Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

@student68

 

Możliwe jest jeszcze jedno - karta abonencka się uszkodziła - może przed wymianą dekodera zapytaj technika czy może sprawdzić kartę i nową niech spróbuje "przypisać" do dekodera.

 

A jak nie to niech wymienia dekoder. Tyle że teraz dostaniesz ADB - ja nie byłem zadowolony z ADB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś, coś może już wie o jutrzejszych zmianach w ofercie?

- ciekawe co zmieni się w budowie pakietów? czy do pakietu podstawowego HD trafi więcej programów HD i czy przede wszystkim będzie TVP HD?, czy coś zmieni sie w analogu? i wreszcie czy oprócz Kino Polska Muzyka, C+Gol HD i C+Weekend HD pojawi się coś jeszcze? może nowy dekoder? może moduły CAM?

Zobaczymy jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za miasto? Czesto tak jest ze do bloku ciagniety jest swiatlowod, potem jest puszka i do mieszkan ida takie cienkie kable optyczne a nie koncentryczne. Moze u ciebie ze wzgledu na instnienie juz instalicji wybrali taka opcje.

Rogoźno,no u mnie ma być właśnie takie rozwiązanie jak pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno od jutra 5-Pak:

Ekskluzywny + Internet 100Mb/s + Diamentowa + Telefonia komórkowa + Internet Mobliny

i ma być tańszy o kilkadziesiąt złotych od dzisiejszego 3Paka (Ekskluzywny, Diamentowa, Net100Mbps)...

 

Czyli jak się potwierdzi to obniżka a nie podwyżka.

Pozostaje nam czekać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dotyczące pakietu CANAL + HD. Posiadam od 4 miesięcy pakiet canal+ wraz z opcja HD. Canał + SPORT HD działa, canal + gol SD również za to jak chce włączyć CANAL + GOL HD to wyskakuje komunikat ,brak dostepu. Myślicie że jest to chwilowe czy za te kanały dodatkowo muszę zapłacić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie te nowe pakiety to kompletna porażka. Niby ceny za poszczególne usługi są niższe w pakiecie niż osobno ale ostatecznie są tak ułożone że zmuszają klienta do kupna wyższego pakietu niż potrzebuje. Kiedyś w pakietach dostępne były wszystkie konfiguracje pakietów, a teraz jest ich raptem kilka!! Ja np. mam TV wygodny pvr, internet 6mb, tel. złota 60min za co płacę w sumie 139,90. Teraz aby mieć PVR w pakiecie trzeba zapłacic min. 159,90!! I tym sposobem dla niektórych klientów zamiast obniżki została uszykowana podwyżka!! Jeśli do tego dodać fakt że na kanały premium (HBO albo canal+) nie ma obecnie żadnej promocji, więc jeśli komuś skończyła się poprzednia to już w ogóle jest porażka! Muszę jednak zwrócić honor Inei bo teraz w pakiecie Wygodny HD też można mieć dekoder PVR. Więc może faktycznie jest ciut taniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto tam pracuje ja się pytam przecież to jakaś porażka:

 

Dyspozytor4 - Podłączony( a ).

Dyspozytor4 napisał(a):

 

Witam, Natalia Ga***wska w czym mogę pomóc?

 

Ty napisałeś(aś):

 

Dzien dobry mam pytanie odnośnie dołączonych dziś programów

 

a konkretnie C+

 

Dyspozytor4 napisał(a):

 

słucham?

 

Ty napisałeś(aś):

 

trzeba podpisac nową umowę aby były dostępne?

 

??

 

?

 

Dyspozytor4 napisał(a):

 

o jakie dokladnie kanaly Pani chodzi?

 

Ty napisałeś(aś):

 

C+ HD przeciez napisałem mam na myśli nowe kanały HD CANAL +

 

?

 

Dyspozytor4 - Rozłączony.

2012-1-16 15:35:36 *** Rozmowa Zakończona ***

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto tam pracuje ja się pytam przecież to jakaś porażka:

 

To sobie pogadałeś. Ja już pytałem dlaczego tak traktują abonentów, też nie uzyskałem odpowiedzi. Chyba wszytko jest jasne gdzie mają klienta. Składałem pisemnie zapytanie oraz poprawienie - usunięcie zakłóceń w odbiorze kanałów cyfrowych i mieli oddzwonić w ciągu 2 dni roboczych - dziś już mija 6 dzień i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... i ja jestem w gronie oburzonych abonentow ,

 

zwiekszylem dzis predkosc internetu , wedle mnie moze on dzialac id nowego miesiaca , Pani obiecala ze od dzis po restarcie modemu i bla bla bla ta ich spiewka

 

modem co kilkanascie minut zrywa polaczenie , wylogowuje sie , robi po prostu co chce , i tak OD rana ...

wg regulaminu maja 2 dni robocze na " sprawdzenie "

co nie zawsze to w praktyce im wychodzi , jak pisze jeden z was ze czeka od 6 dni na telefon :)

 

REKLAMACJE mozna pisac za potwierdzeniem odbioru , albo podczas rozmowy :) wtedy nie ma ze boli bo rozmowy sa rejestrowane , a dla CALL center reklamacja to rzecz swieta a dla pracownika jeszcze wieksza

 

 

Pozdrawiam INEE

Wasz abonent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...