Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Na szybko dwie kwestie:

 

Z dekoderem to prawda - pojawia się nowy typ dekodera - ADB 3831CD, jest następcą urządzeń ADB 5810CD z dostępnymi podobnymi funkcjonalnościami ( VOD etc) i podobnym interfejsem użytkownika.

Oto instrukcja do niego: https://www.dropbox.com/s/lfj3vvurs8w4v ... 013%5D.pdf

 

W przeciągu kilkunastu dni powinien się również pojawić model 3831CDX (z dyskiem).

 

Jeśli chodzi o Ideę - oczywiście, że pomysły będą również odrzucane. Od startu kilka osób wypisało wszystkie możliwe kanały, pojawiły się też całkowicie nierealne pomysły - chcemy natomiast wyłuskać idee, których dodanie nie będzie problematyczne, a wniosą wartość dodaną oraz te większe, które będą wymagały od firmy wysiłku, ale przemawiać będzie za nimi duża liczba głosó. Ma to być natomiast miejsce, gdzie widać faktyczną skalę zainteresowania - i to ma być argument, żeby nawet odrzucony pomysł był ponownie rozpatrywany. Jeśli chodzi o inne miejsca, które przytaczacie - to właśnie był problem - tam te wrzutki były indywidualne i trudno je brać jako głos większej grupy Abonentów.

 

Do reszty tematów wrócimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEA, zadam kilka pytań

 

1. Kiedy nowa strona www?

2. Kiedy nowy soft do dekoderów ADB oraz aplikacje na Androida i iOS ?

3. Z jakim dyskiem będzie nowy dekoder ADB 3831CDX?

4. Dlaczego nie informujecie o promocji (odkodowaniu) NICKELODEON HD, SUNDANCE HD, FOX HD, BBC HD? do kiedy ta promocja?

5. Czy w wersji multiroom PVR dostępne są tylko Inteki PVR? (Dlaczego nie ma żadnego info o tych dekoderach na Waszej stronie www?)

 

Mam nadzieję, że nie są to trudne pytania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z dekoderem do multiroomu. Strasznie się nagrzewał (w stanie czuwania nawet był gorący) więc go wymieniłam ale kanały działały bez zastrzeżeń. Od czasu wymiany cały czas pojawia mi się informacja o braku sygnału. Dzwoniłam wielokrotnie na infolinie i trzymałam dekoder uruchomiony na kanale kodowanym przez 40 minut co nie przyniosło skutków. Pan z infolinii poinformował mnie że pewnie z kablami od sygnału jest coś nie tak a oni tego sprawdzić nie mają zamiaru bo to nie ich kable. i tak pozbyłam się multiroomu. Czy ktoś miał/ma taki problem? Jakieś sugestie jak go rozwiązać?;) Może bym musiała tylko coś wymienić ;)

 

Dziś otrzymałem dekoder SD Technisat do multiroom SD ( wziąłem dla dzieci żeby nie przesiadywały w salonie "na bajkach" tylko u siebie ). Według pana z infolinii i kuriera karta jest aktywna i dekoder w pełni działający, niestety 90% programów nie ma wcale :shock: Na ekranie Poznań nocą :/

Na infolinię się dodzwonić, to jak trafić 6 w lotto, no i tak moja przygoda z tym multiroom się chyba zakończy że zdam tego Techni([beep]a) w punkcie obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie, tez mam sygnal kontrolny. interwencja w bok skonczyla się podsumowaniem ze inea swiadczy usługi cyfrowe a analog to sprawa klienta. rece opadają.

dopóki w bok będą zatrudniani ludzie z łapanki to obraz naszego dystubutora będzie wygladal bardzo niedobrze. zastanawiam się czy w takiej firmie nie ma ludzi którzy przeanalizowali by prace ludzi bok.

do dyspozycji inei mam zapis rozmowy na czacie z konsultatem, zenada

cytaty:

Z naszej strony ma Pan świadczoną usługę cyfrowo, nie analogowo,

jeśli jest problem z TV analogową sogerował bym sprawdzić podłączenie/dostroić odbiornik.

 

Sygnał analogowy jest na całej sieci. To, że ma Pan TV analogową

jest to kwestia zafiltrowania sygnału (w Pana wypadku nie został on zafiltrowany)

Nie zmienia to faktu, że TV analogowa nie jest przedmiotem umowy tylko TV cyfrowa.

Jeśli jest problem z TV analogową sugerował bym sprawdzić podłączeni/ dostroić odbiornik

 

podsumowujac, można by powiedzieć ze konkurencyjna siec kablowa, słowami konsultanta ,"zafiltrowala" obraz kontrolny na kanale zajmowanym przez tv6, a może programy na wszystkich kanalach analogowych, jak umowa dotyczy tylko cyfrowego przekazu.

zdalo by się powolac może jakiś zespol, celem wyjaśnienia skad się wzial obraz kontrolny i kanaly analogowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dekodery są dostępne na ulicy Owsianej?

 

Dekodery będą dostępne jako następcy dotychczasowych ADB 5810CD i będą wydawane, kiedy ten model będzie już w danym BOA niedostępny.

 

wlasnie, tez mam sygnal kontrolny. interwencja w bok skonczyla się podsumowaniem ze inea swiadczy usługi cyfrowe a analog to sprawa klienta. rece opadają.

 

Hmm, rozmowa będzie wyjaśniana. Prośba jeśli to możliwe o info na PW kiedy miała miejsce.

 

Czy po połączeniu z TESATem oferta zostanie ujednolicona (TESAT dostaje kanały z Inei, a Inea z TESATu)?

 

Abonenci TESAT będą mieć dostęp w styczniu do oferty INEA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam swoje pytanie bo najwyraźniej uszło ono uwadze firmy.

 

Nie wiem czy ktoś o to już kiedyś pytał ale czemu INEA tak bardzo ogranicza funkcjonalność Panelu Administracyjnego modemów cisco? I czy są w ogóle plany aby znieść te bezsensowne blokady? Co takiego strasznego jest np w możliwości zobaczenia przykładowo mocy na konkretnych kanałach? Albo w możliwości konfiguracji kontroli rodzicielskiej? To są tylko te najbardziej banalne przykłady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież konsultant juz odpowiedział :mrgreen:

 

wlasnie, tez mam sygnal kontrolny. interwencja w bok skonczyla się podsumowaniem ze inea swiadczy usługi cyfrowe a analog to sprawa klienta. rece opadają.

dopóki w bok będą zatrudniani ludzie z łapanki to obraz naszego dystubutora będzie wygladal bardzo niedobrze. zastanawiam się czy w takiej firmie nie ma ludzi którzy przeanalizowali by prace ludzi bok.

do dyspozycji inei mam zapis rozmowy na czacie z konsultatem, zenada

cytaty:

Z naszej strony ma Pan świadczoną usługę cyfrowo, nie analogowo,

jeśli jest problem z TV analogową sogerował bym sprawdzić podłączenie/dostroić odbiornik.

 

Sygnał analogowy jest na całej sieci. To, że ma Pan TV analogową

jest to kwestia zafiltrowania sygnału (w Pana wypadku nie został on zafiltrowany)

Nie zmienia to faktu, że TV analogowa nie jest przedmiotem umowy tylko TV cyfrowa.

Jeśli jest problem z TV analogową sugerował bym sprawdzić podłączeni/ dostroić odbiornik

 

podsumowujac, można by powiedzieć ze konkurencyjna siec kablowa, słowami konsultanta ,"zafiltrowala" obraz kontrolny na kanale zajmowanym przez tv6, a może programy na wszystkich kanalach analogowych, jak umowa dotyczy tylko cyfrowego przekazu.

zdalo by się powolac może jakiś zespol, celem wyjaśnienia skad się wzial obraz kontrolny i kanaly analogowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nic nie rozumiem. Jeszcze niedawno chyba w tym wątku INEA twierdziła że nie zrezygnuje z syg. analogowego. Teraz twierdzą że analog to nasz problem bo oni świadczą tylko cyfrowo. Parodia.

 

A jak TV6 nie było tak nie ma. Szukałem na innej częstotliwości i nic. Są tylko kolorowe pasy kontrolne. Czekamy na konkrety INEA. Bo na pewno to nie zmiana częstotliwości czy złego podłączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...