Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś w ciągu dnia zaobserwowałem piksele na kolejnych kanałach tym razem TTV. TVN, KINO POLSKA. Nie wiem czy Polsat usuną problemy techniczne, ale w dalszym ciągu na POLSAT i POLSAT 2 także występuję pikseloza. Nie jest to za często ale podczas oglądania tv trochę irytuje. :chair:

 

Czy też tak macie? Poznań - Grunwald

 

Potwierdzam sporadyczną pixelozę na ww. kanałach na Grunwaldzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś może mi napisać jaki konkretny modem z wifi daje teraz INEA do usługi cyfrowy dom + internet 100 Mb/s. To że jest to Thompson lub Cisco wiem nie tylko z Live Chatu :) ale też i ze strony, ale chodzi mi konkretnie od czego zależy jaki model dostane - od przypadku czy widzi mi się kogoś tam... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam kablówkę od INEII z dekoderem na kartę w jednym pokoju. Chciałbym odbierać te same kanały w drugim pokoju (inne gniazdko). Czy jest taka możliwość? Jeśli nie, to czy podłączając do gniazda w drugim pokoju tuner DVB-T, a do niego TV, czy jest możliwość odbierania telewizji cyfrowej (tych podstawowych kanałów w HD)? PS Pisząc tuner myslę o czyms takim --> http:// :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą opcją w takim przypadku (oczywiście jeśli drugie gniazdko jest również od INEA) jest skorzystanie z usługi Multiroom:

http://www.inea.pl/cms/att/promocja/TV/ ... 1_2012.pdf

 

Co do telewizji naziemnej to sygnał tej telewizji nie jest nadawany naszymi instalacjami. Jest to telewizja publiczna i po więcej informacji polecamy odwiedzić: http://www.naziemna.pl/

 

Witam. Czy ktoś może mi napisać jaki konkretny modem z wifi daje teraz INEA do usługi cyfrowy dom + internet 100 Mb/s. To że jest to Thompson lub Cisco wiem nie tylko z Live Chatu ale też i ze strony, ale chodzi mi konkretnie od czego zależy jaki model dostane - od przypadku czy widzi mi się kogoś tam... Pozdrawiam

 

Oba modele są stosowane zamiennie, nie ma tu żadnej reguły odnośnie przyznawania ich poszczególnym Abonentom. Oba spełniają wymagania dostarczania takiej usługi i wydawane są w zależności od dostępności "na stanie". Natomiast jeśli Abonent ma specjalne życzenie odnośnie modemu jaki chciałby otrzymać to przy składaniu zamówienia na usługę może o tym poinformować i zostanie to uwzględnione. Najczęściej możemy takie życzenie spełnić.

 

Czy INEApl może odpowiedzieć mi na pytanie, dlaczego przez eboa można tylko zamawiać usługi i pakiety, ale nie można z nich rezygnować?

 

Po kolei.

W eBOA istnieje możliwość aktywowania pakietów tematycznych i paczek premium. Zamawiajac paczkę tematyczną poprzez eBOA nie obowiązuje klienta żadna promocja,

więc dotyczy go to co jest zawarte w naszym ogolnym regulaminie.

Co do rezygnacji to oświadczenie o wypowiedzeniu umowy abonenckiej wymaga zachowania formy pisemnej. Zasada ta dotyczy nawet paczek tematycznych, stąd ta różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc dlaczego utrudniacie rezygnację z paczki tematycznej czy np. bezpiecznego internetu, które można aktywować przez boa, ale już dezaktywować nie???

Aktywacja lub dezaktywacja tych OPCJONALNYCH rzeczy nie ma wpływu na umowę (także promocyjną). Przecież nie rezygnuję z usługi, tylko zmieniam jej zmienne komponenty. Dlaczego w sprawie takich drobiazgów trzeba ponosić koszty finansowe i czasowe wyprawy do boa? Czy to nie jest utrudnianie życia abonentowi?

W przypadku poważnych operatorów, np. komórkowych, funkcje, które mogę włączyć przez iboa, mogę też tam wyłączyć!

A w Inea? Chesz dodatkowo zapłacić nam za pakiet - tylko kliknij i gotowe. Chcesz zrezygnować - przyjedź osobiście, postój w kolejce, napisz podanie i już za prawie 2 miesiące ci wyłączymy łaskawie... Poważnie zastanawiam się, czy to nadaje się na skargę do UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... cd przygod z INEA

dzis mamy piatek wiec jak na zasade przystalo PO RAZ KOLEJNY od rana nie bylo nie ma dostepu do INTERNETU

przez caly dzien siec byla , sieci nie bylo , modem zalogowany ale nie reagowal itd itd

 

czyli 4 awaria od poczatku stycznia jak tylko sie zaczelo .

mamy godzine 22-30 prawie i dostep do sieci powrocil ale NIE widadomo jak dlugo bo przeciez jest weekend i technicy nie działaja

 

Jesli przez week internet padnie , stosowne pismo wysylam do reklamacji , oraz do odpowiedniego urzedu

 

chcialbym rowniez zaznaczyc ze problem ten dotyczy nie tylko mnie na danym adresie ale i innych lokatorow w mojej ulicy

WIEC ALBO technicy niech sprawdza instalacje albo inaczej trzeba bedzie z firma rozmawiac

DLa mnie to lekka przesada zeby co tydzien lub 2 tygodnie użerac sie z firma INEA i żebrac o interwencje !!

 

Przestrzegam uzytkownikow by nie lekcewazyli swoich problemow z INEA tylko dazyli do celu jego rozwiazania , i to po przyslowiowych trupach jak zrobie to ja teraz

 

Pozdrawiam :!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawo do reklamacji jest ustawowe więc to nic nadzwyczajnego złożyć reklamację.

Patrząc na korespondencję INEA.pl prosiła Cię o kontakt na priv z podaniem danych kontaktowych ale jak wynika z ich wypowiedzi nie odpowiedziałeś?

Hobbystyczne narzekanie bez rzeczywistej chęci rozwiązania problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..dlaczego mam komus obcemu podawac moje personalia

hobbystycznie moze zagladasz na forum

ja staram sie na bierzaco przekazywac efekty PRACY tej firmy , i podejscie poszczegolnych działow do spraw

jak sie okazalo z internetem problem ma moja sasiadka , wiec podejrzewam ze nawet moglo dojsc do wariacji w instalacji na budynku w gniazdach na budynku

 

jak sie okazalo pracownicy INEA rowniez czytaja te forum i moge wam powiedziec ze niezly ubaw z nas maja niestety ...

wybacz Inea.pl za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..dlaczego mam komus obcemu podawac moje personalia

hobbystycznie moze zagladasz na forum

ja staram sie na bierzaco przekazywac efekty PRACY tej firmy , i podejscie poszczegolnych działow do spraw

jak sie okazalo z internetem problem ma moja sasiadka , wiec podejrzewam ze nawet moglo dojsc do wariacji w instalacji na budynku w gniazdach na budynku

 

jak sie okazalo pracownicy INEA rowniez czytaja te forum i moge wam powiedziec ze niezly ubaw z nas maja niestety ...

wybacz Inea.pl za opinie

 

Nie sądzę, żeby kogokolwiek bawiły negatywne opinie, związane z efektami ich pracy, dlatego też występujemy z inicjatywą, żeby te problemy rozwiązać.

Po raz kolejny deklarujemy chęć pomocy, ale bez informacji na temat lokalizacji nie jesteśmy w stanie nic zrobić. W tej chwili, szczególnie że problem ma dotyczyć większej liczby Abonentów, można odnieść wrażenie, że nie chodzi o usunięcie problemów, tylko o możliwość dalszej krytyki na forum.

Jeszcze raz - prosimy o dane abyśmy mogli zlokalizować problem. Wystarczy adres z numerem lokalu, nie muszą to być personalia jeśli w tym tkwi problem.

 

A pikseli na niektórych kanałach jak nie usunęli tak nie. Nawet maile nic już nie dają.

 

W zeszłym tygodniu sprawdzaliśmy zgłoszenia o pojawianiu się pikseli, ale nic takiego nie zaobserwowaliśmy. Być może dotyczyły innych kanałów, więc na początek prosimy o info o jakich pikselujących kanałach mówisz.

 

Pozdrawiamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszałem problem z pixelowaniem obrazu rok temu ... do dziś nie naprawiono tego ..

Jakoś pod koniec stycznia zadzwonił do mnie Pan Jakub Kozak z informacją ze niestety obiecany firmware który to miał naprawic te pixelowanie nie będzie dostępny w styczniu tak jak mi obiecano i że będzie raczej pod koniec lutego lub na początku marca ..

 

Tak to wygląda ... reklamacje składałem rok temu i do dziś nie jest sprawa rozwiązana ... umawiano sie ze mną na wymianę dekodera , na dokłądą obserwacje przez weekend i zapis co kiedy i na jakim kanale to występuje - potem to sprawdzano .Część potwierdzali część zwalali na pogodę ....

 

Pixele pojawiają sie na PolsatHD , TVN HD , Animal Planet HD , WildHD większość HD , na inne prawie nie zwracam uwagi lub nie oglądam .. ( mam na nie dowody - nagrane na dekoderze )

 

Prawda jest taka ze Inea ma monopol i nie stara się o klienta ( tzna stara sie o nowego zapewnia , super oferty , itd ... )

 

Człowiek płaci jeden z największych abonamentów i takie coś jeszcze jest .... albo proponują wymiane dekodera albo zresetowanie ....

a nikt się nie pokusi o zrobienie firmware by np na pendrive wyexportowac liste kanałów by potem sobie ją załadować a nie od nowa wszystko układać ...... to chyba jest łatwe do zrobienia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie sugestie programowe zgłaszane przez Abonentów konsultantom są przekazywane w cyklicznych raportach do odpowiedniego działu, więc do niczego nie trzeba ich namawiać Spróbujemy się teraz niezależnie dowiedzieć skąd taka sytuacja z włoskimi kanałami.

 

Minęło już trochę czasu od tej deklaracji. Proszę o informację, czy wiadomo jak się mają sprawy z włoskimi kanałami. Od kwietnia zamierzam korzystać z 5-pak i płacić Inea duże pieniądze - świetnie byłoby gdyby w zamian za to, były dostępne kanały w jęz. włoskim - których, po raz kolejny podkreślam, brakuje jako jedynych wśród kanałów obcojęzycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..dlaczego mam komus obcemu podawac moje personalia

hobbystycznie moze zagladasz na forum

ja staram sie na bierzaco przekazywac efekty PRACY tej firmy , i podejscie poszczegolnych działow do spraw

jak sie okazalo z internetem problem ma moja sasiadka , wiec podejrzewam ze nawet moglo dojsc do wariacji w instalacji na budynku w gniazdach na budynku

 

jak sie okazalo pracownicy INEA rowniez czytaja te forum i moge wam powiedziec ze niezly ubaw z nas maja niestety ...

wybacz Inea.pl za opinie

 

No i dobrze że czytają, ale świadczy to też o tym, że przynajmniej nie zatrzymują się już tylko jak kiedys na telefonie i w biurze ale wreszcie zaczęli komunikować się za pośrednictwem innych mediów. To forum nie jest w niczym wyjątkowe i nie jest jedynym na którym spotkałem INEA.pl. I mimo wszystko choć wiele to nie zmienia z punktu widzenia naszych problemów to jest to dobry krok z ich strony /nie każdy przecież lubi facebook/. Dlatego uważam, że skoro mamy dodatkowy kanał komunikacji to jak mamy problem a ktoś przynajmniej twierdzi, że spróbuje nam pomóc to chyba warto spróbować? Jak chcesz rozwiązać swój problem skoro nie chcesz powiedzieć gdzie masz ten problem? Przecież to jest nielogiczne. Rzeczą oczywistą jest dla mnie i chyba dla większości, że chyba nikt nie napisze na podobnym forum o inea w superlatywach bo zostanie posądzony o to że jest pracownikiem (tak jak sam Ciebie posądzałem w wakacje 2011 gdy wypowiadałeś się pozytywnie o INEA). Nikt nie jest głupi, INEA też na pewno wie że nie spotka tu pochwał tylko negatywy i mimo to z nami korespondują więc coś chyba się rusza w kierunku pozytywnym? Mi też zrywało 100mega ale zgłosiłem sygnał do podregulowania i od tego momentu wszystko gra. Polecam zrobić to samo. Pewnie mieszkasz na starej sieci w centrum i sygnał jest głównym problemem. Kwestia pikselozy (to już ogólnie) to wystarczy poczytać o sygnale cyfrowym tv w necie aby się zorientować, że poziom sygnału nie może być ani za wysoki ani za niski. Jeśli mamy cyfrówke i śnieży to mamy zły poziom sygnału albo z powodu błędnego ustawienia w Inea albo z powodu tanich lub wadliwych elementów w mieszkaniu. Np. rozgałęźnik można kupić za 2zł i za 15zł tylko, że każdy inaczej tłumi sygnał. Jak macie możliwość sprawdźcie kanały podłączając tv do gniazdka bez innych elementów po drodze (z wyjątkiem kabla rzecz jasna:)); sprawdźcie czy nie macie zagięcia kabla w mieszkaniu /kable mógł się nadłamać/ a jak to nie pomoże to moim zdaniem pozostaje wezwanie konserwatora. Przecież jak faktycznie nie działa to nikt za taki przyjazd nie bedzie chciał kasy chyba?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@456play: sorry ale po prostu denerwują mnie tacy ludzie którzy narzekają bez sensu a nic nie są w stanie sami zrobić aby sobie pomóc. Tym bardziej że każdy na tym forum stara się Ci pomóc (tak trochę chyba na siłę - ale domyślamy się że po to piszesz na tym forum)

 

Wifi nie jest związane z samą usługą internetu(zakłóceniami na linii) tylko ze sprzętem, osoba która ma też ten problem może mieć taką samą kartę wifi jak i Ty. Sam posiadam internet wifi w inea i nie mam problemów ze zrywaniem połączenia. Oczywiście prędkość wynosi około 40-50mb/s ale połączenie jest stabilne.

Gdyby internet Ci nie działał to i tak nawiążesz stabilne połączenie lokalne po wifi, sugeruje sprawdzić połączenie na innym komputerze,telefonie itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, niepotrzebne są tutaj dodatkowe konflikty :)

456play wysłał wieczorem informację z danymi, które potrzebujemy żeby ruszyć temat i z rana zostały one przekazane do wyjaśnienia.

 

Zgłaszałem problem z pixelowaniem obrazu rok temu ... do dziś nie naprawiono tego ..

Jakoś pod koniec stycznia zadzwonił do mnie Pan Jakub Kozak z informacją ze niestety obiecany firmware który to miał naprawic te pixelowanie nie będzie dostępny w styczniu tak jak mi obiecano i że będzie raczej pod koniec lutego lub na początku marca ..

 

Tak to wygląda ... reklamacje składałem rok temu i do dziś nie jest sprawa rozwiązana ... umawiano sie ze mną na wymianę dekodera , na dokłądą obserwacje przez weekend i zapis co kiedy i na jakim kanale to występuje - potem to sprawdzano .Część potwierdzali część zwalali na pogodę ....

 

Pixele pojawiają sie na PolsatHD , TVN HD , Animal Planet HD , WildHD większość HD , na inne prawie nie zwracam uwagi lub nie oglądam .. ( mam na nie dowody - nagrane na dekoderze )

 

Prawda jest taka ze Inea ma monopol i nie stara się o klienta ( tzna stara sie o nowego zapewnia , super oferty , itd ... )

 

Człowiek płaci jeden z największych abonamentów i takie coś jeszcze jest .... albo proponują wymiane dekodera albo zresetowanie ....

a nikt się nie pokusi o zrobienie firmware by np na pendrive wyexportowac liste kanałów by potem sobie ją załadować a nie od nowa wszystko układać ...... to chyba jest łatwe do zrobienia ...

 

Jak sam wspominasz i pisze także o tym visibility, przyczyny mogą być różne bo od pogody, przez elementy okablowania po soft. Nie mamy masowych zgłoszeń na ten temat, stąd też poszukiwania przyczyn, jakie miały miejsce. Mamy nadzieję, że nowy firmware rozwiąże problem. Jak rozumiemy jesteś w stałym kontakcie z obsługą, więc będziesz mieć informacje kiedy się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mamy masowych zgłoszeń na ten temat......

 

Zgłoszeń nie ma gdyż dużo ludzi po prostu tego nie zgłasza , nie ma czasu na dzwonienie , pisanie , obserwowanie ... sam mam kilku kolegów którzy mają taki sam objaw jak ja i ani razu tego nie zgłosili ... po prostu z braku czasu ...

 

Rozumiem że np pogoda ale jakby to była pogoda to chyba Wacek czy Jacek też mieliby w tym samym czasie ten sam objaw a nie .... tak samo gdy Pan z Inea śledził przez weekend ze mną , obserwowaliśmy a Inea podobno nagrywała to ... nie wszystko się powtórzyło ....

 

Ja lubię płacić za jakośc , sam mam wszystko podłączone lepszymi kablami , kupiony dobry sprzęt HiFi i nie mam podłączonego dekodera gdyż nie ufam operatorowi na tyle by mi coś uszkodziło Amplituner czy głośniki ....

 

Czekam na nowy firmware i wznawiam reklamacje bo nie może tak być by sprawa trwała rok --- ja cały czas płace -- a Inea cały czas z pixelozą lub błedami ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że płacąc miesięcznie ponad 160zł za pakiet, nie mam w opcji multiroomu za te symboliczne 5zł tak jak ma posiadacz Komfort PVR(mam Komfort HD). 20 zł za dodatkowy terminal to zdecydowanie kwota nie do przyjęcia, jakby tak w nowej promocji 1zł dla PVR i 5 zł dla Komfort, byłoby idealnie, nie musi być tego HD na drugim odbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez wystepuja okresowe pikselozy kanalow HD .teraz np zauwazylem ze cos dzieje sie z paczka hbo hd i animal planet hd .czestotliwosc pikselozy nie jest az tak duza zeby to odrazu zglaszac (poczekam poobserwuje byc moze samo sie ustabilizuje i bedzie ok bo jak wiadomo sygnal cyfrowy jest dosc podatny na zaklocenia) irytujace natomiast jest to ze z programami HD ciagle sa jakies problemy . tak byc nie moze w sieci kablowej aspirujacej do miana PROFESJONALNEJ .Mam do was pytanie czy ten nowy firmware o ktorym nadmieniliscie to poprostu nowe oprogramowanie ktore bedzie puszczone do dekoderow? czy to wreszcie raz na zawsze zalatwi sprawe pikselozy na kanalach HD ? kiedy ono sie pojawi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na kanale TEST 2 pojawiły się pasy. Może coś kombinują nowy miesiąc się zbliża???

 

 

p.s. Poszukuję skanów z wykazami kanałów dostępnych w Inei oraz tv kablowych które weszły w skład sieci wszystkie z przed 2010 roku. Można wysyłać na maila michalx1974@tlen.pl

w mailu prośba o wpisanie nicka.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...