Skocz do zawartości

Sprzęt do odbioru serwisów streamingowych – dyskusja ogólna


szunaj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy sprzęt ma jakąś indywidualną wadę, jak byś się uparł to zajdziesz zawsze dziurę w całym. 

 

Zwykle winne są zawsze akacje, bezproblemowe działanie jest tylko na aplikacji dedykowanej do danego sprzętu a nie systemu jak to jest z większością aplikacji na Android. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Claudio napisał(a):

To jednak Chromecast nie jest idealny, a dopiero co czytałem, żeby wywalać inny sprzęt i kupować Chromecasta "na chromecast zero problemów".

Działa bardzo wolno i laguje od kilku miesięcy. Aktualizacje go dobiły, bo jest za słaby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2023 o 19:28, bogdan_mr01 napisał(a):

 

Dzień dobry.

 

Od miesiąca używam przystawki Xiaomi Mi TV Stick. Bardzo ładnie i bez problemów działa mi Netflix, HBO Max, Prime Video, Disney+, SkyShowtime. Niestety z aplikacją Canal+ mam problemy. Praktycznie codziennie (czasami kilka razy dziennie) urządzenie się restartuje. Testowałem już chyba wszystko - rozdzielczości 1080p, 1080i, 720p i mniejsze, Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz, wymuszenie dźwięku stereo, sprawdziłem kilka zasilaczy/ładowarek (nawet 65 W), kilka kabli USB i nic.

Mam zatem ogromną prośbę.

Czy możecie polecić jakąś przystawkę, której od dłuższego czasu używacie, i która na 100% bezproblemowa działa?

 

Z góry pięknie dziękuję i pozdrawiam,

Bogdan

 

 

Nokia 8010. Ostatnio dogłębnie przetestowałem przy okazji konfiguracji dla kolegi i wszystkie najpopularniejsze aplikacje hulają jak rakieta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ czy wcześniej nie miałeś Apple TV 4K?

Nie lepiej było część dobrze działających apek wtedy  zostawić w telewizorze, a niektóre mieć na tej przystawce , bez np Canal+ Online. Nie  musiałbyś teraz szukać internetowej przystawki. Ja nie zamierzam rezygnować z Apple TV 4K, bo ma dużo wbudowanej pamięci i większość  aplikacji pięknie na nim śmiga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wersje z 2022 roku sprzedałem ją, bo myślałem, że zmieszczę się na TV, niestety nie jest łatwo zmieścić się na niecałych 4GB. Chciałem kupić coś na androidzie, bo w Polsce to lepsza platforma do streamingu. Kupiłbym shield tv pro, ale jest już "za stare", więc pewnie na urodziny kupie sobie apple tv 3gen 128GB i na google tv zostaną aplikacje, które są tylko tam a resztę przeniosę na ATV 4k 3gen.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, _Artek_ napisał(a):

Dla mnie nokia 8010 cenowo jest już za blisko sprzętu premium żeby warto było ją rozważać ale co kto lubi. :)

Sprzęt premium od Apple charakteryzuje się zamkniętym systemem. Nie dla mnie. Za dużo rewelacyjnego, nieoficjalnego softu na Android TV, by z niego rezygnować. Softu, dającego wymusić najwyższą możliwą rozdzielczość serwisów VOD, zablokować reklamy itd. Do tego potrzeby jest solidny box na Androidzie z dużą ilością RAM i pamięci na dane, i taka jest Nokia. 

Edytowane przez salva
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2023 o 17:31, dawidek12390 napisał(a):

Wyłącznie tunelowanie audio w ustawieniach aplikacji canal plus. Obraz przestanie kalkować na kanałach sportowych 

Nic to nie daje. Szarpnięcią są mniejsze ale ciągle są. 

 

Co ciekawe, problem jest tylko na Chromecast 4k. 

Na Chromecast HD kanały chodzą płynnie. Czyli podobna sytuacja jak z Viaplay. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne gratulacje dla techników z canal + !!! Od jakiegoś czasu nie było problemów z przycinaniem się obrazu na canal + on line ( Chromecast 4) od 3 dni wszystko wróciło do stanu sprzed naprawienia problemu 

Najzabawniejsze że jest chyba jeszcze gorzej  bo przycinki występuje nie tylko na transmisjach live sportowych ale także na materiałach filmowych 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polemizował bym z kolegą ja mam zablokowane aktualizacje i systemowe i aplikacji wszytko robię ręcznie po uprzednim sprawdzeniu czy takowe się pojawiły 

Więc zostaje przy swoim zdaniu 

Ps z drugiej strony może masz rację duże pliki mogę są zadecydować ale jakieś korekty mniejsze systemu mogą wysyłać bez naszej wiedzy ...

No to skorygowali niech ich .....piiiii

A tak na marginesie to tak jakby lepiej działal mi skyshowtime heheh ( ta platforma na chromcast też pozostawia wiele do życzenia) czyżby to ta aktualizacja ?:) tu psuje tam poprawia 

Edytowane przez michuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...