Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Do Inea proszę o odp. dotyczącą migracji na pakiet super hd i postawienie paczki dodatkowej ze starego pakietu nikt mnie nie poinformował że tak będzie !

 

Oczywiście, taka informacja powinna się pojawić, choć tu pewnie zadziałała w przypadku konsultanta rutyna - zgodnie z naszymi przewidywaniami i sugestiami przenoszenie na SuperHD łączyło się z wyłaczaniem paczek tematycznych przez Abonentów. W zeszłym tygodniu, po głosach o sprzecznych informacjach na infolinii, jeszcze raz wszyscy sprzedający usługi zostali na to uczuleni.

 

Patrząc na wcześniejsze działania w sprawie tv to naprawdę musi długo trwać. Wniosek jest taki że to co nam zaoferuje Inea jest TYLKO uzależnione od negocjacji w sprawie kanałów które nie chcą dużej kasy, a nie to co chcieli by abonenci.

 

Rozmowy trwające kilka miesięcy to w tej branży nic niezwykłego. A wniosek, o którym piszesz mija się z rzeczywistością.

 

Wystarczy trochę powiększyć font (np: skalowanie tylko tekstów w firefox) i już linki po prawej stronie są niewidoczne np: do eboa (nie znalazłem go niedawno i musiałem wpsać adres, na szczęście nardzo prosty :) )

 

Nie do końca rozumiem, do czego nawiązujesz, ale linki u góry strony wydają się ok, są takiej wielkości jak inne nagłówki. Natomiast planujemy przebudowę strony i będziemy wkrótce zbierać wszelkie uwagi i sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będziemy wkrótce zbierać wszelkie uwagi i sugestie.

Moja sugestia jest taka, żebyście zaczęli od odpowiadania na korespondencję. Na razie niezwłoczna odpowiedź konsultanta na pytanie zadane za pośrednictwem eBOA opóźnia się zaledwie 5 dni! Więc może zajmijcie się poziomem czatu (który jest niżej wszelkiej krytyki) i rzetelną informacją a potem sobie przebudujecie stronę :smile: Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiły się na liście kanałów

 

426.000 BBC HD

818.000 DUCK TV

818.000 DUCK TV HD

 

Na 818.000 mamy już 14 kanałów to już kolejna częstotliwość gdzie jest ponad 12 kanałów :!::!: Później jakość jest jaka jest

 

Usunięto z listy dekoderów:

 

VIASAT SPICE

 

 

oraz

Pojawiły się plansze informacyjne na kanałach:

 

TVP HD

KIDS.CO

 

Lista zaktualizowana można pobierać. Wspólny plik z adresami do poszczególnych plików linki w środku.

http://www.gg.pl/dysk/slNQ-Q-nCQ8Ls1NQ- ... 3%93W.docx

 

Swoją drogą to mogli by przynajmniej na majowy weekend udostępnić BBC HD dla wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego jesli komus nie zalezy na HD to nie przejdzie na oferte SUPERhd gdzie cena za pakiet z pvr w porownaniu bez kanalow hd w pakiecie to roznica ponad 20zl , a i 30 kanalow mniej a drozej ... wiec nie podziekuje i zostawie to co mam siostrze do odbioru

Jak komuś zależy na HD i miał pakiet MaxHD to również nie przejdzie na nową ofertę gdyż w miejsce NGC HD oraz NGW HD otrzyma dwa kanały dla dzieci.

 

Inea czy poważni abonenci doczekają sie z Waszej strony poważnej i uczciwej oferty? W szczególności mam na myśli posiadaczy Maxów i Ekskluzywnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@INEA

Ja też jako abonent pakietu ekskluzywnego "starego" płacący od lat 200 zł za TV czuję się nie swojo widząc na liście kanałów komunikat brak dostępu!!!! Jesteśmy totalnie ignorowani i niepoważnie traktowani, żeby nie powiedzieć oszukiwani !!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Inea proszę o odp. dotyczącą migracji na pakiet super hd i postawienie paczki dodatkowej ze starego pakietu nikt mnie nie poinformował że tak będzie !

 

Oczywiście, taka informacja powinna się pojawić, choć tu pewnie zadziałała w przypadku konsultanta rutyna - zgodnie z naszymi przewidywaniami i sugestiami przenoszenie na SuperHD łączyło się z wyłaczaniem paczek tematycznych przez Abonentów. W zeszłym tygodniu, po głosach o sprzecznych informacjach na infolinii, jeszcze raz wszyscy sprzedający usługi zostali na to uczuleni.

 

 

Wasza rutyna uzytkownika szopek kosztowala 15zl./mc ,ale takie standardy obslugi klienta to przeciez w inei rzecz powszechna.

 

 

Zamiast pisac o rutynie konsultanta oficjalny kanal inea na tym forum powinien sluzyc porada np. napisanie reklamacji czy wystawic korekte faktury. Klienta by to zadowolilo i taki sposob dzialania wyszedlby wam na plus.

 

No tak... zapomnialem o skali klientow ,ktorzy sie na to nabrali ;)

 

 

A tak uzytkownik szopek przeszedl na petarde ,super hd w ktorym konsultant zapewnia ze ma dostep do wszystkich kanalow,a na fakturze placi dodatkowe ekstra 15 zl. za kazdy miesiac.

 

 

BBC HD to dobra wiadomosc :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Inea czy do opisanej wyżej sytuacji przysługuje mi prawo do reklamacji ?

 

Reklamacje możesz złożyć zawsze, jeśli uważasz, że wymaga tego sytuacja. Natomiast nie możemy w żadnej sytuacji z góry określić, jak będą one rozpatrzone. Na tym polegają indywidualne reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko do przedstawiciela INEI , 30 kwietnia nastąpila powazna awaria swiatlowodu laczacego gniezno z wrzesnia , od tego momentu zauwazylem dosc wyrazne pogorszenie sie jakosci programow HD (okresowe pikselowanie) czy prawda jest ze naprawa nie zostala jeszcze skonczona i te problemy mogą byc wlasnie wynikiem tego ze siec dziala teraz w czyms co mozna okreslic "tryb awaryjny"

ps jestem abonentem z Gniezna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie http://www.inea nadal brak w wykazie kanałów loga Tele 5 Hd i ATM Rozrywka dlaczego ???

Bo to jest cała Inea Na takie pytanie sami nie potrafią odpowiedzieć. Widzisz TELE 5 HD i ATM nadają już dość długo a nie ma w wykazie, ale dość szybko dodane BBC HD, TVP ROZRYWKA, DUCK TV HD z gwiazdką (reemisja promocyjna).

 

Tak samo brakuje wykazu kanałów nadawanych w analogu.

 

Pytanie do Inei dlaczego w KINGKROSSIE nie można zmienić umowy? Chodzi mi o rezygnację z pakietu??? Pozostawiając STANDARD HD!!!!

 

 

p.s. Poniżej link do mojej ankiety - głosujcie - tłumaczenia dlaczego ten a nie ten kanał jest lub nie go w ofercie są bardzo ciekawe.

 

http://www.interankiety.pl/interankieta ... 0ea5bc.xml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej firmie nie znają znaczenia słów reemisja i promocja.

A tu wyjaśni tych słów:

Reemisja «powtórne nadanie programu radiowego lub telewizyjnego»

Promocja «działania zmierzające do zwiększenia popularności jakiegoś produktu lub przedsięwzięcia; też: każde z tych działań»

 

BBC HD, TVP ROZRYWKA, DUCK TV HD

 

Żaden z tych kanałów nie był wcześniej nadawany w sieci INEA więc nie jest to reemisja. Promocja to raczej też nie jest bo kanały te musiały by być dostępne np. dla wszystkich użytkowników, a po jakimś okresie umieszczone w docelowym pakiecie, bo umieszczenie programu w docelowym pakiecie po jego włączeniu nie można nazwać promocją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod opisem 4-paków na Waszej stronie jest taka uwaga.

 

1) Usługa dostępna, gdy istnieją warunki techniczne.

Dla pakietu 4 usług, umowa na 24 miesiące. Dla pakietu 3 usług umowa na 12 miesięcy. Szczegóły w regulaminie promocji.

Przekreślone ceny to suma opłat za wymienione usługi przy pojedynczym zamówieniu każdej z nich.

 

Zadałem już wcześniej pytanie: gdzie jest ten pakiet 3 usług. Powtarzam: PAKIET!!

 

Niestety na niewygodne pytania lepiej nie odpowiadać. Lepiej karmić bzdurami typu PETARDA, "wieczna szczęśliwość" itp.

To już jest żałosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałeczkami w lewo i odnajdzie się 3-PAK

 

3pak.jpg

 

Żaden z tych kanałów nie był wcześniej nadawany w sieci INEA więc nie jest to reemisja. Promocja to raczej też nie jest bo kanały te musiały by być dostępne np. dla wszystkich użytkowników, a po jakimś okresie umieszczone w docelowym pakiecie, bo umieszczenie programu w docelowym pakiecie po jego włączeniu nie można nazwać promocją.

 

Nikt nie używał słowa reemisja, a Twoja interpretacja "promocji" jest dość subiektywna :)

 

Emisja promocyjna jest wykorzystywana w sytuacjach, kiedy nie są dograne wszystkie formalne ustalenia z nadawcą lub kiedy te ustalenia zaczną obowiązywać w przyszłości, ale udało się umówić, że częściowo można je zastosować wcześniej.

 

mam pytanko do przedstawiciela INEI , 30 kwietnia nastąpila powazna awaria swiatlowodu laczacego gniezno z wrzesnia , od tego momentu zauwazylem dosc wyrazne pogorszenie sie jakosci programow HD (okresowe pikselowanie) czy prawda jest ze naprawa nie zostala jeszcze skonczona i te problemy mogą byc wlasnie wynikiem tego ze siec dziala teraz w czyms co mozna okreslic "tryb awaryjny"

ps jestem abonentem z Gniezna

 

Tak, usterka jeszcze nie jest zupełnie usunięta. W nocy trwała kolejna faza usuwania, ale jeszcze nie wszystko do końca gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...