grzego44 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam. Czy technicy pracują też nad kodekami, bo przy włączeniu jakości 1080p wyskakuje kod błędu 100000000? Ale to chyba też wiecie, bo wiem że też podobno pracujecie nad tym, ale zobaczymy efekty. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) @grzego44 Witaj, proszę, napisz mi, czy masz na myśli aplikację IPLA, czy działanie strony IPLA.TV?Czy błąd pojawia się niezależnie od wybranego materiału? Edytowane 25 Czerwca 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Witam. Tak chodzi o aplikacje,błąd pojawia się niezależnie czy to kanał tv czy video Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 (edytowane) @grzego44 Witam ponownie. Uzyskałem informację, że pomocne w tej sytuacji jest zaznaczenie w ustawieniach opcji "Użyj starej wersji odtwarzacza". Jeżeli jednak to nie pomoże, proszę o bezpośredni kontakt na pomoc@ipla.tv w celu rozwiązania utrudnień na Twoim urządzeniu. Edytowane 25 Czerwca 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Tylko że w starej wersji odtwarzacza nie ma jakości 1080p więc to nic nie da Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Rozumiem, zalecam kontakt poprzez pomoc@ipla.tv z podaniem nazwy urządzenia, na którym pojawia się ten komunikat oraz kodem błędu w celu weryfikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzego44 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Dobrze może i zgłoszę ale na innym forum piszecie że problem jest wam znany i pracujecie nad tym.Ten błąd występuje u większej ilości użytkowników. Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Jeśli jakość Ligi Mistrzów na Ipli będzie podobna jak dzisiejsza Liga Europy z Zabrza, to powiem tak: dramat! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Tak nie będzie spokojnie. Transmitowany w tym samym czasie na Ipli Lech wygląda o niebo lepiej. Edytowane 12 Lipca 2018 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Niby tak, ale brakuje ewidentnie większego bitrate i ilości klatek na sekundę. Niby jest 1080p, ale chyba tylko w oznaczeniu niestety... Edytowane 12 Lipca 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Taka informacja się w pojawiła: Tylko jedno urządzenie jest w Ipla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Zazwyczaj jest 3, ale np. na KSW też jest właśnie jedno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 (edytowane) Z tego co piszesz wychodzi na to, że zrobili ograniczenie. Trochę niemiła niespodzianka. Edytowane 21 Lipca 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 (edytowane) Żeby nie dzielić się kontem jak np. Netflixem. Hajs się musi zgadzać. Edytowane 21 Lipca 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 22 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2018 Jest jeszcze zniżka na niektóre pakiety dla abonentów CP? Wchodzę na stronę Ipli, zakładka "pakiety" i brak info o jakichkolwiek zniżkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 https://r-webcache-2a.dcs.redcdn.pl/webcache/rdf1/redefine/p/versions/rt/rtqoczzoquigdc64q85oxysi8gbski72/Tabela_dostepnosci_pakietow.pdf Tabela dostępności na poszczególnych TV i dekoderach Link niestety nie działa. Czy jest jakaś aktualna lista z informacją co działa na apce Smart TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Jest jeszcze zniżka na niektóre pakiety dla abonentów CP? Wchodzę na stronę Ipli, zakładka "pakiety" i brak info o jakichkolwiek zniżkach. Tak, dla Abonentów Cyfrowego Polsatu wybrane Pakiety na platformie IPLA są tańsze. By obejrzeć promocyjne ceny, należy się zalogować, wybierając u dołu "Logowanie Cyfrowy Polsat >". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Witam. Chciałbym podpytać. Sporadycznie zaglądam na Ipla. Ostatnio z ciekawości zajrzałem do sekcji Kanały TV. Na samym dole mam dostępny cały pakiet z kanałami dziecięcymi plus kilka innych mieszanych. Czy tak to ma być, że mam je dostępne? Nie, żebym miał pretensję. Pytam z czystej ciekawości i gwoli wyjaśnienia. Żadnych pakietów na Iplę nie wykupowałem. Loguję się poprzez konto Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 @ARTIPAPK: Witaj, jeżeli nie zamawiałeś żadnych pakietów w serwisie IPLA, to najprawdopodobniej jest to pakiet IPLA 3 z 3, który otrzymałeś przy zawieraniu umowy na Internet. Składają się na niego: Ipla Film i Seriale, Ipla Sport oraz Ipla Dzieci. Pakiety te możesz podejrzeć w Internetowym Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Usługi -> Internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 (edytowane) Aha. Czyli rozumiem, że mogę ten pakiet zamienić na inny w trakcie umowy z tych, które zostały wymienione przez Ciebie? Czy tak? Przed chwilą zalogowałem się poprzez konto Cyfrowego Polsatu, kliknąłem w ZAKUPIONE i tam jest: Ipla elastyczna 1 z 3 dla abonentów Plusa. Usługa aktywna 10 zł/m-c IPLA DZIECI. Edytowane 23 Lipca 2018 przez Barti Po każdym znaku interpunkcyjnym, przestankowym itp. wstawiamy jeden odstęp (spację). Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 W przypadku starszych umów, Pakiet IPLA 3 z 3 mógł po okresie promocyjnym przeistoczyć się w Pakiet IPLA 1 z 3 - wtedy pozostawał na koncie wybrany pakiet (w przypadku niewybrania go automatycznie zostawał IPLA Dzieci).W obecnie odstępnych umowach wszystkie 3 pakiety pozostają na koncie po okresie promocyjnym.Sugerowałbym sprawdzenie w ICOK (link wyżej), jaką posiadasz wersję pakietu IPLA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Edit.Otóż tak.Zamieniłem pakiet Ipla Dzieci na Filmy i Seriale .Mam nadzieję że nie będę musiał robić jakiejś dopłaty typu 10 zł,czy coś takiego,skoro przy dotychczasowym pakiecie od ok kilkunastu miesięcy nic nie płaciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Tu jest aktualna tabela, jakby ktoś szukał . https://redirector.redefine.pl/versions/Tabela_dostepnosci_pakietow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 kod bledu 11101097 kod bledu 10000000 co to za badziew ta IPLA ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 W tym przypadku zachęcam do wysłania zgłoszenia na adres: pomoc@ipla.tv W treści wiadomości podaj dokładny model urządzenia, na którym pojawiają się te komunikaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.