Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was doświadczył gwałtownego spowolnienia internetu w INEA w czasie okresu świątecznego? między 24 a 26 grudnia oraz 1 stycznia u mnie prędkość internetu spadła na łeb na szyje (pakiet 100 Mb/s a prędkość 30 kb/s). Trzykrotnie zgłaszałem usterkę na infolinii, za pierwszym razem powiedziano mi, że wszystko jest w porządku i nic nie zrobiono, kazano jedynie zresetować modem i powiedziano, że sieć jest przeciążona, za drugim przyjęto zgłoszenie awarii a dział utrzymania sieci też jedynie zalecił mi zresetować modem, dopiero za trzecim razem powiedziano mi, że przyjdzie do mnie ktoś z INEA. Jeżeli to faktycznie przeciążenie sieci, to nie powinienem być osamotniony w tego typu problemach, niemniej mocno w taki scenariusz wątpię (sąsiedzi - również klienci INEA, nic takiego nie mieli). Uprzedzając standardowe pytania: prędkość mierzona na stronie testowej INEA, na komputerze podłączonym bezpośrednio do modemu kablem sieciowym. Nie korzystam z routera. Po każdorazowej interwencji na infolinii problem na kilka godzin się rozwiązywał a następnie powracał. Dodatkowe pytanie: czy w związku z drastycznie niską jakością usługi mogę wnioskować o obniżenie opłaty za internet za dni występowania tego problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dawno mnie tu nie było :-)

 

Inea.pl a ja mam pytanie jak wygląda sytuacja skoro wyłączyliście mi ESPN Classic to ja mam prawo rozwiązać umowę bez konsekwencji(kary umowne itp) ???bo dla mnie zastąpienie jednego kanału drugim to żadna miła nowina

 

Jakie kolejne zmiany sie szykują coś chyba można zdradzić? ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pic

Oczywiście, że możesz, w myśl obowiązujących przepisów prawa telekomunikacyjnego. Teoretycznie zerwanie umowy możliwe jest nawet w momencie wprowadzenia nowego kanału do oferty przez operatora. Oto stanowisko w tej kwestii Kancelarii Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy:

Czy zmiana oferty operatora telekomunikacyjnego (np. zmiana dostarczanych kanałów telewizji kablowej) stanowi zmianę warunków umowy. Mimo, iż z postanowień regulaminów operatorów telekomunikacyjnych wynika, często wprost, że nie jest to zmiana umowy, postanowienia takie nie są jednak zgodne z prawem. Klient zawierający umowę z operatorem kieruje się często właśnie tym jakie programy ma on w swojej ofercie. Jest to zatem warunek istotny umowy, który decyduje o jej zawarciu. W związku z powyższym należy uznać, że zmiana zakresu dostarczanych kanałów, nawet gdy nie pociąga za sobą zmiany ceny, stanowi zmianę warunków umowy, która umożliwia abonentowi skorzystanie z prawa do wypowiedzenia umowy.

 

W ostatnich miesiącach często podnoszoną wątpliwością było pytanie jakie konsekwencje rodzi wycofanie kanału, jeśli nie znajdował się on w ofercie danego operatora w momencie zawarcia umowy po czym został do niej włączony a następnie wyłączony, przy zastrzeżeniu, że włączenie kanału do oferty nie było traktowane przez operatora jako zmiana umowy. W takim wypadku należy uznać, że wycofanie kanału stanowi przesłankę do wypowiedzenia umowy. Wzbogacenie oferty przez wprowadzenie kanału jest zmianą umowy, zatem jego wyłączenie można uznać za niekorzystną zmianę umowy, uprawniającą do skorzystania z prawa do jej wypowiedzenia.

 

Trochę inaczej kształtuje się sytuacja abonentów, którzy zostali poinformowani, że dany kanał włączony jest do oferty jedynie na próbę i na z góry określony okres czasu. W takim wypadku operator może bowiem twierdzić, że nie doszło do trwałej modyfikacji oferty, a dokonana zmiana miała charakter jedynie akcji promocyjnej. W takim wypadku istotne jednak jest czy w zawiadomieniu o dodaniu nowego kanału wskazane zostało, na jaki okres został on wprowadzony. W przypadku bowiem jeśli kanał wprowadzony będzie jako świadczenie promocyjne, lecz nie będzie wskazane na jaki okres czasu, będzie to oznaczało, że został on wprowadzony na czas nieokreślony, co będzie równoznaczne ze zmianą oferty. W takim wypadku operator nie będzie chroniony twierdzeniem o rzekomej promocji, a wycofanie programu będzie skutkować możliwością wypowiedzenia umowy.

 

(...)

 

Należy wskazać, że kwestia, czy prawo do wypowiedzenia umowy istnieje również w przypadku wprowadzenia zmian korzystnych dla abonentów została jednoznacznie rozstrzygnięta. Z treści dyrektywy 2002/22/WE, w której zamieszczono generalne regulacje dotyczące zmiany umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i możliwości jej wypowiedzenia wynika, że uprawnienie to przysługuje jedynie w przypadku dokonania niekorzystnych zmian dla abonentów. Nie mniej jednak wskazane ograniczenie nie zostało wprowadzone do polskiego sytemu w toku implementacji dyrektywy. W związku z powyższym istnieją dwie możliwości wykładni tego przepisu. Zgodnie z pierwszą, prawo do wypowiedzenia istnieje zawsze, niezależnie od tego czy zmiana umowy (regulaminu) była korzystna czy też nie. Zgodnie natomiast z drugą interpretacją możliwość wypowiedzenia umowy dotyczy wyłącznie zmian niekorzystnych dla abonenta. W chwili obecnej żadna ze wskazanych interpretacji nie została wprost zaakceptowana lub odrzucona przez sądy, nie można zatem orzec jaki skutek wywrze jej podniesienie w razie ewentualnego sporu.

 

Doktryna jednak skłania się w kierunku drugiego rozwiązania, iż prawo do wypowiedzenia rodzą jedynie zmiany niekorzystne. Stanowisko takie wydaje się być bardziej zgodne z zasadami ochrony abonentów, które przyświecały twórcom ustawy. Należy zatem wskazać, że w sytuacji gdy zmiany umowy będą korzystne dla abonenta przedsiębiorca może podnosić, że nie rodzą one uprawnienia do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji finansowych (jak na przykład zmiana polegająca na dodaniu programu do oferty programowej). W tym miejscu pojawia się zatem kolejna kwestia, czy operator może bronić się przed wypowiedzeniem umowy wskazując, że co prawda doszło do zmiany oferty programowej (przez zastąpienie jednego programu innym), jednak program nowy jest lepszej jakości, lub jest ciekawszy, a co za tym idzie nie doszło do negatywnej zmiany dla abonenta. W takim wypadku należy uznać, że z zasady ochrony abonentów wynika odpowiedź przecząca. Abonent ma bowiem prawo do decydowania o tym, jaka oferta programowa mu odpowiada na podstawie własnego gustu i rozeznania. Nie ma możliwości abstrakcyjnego oszacowania co dla konkretnego abonenta jest ciekawe i atrakcyjne. Próby takie stanowiłyby próby pozbawienia abonentów możliwości kierowania się własnym zdaniem i osądem co w konsekwencji naruszyłoby ich prawa. W związku z powyższym należy uznać, że każde zastąpienie jednego programu innym stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy przez abonenta.

 

@inea.pl

co się dzieje z kanałem Next Music HD. Sprawa jakości opisywana kilka postów wcześniej. Tego programu nie idzie oglądać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ot tak mozna zrezygnowac skoro zastapiona kanal kanalem , w cyfrze+ byl rebranding kanalow na CBS i sa wielkie czary mary i nie mozna bezkarnie zerwac umowy ,

i jesli w ostatnim czasie nie miales kanalu ESPN classic w swoim wykupionym pakiecie to na jakiej podstawie chcesz rezygnowac bez kary , TO TRZEBA tez wziac pod uwage ...

ja np NIE mam pakietu wykupionego z tym kanalem od daaaawna wiec skoro nie abonuje kanalu to nie ogladam wiec satysfakcji z niego nie mam ani na plus ani na minus ...

 

poproscie INEA.PL o zabranie glosu jesli sie myle ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ot tak mozna zrezygnowac skoro zastapiona kanal kanalem , w cyfrze+ byl rebranding kanalow na CBS i sa wielkie czary mary i nie mozna bezkarnie zerwac umowy ,

i jesli w ostatnim czasie nie miales kanalu ESPN classic w swoim wykupionym pakiecie to na jakiej podstawie chcesz rezygnowac bez kary , TO TRZEBA tez wziac pod uwage ...

ja np NIE mam pakietu wykupionego z tym kanalem od daaaawna wiec skoro nie abonuje kanalu to nie ogladam wiec satysfakcji z niego nie mam ani na plus ani na minus ...

 

poproscie INEA.PL o zabranie glosu jesli sie myle ...

 

rozumiem całkowicie twoje podejście - miałem wykupiony ten kanał mam pakiet inea Max w którym się znajdował.

Proszę w takim razie INEA.PL o wypowiedź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei:

Fightbox - powody takiej podmiany były dwa, po pierwsze rosnące zainteresowanie sportami walki, co jest bardzo wyraźnym trendem w ostatnich miesiącach, po drugie - jakość kanału, w porównaniu z powtórkami wydarzeń sprzed kilkunastu lat obecnymi w ESPN Classic (choć pewnie, rozumiemy, że części osób będzie brakowało takiego historycznego podejścia do sportu). W styczniu pojawi się również w ofercie wersja HD tego kanału.

Jeśli chodzi o możliwość rezygnacji - w naszej interpretacji jest to zamiana na kanał podobny/równoważny o tej samej tematyce (sportowa) więc nie kwalifikuje się tu pod możliwości wypowiedzenia.

Dalej, z tego co wiem na ten moment, Multiroom PVR HD nie jest przewidziany na styczniowe zmiany w ofercie.

 

@element

Twój problem został przekazany do Rzecznika Klienta i wczoraj został podjęty do wyjaśnienia.

 

@leckow

Cały czas chłodziliśmy zapały informując, że zmiany w ofercie nastąpią w połowie stycznia. Zmiany wczorajsze były kosmetyczne i informacyjnie zostaną włączone do całości komunikacji ze zmianami 'dużymi'.

 

@vojtas12

Przykro mi, nie mogę zdradzić takich informacji.

 

Temat z NEXT Music jeszcze wyjaśniamy, ale wszystko wskazuje na to, że opisywane problemy nie leżą po naszej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea a czemu po prostu nie rozszerzyliscie oferty zamiast coś kosztem czegos? Moge sie założyć że gdybyście zrobili sondę co ciekawsze Fightbox czy ESPN to wynik byłby miazdzacy na korzyść ESPN. Te wasze brednie że sugerujecie sie opinia abonentów nijak się mają do waszych posunięć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEA.PL

te sprawe wczesniej zglaszalem i rozwiazywalem wlasnie z RZECZNIKIEM KLIENTA i zostala ona rozwiazana korzystnym rozpatrzeniem reklamacji z zapewnieniem ze " juz bedzie dzialac " wiec co w tej kwestii znow bedzie dywagowac rzecznik skoro w pismie od INEI stwierdzono ze forma zadoscuczynienia zostala wyczerpana , inna ostateczna droga pozostaje pozew sadowy ... tak mnie poinformowano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy Sundance Channel i Sundance Channel HD pojawi sie w sieci inea??

CZy ten cały kontakt OnLine na strownie www jeszcze bedzie działał czy już nie bo porozmawiać tam z kimś juz jest nierealne cały czas jest komunikat ,,Witamy, Zaczekaj na Operatora ..." :brawo:

siec TOYA dodała TVN 24 HD, AXN Spin ,FilmBox Action, FightBox,Sundance Channel , Rodin TV ,Bloomberg= 7 kanałów

Inea ATM rozrywka, sky news, i zamieniła oszukując ESPN na FIghtBox abonentów super postep oby jak najszybciej nadeszła NC+ i przechodze do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@element

W takim razie sprawa zostanie rozpatrzona jeszcze raz, poczekajmy na efekty.

 

@paweo79

I pod względem kosztowym i pod względem technicznym nie bylibyśmy w stanie ciągle dodawać nowe kanały bez podmieniania dotychczasowych.

 

@vojtas12

Tu nie chodzi o tajemnice przed klientami, po prostu nie wszystkie informacje infrastrukturalne chcemy ujawniać publicznie - swego rodzaju know how. Generalnie zasada jest taka, że większe miejscowości to RF, mniejsze GPON.

 

@polnik18

a Vectra usunęła Planete+, Domo+ oraz Kuchnia+ ...

takie licytacje nie mają sensu, wystarczy porównać wykazy kanałów żeby się przekonać, że koniec końców oferta jest bardzo podobna, choć oczywiście jedne sieci kładą w danym momencie nacisk na inną tematykę kanałów, a drugie na inną

poza tym od kilku dni piszemy - poczekajcie do połowy miesiąca - wtedy będą większe zmiany. różnego rodzaju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie zasada jest taka, że większe miejscowości to RF, mniejsze GPON.

 

Tak jak napisaliśmy, nie ma jednej standardowej reguły.

 

Za to dodała Eurosport 2 HD, Fightbox, Filmbox Action i ATM Rozrywka, coś za coś

 

No właśnie, czyli kanały (prócz Action), które u nas są. Coś za coś. Jak w każdej sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Inea.pl

 

Jak sprawa EPG na kanale TV ASTA HD był i znikł.

Tak samo opisy w EPG na kanale FIGHBOX = dlaczego opisy są w wersji angielskiej, a nie polskiej - program jest częściowo nadawany w języku polskim.

Kiedy uzupełniony będzie EPG na TV WIELKOPOLSKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla harduserów (i nie tylko) lubiących porównywać oferty tv kablowych polecam stronkę wybieram.tv:

http://b2b.wybieram.tv/aktualnosci.php

Korzystać póki darmowa. Można się z niej dowiedzieć np, że kanał TELE 5 HD oprócz naszej Inei oferuje tylko jeden operator a Edusat HD (którego "o zgrozo" nie ma jeszcze w ofercie Inei :wink::wink::wink: ) oferuje aż 9 operatorów a Fightbox - 8. STARS.TV ma u siebie już 20 operatorów itd, itd...

enjoy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kolei:

 

Jeśli chodzi o możliwość rezygnacji - w naszej interpretacji jest to zamiana na kanał podobny/równoważny o tej samej tematyce (sportowa) więc nie kwalifikuje się tu pod możliwości wypowiedzenia.

Dalej, z tego co wiem na ten moment, Multiroom PVR HD nie jest przewidziany na styczniowe zmiany w ofercie.

 

a ja mam pytanie - ,,wasza interpretacja???" przecież prawo jest jedno i nie działa tak jak sobie z interpretujesz wiadomo różne paragrafy można różnie zrozumieć ale w akim razie wg mojej interpretacji kanał nic nie warty /niepodobny wiec wg mojej interpretacji mogę rozwiązać??? :jupi:

tak można by odebrać twoją odpowiedz na ,, odczepne" przepraszam za wyrażenie ale tak to dosłownie brzmiało.... :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEA Poznań

 

Postprzez georgezip » 2 sty 2013, o 20:35

 

Witam,

od kilku dni po tygodniowej nieobecności (tvik był wyłączony, moduł CAM) nie mam EPG ? jest jakiś trik na to ?

 

 

Ktoś pomoże ?

 

telewizor to LG

 

 

już rozwiązany :) nie zmienił mi się rok w TV na 2013, teraz jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...