Zocha99 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Główny dekoder się zepsuł i został wymieniony na nowy wraz z nową kartą. Stary dekoder główny z kartą został odesłany. Dodatkowy dekoder się zablokował i wkładając nową kartę nie chce się odblokować, ponieważ numer karty, który widnieje na ekranie jest numerem starej karty. Dzwoniłam do Biura Obsługi Klient rozmawiałam z konsultantem, kazał mi wejść w ustawienia i diagnostykę co uczyniłam, następnie poprosił o podanie wartości procentowej, więc podałam, ale stwierdził, że to nie jest to, o co prosił. Od początku był [beep]ki, więc nie miałam ochoty dłużej z nim rozmawiać i się rozłączyłam. Liczę, że tutaj znajdzie się ktoś życzliwy i pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Jak numery dekoderów i kart w systemie się nie zgadzają to Ci tu nikt nie pomoże. Dzwoń na infolinię lub idź do biura obsługi klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 I do takiego bzdeta zakładasz nowy temat forum to nie "Pudelek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 W dniu 4.06.2021 o 15:56, Zocha99 napisał: Główny dekoder się zepsuł i został wymieniony na nowy wraz z nową kartą. Stary dekoder główny z kartą został odesłany. Dodatkowy dekoder się zablokował i wkładając nową kartę nie chce się odblokować, ponieważ numer karty, który widnieje na ekranie jest numerem starej karty. Dzwoniłam do Biura Obsługi Klient rozmawiałam z konsultantem, kazał mi wejść w ustawienia i diagnostykę co uczyniłam, następnie poprosił o podanie wartości procentowej, więc podałam, ale stwierdził, że to nie jest to, o co prosił. Od początku był [beep]ki, więc nie miałam ochoty dłużej z nim rozmawiać i się rozłączyłam. Liczę, że tutaj znajdzie się ktoś życzliwy i pomoże. Witam. Czy sytuacja nadal występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.