Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie. Strasznie nudny ten wątek. Tylko same narzekania (90%). Konkretne pytania techniczne i wartościowe odpowiedzi od użytkowników występują w nim niezwykle rzadko. :(

 

Poczytaj sobie wszystkie 642 strony i będziesz wiedział że nie tylko same narzekania. W końcu na tym forum naprawdę wiele informacji, czy pomocy abonenci uzyskali niż w samej INEI.

 

A od czasu gdy zagląda inea.pl masz pewność że oficjalnie INEA też kontroluje wpisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu informacji o dodaniu kanałów serwisowych w Orange, Inea odniosła się do zysku z PPV, rozwiązania kwestii TVP Info a całkowicie przemilczała to co niewygodne :brawo: Ja wiem. Nie wiesz Ineo co napisać :) bo jak napiszesz rozmowy trwają to wszyscy będą się śmiać, jak napiszesz że kanałów nie będzie i mamy się odpimpać to wyjdziesz na aroganta. Czasami to aż mi cię żal (w sensie potyczek z niezadowolonymi abonentami oczywiście) . Pozdrawiam gorąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz jako multroom oprócz ADB z nagrywarką, dają tego dziwnego Inteka, ale już nie o to chodzi.

Od pół dnia czekam na autoryzację właśnie tej drugiej skrzynki, główna działała full pakietem od razu. Ile to jeszcze może potrwać? Spadłem z krzesła, jak jeden z pracowników przez telefon stwierdził, że jeszcze 2 dni robocze :)

Tylko, że ja pytałem poważnie...

U mnie multiroomy (dwa) pełen pakiet miały - jeden po 24 godzinach a drugi po dwóch dniach.

Gość nie żartował.

Taka firma :mrgreen:

Ciekawe, w czym tkwi ten wielki problem w aktywacji drugiego dekodera, tym bardziej, że umowa była gotowa i parafowana przez pracowników 1,5 tygodnia temu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu informacji o dodaniu kanałów serwisowych w Orange, Inea odniosła się do zysku z PPV, rozwiązania kwestii TVP Info a całkowicie przemilczała to co niewygodne :brawo: Ja wiem. Nie wiesz Ineo co napisać :) bo jak napiszesz rozmowy trwają to wszyscy będą się śmiać, jak napiszesz że kanałów nie będzie i mamy się odpimpać to wyjdziesz na aroganta. Czasami to aż mi cię żal (w sensie potyczek z niezadowolonymi abonentami oczywiście) . Pozdrawiam gorąco.

Spójrz sobie na ofertę Orange, przecież to jest dokładnie to co w nc+, tylko po IPTV a nie po satelicie, więc nic dziwnego, że mają też te kanały. Na moje można zapomnieć o tych kanałach w Inei czy też w innych kablówkach po tym jak nc+ to zapowiedziało :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo dobiję do 60 godzin czekania na aktywację multiroomu :)

Na pewno wyciągnę wnioski na przyszłość odnośnie podpisywania umów, dobrze, że obecne są tylko na 12 miesięcy, a nie na 2 lata, bo to, co w tym roku dzieje się w naszej kablówce zakrawa na kpinę, od zimowej oferty zaczynając, na obsłudze klienta i dziale technicznym kończąc. Dawno nikt nie zaliczył takiego regresu, jak chodzi o firmy, z usług których korzystam. I to w tak krótkim czasie, na przestrzeni niecałego roku!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czasu informacji o dodaniu kanałów serwisowych w Orange, Inea odniosła się do zysku z PPV, rozwiązania kwestii TVP Info a całkowicie przemilczała to co niewygodne :brawo: Ja wiem. Nie wiesz Ineo co napisać :) bo jak napiszesz rozmowy trwają to wszyscy będą się śmiać, jak napiszesz że kanałów nie będzie i mamy się odpimpać to wyjdziesz na aroganta. Czasami to aż mi cię żal (w sensie potyczek z niezadowolonymi abonentami oczywiście) . Pozdrawiam gorąco.

 

Świetne nastawienie - nie ustosunkowaliście się! ale zawczasu informujesz, że cokolwiek odpiszemy to i tak będzie źle. brawo!

A temat komentowaliśmy wielokrotnie i nie ma sensu odnosić się do każdego kolejnego posta o tym samym.

 

Niedługo dobiję do 60 godzin czekania na aktywację multiroomu :)

Na pewno wyciągnę wnioski na przyszłość odnośnie podpisywania umów, dobrze, że obecne są tylko na 12 miesięcy, a nie na 2 lata, bo to, co w tym roku dzieje się w naszej kablówce zakrawa na kpinę, od zimowej oferty zaczynając, na obsłudze klienta i dziale technicznym kończąc. Dawno nikt nie zaliczył takiego regresu, jak chodzi o firmy, z usług których korzystam. I to w tak krótkim czasie, na przestrzeni niecałego roku!

 

Dzięki za podzielenie się opinią, ale skoro Ci zależy na postępie to prosimy po raz kolejny o wskazanie danych, żebyśmy mogli ten przypadek prześledzić. Prosiliśmy o to już dwukrotnie, bez rezultatu, więc trudno się do komentarzy jakkolwiek ustosunkować.

 

@Amsaw / @franas

Grunwald/Łazarz - są jeszcze jakieś problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...