłeś w zeszłym roku jeszcze starszy tv.

 

4 godziny temu, Gizior89 napisał:

Na tizenie 2k18 jest 4k hdr na HM ale już powoli się zdarza że w pewnym momencie aplikacja się zawiesza (w środku filmu robi się wieczne ładowanie). Co prawda wystarczy cofnąć czas pilotem ale to już znak że wsparcie się kończy i trzeba zacząć się oglądać za nowym TV. Na canal+online wieszanie jest częstsze. Inne środki które używam działają bez problemu. Problemy też żadne nie występują na odtwarzaniu przez Google chromecast v4 i KODI

Radzę Ci wywalić zbędne aplikacje,  bo widać, że problem jest z buforowaniem. Masz zapchaną pamięć.  

Albo....problem z netem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, ircios napisał:

Napewno masz z zeszłego roku tv? Bo ja mam z zeszłego i jest WebOs 6.

Może kupiłeś w zeszłym roku jeszcze starszy tv.

Nie tylko Ty się dziwisz że nie ma WebOS 6 ;)

https://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-32lm6370-tv-fhd-smart-lg.bhtml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Ktosiu napisał:

Nie ma się czemu dziwić, Samsungi dopiero od 2018 roku wspierają oficjalnie obsługę HBO Max dla 4K na smartach Tinzen, wcześniejsze modele to tylko loteria, albo będzie albo nie. 

Ma stronie Samsunga jest lista kompatybilności TV z HBO Max o sobie sprawdź sam, model znasz przecież. 

 

Już Ci kiedyś odpisano na forum, zainwestuj w lepszy sprzęt a nie starocie. 


Na HBO Max jest zapis tylko że od 2016 roku są wspierana WSZYSTKIE telewizory. Nie ma wyszczególnionych modeli. Mój TV to 55MU7052, to wysoki model z 2017 rocznika.

 

Co do staroci to zjada nie jeden nowy TV... i jak by był taki "staroć" to nie śmigał bym 4K HDR na nim na Netflix, Amazon, Disney+ i AppleTV+ (tu jakość jest mistrzowska). Do tego super działa z konsolą PS5. Na co mam wymienić TV... aby móc oglądać zwaloną aplikację HBO Max? Całe szczęście materiału mają tyle co kot napłakał a HD śmiga super więc niech se tak będzie. HBO Max oglądam za darmo bo znajoma dała mi dostęp bo mało oglądają więc mnie to tym bardziej nie gryzie.
 

Edytowane przez Cinemaniac4K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potraktuj to jako trochę żart, ironię.

Samsung stwierdził, że skoro wtedy było Ciebie stać na zakup porządnego telewizora to obecnie też możesz zainwestować w młodszy, dobry technicznie model.

Ja bym szukał przyczyny nie w działaniach samego HBO a raczej u firmy Samsung.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...