Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Praktycznie drożeje wszystko, od żywności po paliwa. Jakoś po podwyżce cen energii nikt nie rozwiązuje umowy z dostawcą, po podwyżce paliwa nikt nie sprzedaje samochodu a po podwyżce żywności nikt nie przechodzi na ścisłą dietę, czy wegetarianizm.

 

Ano drożeje, oprócz pensji - jak byśmy byli traktowani podwyżkami uposażeń wraz ze wzrostem cen - za europą - to można przymykać oko na takie podwyżki. Co do energii - jest monopolista a zaręczam Ci, że gdyby był wolny rynek to było by jak w cyfrze. Właśnie sprzedałem dizla i kupiłem gas - nie ja jeden. Kiedyś zakupy robiłem w almie, dziś już nie. Dopóki mamy wybór można sobie jakoś radzić a i dzięki temu jeszcze nas nie zarżnęli na śmierć podwyżkami.

Tak że mocno się mylisz - tyle Ci powiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DejwidBDG napisał(a):...

Pan numer 3 rozbawił mnie najbardziej. Stwierdził że niewiadomo jakiego aneksu dotyczy wypowiedzenie a treśc była taka: W związku z brakiem akcetpacji zmian zawartych w otrzymanym aneksie wypowiadam umowe nr xxxxxxxxxxx . Pan stwierdził ze moze to dotyczyć aneksu z przed czterech miesięcy.

 

Uzyskał Pan rabat na ww. pakiet ( CANAL+ Optimum) w wysokości 42 zł oraz na usługę Multiroom w wysokości 10 zł. W związku z tym, po uwzględnieniu zniżki, prognozowana opłata wyniesie 75 zł. ( dotychczas 62 zł ) - więc rezygnacja poszła bez skrupułów !.

 

REZYGNACJA

Rozwiązuje dalszą Umowę o Abonament zgodnie z &15 pkt.8 Regulaminu Umowy z ostatnim dniem jego obowiązywania w brzmieniu przed dokonywanymi zmianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem bez podstawowych artykułów nie da się żyć, ale bez Cyfry można i nikt nikogo nie zmusza do trwania z Cyfrą. Ja nie obawiam się podwyżki, bo przedłużając umowę w maju 2011 r. wynegocjowałem poza obniżką abonamentu również gwarancję stałej ceny przez cały okres podstawowy, czyli do 30 listopada 2012 r. i mam to na piśmie. Wystarczy trochę pomyśleć i nie trzeba później zaśmiecać forum tragikomicznymi wypowiedziami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może moja wypowiedź wywoła wielkie oburzenie, ale napiszę co myślę o podwyżce. Jest po prostu konieczna. Praktycznie drożeje wszystko, od żywności po paliwa. Wiadomo inflacja, wzrost kosztów obsługi itd.

[...]

Jakoś po podwyżce cen energii nikt nie rozwiązuje umowy z dostawcą, po podwyżce paliwa nikt nie sprzedaje samochodu a po podwyżce żywności nikt nie przechodzi na ścisłą dietę, czy wegetarianizm.

Mogę rozumieć Inspektorze, że nie dostaniesz podwyżki jeśli z abonentów nie wyciśniecie więcej kasy, ale to co tutaj napisałeś, to jest zwykła demagogia!

Jeśli drożeje paliwo, woda, energia elektryczna, żywność, samochody lub cokolwiek innego, to nikt mnie nie zmusza do korzystania z dotychczasowego sprzedawcy i nie ściga przy pomocy firmy windykacyjnej jeśli z niego zrezygnuję!

Jeśli stacja benzynowa na której zawsze tankuję podnosi cenę, to po prostu szukam innej stacji, to samo jest ze sklepem, w którym kupuję żywność.

Nawet jeśli chcę rozwiązać umowę z Zakładem Energetycznym, to idę do nich składam odpowiednie pismo, w przeciągu kilku dni zdejmują mi licznik i umowa jest rozwiązana!

I to samo jest z każdym innym z podanych przez Ciebie przykładów.

Cechą charakterystyczną umowy terminowej jest konieczność dotrzymania jej warunków przez cały okres jej trwania przez obie strony, a nie tylko przez klienta!

Jeśli jedna ze stron chce zmienić warunki tej zawartej już umowy, to musi ponieść wszelkie związane z tym konsekwencje.

Tymczasem Cyfra+ pewna swojej bezkarności postępuje tak, jakby to tylko klient był tą terminową umową jednostronnie związany!

Ale taka bezkarność może trwać tylko do czasu, najlepszym przykładem tego jest choćby Telekomunikacja Polska, która przez wiele lat podobnie jak Cyfra+ też traktowała swoich abonentów z pozycji siły, chociaż bez porównania uczciwiej. Aż w końcu trafiła kosa na kamień, a konkretnie na duńską firmę DPTG, która ze swoimi roszczeniami poszła do sądu.

W efekcie TP ma teraz Duńczykom do zapłacenia 550 mln euro, pierwsza ratę już nawet zapłaciła.

Cyfra+ jest teraz na najlepszej drodze do tego, żeby spotkał ją los TP; pierwszym ostrzeżeniem powinna być dla nich kara, jaka na nich nałożył UOKiK za machlojki z podwyżką cen, jakich dopuścili się w ubiegłych latach.

Umowa jest wiążąca dla dla obu stron i jeśli chcecie mieć możliwość podnoszenia co roku swoich cen, to zawierajcie umowy na okresy nie dłuższe niż 1 rok!

Bo w przeciwnym razie, wcześniej lub później, traficie na kogoś, kto Was załatwi tak, jak DPTG załatwił tepsę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wujektom i zibi-s dzięki za odpowiedź i tak jeszcze dla jasności to oświadczenie o wycofaniu wypowiedzenia mogę złożyć telefonicznie w ostatnim dniu czy też wymaga ono formy pisemnej?

 

ja bym z tego dożywotniego PVR nie rezygnował...
Masz dobrą ofertę ja bym nic nie ruszał mimo podwyzki.

Z tego dożywotniego PVR nie mam zamiaru rezygnować, z tego powodu też nie wysyłałem wypowiedzenia przy dwóch wcześniejszych możliwościach tzn. przy ubiegłorocznych podwyżkach i przy zmianie regulaminu po koniec zeszłego roku, ale w związku że jest to już druga podwyżka w trakcie trwania aktualnego aneksu trochę mnie to do tego zmusza, bo podpisując go zakładałem płacić za pakiet około 60zł i wówczas cena wybranego pakietu wynosiła 63,90 a teraz ma być 77zł więc to już przeszło 13zł różnicy. Dodatkowo jak pare osób na forum pisało że ma pakiet C+Optimum za 57zł to jeszcze bardziej mnie do tego skłania, a jeśli by cyfra nie zaproponowała mi żadnych rabatów to wtedy chciałbym zejść na pakiet niższy i jeśli dobrze myślę wysłanie wypowiedzenia umożliwiło by mi to na obecnej umowie przy darmowym PVR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie.

Cyfra wysyła aneksy do umów i daje 14 dni na wysłanie wypowiedzenia od daty otrzymania aneksu. Tylko skąd wie kiedy ja go otrzymałem? Zmiany są wysyłane listem zwykłym. W Polsce uznaje się za datę dostarczenia datę potwierdzoną przez Pocztę Polską. W tym momencie tak naprawdę możemy wypowiedzieć umowę w dowolnej chwili twierdząc, że wtedy właśnie otrzymaliśmy aneks :) I to na Cyfrze spoczywa obowiązek udowodnienia, że tak nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rabaty zaproponuja na pewno.

Smialo wysylaj wypowiedzenie i czekaj do lutego.

A do C+ Kompakt tez z rabatem mozesz zejsc i zaoszczedzisz jeszcze wiecej.

 

@tomex

Prawdopodobnie za wlasnie interesujacy cie pakiet C+ Optimum zaplacisz od marca okolo 60 PLN a PVR nadal za 0 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

analyse dzięki za radę

 

Zastanawia mnie jeszcze kwestia multiroomu bo tak jak wcześniej pisałem, obecnie mam multiroom w formie modułów z doładowaniem co 6 godzin, a wolałbym dwie niezależne karty i w związku z tym czy zwrócić teraz moduły żeby w razie propozycji ze strony cyfry wziąć go ponownie w formie dwóch niezależnych kart czy może cyfra umożliwiła by wymianę modułów na dwie zwykłe karty?

 

Tak wogóle to te 57zł za C+Optimum to skąd się wzieło, była jakaś taka promocja również dla nowych czy tylko dla przedłużających? bo nie widziałem nigdzie takiej ceny na ulotkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pytanie.

Cyfra wysyła aneksy do umów i daje 14 dni na wysłanie wypowiedzenia od daty otrzymania aneksu. Tylko skąd wie kiedy ja go otrzymałem? Zmiany są wysyłane listem zwykłym. W Polsce uznaje się za datę dostarczenia datę potwierdzoną przez Pocztę Polską. W tym momencie tak naprawdę możemy wypowiedzieć umowę w dowolnej chwili twierdząc, że wtedy właśnie otrzymaliśmy aneks :) I to na Cyfrze spoczywa obowiązek udowodnienia, że tak nie było.

C+ zakłada że jak do ostatniego dnia lutego nie zostanie zarejestrowane wypowiedzenie w systemie, to abonent akceptuje podwyzkę.

Wczesniej trzeba się upewnic czy c+ wogole do Ciebie wysłala wypowiedzenie telefonicznie lub e-mailem, żeby nie powstała sytuacja że ty wypowiadaż umowe, a oni nie wysyłali do ciebie listu ze zmianą regulaminu. W takiej sytuacji musiałbys zapłacic kare ok. 300 zł za rozwiązanie umowy z własnej winy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C+ zakłada że jak do ostatniego dnia lutego nie zostanie zarejestrowane wypowiedzenie w systemie, to abonent akceptuje podwyżkę.

 

Jak to zakłada? Nie ma czegoś takiego :D Równie dobrze może założyć, że od jutra chciałbym włączyć HBO i kazać mi za to płacić :D Mi za jedno, wypowiedzenie już wysłane i to poleconym ze zwrotką - przeżyję te 5,60, ale pokazuje to nieuczciwą praktykę C+ (i zapewne innych polskich platform). Podsumowując wg. mnie takie dostarczenie nie jest skuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może moja wypowiedź wywoła wielkie oburzenie, ale napiszę co myślę o podwyżce. Jest po prostu konieczna. Praktycznie drożeje wszystko, od żywności po paliwa. Wiadomo inflacja, wzrost kosztów obsługi itd.

 

To dlaczego telekomy jak maja podwyżki to tylko dla nowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaj moduły,a na drugi dzień idź weź MR - dostaniesz 2 niezależne karty

Z tym że mnie interesuje multiroom z jakimś rabatem.

 

57 PLN bylo od marca w gwarancji ceny a potem w formie rabatu 42 PLN dla przedluzajacych.

A w jakich cenach lub jakie rabaty były dla pakietów: sam Optimum, Kompakt i C+Kompakt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nic nie zmienia, przecież cyfra też może coś takiego wpisać. Ale nie chce.

W Cyfrze+ również istnieją takie umowy, w których są zamieszczone zapisy o tym, że cena nie ulegnie zmianie przez cały jej trwania.

 

lepiej doić niedoinformowanych klientów. :) I dać wykazać się swoim pracownikom tutaj (który lepiej broni pracodawcy)

W regulaminie jak wół stoi, że ceny moga być zmienione, a każdy abonent na umowie poświadcza swoim podpisem, że się z nim zapoznał i akceptuje jego warunki. Jeżeli więc abonent jest "niedoinformowany", bo nie przeczytał regulaminu, to jest to wyłącznie JEGO wina, a nie Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...