Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

polinik18 przecież wiesz, że nie otrzymasz na swoje pytanie odpowiedzi od Inei. Polityka informacyjna naszego operatora polega na zaskakiwaniu swoich abonentów: dzisiaj informują, jutro program trafia do oferty. Nie jest tak jak w innych większych kablówkach w Polsce, że o dodaniu nowych kanałów do swojej oferty potrafią poinformować ze dwa miesiące wcześniej. Inea ma również problem z dodaniem kanałów z oferty platformy n tłumacząc trudności procesem łączenia n-ki z Cyfrą+. Tylko czemu np Vectra nie ma takich problemów i właśnie włączyła do swojej oferty TVN24 HD? Nasz operator zawsze ma pod górkę a my razem z nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że koledzy zadajecie pytania odnośnie TVN24 hd. Sam na ten kanał dość długo czekam. Zfiltrowałem sobie kablówki w Polsce i szczerze reprezentuje nas inea jak IV liga, a nawet bym rzekł okręgówka, większość już posiada. Nie dobrze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że sprawa dodania nowych kanałów przesunie się conajmniej do oficjalnego startu nowej platformy nC+. A znając prędkość działania naszego operatora trzeba pewnie dodać jeszcze +6 miesięcy. Tak więc nowym "petardowcom" pozostanie żyć w nadziei, że może INEA przywróci im część już obecnych kanałów AXN, BBC TVP HD, itd. No i pewnie INEA odpowiednio, marketingowo to sprzeda, że dodaje nowe (stare) kanały.

 

Jeden z moich znajomych podpisał umowę za pakietem Ekskluzywnym, dzwoni do mnie i pyta, słuchaj dekoder wyszukał mi wszystkie kanały i przy ok. 30 programach mam brak dostępu? Co jest grane skoro Pani w BOA powiedziała, że biorąc pakiet z TV ekskluzywnym bedę miał całą ofertę programową? A ja mu na to, widzisz chłopie, nadziałeś się na petardę !!!!!!!!!!!!!! Masz ekskluzywny ale nie pakiet tylko rachunek :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przeżywam w tej chwili cudowną przygodę z firmą INEA :)

 

Na początku lutego miałem instalację (Tarnowo Podgórne FTTH GPON).

Po jakimś czasie okazało się, że zamiast 100mbit (umowa testowa na 3 miesiące) mam 50mbit, po telefonie i wizycie konserwatora okazało się,

że mam przypisany w systemie niepoprawny numer modemu GPON -ok zdarza się - obiecali poprawić,

 

W międzyczasie wyszła na jaw inna usterka - niska jakość sygnału TV na niektórych MUXach, klatkują itp - technik był, zrobił pomiary. Diagnoza: "uszkodzony Modem, za dwa dni wymienimy".

Jak obiecał tak się stało, przyszła ekipa z nowym modemem, ale nie wymienili nic: "Nie możemy wymienić panu modemu, bo montował go inny podwykonawca INEI niż my".

 

I tak zaczęło się moje dzwonienie do CallCenter co dwa dni robocze (trwa już to dwa tygodnie).

Zawsze słyszę "Przepraszamy, to przez rozrost firmy, dzisiaj na pewno ktoś do pana zadzwoni" i temu podobne wymówki.

 

Niestety nie mam innego sensownego ISP w Tarnowie, ale co do telewizji - jak będąc użytkownikiem umowy testowej, mam sobie przez 3 miesiące wyrobić

dobrą opinie na temat firmy o tak słabym supporcie? Smutne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem sie podzielić z Wami pewną informacją.

Pewnie kilku z Was pamięta jak od sierpnia 2012 (od pojawienia się modułów CAM) walczyłem z modułem na moim 24" Sharpie. Na kilku kanałach HD w ogóle nie miałem dźwięku. Ile postów napisałem do INEI, ile wydzwoniłem do serwisu Sharpa, szukałem info na forach, itd. itd. Walczyłem z tym problemem do tego stopnia, że w serwisie powiedzieli, no dobrze weźmiemy TV do diagnozy i ew. sprawdzenia co z tym brakiem dźwięku. Zabrali, wgrali nowy firmware, ale dźwięku jak nie było tak nie było. Ale ja uparty nie odpuszczałem. Oficjalne info z serwisu Sharp, brzmiało. TV jest sprawny i wszystko działa jak należy. Oficjalne info INEA brzmiało - format dźwięku na kanałach HD jest właściwy, prawidłowy i wszystko powinno być w porządku. Na koniec zasugerowano mi, abym zmienił ..... TV :)

I nagle na początku marca .... po raz kolejny zgłosiłem problem INEI ..... i .... Panowie technicy/inżynierowie coś pogrzebali, poprzestawiali w parametrach kanałów na których nie miałem ścieżek dzwiękowych i co? pojawił się dźwięk na wszystkich kanałach na których nie miałem !! CUD !!!!! NAgle TV Sharp okazał się normalnie działającym sprzętem :) :) którego całe szczęście nie muszę wymieniać :) :)

Czyli co, problem był po stronie???? .... z całym szacunkiem do pracowników, którzy wreszcie go zdiagnozowali i naprawili. A ja się cieszę, że w sypialni pozbyłem sie pudełka (dekodera) najbardziej cieszy się żona, która mnie przeklinała, że kolejny grat stoi, którego wciąż musi odkurzać i szukać drugiego pilota do uruchomienia TV cyftrowej w sypialni :) :) ja jej czasami dogryzałem, że w sypialni to inne rzeczy się robi a nie ogląda TV :oops::oops::oops: no ale w tej chwili moduł jest w kieszeni TV i wszystko śmiga jak należy, nawet EPG bez polskich znaków mi nie przeszkadza, może z czasem i w tym temacie coś się zmieni i EPG będzie z ą.ł,ś,ć,ż,ź,ó

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inea ma również problem z dodaniem kanałów z oferty platformy n tłumacząc trudności procesem łączenia n-ki z Cyfrą+. Tylko czemu np Vectra nie ma takich problemów i właśnie włączyła do swojej oferty TVN24 HD? Nasz operator zawsze ma pod górkę a my razem z nim.

 

Po takich komentarzach naprawdę odchodzi ochota na jakikolwiek dzielenie się informacjami. Krótko - wnioski, jakie wyciągasz nijak mają się do rzeczywistości. Rozmowy z 'n' były o zupełnie innych kanałach i wybacz, ale nie mamy wpływu na to, że po kilkutygodniowych, konkretnych rozmowach nadawca postanawia, że kanały jednak znikną.

 

jestem ciekaw jak będzie wyglądała migracja abonentów naszej ukochanej sieci kablowej po starcie CN+ tak na przełomie roku czasu. Możliwe, że co niektórzy powiedzą dość i pożegnają się grzecznie i to nie ze względu nawet na lepszą ofertę...

 

Pewnie tak samo jak w tej chwili. Wbrew padającym tu często stwierdzeniom, konkurencja na polskim rynku operatorów TV jest spora i radzimy sobie na nim.

 

Ja przeżywam w tej chwili cudowną przygodę z firmą INEA :)

 

Na początku lutego miałem instalację (Tarnowo Podgórne FTTH GPON).

Po jakimś czasie okazało się, że zamiast 100mbit (umowa testowa na 3 miesiące) mam 50mbit, po telefonie i wizycie konserwatora okazało się,

że mam przypisany w systemie niepoprawny numer modemu GPON -ok zdarza się - obiecali poprawić,

 

W międzyczasie wyszła na jaw inna usterka - niska jakość sygnału TV na niektórych MUXach, klatkują itp - technik był, zrobił pomiary. Diagnoza: "uszkodzony Modem, za dwa dni wymienimy".

Jak obiecał tak się stało, przyszła ekipa z nowym modemem, ale nie wymienili nic: "Nie możemy wymienić panu modemu, bo montował go inny podwykonawca INEI niż my".

 

I tak zaczęło się moje dzwonienie do CallCenter co dwa dni robocze (trwa już to dwa tygodnie).

Zawsze słyszę "Przepraszamy, to przez rozrost firmy, dzisiaj na pewno ktoś do pana zadzwoni" i temu podobne wymówki.

 

Niestety nie mam innego sensownego ISP w Tarnowie, ale co do telewizji - jak będąc użytkownikiem umowy testowej, mam sobie przez 3 miesiące wyrobić

dobrą opinie na temat firmy o tak słabym supporcie? Smutne

 

Abonentów mamy tysiące, na różnej infrastrukturze, z różnymi problemami - staramy się je wszystkie rozwiązywać. Oczywiście takie problemy nie powinny mieć miejsce, ale jeśli coś nawala (np, komunikacyjnie) nie bójcie się zgłosić reklamacji , napisać do Rzecznika Klienta - analiza problemu przez Dział Jakości pozwala nam na szersze spojrzenie na cały obraz sytuacji i wyeliminowanie go w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INEA, czy Ty naprawdę nie widzisz, że Petarda to kompletny niewypał. Nikt, lub prawie nikt (ok.95 %) jej nie pochwalił, a wy ciągle próbujecie robić dobrą minę do kiepskiej gry. Ja rozumiem, że na ogół klienci wykazują słabą stronę nowych propozycji, ale nie aż w takiej proporcji. Myślę, że jedyne co może do was przemówić to konkurencja. Róbmy wszystko, na każdym możliwym forum aby taka konkurencja powstała. Wszystkie próby ograniczania konkurencji zgłaszajmy wszędzie gdzie to możliwe. W pierwszej kolejności do UOKiK - tylko raczej nie do poznańskie delegatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano nareszcie pojawił się spot reklamowy nowej platformy nc+ (może bardziej zapowiedź), ale już widać, że będzie nowe nazewnictwo paczki canal+.

Szanowny przyjacielu inea.pl, czy my użytkownicy tych kanałów możemy dowiedzieć się czy zostaną nam zmienione kanały c+weekend, c+gol na inne, czy może otrzymamy komplet startowy tak jak osoby migrujące do nc+ z n czy też z cyfra+.

Jak zwykle za odpowiedź zx góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...