Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yarpen Zirgin,nie broń cyfry jakbyś był ich adwokatem,każdy kto podpisuje umowę liczy na to że warunki tej umowy nie zmienią się w ciągu jej trwania a już na pewno nie po miesiącu czy dwóch od jej podpisania.

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

 

Najwazniejsze w tym co piszesz jest to, ze w biznesie obowiazuja tez dobre zasady i poszanowanie wobec swoich klientow. Tak jak zachowala sie Cyfra, w kazdej branży bylo by postrzegane jako brak szacunku dla klienta. Jestem swiecie przekonany ze bardzo duzo klientow wlasnie z tego powodu odejdzie od cyfry i przez dlugi czas beda krzywo patrzec na ta firme. Na cyfrze sie swiat nie zaczyna i nie konczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin,nie broń cyfry jakbyś był ich adwokatem,każdy kto podpisuje umowę liczy na to że warunki tej umowy nie zmienią się w ciągu jej trwania a już na pewno nie po miesiącu czy dwóch od jej podpisania.

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

Przecież tu nie chodzi o regulamin,każdy wie że po podwyżce jest możliwość wypowiedzenia umowy Chodzi o to jak cyfra traktuje klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zna się warunki zawieranego kontraktu,to nie można mówić,że ktoś kogoś robi w balona.Właśnie regulamin jest tutaj najistotniejszy, zawiera informację,że nawet przy ofercie promocyjnej ceny w nieokreślonej z góry przyszłości mogą ulec zmianie.Ewentualna rezygnacja,będąca pochodną podwyżki stwarza wybór klientowi.Dodam jeszcze to,że ostatnio cyfra robi podwyżki właśnie w okolicach marca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyfra cały czas stara się ludzi zrobić w balona. Wczoraj i dziś miałem telefony z Cyfry+ abym do nich wrócił. Optimum C+ i multiroom za 62 zł, styczeń za darmo, zero za aktywację ale jakoś zapominają wspomnieć że od marca podwyżka. No moje pytanie czy od marca cena się nie zmieni, nieśmiało wspominają o tych marnych 8 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@adrem strzeliłeś bracie kulą w płot.

Ostatnio podwyżki w C+ były od 1. maja i 1 lipca.

I pierwsze, czy jeśli szykowałbyś umowę z kimkolwiek studiując jego warunki, zawartość oferty, regulaminy , a po podpisaniu na zajutrz ktoś by Ci podetknął pod nos zapis, że warunki można zmienić (i by to zrobił) to chyba nie byłbyś happy.

Tymczasem C+ dzwoniąc do klienta z utrzymaniem kontraktu ciągle podaje ceny aktualne, nie zająkując się o podwyżce, stawce płatnej po 1.03.. o tej rozjaśni im się dopiero od 2.lutego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yarpen Zirgin,nie broń cyfry jakbyś był ich adwokatem,każdy kto podpisuje umowę liczy na to że warunki tej umowy nie zmienią się w ciągu jej trwania a już na pewno nie po miesiącu czy dwóch od jej podpisania.

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

Przecież tu nie chodzi o regulamin,każdy wie że po podwyżce jest możliwość wypowiedzenia umowy Chodzi o to jak cyfra traktuje klientów.

Normalnie. Przekazano, że mogą być zmiany cen? Przekazano. Przekazano, że ceny się zmieniają i można wypowiedzieć umowę? Przekazano.

 

No to proszę się od Cyfry odczepić i zabrać za kontrolę własnego sumienia, bo coś jest z nim nie w porządku, skoro postępowanie firmy zgodne z zawartą umową i regulaminem traktuje jako złe podejście do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 grudnia podpisałem aneks - po poprzednim wypowiedzeniu - tak ija kchciałem C+HBOSUPERPREMIUM + PVR 0zł i MR 5zł.... i co - wlaśnie wysłem kolejne wypowiedzenie z tym zę teraz to - będzie im ciężko mnie przy sobie utrzymać - ale to ich problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

 

Najwazniejsze w tym co piszesz jest to, ze w biznesie obowiazuja tez dobre zasady i poszanowanie wobec swoich klientow. Tak jak zachowala sie Cyfra, w kazdej branży bylo by postrzegane jako brak szacunku dla klienta.

No w takim razie dziwne, że nie wołasz, że np. Orlen nie szanuje klientów, bo ciągle podwyższa opłaty za swoje produkty. Sądzę również, że jak w spożywczaku podnoszą ceny to też nie masz o to pretensji i nie mówisz, że Cię nie szanują. I stawiam zakład, że jak Stoen podnosi ceny prądu, to też o braku szacunku nie piszesz... :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie podwyżek i sposobu ich wprowadzania i tak każdy ma swoje zdanie,ale zostawmy to.......pogdybajmy lepiej na jakie ustępstwa pójdzie operator dla wypowiadających i jednocześnie chcących pozostać.....ma ktoś pomysł,albo jakieś informacje?Mi proponowano w czasie rozmowy przed wysłaniem pisma trzy miesiące gratis za pakiet HD.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 grudnia podpisałem aneks - po poprzednim wypowiedzeniu - tak ija kchciałem C+HBOSUPERPREMIUM + PVR 0zł i MR 5zł.... i co - wlaśnie wysłem kolejne wypowiedzenie z tym zę teraz to - będzie im ciężko mnie przy sobie utrzymać - ale to ich problem.

 

Jak napisałeś im coś w tym stylu, to będą mieli problem to w ogóle przeczytać. A potem zrozumieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osoba, która podpisuje abonament, jest w pełni świadoma tego, że ceny mogą ulec zmianie (zapoznanie się z regulaminem się kłania) w dowolnym momencie.

 

Najwazniejsze w tym co piszesz jest to, ze w biznesie obowiazuja tez dobre zasady i poszanowanie wobec swoich klientow. Tak jak zachowala sie Cyfra, w kazdej branży bylo by postrzegane jako brak szacunku dla klienta.

No w takim razie dziwne, że nie wołasz, że np. Orlen nie szanuje klientów, bo ciągle podwyższa opłaty za swoje produkty. Sądzę również, że jak w spożywczaku podnoszą ceny to też nie masz o to pretensji i nie mówisz, że Cię nie szanują. I stawiam zakład, że jak Stoen podnosi ceny prądu, to też o braku szacunku nie piszesz... :-)

 

Yarpen: masz taką super tv, ale czy Ty ją oglądasz? Co do benzyny i Orlenu to już widać, jak kierowcy z tych podwyżek są "zadowoleni".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oglądam... Tylko wiesz, dla mnie te wszystkie protesty przeciwko podwyżkom sa bzdurą totalną. Ceny rosną i NIC na to nie poradzimy. Pora się z tym pogodzić lub oburzać się na politykę rządu RP, że napędza inflację poprzez poronione pomysły na temat gospodarki i podatków, oraz protestować przed Sejmem, a nie na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie pominąc dyskusję na temat poruszonych przez niektórych jak to jest C+ uciskana przez abonentów wysyłających wypowiedzenia, ponieważ w tej sprawie powinien być złożony nowy wątek tylko i wyłacznie dla przestawicieli, adwokatów, czy jak ich tam nazywano we wczesniejszych wpisach rzecznikach C+.

 

Wracając do właściwego tematu Podwyżek, otrzymałem dzisiaj pismo od C+ w sprawie podwyżki Multiroomu przy umowie z TV.

 

Przypomnę treść e-maili w tej sprawie,

- zapytanie:"... Jako że oferta promocyjna jest na podstawie obowiązującego regulaminu, a multiroom jest jednym z elementów regulaminu, to czy przysługuje w związku ze zmianą w Regulaminie - prawo wypowiedzenia umowy abonenckiej z powodu zmian w Regulaminie, czyli bez konsekwencji opłat karnych ? ".

- odpowiedź była nastepujaca: " Odpowiadając na e-mail, uprzejmie wyjaśniam, że informacje dotyczące zestawu CYFRA+ Multiroom zawarte są w Aneksie do Umowy o Abonament i Regulaminu Umowy o Abonament. W związku z tym, że CYFRA+ Multiroom jest usługa dodatkową, na tej podstawie brak jest podstaw do rozwiązania kontraktu.

Jednocześnie informuję, że istnieje możliwość rezygnacji z powyższej usługi od 1 lutego 2012 roku. W tym celu, proszę o zwrot zestawu do autoryzowanego dystrybutora CYFRY+. Lista przedstawicieli zamieszczona jest na stronie internetowej...".

 

W otrzymanie dopiero co pocztą pismie C+ malutkim druczkiem poniżej podpisu dodano ( i tutaj muszę przeprosić kolege @blueman że wątpiłem w taka a nie inną treść informacji o MR jak przedstawił) że: W przypadku braku akceptacji zmiany Opłaty Miesięcznej za opcje C+Multiroom przysługuje prawo rezygnacji poprzez wypowiedzenie Umowy o Abonament w zakresie tej Opcji w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego pisma. Wywnioskowałem tak po analizie aneksu przedłuzającego umowę dotycząca mozliwości zakupu w ciagi 1 m-ca MR.

 

Wg mnie oni juz sami nie wiedzą jak pisać w sprawie tego MR, albo celowo pisza, że jak abonent wysle wypowiedzenie pisemnie (zgodnie z tym pismem) nie będzie juz mógł dobrac MR w przyszłości trwania okresu minimalnego umowy, w przeciwieństwie do przypadku wczesniej przedstawionego e-mailem i zdanie go w punkcie C+ po min. 2 pełnych miesiącachcach wg. mnie daje mozliwość dobrania go w przyszłosci trwania okresu minimalnego umowy.

 

Przeczytałem jeszcze raz cały regulamin obowiązujący i co ciekawe nieznalazłem w nim opłaty za opcję MR, jest dopiero w Aneksie i to dzieki temu widocznie C+ wybroni się z mozliwości rozwiązania Umowy głownej o abonament z winy operatora.

Wg. mnie pozostaje płacic lub tylko zrezygnować.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak prosze o odp jak krowie na rowie.

Umowe podpisalem na poczatku stycznia 2011 na 19 miesiecy na owczesny optimum HD z opcja C+HD. Rabaty juz sie pokonczyly, aneks dostalem, w.g. tego co tu widzialem , jak dla abonentow "starego swiata". Pytam w sumie troche wstecz bo wypowiedzenie juz wyslalem. Ale mialem spelnione warunki do skorzystania z wypowiedzenia czy nie ? Wyslac maila z ICA czy je rozpatrzyli ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie podwyżek i sposobu ich wprowadzania i tak każdy ma swoje zdanie,ale zostawmy to.......pogdybajmy lepiej na jakie ustępstwa pójdzie operator dla wypowiadających i jednocześnie chcących pozostać.....ma ktoś pomysł,albo jakieś informacje?Mi proponowano w czasie rozmowy przed wysłaniem pisma trzy miesiące gratis za pakiet HD.....

 

MR za 10 PLN, to raczej pewne.

Poza tym skoro mialo sie maksymalne rabaty czyli 42 PLN na C+ Optimum, 29 PLN na C+ Kompakt to mniejszych nie moga dac tym bardziej ze te warunki obowiazuja zaledwie od dwoch miesiecy (albo krocej w zaleznosci od tego kto kiedy przedluzal).

Czyli C+ Optimum powinien byc za okolo 61-62 PLN a C+ Kompakt za okolo 50 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...