Skocz do zawartości

Podwyżka abonamentu w C+


Gość PawelU1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś "mondry" moderator usunął mój post z ważnym pytaniem. Zadam go jeszcze raz. Skąd ja mam się dowiedzieć o podwyżce skoro Cyfra+ nawet nie przysyła mi do domu żadnej informacji o niej? Jeślibym nie czytał neta to do tej pory o podwyżce nie wiedziałbym nic. Tak ma na pewno znaczna część abonentów. Jak Cyfra+ może podwyższać ceny bez wcześniejszego poinformowania o nich klientów?
Komentarz usunięty przez ACTA

 

A tak poważnie to ja też nic nie dostałem, ale wypowiedzenie wysłałem. Dobrze, że jeszcze jest ten internet.

Jakiś "mondry" moderator usunął mój post z ważnym pytaniem. Zadam go jeszcze raz. Skąd ja mam się dowiedzieć o podwyżce skoro Cyfra+ nawet nie przysyła mi do domu żadnej informacji o niej? Jeślibym nie czytał neta to do tej pory o podwyżce nie wiedziałbym nic. Tak ma na pewno znaczna część abonentów. Jak Cyfra+ może podwyższać ceny bez wcześniejszego poinformowania o nich klientów?

 

Czy, to aby nie prowokacja z Twojej strony?

Wcale się nie dziwię moderatorowi .

Wysłanie wcześniej pisma o niekontynuowaniu umowy bez pisma Cyfry+ zawiadamiającego podwyżkę cen, to błąd.

Jeśli wcześniej w tej sprawie nie było kontaktu osoby zainteresowanej z Cyfrą+

Jest to na podobnej zasadzie, źe "nieznajomość prawa nie zwalnia od jego nieprzestrzegania"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bogdan425 - przedłużałem umowę w grudniu 2011 r - Canal+ HBO SUPERPREMIUM 99zł+Multiroom 5zł+Pace PVR HD 0zł, napisałem e-maila do Cyferki z propozycją utrzymania ustalonych cen, bądź dołożenia do paczki opcji FilmBox HD za 0zł oraz prośbą o przekazanie tego e-maila do Pani z którą przedłużałem umowę - ta Pani skombinowała dla mnie satysfakcjonującą ofertę (korespondencja e-mail, telefonicznie nie dało się załatwić darmowego Pace PVR HD). Odpowiedź jak grochem o ścianę:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, serdecznie zachęcam do przedłużenia kontraktu i skorzystania z szerokiego wachlarza atrakcyjnych ofert, przygotowanych specjalnie dla Pana. Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

E-maila ponowiłem, napisałem, że interesuje mnie to wcześniej napisałem - odpowiedź:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, zachęcam do zapoznania się z ofertą promocyjną dla stałych Abonentów pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 46.

 

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

Na pytanie, czy przekazano mój list do wskazanego pracownika Cyfry+ nie uzyskałem odpowiedzi.

 

:brawo:

 

Pod tymi numerami - kiszka, buta :), korespondencja e-mail zaniża poziom, albo trafiłem na niewłaściwych ludzi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E-maila ponowiłem, napisałem, że interesuje mnie to wcześniej napisałem - odpowiedź:

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, zachęcam do zapoznania się z ofertą promocyjną dla stałych Abonentów pod specjalnie przygotowanym numerem telefonu 22 310 45 46.

Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 21:00.

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

Łączę wyrazy szacunku,

:

 

Dokładnie tak samo "zero" propozycji tylko info o kontakcie telefonicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wysłałem wypowiedzenie które zarejestrowali 26 stycznia i oto co mi zaproponowali. Obecnie posiadam palen pakiet Cyfry z multiroomem i pvr za 144 zł. Umowa kończy mi sie za 18 miesięcy. Po podwyżce płaciliśmy za posiadany pakiet 157 zł. Po rozmowie z konsultantem i wyłożeniu ze gdybym zrezygnował i wziął obecna promocje z 3 miesiącami gratis to płaciliśmy mniej niż teraz. Więc on zaproponował mi luty za 128 zł i od marca po podwyżce 141 zł miesięcznie za to wszystko co mam oraz umowę na 15 miesięcy, czuli krócej niż mam teraz. Tak więc będę płacił od marca za to co mam obecnie o 3 zł mniej i to po podwyżce. No i krótsza umowa. Takie promocje lubię. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja czekam do końcówki lutego,cyfra tak łatwo nie odda swoich abonentów konkurencji,cierpliwość zawsze się opłaca.Myślę,że cena nie uwzględniająca podwyżki jest co najmniej do uzyskania dla rezygnujących.Do systemu muszą być wprowadzone nowe konfiguracje,a nastąpią one w lutym.Tak przynajmniej zawsze było,że po wprowadzeniu zmian abonamentu coś tam skombinowano.Pożyjemy,zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Myślę,że cena nie uwzględniająca podwyżki jest co najmniej do uzyskania dla rezygnujących..

 

To przecież już jest teraz, jak pisałem wyżej propozycja z wczoraj 2 pln. mniej niż obecnie (teraz place za wszystko 84 pln., a po " podwyżce" propozycja 82 pln.). Ponieważ zgodzili się na to przy pierwszym telefonie postanowiłem poczekać jeszcze troszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką kalkulację,obecnie goły kompakt jest za 38 zł,przy wycofaniu wypowiedzenia mogą zejść na ok 53zł za C+ Kompakt,tylko czy jest sens brać C+ Kompakt,jeżeli można co jakiś czas dobrać na dwa miesiące sam C+,a przypominam,że pierwszym miesiąc jest darmowy co przy utrzymaniu ceny bieżacej daje mniejszą cenę(38+15 średnio za miesiąc za C+),a nawet oszczędność w miesiącach bez C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi panowie czy oplaca sie teraz zrywac te umowe ze wzgl, na podwyzke (zostao mi do konca umowy 4 miesiace ) place teraz 150 zeta za wszystko oprocz cinemaxow i filmboxow mezo xxx i france plus do tego dekoder za darmo ) poniewaz patrzylem teraz na promo i za to wszystko mialbym jakies 125 zlotych ale w tym dekoder za 10 zeta wiec nie wiem czy dobrze mysle ale moze warto nie zrywac tylko po okresie przedluzyc bo pewnie dekoder zostanie za darmo ( czyli 10 w kieszeni) a pakiety bede pewnie lepsze do wziecia kosztow niz ten ktory mam teraz

 

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Moim zdanie warto bo warunki nie masz za ciekawe i tak jak sam piszesz nawet bez proszenia dostaniesz lepsze warunki przy podpisaniu nowej umowy a zawsze masz jeszcze szanse wynegocjować korzystniejsze warunki przy przedłużeniu umowy. Dlatego ja bym na twoim miejscu napisał wypowiedzenia i czekał na telefon od cyfry jak dobrze pokombinujesz to pełen pakiet za 130 idzie utargowac a za przedłużenie umowy dekoder za free też się może trafić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytłumaczcie proszę jedną rzecz. Mam C=Kompakt i Multiroom, na poczatku stycznia otrzymałem aneks, w którym pisano o podwyzce abonamentu od 1 MARCA, aneks nie zawierał nowej ceny C+Kompakt, wiec wysłałem maila z zapytaniem o nową cenę tego pakietu. Otzrymałem takową (podwyżka o 6 zl C+K, Multiroom o 5 zl), no i wysłałem wypowiedzenie. A tu niespodzianka, wczoraj otrzymałem kolejny aneks, tym razem z info o podwyżce abonamentu od 1 KWIETNIA, w aneksie były tym razem szczegółowo podane nowe ceny m.in. mojego pakietu. To od kiedy w końcu jest ta podwyżka, od marca czy kwietnia i czy mam wysyłać kolejne wypowiedzenie? Nudne się to robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...