Mecenas1981 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Na infolinii pewnie powiedzą że DMZ nie jest blokowane i działa Robimy zakłady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Albo się spytają czy w Twoim pakiecie jest DMZ Mogą też zaproponować dokupienie DMZ w pięciopaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Albo zaproponują superhiperextranasciopak z opcja dmz i otwarte zablokowane porty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Albo zaproponują superhiperextranasciopak z opcja dmz i otwarte zablokowane porty W opcji multiport. Pierwszy odblokowany port za darmo. Kolejne 5 zł za sztukę. Oczywiscie w promocji. I w Inei i w BOA nic mnie już nie jest w stanie zdziwić. Włącznie z sytuacją, gdy dzwoniłem zgłosić awarię, wysłuchałem automatycznego komunikatu o awarii globalnej, a od kolegi z drugiej strony słuchawki usłyszałem, że wszystko jest w porządku i technicy sprawdzą przyczynę moich kłopotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 To tak samo jak ja mialem wyłączyć FW w ruterze a na pytanie jak to mam zrobic usłyszałem ze moj ruter nie ma przeciez fire walla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Pytanie do obeznanych w temacie, bo ja bedac w Inotelu od 2 lat wypadłem z obiegu. Moi teściowie mieli stary dekoder Technisat SD i pakiet około 120 zł (net, tel, tv). Zakładali im teraz światłowód i mogli przejść na pakiet za 99 zł (tel, net, tv + multiroom sd) w tym niby 6 miesięcy za darmo. Dwa pytania, mimo że nie wybierali dodatkowych pakietów mają wszystkie kanały odkodowane, nawet C+ - ktoś się orientuje jak długo? Dostali dekoder Intek? To jest dobry dekoder czy lepiej wybrać jakiś inny, czy można wybrać inny? Jak mają pakiet Oszczędny HD to muszą mieć IPTV i nie mogą zmienić dekodera. Co do kanałów to jeszcze jedna rada - pewnie dostali C+ Silver za darmo na 2 miesiące i miesiąc aktywacyjny, więc dopilnuj, żeby go wyłączyli i nie musieli płacić po tym okresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skylla1 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 tym bardziej, że jeśli się prześpi i nie wypowie C+ do 25 dnia ostatniego miesiąca promocji to trzeba potem płacić 30zł za 2 kanały przez rok. To już lepiej wziąć za 40zł dopłaty cały C+ (w cyfrowym domu). Co do blokownia portów, nie wydaje mi się aby Inea kiedykolwiek blokowała jakiekolwiek porty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Jeszcze raz sprawdzony temat portów - nie było żadnych zmian w tym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 ale przyznacie ze nie działa ani przekierowanie ani dmz? powiem ze juz wczoraj po tych wszystkich zapewnieniach ze porty sa odblokowane sam zwatpiłem i pomyslalem ze to moze operator play ma cos zablokowane i dlatego z telefonu nie moge sie dobic... ale sprawdziłem to jeszcze na plusie, t-mobile i multimediach - zawsze to samo info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soprano Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 tym bardziej, że jeśli się prześpi i nie wypowie C+ do 25 dnia ostatniego miesiąca promocji to trzeba potem płacić 30zł za 2 kanały przez rok. To już lepiej wziąć za 40zł dopłaty cały C+ (w cyfrowym domu).Co do blokownia portów, nie wydaje mi się aby Inea kiedykolwiek blokowała jakiekolwiek porty. Pytanie do obeznanych w temacie, bo ja bedac w Inotelu od 2 lat wypadłem z obiegu. Moi teściowie mieli stary dekoder Technisat SD i pakiet około 120 zł (net, tel, tv). Zakładali im teraz światłowód i mogli przejść na pakiet za 99 zł (tel, net, tv + multiroom sd) w tym niby 6 miesięcy za darmo. Dwa pytania, mimo że nie wybierali dodatkowych pakietów mają wszystkie kanały odkodowane, nawet C+ - ktoś się orientuje jak długo? Dostali dekoder Intek? To jest dobry dekoder czy lepiej wybrać jakiś inny, czy można wybrać inny? Jak mają pakiet Oszczędny HD to muszą mieć IPTV i nie mogą zmienić dekodera. Co do kanałów to jeszcze jedna rada - pewnie dostali C+ Silver za darmo na 2 miesiące i miesiąc aktywacyjny, więc dopilnuj, żeby go wyłączyli i nie musieli płacić po tym okresie Nie mają pakietu oszczędnego. Maja pakiet 23 z cennika czyli ze Standard HD - razem po 6 miesiącach maja płacić 99 zł. Jeżeli chodzi o kanały to mają wszystkie C+, czyli chyba Platinium, dodatkowo wszystkie HBO, Cinemaxy, fikołki itd. więc pewnie okno otwarte. Dobrze, że mówicie o tych 2 miesiącach, będę to u nich monitorował, bo INEA pewnie nie ma w zwyczaju troszczyć się o abonamentów i im przypominać, że dobiega czas określonej promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INEApl Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 ale przyznacie ze nie działa ani przekierowanie ani dmz? powiem ze juz wczoraj po tych wszystkich zapewnieniach ze porty sa odblokowane sam zwatpiłem i pomyslalem ze to moze operator play ma cos zablokowane i dlatego z telefonu nie moge sie dobic... ale sprawdziłem to jeszcze na plusie, t-mobile i multimediach - zawsze to samo info Generalnie tego typu kwestie są już w gestii użytkownika, ale prośba o sprawdzenie czy rozwiązania z tego wątku nie pomogą: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2457164.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Ale jak w gestii użytkownika?????? Kpisz ze mnie?? Wszystko działa wewnątrz sieci wiec oczywistym jest ze wina jest gdzies dalej niz u mnie w lokalu wiec co mam wbić do was do centrali i se pogrzebać ??????? Teraz to mnie śmiech ogarnął ale moge zorganizować akcje 10000 telefonów do bok z pytaniem o dmz i moze to spowoduje ze ktos cos ruszy. W temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Generalnie tego typu kwestie są już w gestii użytkownika, ale prośba o sprawdzenie czy rozwiązania z tego wątku nie pomogą: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2457164.html O! Odpowiedź jak z BOk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1245ab Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 tym bardziej, że jeśli się prześpi i nie wypowie C+ do 25 dnia ostatniego miesiąca promocji to trzeba potem płacić 30zł za 2 kanały przez rok. To już lepiej wziąć za 40zł dopłaty cały C+ (w cyfrowym domu). Czy to wprowadzili od niedawna? Przy promocji na Cinemaxy wyłączali bez żadnych wypowiadań (ale oczywiście kilka dni po terminie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigablue Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Wprowadzili to od połowy sierpnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1245ab Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @INEApl Od jutra nc+ zmienia swoje pakiety premium. Dawne Canal+ Silver/Gold/Platinum zmienią się w Premium Family&sSport i Premium Film+. Czy zmiany bedą również w Inea? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 @up, dla kablówek zostaje Silver, Gold i Platinum. Nie mają pakietu oszczędnego. Maja pakiet 23 z cennika czyli ze Standard HD - razem po 6 miesiącach maja płacić 99 zł. Jeżeli chodzi o kanały to mają wszystkie C+, czyli chyba Platinium, dodatkowo wszystkie HBO, Cinemaxy, fikołki itd. więc pewnie okno otwarte. Dobrze, że mówicie o tych 2 miesiącach, będę to u nich monitorował, bo INEA pewnie nie ma w zwyczaju troszczyć się o abonamentów i im przypominać, że dobiega czas określonej promocji. Jak nie mają oszczędnego i mają IPTV to mają do wyboru tylko dwa dekodery - Intek i ADB PVR. Na razie mają wszystkie kanały w ramach otwartego okna, później będą mieli Standard HD i Canal+ Silver, który należy wypowiedzieć do 25 stycznia, bo inaczej będą za niego płacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newpablos Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Ale jak w gestii użytkownika?????? Kpisz ze mnie??Wszystko działa wewnątrz sieci wiec oczywistym jest ze wina jest gdzies dalej niz u mnie w lokalu wiec co mam wbić do was do centrali i se pogrzebać ??????? Teraz to mnie śmiech ogarnął ale moge zorganizować akcje 10000 telefonów do bok z pytaniem o dmz i moze to spowoduje ze ktos cos ruszy. W temacie U mnie wszystko działa aż miło, nic nie jest blokowane. Ale mam Cisco 3925 i własny router tp-linka. IMO wina leży w routerze, nie jest przypadkiem tak, że nie masz pełnego dostępu do konfiguracji thomsona? Kiedyś tak wycinali niektóre podmenu w innym sprzęcie, żeby klient nie mógł sam sobie modyfikować. Zarządaj wymiany sprzętu lub wizytę technika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 cos bardzo jest nie haloo bo ze 3 miechy temu n tych samych ustawieniach działało... rutera od nowosci nie resetowałem do ustawien fabrycznych wiec nie wiem w czym poroblem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czester Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 W temacie portów trochę inaczej: U mnie muszę mieć klonowanie adresu na swoim prywatnym AP Wi-Fi, gdy robiłem sieć u znajomego okazało się że nie ma przypisanego Mac adresu w Inea i może się łączyć z jakiegokolwiek kompa podłączonego do modemu Inei. Dziwna sytuacja, jedni mają przypisane mac inni nie ? Może z portami też takie cyrki są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thx Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 @Mecenas1981 No i co to się porobiło? Jeszcze parę postów temu pisałeś, że jako jedyny wyrażasz się pozytywnie o Inei na tym forum. Pojawił się problem i sam widzisz, że w Inea "głową muru nie przebijesz"! Jak długo jesteś ich abonentem? Ja już jakieś 12 lat i mam sporo negatywnych przejść z tą firmą "na swoim koncie". Sam zauważyłeś, że wyjaśnić jakiś problem przez BOK to rzecz raczej nierealna. A reklamację potrafią przeciągać do kilku miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecenas1981 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Brak mi argumentu. Kajam sie i przyznaje racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinokino Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Czy komuś udało się uruchomić funkcję s recommendation w telewizorach samsung serii f z tego roku w połączeniu z sygnałem INEA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amsaw Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Od kilkunastu lat jestem w inei, z roczną przerwą, bo nie wytrzymałem, gdy orżnęli mnie na parędziesiąt złotych i palili głupa. Tak kiepskiej i niekompetentnej obsługi klienta nie spotkałem w żadnej firmie. A sam mając DG muszę użerać się z wieloma usługodawcami. Dopóki byłem w KOMIE, byłem zachwycony. Technicy z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. Infolinia z ludźmi czującymi temat i znającymi się na rzeczy. Niestety powstało korpo i się skończyło. BOA, w których nikt nie ma pojęcia o niczym, gość w BOA, który nie zna regulaminów, i którego sam musiałem uczyć co sprzedaje. Nie usłyszałem nawet słowa przepraszam, gdy chciał mnie wpuścić w maliny. Sama jakość i oferta TV nie jest zła - jest porównywalna z konkurencją. Internet to niestety żenada. Ale takie są prawa korporacji. Klient jest na ostatnim miejscu. Najważniejsze są tabelki, wykresy, statystyki. Totalnym idiotyzmem jest wyrzucanie pieniędzy w kupowanie nazwy stadionu, idiotyczne akcje marketingowe. Zupełnie tak, jak by istniała kablowa konkurencja. Inea doskonale sobie zdaje sprawę, że de facto jest monopolistą i skrzętnie to wykorzystuje. Reasumując, poziom obsługi klienta osiąga w tej firmie dno. Może kiedyś od tego dna się odbije Na koniec tekst, który rzucił technik, gdy usiłował wyrównać sygnal TV w moim mieszkaniu. "Panie, u mnie w chacie jeszcze gorzej jest. I tez nic nie poradzę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakurai Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Oferta TV na pewno nie jest porównywalna z konkurencją. Jest słabsza, w porównaniu do niektórych przedstawicieli konkurencji nawet dużo słabsza - http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_si ... frowej_DTV Ale jakość kanałów , zgadzam się - nie jest zła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.