Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kkocis Tylko, że Ultrabox od C+ po aktualizacji jest niewiele lepszy.

Sprzęt od operatorów to jest ostatnio dramat.

Polsat, który jak widzę 3 rok streamu "IPTV" nie potrafi opanować to jeszcze inny temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie najpierw kręcili, że usługi „catch up” i nagrywanie w chmurze będą aktywne po nowym okresie rozliczeniowym, a gdy takowy się zaczął i nadal tego nie miałem, postanowiłem zadzwonić do konsultanta. Pani konsultantka- skądinąd bardzo miła po półgodzinnych czarach stwierdziła że mam prawo do reklamacji, bo usługa faktycznie nie działa i to na trzech dekoderach. Mieszkam za granicą i pewnie dlatego że nie mam neta od jedynie słusznych operatorów, mogę się obyć smakiem. Na dedykowane dyski też raczej nie ma co liczyć. Na jesień lecę do Polski z tymi dekoderami i rozwiązuję umowę!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2022 o 12:00, Ozzy666 napisał:

@bgmnt

Nie przesadzaj. Na 4K UltraBoxie  od C+ chociaż da się w spokoju obejrzeć to co się chce i nagrać dowolny kanał. Na nowe oprogramowanie narzekają Ci co mają trudności ze zmianą przyzwyczajeń.

Nie wiem czy widziałeś ale ja mam jeszcze dekoder ultrabox c+ po Aktualizacji jest tragedia ciężko połapać się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.06.2022 o 20:10, oliho napisał:

Ten dekoder jest tak dziadowski ,że głowa boli!

Czy tylko u mnie występują takie objawy :
Oglądam jakiś program ,dajmy na to polsat news , jakieś wiadomości.

W pewnym momencie transmisja zacina się i dekoder pokazuje tak jakby nagranie czegoś z przed 3-4 godzin!

Aby wrócić do transmisji na żywo trzeba przełączyć na inny kanał XD !

Zauważyłem to jakieś 3-4 dni temu i losowo zdarza się to na róznych kanałach.

 

 

Mam to samo z tym sku@%isyńskim dekoderem, oglądam 24 le mas, coś cykło, czarny ekran na chwilę, i zegar cofnięty 40 minut... zmiana kanału nie pomogła, samo z siebie po 15 minutach wróciło. 

Edytowane przez Tomek1623
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mam ten dekoder od niedawna. Do internetu (internet z PLUSA) jest podłączony przez wifi. Test łącza (czy sieci, jak to tam się nazywa w dekoderze) pokazuje 3 Mbit/s z komunikatem, że prędkość jest za niska żeby usługi działały prawidłowo (identyczne wartości pokazuje także na dwóch dekoderach od multiroomu). Fakt, z nagrywaniem, cofaniem są problemy. Multiroom działa.  Ale: na dekoderze stoi przystawka mibox. Podłączona do wifi tak jak dekoder. Oglądam filmy w 4k, test prędkości pokazuje 60-100 Mbit/s. W czym jest problem?

Dzwonienie na pomoc techniczna jest bez sensu. Każą dzwonić do dostawcy internetu.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie dobrze, płynnie działa, funkcje nieliniowe działają poprawnie, nie sprawdzałem jeszcze czy działa nagrywanie w chmurze. Nie wiesza się, kanały 4K działają dobrze. Trochę ociężałe działa cofanie i przewijanie programów. Narazie tyle moich spostrzeżeń. Nie miałem czasu przez weekend by po testować, będę dawał znać na bieżąco w trakcie moich testów.😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...