Skocz do zawartości

platforma "n" - pytania początkującego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam jeszcze pytanie, jesli podpisze umowe na wszystkie pakiety a np. za 3 miechy dodadza jakis kanal nowy hd lub zwykly do oferty to bede go mial czy tylko te co podpisuje na nie umowe. (jesli dojdzie zwykly kanal hd lub zwykly jakis a nie typu hbo bo to wiadomo ze trzeba doplacac)

 

Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest gwarantowana. Czyli ceny w czasie trwanie umowy nie mogą ci zmienić pod żadnym pozorem, jak dodadzą kanały do pakietów nie płacisz dodatkowo. Nawet za kanał HD. Ostatnio była podwyżka o 6 zł i abonenci z umowami gwarantowanym nie zostali nią objęci, więc nie masz się co martwić. Ceny na pewno ci nie podniosą i kanały do pakietów będą dołączane za free.

Opcje dodatkowe to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi oto że każdy producent TV zaleca kabel własnej produkcji lub innej firmy i nie dają kabla aby ktoś nie mial pretensji że na jego TV obraz jest gorszej jakości a powinien być lepszej

 

Żeco??? Kabel HDMI to kabel HDMI. Różnicy w obrazie między tym za 30 zł, a tym za 300 zł nie ma żadnej! Nka nie daje kabla HDMI bo nie każdy abonent ma TV HD, a każdy abonent chce w momencie otrzymania sprzętu podłączyć go do TV. Wybrali jak by to powiedzieć - mniejsze zło... kompromis taki.

 

@Zikso - wszystkie nowe kanały dodawane do poszczególnych pakietów są dostępne dla każdego abonenta danego pakietu. Oczywiście jeśli powstanie jakiś nowy pakiet kanałów to już może on być dla Ciebie niedostępny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest gwarantowana. Czyli ceny w czasie trwanie umowy nie mogą ci zmienić pod żadnym pozorem, jak dodadzą kanały do pakietów nie płacisz dodatkowo. Nawet za kanał HD. Ostatnio była podwyżka o 6 zł i abonenci z umowami gwarantowanym nie zostali nią objęci, więc nie masz się co martwić. Ceny na pewno ci nie podniosą i kanały do pakietów będą dołączane za free.

Opcje dodatkowe to inna bajka.

Hnmmm, właśnie się dowiedziałem, że podwyższono opłatę za IiR do 6zł. Mam umowę z października 2009r., w której zagwarantowano mi 3 pakiety + IiR za 48zł. Za czerwiec mam zapłacić już 54zł! To umowa dla n-ki nic nie znaczy? Aneksu żadnego nie podpisywałem regulaminu do akceptacji nie dostałem, co robić??? Czy N-ka może mi dowolnie zmieniać warunki wiążącej umowy? Dla mnie to jakiś absurd!

 

Dodam, że umowa na czas określony - 13 miesięcy. Jakiś czas temu Polsat (bo mam też pakiet familijny) zmieniał regulamin i podwyższył cenę pakietu, ale tylko dla tych bez umowy na czas określony - ja cały czas płace starą stawkę z umowy, nową zacznę płacić dopiero po jej skończeniu. To dość logiczne i Polsat postąpił fair, ale to co zrobiła N-ka zakrawa na niezły przekręt. Banda złodziei i :censored: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta umowa nie była gwarantowana - gwarantowane umowa to są z promocji -

Wszystkie pakiety - wcześniej 48 zł, teraz 54 za wszystkie pakiety

Hollywood teraz mini full - wcześniej 68 teraz ponad 70

full - 99 zł za wszystko

 

 

Inne umowy nie były gwarantowane.

Teraz podpisywane umowy są z klauzulą gwarancji ceny - wcześniejsze nie były i mogli zmienić cenę, nie musisz jej akceptować - powinieneś dostać informację listem o zmianie regulaminu.

Następna okazja do wypowiedzenia umowy będzie prawdopodobnie 31.12 z powodu wycofania KidsCo i Movies24.

 

 

Jak listu nie dostałeś, albo dopiero dostałeś to zgłoś się do miejskiego rzecznika konsumentów i pomoże ci on rozwiązać umowę w związku ze zmianą regulaminu. Możesz złożyć również reklamację. Pamiętam że i tak rachunek musisz zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z twoją umową cenę w każdej chwili można zmienić. Możesz nie akceptować tej zmiany i rozwiązać umowę bez konsekwencji.

W tej umowie "gwarantowanej" jest specjalny zapis mówiący o gwarancji ceny przez okres podstawowy i ceny zmienić nie mogą.

 

 

Spróbuj rozwiązać umowę, albo przynajmniej wypowiedzieć - ludzie wypowiadali po terminie przy pomocy rzecznika konsumentów. Możesz wynegocjować lepsze warunki. Ja sam z tego skorzystałem - miałem umowę na warunkach standardowych - tak jak ty - dowiedziałem się o zmianie regulaminu, zadzwoniłem i była wtedy promocja full dla abonentów za 99 zł na 17 miesięcy - stara umowa się kasowała. Wcześniej płaciłem więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hnmmm, właśnie się dowiedziałem, że podwyższono opłatę za IiR do 6zł. Mam umowę z października 2009r., w której zagwarantowano mi 3 pakiety + IiR za 48zł. Za czerwiec mam zapłacić już 54zł! To umowa dla n-ki nic nie znaczy? Aneksu żadnego nie podpisywałem regulaminu do akceptacji nie dostałem, co robić??? Czy N-ka może mi dowolnie zmieniać warunki wiążącej umowy? Dla mnie to jakiś absurd!

Otóż w tej umowie nic ci nie zagwarantowano. Wręcz przeciwnie to ty się zobowiązałeś posiadać minimum 3 tzw. płatne pakiety + IiR. W tej umowie w każdej chwili mogą ci podnieść cenę, gdy wprowadzają nowy cennik.

Gwarancja ceny przez cały czas trwania umowy promocyjnej jest np. w promocjach Full, MiniFull czy Hollywood.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta umowa nie była gwarantowana - gwarantowane umowa to są z promocji -

Wszystkie pakiety - wcześniej 48 zł, teraz 54 za wszystkie pakiety

Hollywood teraz mini full - wcześniej 68 teraz ponad 70

full - 99 zł za wszystko

 

 

Inne umowy nie były gwarantowane.

Teraz podpisywane umowy są z klauzulą gwarancji ceny - wcześniejsze nie były i mogli zmienić cenę, nie musisz jej akceptować - powinieneś dostać informację listem o zmianie regulaminu.

Następna okazja do wypowiedzenia umowy będzie prawdopodobnie 31.12 z powodu wycofania KidsCo i Movies24.

 

 

Jak listu nie dostałeś, albo dopiero dostałeś to zgłoś się do miejskiego rzecznika konsumentów i pomoże ci on rozwiązać umowę w związku ze zmianą regulaminu. Możesz złożyć również reklamację. Pamiętam że i tak rachunek musisz zapłacić.

 

Pytanie:

 

Czy to pewne, że w grudniu wycofają KidsCo i Movies24. Mam full pakiet od maja 2010 roku i zależy mi na kanale bajkowym, mniej na Movies24. Jeśli wycofaja, to czy będę mógł tą umowę zawartą na 24 miesiące rozwiązać natychmiastowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak wygląda zawieranie umowy w punkcie ? Jakie dokumenty mi są potrzebne ? Czy będę jakoś szczególnie sprawdzany ? Mój znajomy powiedział mi że przed podpisaniem umowy został sprawdzony w krajowym rejestrze dłużników, to prawda ?? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...