Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytrynku, ja obecnie jestem bardzo kulturalny. Irytują mnie po prostu ludzie, którzy gardłują oburzenni, że jak Cyfra zmienia ceny to jest oszustwo, draństwo, sprawa do UOKiK itd.

 

Jestem ostatnią osobą która "gardłuje". Mnie akurat stać na tę podwyżkę. Tylko denerwuje mnie fakt utrzymywania i dodawania nowych wątpliwej jakości merytoryczno/technicznej niektórych kanałów, których z pewnością oglądalność jest niska (co wcale oczywiście nie oznacza słabej jakości merytorycznej).

To, że jakiś kanał Tobie się nie podoba i go nie oglądasz, albo nie będziesz oglądał, to jeszcze nie znaczy, że nie ma na niego popytu i jest "z pewnością oglądalność jest niska". Cyfra nie tworzy oferty programowej wyłącznie pod Twój gust i preferencje, więc nie masz co utyskiwać, że są w niej kanały, które Cię nie interesują.

 

Tak wiem, że ludzie wolą mieć bogatą ofertę ale natłok informacji (kanałów) = dezinformacja. Chodzi mi o politykę Cyfry+ co do dodawania kolejnych kanałów i tyle. A że są przy tym podwyżki to jest irytujące.

To jest normalne i pora się przyzwyczaić, a nie irytować. Nikt nie będzie dokładał kanałów za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie do znawców tematu:

 

Jeżeli dzisiaj podpiszę umowę na pakiet superpremium za kwotę 99 zł + 5 zł MR, to jaką kwotę będę płacił po marcu 2012 roku ???

 

Czy będzie mnie obowiązywała stała kwota rachunku przez cały okres umowy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie dziwię się zamieszaniu jakie powstaje każdorazowo przy zmianie cennika.

Też obecnie płacę za użytkowany pakiet PRESTIŻ HD+ kwotę, która wcale nie jest różnicą między cennikową dotychczasową ceną tego pakietu i zapisanym w mojej umowie rabatem tylko znacznie mniej.

Dlatego zawsze w takim przypadku rodzą się wątpliwości czy nowa stawka opłaty to będzie dodanie do obecnej opłaty wzrostu ceny pakietu wg nowego cennika czy wyliczenie na zasadzie: stawka wg cennika minus przyznany rabat.

Gdyby Cyfra+ pisała wyraźnie w przysyłanych zawiadomieniach ile będzie wynosiła moja konkretna stawka opłaty po podwyżce nie byłoby całego zamieszania na tym forum i innych, masy korespondencji e-mailowej, listownej, telefonów itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby Cyfra+ pisała wyraźnie w przysyłanych zawiadomieniach ile będzie wynosiła moja konkretna stawka opłaty po podwyżce nie byłoby całego zamieszania na tym forum i innych, masy korespondencji e-mailowej, listownej, telefonów itd.

Gdyby niektórzy abonenci cyfry potrafili wziąć do ręki aneks do umowy, gdzie jest info na temat warunkuw płatności, to nie było by zamieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby niektórzy abonenci cyfry potrafili wziąć do ręki aneks do umowy, gdzie jest info na temat warunkuw płatności, to nie było by zamieszania.

Człowieku, wylizuj. Nie zawsze jest wszystko czytelne i zrozumiałe. W umowie mam rabat 19,90, choć od 9 miesięcy Cyfra sama ten rabat zwiększyła do 26,00.

Teraz sie okazuje, że prawdopodobnie oprócz podwyżki mojego pakietu o 8zł, to zmniejszy rabat z 26,00 do 19,90 (czyli to co pierwotnie w umowie) I co ? Wszystko czytelne ? Nie.

Nieczytelne jest dla mnie dlaczego właśnie teraz rabat zmniejszy o 6,10 choć go podniosła pare miesiecy temu. Praw nabytych nie powinno się zmieniać. I nie mieszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem przed chwilą wpisy od wczoraszego wieczoru i znowy to samo, ponownie niektórzy krytykują narzekających na podwyzkę. W końcu co oni mają się cieszyc z podwyżki ??? (mnie podwyzka nieobejmuje - oferta z TV ), przeciez kazdy człowiek tak powinien reagować na każdą podwyzkę. Forum jest dla każdego, i kazdy ma prawo mieć swoje poglądy. Nie kazdy musi wchodzić na strone, jesli mu sie opinia innych nie podoba.

Pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników podwyżek w c+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, wylizuj. Nie zawsze jest wszystko czytelne i zrozumiałe. W umowie mam rabat 19,90, choć od 9 miesięcy Cyfra sama ten rabat zwiększyła do 26,00.

Teraz sie okazuje, że prawdopodobnie oprócz podwyżki mojego pakietu o 8zł, to zmniejszy rabat z 26,00 do 19,90 (czyli to co pierwotnie w umowie) I co ? Wszystko czytelne ? Nie.

A zacytuj słowo w słowo to, co napisano w umowie na temat rabatu na pakiet... Zobaczymy co tam w rzeczywistośc napisano niezrozumiałego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kazdy jest prawnikiem (zreszta oni tez czytając interpretują pod siebie) i może inaczej interpetować umowy czy aneksy.

Wiekszość podpisując umowę/aneks w punkcie C+ zakłada że o wszystkich zmianach poinformował go sprzedawca i maja prawo mu wierzyc że ich nie wprowadzi w błąd. Chcąc dokładnie przeczytać aneks w punkcie C+ potrzeba na to trochę czasu aby wgłebić sie w temat.

Dobrze jest wczesniej zapoznać sie z ogólnymi informacjami ze strony C+, lub nawet z tego forum i wtedy zrozumiałe są juz zapisy czytanego na szybko aneksy w punkcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam to wszystko i widzę, że niektórzy dziwią się temu, że wielu jest niezadowolonych z podwyżek. Bo niby prąd, woda i benzyna też drożeją... A czy kiedykolwiek komukolwiek zwiększono rachunek za telefon komórkowy? albo za internet? Akcja C+ nie jest normalna i gdyby choć kilka tyś ludzi zorganizowało się i wspólnie wypowiedziało umowy to C+ inaczej by zaśpiewało. Ja wiem, że tak napisane było w umowie itp ale, skoro tak jest to czemu każdy z nas płaci właściwie inną kwotę za te same pakiety. Jak widzę rozbięzności to zastanawiam się czemu są aż tak duże róznice. Czasem nawet o połowę ceny!

 

No i najważniejsza rzecz. Czy może ktoś bystry mi wyjaśnić czemu niektórzy mają zagwarantowaną stałą kwotę, a niektórzy mieli rabat? Na jakim etapie można było wpłynąć na to, żeby była stała kwota? Jak można było to zrobić? Ja telefonicznie dowiedziałem się, że dostanę podwyżkę bo w aneksie mam "rabat". Ale podczas telefonicznego przedłużania umowy nie padło słowo "rabat", lecz konkretnie "84 pln" (za C+Optimum z MR). Przedłużyłem umowę 1.5 mca temu i do tej pory nie dostałem aneksu pisemnego. A teraz mówią mi, że wyślą aneks jeszcze raz. Tylko, że teraz to ja mam gdzieś ten aneks.

 

A więc: jak to jest, że jedni mają rabat, a inni gwarantowaną cenę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kazdy jest prawnikiem (zreszta oni tez czytając interpretują pod siebie) i może inaczej interpetować umowy czy aneksy.

Akurat fragmenty aneksów z warunkami płatności w ramach promocji są napisane bardzo jednoznacznie. Zarówno w kwestii tego, czy rabat jest procentowy od ceny pakietu, czy kwotowy na określoną sumę odejmowaną od jego wartości, czy też jest stała cena pakietu przez okres trwania umowy.

Nie trzeba prawnika, żeby to zrozumieć.

 

A więc: jak to jest, że jedni mają rabat, a inni gwarantowaną cenę

Wszystko zależy od warunków promocji, z której skorzystali przy podpisaniu/przedłużeniu umowy. Co kto wziął, z tego korzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święta prawda - każdy prawnik zinterpretuje przepis na swoją korzyść, chyba, że mu sąd w tym przeszkodzi.

Czy Cyfra gra uczciwie z tymi podwyżkami? Od tego właśnie jest Urząd i nikt nikomu nie przeszkadza aby tam szukał rozwiązania problemu.

Generalnie nie wolno Cyfrze wprowadzać klientów w bład - a tu CTA jest wybitnie niedoinformowane i wprowadza w bład nie jednego. Cyfra musi oznaczać swój towar zgodnie z prawdą i musi być on dostępny WSZYSTKIM klientom na równych zasadach określonych w dostępnym regulaminie - a czy tak jest? Nie jest - są dziwne zasady dawania upustów premii itp. Nie wolno utrudniać dostępu do zaoferowanego własnego produktu - a w Cyfrze jest to nagminne - dowiadujemy się z forum, że ten to a ten dostał coś a drugiemu konsultant tego odmawia i twierdzi że Cyfra nie ma takiej opcji.

To tylko kilka przykładów zabronionych karnie praktyk.

Każdy o ile poczuje się tym dotknięty może dochodzić prawdy i nie jest ważne czy to rzecz rozbija się o 8 zł czy 30 zł.

Ja osobiście znalazłem w ostatnich 2 regulaminach przedłużająco-podwyżkowych trzy przypadki bardzo niejasnych posdtępowań Cyfry kwalifikujących się do zbadania przez UOKiK. Opinię tą podzieliło dwóch znajomych cywilistów.

Zresztą sama Cyfra pogrąża się poprzez wyjaśnienia ostatniego regulaminu dokonywanych przez dyrektorów tej firmy.

Aby UOKiK zbadał z urzędu sprawę trzeba ok. 30 -100 wniosków.

Zresztą Cyfra prawie corocznie płaci kary za niestosowne praktyki - wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie prościej i pewniej dowiedzieć Ci się u żródła czyli Cyfry , niż zadawać takie pytania na forum?

Póżniej będziesz zdziwiony bo na forum na forum Ci tak napisali ?

Zadzwoń i po kłopocie :

CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW CYFRY+

tel. 0 801 066 066

tel. 22 310 45 45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tylko nie twierdźcie, że wszystko jasne... i w porządku. Właśnie dowiedziałem się, że niedaleka sąsiadka podpisała przedłużenie umowy z C+ za absurdalnie duże abo i jeszcze 10 zł dopłaty za dzierżawę dekodera ...mediasat 1430 (który pewnie spłaciła już 2 krotnie) i jakoś nikt z C+ nie pomógł w urealnieniu warunków.

Pilnujcie swego drodzy abonenci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zacytuj słowo w słowo to, co napisano w umowie na temat rabatu na pakiet... Zobaczymy co tam w rzeczywistośc napisano niezrozumiałego.

 

Przyjacielu w regulaminie jest wszystko jasne i jak byś uważnie czytał wątek to zauważyłbyś w czym rzecz.

do końca okresu minimalnego abonent otrzymuje rabat na ten pakiet w wysokości 13,90 zł

Czyli 53,90-13,90=50

Aktualnie z nowego cennika 77-13,90=63,10

Jednak w maju był aneks z którego aktualnie płacę 69-19 =50

Wytłumacz to.

 

W moim przypadku nie chodzi o kase bo ta podwyżka jest do zaakceptowania jednak metoda jej wprowadzenia oraz powody są poniżej pewnego poziomu jak na platformę "delux". Pozwolę sobie uzasadnić:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż zmiana cen jest koniecznym krokiem, zważywszy na wykorzystywanie coraz nowocześniejszych technologii oferowanych naszym klientom, oraz wzbogacaniu oferty CYFRY+ o nowe kanały ( w 2011 roku oferta rozszerzona została o 25 nowych kanałów, w tym aż 17 z nich nadawane są w wysokiej rozdzielczości HD).

Od listopada 2011 roku, został uruchomiony serwis CYFRA+ ONLINE, dzięki któremu Abonenci przez Internet mają dostęp do treści telewizyjnych CYFRY+. Dodatkowo CYFRA+ umożliwiła dostęp do bogatej biblioteki filmowej HBO GO a także serwisu muzycznego MOOD.

Posiadam dekodery sd więc wielkiej korzyści nie mam poza kilkoma kanałami o wątpliwej merytorycznie treści dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zmobilizowania do wysyłania wypowiedzeń :-) zamieszczam linki do ofert Cyfry z działu utrzymania klienta.

 

ankieta: https://spreadsheets.google.com/spreads ... TlhODE&ifq

 

wyniki: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... 14MH#gid=0

 

Lenistwo motorem postępu, więc podbijam też link do gotowego wzoru wypowiedzenia :

 

http://wyslijplik.pl/download.php?sid=r4LpdpOz

 

Dla wnikliwych cytat m@ila konsultanta C+ ze szczegółami:

 

Odpowiadając na e-mail uprzejmie informuję, że w przypadku braku akceptacji zmiany Cennika, niezbędnym jest złożenie wypowiedzenia w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o zmianie cen.

 

Informuję, że wypowiedzenie jest skuteczne, jeżeli zostanie dokonane w formie pisemnej i przysłane listem poleconym pod adres korespondencyjny CYFRY+:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

Pismo powinno zawierać numer Abonenta lub karty abonenckiej, dane osobowe, informacje o chęci rezygnacji z Abonamentu z powodu zmiany Cennika oraz odręczny podpis Abonenta.

 

Na podstawie przesłanego wniosku Umowa zostanie rozwiązana z końcem obowiązywania cen w dotychczasowej wysokości, czyli 29 lutego 2012 roku.

 

 

PS: informujcie znajomych o możliwości zerwania umowy.

Ja już wysłałem i znów trzeba będzie walczyć o swoje.

i tylko nie twierdźcie, że wszystko jasne... i w porządku. Właśnie dowiedziałem się, że niedaleka sąsiadka podpisała przedłużenie umowy z C+ za absurdalnie duże abo i jeszcze 10 zł dopłaty za dzierżawę dekodera ...mediasat 1430 (który pewnie spłaciła już 2 krotnie) i jakoś nikt z C+ nie pomógł w urealnieniu warunków.

Pilnujcie swego drodzy abonenci.

jak ja stać to niech płaci, płakać za nią nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie niestety obejmie podwyżka, dostałem taką odpowiedź:

 

Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że od 1 marca 2012 roku będzie Pana obowiązywała standardowa cena zestawu CANAL+ Start w wysokości 56 zł miesięcznie. Wyjaśniam, iż zgodnie z warunkami przedłużenia Umowy o Abonament, uzyskał Pan rabat w wysokości 14 zł. W związku z tym, po uwzględnieniu zniżki, opłata za powyższą ofertę wyniesie 42 zł miesięcznie. Aneks do Regulaminu Umowy o Abonament został do Pana wysłany 5 stycznia 2012 roku. Szczegółowe informacje zawarte są w korespondencji. W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Umowę przedłużałem przed świętami po wysłaniu wypowiedzenia po wprowadzeniu nowego regulaminu. Obecnie płacę za pakiet 37 złotych, podwyżka niby nie duża bo tylko 5 złotych. Z drugiej strony od początku kiedy jestem w Cyfrze do tego pakietu nie dodano żadnych kanałów, poza wersjami HD których nie oglądam, mam zwykły kineskopowy telewizor. Trzeba będzie wysłać wypowiedzenie i walczyć o powrót do ceny 37 złotych za pakiet. A już myślałem, że będę miał spokój do końca umowy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...