p_maciej Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Moje doświadczenie, dzis. Wyjalem karte z dekodera, wyjalem cam z tv, zamieniłem karte z cam na karte z dekodera, i w moim przypadku klapa, blad, tv nie chwyta obrazu. wniosek karta z cam jest z nim parowana., u mnie. I to jest prawidłowy objaw gdyż twój dekoder ma wpisany numer karty i moduł CAM też ma wpisany numer z którym współpracuje zamiana kart pomiędzy nimi to również zamiana nr kart przypisanych do danych urządzeń (dekoder, moduł). Każde urządzenie wydawane od operatora ma wpisane w oprogramowanie nr karty i tylko wyłączne z tą kartą o tym numerze będzie współpracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 To może oznaczać ze operator wydał moduły CAM które są nieparowane lub są parowane ale nie został do nich wprowadzony numer kart czyli karta nie jest wpisana do konkretnego modułu CAM. Mógłbyś wrzucić zdjęcia tych modułów to znaczy ich awers i rewers? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Chodzi o moduł który jest pokazany tutaj. To jest moduł na procesorze NEOTION. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Dlatego się pytam gdyż słyszałem że są wydawane modułu firmy SMIT i Technisat ale oczywiście mogą być oklejone naklejkami etykiet INEA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 #p_maciej, to jak wytłumaczysz wpis z 170513_1408Ja mam na koncentryku i z dekodera wyjąłem kartę i włożyłem do własnego modułu CAM który włożyłem do własnego sprzętu.Parowanie polega na wpisaniu nr karty do oprogramowania dekodera.Mam dwa dekodery od INEA ADB oraz Technisat i obojętnie z którego wyjmę kartę i włożę do własnego modułu CAMczy też dekodera to działa, natomiast jeżeli zamienię karty między dekoderami INEA to już nie działa. wpis z 170514_1305I to jest prawidłowy objaw gdyż twój dekoder ma wpisany numer karty i moduł CAM też ma wpisany numer z którym współpracujezamiana kart pomiędzy nimi to również zamiana nr kart przypisanych do danych urządzeń (dekoder, moduł).Każde urządzenie wydawane od operatora ma wpisane w oprogramowanie nr karty i tylko wyłączne z tą kartą o tym numerze będzie współpracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Cytujesz moje wypowiedzi i co mam ci w nich wytłumaczyć? To są konkretne przypadki u danych użytkowników. Edytowane 15 Maja 2017 przez p_maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu123123 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Czy zna ktoś ofertę dla obecnych klientów? Taką opcje zauważyłem na ich stronie ale po zalogowaniu nie ma żadnej specjalnej oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Poszukaj na poprzednich stronach. Było o tym pisane. Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leckow Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 chronologicznie po twoim wpisie wpis z 170513_1408Ja mam na koncentryku i z dekodera wyjąłem kartę i włożyłem do własnego modułu CAM który włożyłem do własnego sprzętu. Parowanie polega na wpisaniu nr karty do oprogramowania dekodera.Mam dwa dekodery od INEA ADB oraz Technisat i obojętnie z którego wyjmę kartę i włożę do własnego modułu CAM czy też dekodera to działa, natomiast jeżeli zamienię karty między dekoderami INEA to już nie działa. szczególnie zinteresowalem się wspolpraca kart z dekoderow z wlasnymi modulami cam /odpowiadaloby to mnie/ po mojej zamianie, okazalo się, ze karta z dekodera w module cam z tv nie dziala. Odpowiedziales. wpis z 170514_1305I to jest prawidłowy objaw gdyż twój dekoder ma wpisany numer karty i moduł CAM też ma wpisany numer z którym współpracuje zamiana kart pomiędzy nimi to również zamiana nr kart przypisanych do danych urządzeń (dekoder, moduł). Każde urządzenie wydawane od operatora ma wpisane w oprogramowanie nr karty i tylko wyłączne z tą kartą o tym numerze będzie współpracować. Prosilem ciebie o wytlumaczenie, ponieważ wg mnie w jednym wpisie piszesz, ze jest możliwa wspolpraca karty z tv z modulem cam a drugim wpisie wykluczasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_maciej Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) W twoim przypadku jest dekoder i CAM i obydwa są parowane. W innym przypadku ktoś miał 2 moduły CAM które niebyły parowane. I tu nasuwa się pytanie dlaczego? odp. mogą być następujące: 1) są to moduły parowalne (CSP) w których nie został wpisany numer karty lub 2) są to moduły nieparowalne do których niema możliwości wpisania numeru kart. Dlatego po zamianie kart między modułami nadal wszystko działało. Edytowane 16 Maja 2017 przez p_maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylkw Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Witam. Mam problem z internetem z Inei. Rozłącza mi bardzo często internet (nawet około 20 razy dziennie...) podczas braku internetu wpisując byle co w przeglądarce wyskakuje "Serwer DNS nie odpowiada". Ktoś wie jak mogę sobie z tym poradzić? Mój router to TP Link TL-WR841N a ich "modem" to Motorola SBV5120E. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Zmień DNS na Google 8.8.8.8 i 8.8.4.4 Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylkw Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Dzięki. Czy uważasz że to powinno załatwić mój problem? Aktualnie miałem ustawione takie DNS: 62.21.99.94 62.21.99.95 Edit: Czy spadki prędkości łącza mogą być również spowodowane DNSami? Ponieważ czasami prędkość łącza drastycznie spada. Edytowane 16 Maja 2017 przez siwylkw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Te DNS, co podajesz są, od Inea. Słaba prędkość, np. pobierania, nie zależy od DNS. Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszel Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Po wymianie karty SIM do internetu mobilnego na rozmiar nano, nie mogę uruchomić połączenia poprzez mobilny modem Inei. Inea od prawie 2 tygodni usiłuje rozwiązać ten problem. A może komuś z forum się udało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylkw Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 TTe DNS, co podajesz są, od Inea. Słaba prędkość, np. pobierania, nie zależy od DNS. A co może mieć na to wpływ? Bo czasami spada do prędkości rzędu 200kb/s downloadu. Zmieniłem DNS na te od Google, wczoraj wszystko dobrze śmigało, a dziś już dwa razy przed chwilą mi wywaliło neta. Co może być nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Jak łączysz się modemem / routerem? Przez WiFi czy kabel? Podaj więcej informacji, bo wróżką nie jestem. Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwylkw Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Aktualnie łączę się przez WiFi. Przez kabel również jest taka sama sytuacja. Bardziej zależy mi tutaj na nie rozłączaniu się internetu, niż na spadkach prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snake1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Problem przy Wifi może być przez słaby sygnał lub zakłócenia z innych sieci na tym samym kanale lub sąsiednich.Może być też mało wydajna karta Wifi oraz router. Do szybkich łączy polecam router oraz kartę Wifi w paśmie 5 GHz. Temat już opisywany na forum kilka stron wcześniej.Co do podłączenia po kablu LAN:Może komputer mieć wolna kartę sieciowa LAN o przepustowość 10/100 Mb/s np laptopy z takimi kartami są ciągle w sprzedaży.Do szybkiego internetu karta LAN 10/100/1000 Mb/sOdnośnie zgrywania połączenia opcji też może być kilka.1. Standardowe jak zalecenia np. od Inea odkręcić kabel od modemu i połączyć ponownie. Sprawdzić pozostałe przewody czy nie są uszkodzone lub przetarte czy zagięte.2. Zmiana adresacji IP Inea stosuje dynamicznie IP (zmienia się co jakiś czas).Po takiej zmianie modem nie pobrał prawidłowo nowego IP przez co jest problem z sygnałem (brak sygnału).Tak samo może być korzystając z swojego routera IP zostało zmienione a router sam nie pobrał nowego IP (efekt - strony nie działają, a status sieci WiFi, że jest połączona). Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Dodane zostały kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamb1981 Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) W jakich pakietach są dostępne? Brak oficjalnych info o dodaniu tych stacji! Nadal brak podstawowych programów w HD czyli TVN24 BIS HD, TVP INFO HD i nadal brak info kiedy zostaną dołączone do oferty... Edytowane 18 Maja 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Przecież to jest kanał PUC w cenie 40zł więc a jakich pakietach ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejZ Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Dodane zostały kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2. Komuś te kanały działają oprócz tego że są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 One beda dodatkowo platne, wiec jak maja dzialac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejZ Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Wyczytałeś to gdzieś, czy przypuszczasz? Edytowane 18 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.