Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś miał przypadek zaniku sygnału na programie WTK ? Obraz robi się na 2-3sek czarny, czasem też znika dźwięk, potem jest ok przez 20-30 sek i znowu zanik i tak w kółko. Uprzedzając pytania jest to telewizor LG i ma moduł CAM. W Inei oczywiście o takim przypadku jeszcze nie słyszeli. Problem występuje tylko na WTK, pozostałe programy w tym HD są ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... dlaczego INEA nie wrzuca tak dobrej oferty na swoją stronę internetową??? Kto by pomyślał, że trzeba odwiedzać forum sat kuriera, aby zapoznać się z pełną ofertą "Największego Operatora Kablowego w Wielkopolsce".

 

przypomnę tylko ze to ja zwykła osoba powiedziałem o tej promocji 15mb/s na tym forum a nie przedstawiciel inea a dowiedziałem się o tym dzięki sms :P:brawo: czekam na promocje co miała być jeszcze w czerwcu dla obecnych abonentów

 

Jak widać nie trzeba odwiedzać forum :) Grupa Abonentów, która spełnia warunki promocji została poinformowana poprzez wysyłkę. Jest to standardowe działanie, czasem jest to sms, czasem mail, wysyłka pocztowa czy wizyta przedstawiciela.

Pytanie brzmiało dlaczego Inea umieszczasz regulamin promocji na jakiś "dziwnych" stronach a nie na swojej. Nadal czekam na konkretną i sensowną odpowiedź.

Inea grasz na zwłokę z odpowiedzią czy nie możesz znaleźć rozsądnej odpowiedzi na zadane pytanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrozumcie ze to monopolista i może robić co chce i kiedy chce... cóż tam pospólstwo... pokrzyczy pokrzyczy na jakimś beznadziejnym forum i przestanie... a do tych których "tajna" oferta miała trafić trafiła... a pospólstwo jest i będzie pospólstwem... i niech za dużo nie krzyczy... ot idea INEI... ja już sie o tym przekonałem... to moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi podpisana... zostało mi 9 miesięcy.. jakoś to przeżyję... no chyba że oni na takich tylko czekają... a zawsze znajdą sie następni...

 

przypomnę INEA tylko internet 250Mb/s

 

 

2780099712.png

2780100991.png

 

 

kopara mi zjechała...

 

 

ale wronki mnie otrzeźwiły...

2780103068.png

2780104124.png

 

 

warszawa mnie szokuje:

2780105383.png

2780106305.png

 

lepszy jak w poznaniu to teraz nie speedtest.net tylko speedtest.pl

62903509

62903520

 

 

zaznaczam ze testy robione o 1:00 w nocy, więc też troche dzienne mogą być mniejsze ale skoro wczesniej w dzien czy w nocy wychodziły mi max 40-50Mb/s i INEA wmawiała mi że wszytsko jest ok i nie mam prawa żadąc rekompensaty jest żenująca!!!!

nie wiem co porobili... naprawde nie wiem... kiedyś klienta awanturującego się wieszali na ścianie "tych klientów nie obsługujemy" - dzisiaj sie tak nie da i zrobili co mieli zrobić... tylko że nawet 100 techników na ich pensji komu przyzna racje?

 

a juztak dobrze żarło... może mam kreta w sieci?

62903593

nie no... ocknął się

62903607

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea grasz na zwłokę z odpowiedzią czy nie możesz znaleźć rozsądnej odpowiedzi na zadane pytanie ?

 

Odpowiedź była już tu udzielana, wystarczy zajrzeć na wcześniejsze strony wątku. Zresztą była ona udzielana na Twoje wcześniejsze pytania, odnosiliśmy się do stawianych przez Ciebie zarzutów, odpowiadaliśmy interpretacją przytoczonych przez Ciebie przepisów, bo jak widać po historii Twoich wpisów praktycznie cała obecność tutaj ogranicza się do tego jednego tematu.

 

Co do EPG niestety tak jak to jest od dłuższego czasu, czyli niepoprawne działanie. Pokazuje jakąś pozycję np 9.00 - 9.25 godzina pokazywana jest 9.30 a widnieje poprzednia pozycja programowa z paskiem żółtym i czerwonym. Tak jakby nie było synchronizacji pomiędzy godziną faktyczną, a danymi w EPG lub coś koło tego.

 

Rzeczywiście na Technisacie na niektórych kanałach coś nie gra. Jeszcze nie wiemy z czego to wynika, ale tematem już się zajmuje DTV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Internet stacjonarny 50mb/s (modem Thomson z ruterem lub sam modem) + 1GB internet mobilny (modem HUAWEI na własność za 1zł) = 49,90 zł (umowa na 2 lata)

 

Czy zauważyliście, że zaktualizował się firmware w modemo-ruterach Thomson WiFi TWG870 na dniach. Mam teraz problem z łączeniem się z Internetem. Co jakiś czas zrywa połączenie. Wi-fi ma pełny zasięg, widzi się z Thomsonem (mogę sobie nawet go konfigurować przez przeglądarkę), ale przy znaczku zasięgu mam wykrzyknik i wyświetla się komunikat brak dostępu do internetu. Wyłączam-włączam modemo-ruter Internet znów się pojawia, ale nie na długo i za chwilę to samo.

 

Inea.pl zrób coś z tym proszę. Testowaliście ten firmware przed wpuszczeniem go do modemu? Nic nie zmieniałem w konfiguracji ani komputera, ani nowego modemo-rutera Thomson WiFi TWG870 który pięknie działał już cały miesiąc i nagle taki klops...

 

Na kablu wszystko działa ok? Bo to raczej nie jest kwestia softu. Jeszcze warto zbadać otoczenie sieciowe (pod kontem tego, na jakich kanałach działają sieci sąsiadów znajdujących się w naszym zasięgu - jakąkolwiek darmową aplikacją do skanowania sieci WiFi).

 

Wi-fi ma wybrany najlepszy kanał z możliwych (sprawdzenie problemów zaczynam zawsze od skanowania okolicznej sieci i wybieram kanał gdzie najmniej ludzi nadaje, a jak już ktoś jest to ze słabym sygnałem). Testy robiłem tuż w pobliżu rutera, więc zasięg mam super. Jak pisałem karta wifi w laptopie pokazuje super połączenie z ruterem, z wykrzyknikiem przy ikonce zasięgu komunikatem Internetu brak (Windows 7). Dotychczas Internet przez wifi działał dobrze, żadnych problemów nie było. Restart modemo-rutera Thomson rozwiązywał problem na chwilę, po jakimś czasie znowu to samo.

 

Na kablu też chyba nie bardzo było bo mój NAS raportuje mi na maila każde zerwanie połączenia z Internetem nawet na chwilę i komunikaty sypały się jak szalone na skrzynkę w tamtych dniach. Przeważnie zawsze przychodzi kilka dziennie. Może faktycznie były jakieś chwilowe problemy z siecią Internet na os. Orła Białego, bo teraz NAS mnie już nie męczy komunikatami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do EPG niestety tak jak to jest od dłuższego czasu, czyli niepoprawne działanie. Pokazuje jakąś pozycję np 9.00 - 9.25 godzina pokazywana jest 9.30 a widnieje poprzednia pozycja programowa z paskiem żółtym i czerwonym. Tak jakby nie było synchronizacji pomiędzy godziną faktyczną, a danymi w EPG lub coś koło tego.

 

Rzeczywiście na Technisacie na niektórych kanałach coś nie gra. Jeszcze nie wiemy z czego to wynika, ale tematem już się zajmuje DTV.

 

Taki oto wygląda EPG - nie zawsze ale ostatnio bardzo często.

 

hjmt.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko stwierdzili bo zamiasl 75ohma mialem niby 45 i przez to ostatnie kanaly gorzej odbieralem. Przed wymiana sila max 35po wymianie 60max w tym takze ich jedno przedluzenie zlikwidowalem. Zobacze czy to pomoze. Bo kanaly zaczely normalnie chodzic jak na klatce cos w skrzynce zrobili az dekoder dziwnie sie zachowal.

 

 

 

Sila znowu w ok 30.

Wiec to wina kabla nie była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea grasz na zwłokę z odpowiedzią czy nie możesz znaleźć rozsądnej odpowiedzi na zadane pytanie ?

 

Odpowiedź była już tu udzielana, wystarczy zajrzeć na wcześniejsze strony wątku. Zresztą była ona udzielana na Twoje wcześniejsze pytania, odnosiliśmy się do stawianych przez Ciebie zarzutów, odpowiadaliśmy interpretacją przytoczonych przez Ciebie przepisów, bo jak widać po historii Twoich wpisów praktycznie cała obecność tutaj ogranicza się do tego jednego tematu.

Inea dlaczego twierdzisz, że udzieliłaś odpowiedzi na proste pytanie : dlaczego informacje o waszej ofercie znajdują się na innych stronach niż wasza własna. Odpowiedzi wcześniejsze są pokrętne i nie wyjaśniają problemu. Ja oczekuję logicznego wyjaśnienia dlaczego nie mogę zapoznać się z waszą pełną ofertą na waszej stronie www. Jeżeli chcecie promować konkretne oferty w inny sposób ( (plakaty, sms, maile , akwizytorzy itd.) to wasze prawo, a ja oczekuję tylko prawa do pełnej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea grasz na zwłokę z odpowiedzią czy nie możesz znaleźć rozsądnej odpowiedzi na zadane pytanie ?

 

Odpowiedź była już tu udzielana, wystarczy zajrzeć na wcześniejsze strony wątku. Zresztą była ona udzielana na Twoje wcześniejsze pytania, odnosiliśmy się do stawianych przez Ciebie zarzutów, odpowiadaliśmy interpretacją przytoczonych przez Ciebie przepisów, bo jak widać po historii Twoich wpisów praktycznie cała obecność tutaj ogranicza się do tego jednego tematu.

Inea dlaczego twierdzisz, że udzieliłaś odpowiedzi na proste pytanie : dlaczego informacje o waszej ofercie znajdują się na innych stronach niż wasza własna. Odpowiedzi wcześniejsze są pokrętne i nie wyjaśniają problemu. Ja oczekuję logicznego wyjaśnienia dlaczego nie mogę zapoznać się z waszą pełną ofertą na waszej stronie www. Jeżeli chcecie promować konkretne oferty w inny sposób ( (plakaty, sms, maile , akwizytorzy itd.) to wasze prawo, a ja oczekuję tylko prawa do pełnej informacji.

 

Zrozum, jako operator oni nie mają obowiązku każdej swojej oferty przedstawiać na stronie. To ich decyzja co jest na stronie, a co nie. Jednocześnie oczywiście oferta nie może być ograniczona terytorialnie i nie jest juz ograniczano po przejsciach z promocja na stacjonarny i mobiny:) Zastanów się jak miałbyś firmę i proponował byś coś dla kogoś po tańszej cenie, to chciałbyś aby inni klienci się dowiedzieli tym bardziej ci którzy od ciebie kupili to wcześniej drożej?? No chyba nie, prawda :/ Więc nie oczekuj że INEA będzie każdą swoją propozycję bo żaden operator tak nie robi. Czy na stronie INEI, Plusa, Echostaru, Netii itd nie dostaniesz pełnej oferty. Taki jest rynek i tego nie zmienisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

(ciach)

 

zaznaczam ze testy robione o 1:00 w nocy, więc też troche dzienne mogą być mniejsze ale skoro wczesniej w dzien czy w nocy wychodziły mi max 40-50Mb/s i INEA wmawiała mi że wszytsko jest ok i nie mam prawa żadąc rekompensaty jest żenująca!!!!

nie wiem co porobili... naprawde nie wiem... kiedyś klienta awanturującego się wieszali na ścianie "tych klientów nie obsługujemy" - dzisiaj sie tak nie da i zrobili co mieli zrobić... tylko że nawet 100 techników na ich pensji komu przyzna racje?

 

a juztak dobrze żarło... może mam kreta w sieci?

62903593

nie no... ocknął się

62903607

 

z tymi testami to bym uważał, bywają mało wiarygodne. Prawdziwym testem jest podłączenie się do szybkiego serwera, na którym mamy pewność, że wyciągnie maksa i zapuszczenie do ściągnięcia dużego pliku. Mi w tym testach wychodzi podobnie, i to różnie w tym samym momencie na różnych testach, ale gdy tylko podłączę się do steam, gog.com lub innego cyfrowego sklepu z dużym downloadem, idzie z pełną prędkością przez cały czas. Polecam taką metodę weryfikacji prędkości, a wyniki takich testów włożyć między bajki.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnych i nowych (ja przedłużałem akurat umowę, bo mi się kończyła).

 

Podaje link do regulaminu promocji stacjonarny + mobilny 50mb/s + 1Gb:

http://sdrv.ms/11nrfqd

 

Szlag mnie jasny trafia z tą firmą. Dzwoniłem ostatnio specjalnie na infolinię ws. nowych warunków umowy (zbliża się koniec bieżącej). Pytałem o aktualne promocje i oczywiście o żadnych promocjach się nie dowiedziałem. Po czym zasugerowałem, że jest promocja dostępu do Internetu 15 Mb/s w cenie ok 30 zł. No to: "oczywiście, tak jest taka promocja, ale dla nieposiadających obecnie usług dostępu do sieci" (zdawałem sobie z tego sprawę). Oprócz tego nic nie ma, ani dla nowych klientów, a już tymbardziej dla obecnych. Obowiązują ceny takie jak na stronie INEA."

Teraz się okazuje, że od połowy stycznia (!) br. jest sobie promocja "Stacjonarny + Mobilny v 4.0", która BARDZO mi odpowiada, ale oczywiście dowiaduję się o niej z forum i to nieoficjalnego. Do ciężkiej c.h.o.l.e.r.y :censored: jak można tak traktować klienta, który jest blisko 5 lat Waszym "sponsorem"?!? Po jakiego diabła ta infolinia, oficjalna strona internetowa?!? O ile dobrze kojarzę, nie podawanie lub ukrywanie wszystkich możliwych możliwych warunków umowy jest zabronione przez UOKiK. Jak się "naładuję" bardziej to złożę chyba stosowne pismo gdzie trzeba, tak dla satysfakcji. Chociaż pewnie szkoda słów i nerwów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia

 

Zabronione jest: Stosowanie niejasnych, nieprecyzyjnych i nieczytelnych postanowień umownych,

„ukrywanie” elementów istotnych w umowach a nie ukrywanie promocji.

Gdyby tak było to żadna firma telekomunikacyjna w Polsce by nie istniała.

Wybierz się do BOA wydrukuj regulamin który jest powyżej i promocję dostaniesz.

 

Po to jest takie forum żeby takie promocje znajdować, nie licz na to że każdą promocję znajdziesz na stronie, bo u nikogo nie znajdziesz wszystkich promocji na oficjalnej stronie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę się upominać ale od stycznia już troszeczkę czasu minęło!! A kanałów nowych jak nie było tak nie ma (nie mówimy tutaj o TV REPUBLIKA czy TVP ROZRYWKA) ale do końca czerwca zostało tylko 10 dni. Bo w wakacje nie pamiętam aby były dodane nowe kanały (wcześniejsze lata).

 

Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów korzysta z INTEK HD - jak się sprawuje oraz w czy do pakietu STANDARD HD można go wybrać? Czy trzeba się męczyć z ADB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia

 

Zabronione jest: Stosowanie niejasnych, nieprecyzyjnych i nieczytelnych postanowień umownych,

„ukrywanie” elementów istotnych w umowach a nie ukrywanie promocji.

Gdyby tak było to żadna firma telekomunikacyjna w Polsce by nie istniała.

Wybierz się do BOA wydrukuj regulamin który jest powyżej i promocję dostaniesz.

 

Po to jest takie forum żeby takie promocje znajdować, nie licz na to że każdą promocję znajdziesz na stronie, bo u nikogo nie znajdziesz wszystkich promocji na oficjalnej stronie. :D

 

Ok, w takim razie po co jest telefoniczne BOA? Powiedzmy, że co do braku szerokiego informowania o promocjach to jestem w stanie to zrozumieć i zaakceptować, ale skoro jestem od kilku lat lojalnym klientem, to chyba mogę wymagać, że zostanę fair potraktowany przez konsultanta tel. i przedstawi mi on rzetelną informację, skoro o nią proszę.

 

PS: na pochwałę telefonicznego BOA zaliczam krótki czas oczekiwania na połączenie :) Jednak rzetelność odpowiedzi, hm, przemilczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...