lukasz81 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 trzeba bardzo precyzyjnie napisać tytuł przelewu, żeby nie było żadnych wątpliwości za co płacimy A to jakiś problem? Chyba zawsze trzeba precyzyjnie pisać tytuł przelewu, to akurat dla mnie jest jasne. Od 10 lat wykonuje "zwykłe" przelewy elektroniczne do wszelkich możliwych firm, instytucji i nigdy nie było z tym najmniejszego problemu. Dotyczy to zarówno opreatorów komórkowych, platformy cyfrowej oraz wielu innych instytucji. Jeśli płacą za Polsat "bywa różnie ze zwykłym przelewem" to świadczy to wyłącznie o średniowieczu panującym u tego operatora. Jeżeli to dotyczy abonamentu to być może tak jest natomiast jeżeli opcji prepaid to nie mogę się z tym zgodzić, bo inne płatności do firm itp. to nie ta sama zasada co te z cyfrowego polsatu. Bo podstawowym warunkiem aby automatycznie zostały nadane pakiety jest odpowiednia kwota przelewu. W przypadku systemu płatności cyfrowego polsatu tytuł przelewu nie ma większego znaczenia. Przelewy do firm, instytucji mają się nijak do systemu cyfrowego polsatu, bo tutaj najważniejsza jest kwota przelewu, bo wszystko jest robione z automatu i on przydziela odpowiednie pakiety jak masz przelew na odpowiednią kwotę. Jeżeli wpłacisz inną kwotę niż wynika z sumy poszczególnych pakietów to wtedy kwota zostanie zaksięgowana jako wolne środki. Co do płatności elektronicznych dokonywanych przez ICOK nie było problemu bo tam się zaznaczało wybrane pakiety i automatycznie po zsumowaniu była odpowiednia kwota do zapłaty. Reasumując robiąc zwykły przelew internetowy po pierwsze trzeba zwrócić uwagę na: 1) odpowiedni numer konta 2) odpowiednią kwotę przelewu ( w przypadku opcji prepaid) 3) dokonanie przelewu kilka dni wcześniej z uwagi na wydłużony termin księgowania przez CP @Alcatraz Jakbyś kiedykolwiek dokonał wpłaty przez ICOK (płatności elektroniczne opcja preapaid) to byś wiedział na jakiej zasadzie to działa i pisałbyś nieco inaczej niż powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alcatraz Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Reasumując robiąc zwykły przelew internetowy po pierwsze trzeba zwrócić uwagę na:1) odpowiedni numer konta 2) odpowiednią kwotę przelewu ( w przypadku opcji prepaid) 3) dokonanie przelewu kilka dni wcześniej z uwagi na wydłużony termin księgowania przez CP Dokładnie! Na to zawsze zwracam uwagę i nigdy nie ma problemów z przelewami. Oczywiście pisałem o abonamencie (jak widać we wcześniejszych moich postach), prepaidu nie brałem i nie biorę pod uwagę - tu być może są jakieś problemy choć w dzisiejszych czasach być ich nie powinno ponieważ utrudniają one życie klientom - a tak być nie może! Jakbyś kiedykolwiek dokonał wpłaty przez ICOK (płatności elektroniczne opcja preapaid) to byś wiedział na jakiej zasadzie to działa i pisałbyś nieco inaczej niż powyżej Tu znowu się nie zgodzę ponieważ system płatności w iCOK Polsatu to nie jest jakaś wiedza tajemna i podobne systemy działają w wielu miejscach - tylko właśnie u innych funkcjonują wymiennie ze zwykłymi przelewami elektronicznymi. Widocznie dbałość o klienta jest tam na wyższym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Panowie chce doładować prepaid przelewem z mojego konta innej osobie rozumiem, że nie będzie z tym problemu bo numer konta do przelewu każdy ma indywidualny i wystarczy tylko wpisać w tytule nazwę pakietu oraz odpowiednią kwotę czy tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Dokładnie tak jak piszesz. Warto jeszcze zadzwonić i poprosić o nadanie pakietu jak kaska dojdzie na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 jakie dodatkowe opłaty? najczęściej przelewy krajowe są darmowe, podobnie jak posiadanie podstawowego rachunku, tracisz tyle co za przelew z zagranicy do kraju. Przejrzyj oferty rachunków w bankach krajowych. Nie bądź już taki wygodny i trochę się wysil bo niewiele Cię to kosztuje, a nerwów sporo zaoszczędzisz. Nikt się nie denerwuję tutaj . Ja wiedziałem, że sobie poradzę, ale chciałem zwrócić na mankamenty największej cyfrowej platformy w Polsce. PayPal chyba byłby jednym z najbardziej idealnych rozwiązań. Moja wpłata została zaksięgowana 21 marca czyli z dniem kiedy rozpoczęlismy wymianę zdań... Można? Można, ale nie o to chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin79 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 swoją drogą strasznie mnie CP rozzzłościł: w poniedziałek wysłałem przelew na prepaida, kasa dopiero dziś zaksięgowana z poniedziałkową datą, uprawnienia na karcie dopiero dzisiaj się pojawiły. 2 dni płatności w plecy zwykle płaciłem płatnościami elektronicznymi, a teraz coś skopane jest i musiałem zwykłym przelewem płacić. Zasugerowałem się Twoim postem i zleciłem przelew z Eurobanku w czwartek 22 marca tj. 6 dni (oraz 4 dni roboczych) przed upływem ważności aktywnych pakietów i jeszcze tego samego dnia przelew był widoczny w ICOK jako zaksięgowany mało tego dotychczasowe aktywne pakiety czyli Familijny oraz HD miałem opłacone do 28 marca (co widać na poniższym screenie) tym razem płaciłem tylko za pakiet Familijny i jeszcze tego samego dnia opłacony pakiet został przedłużony o miesiąc ale nie z dniem zaksięgowania wpłaty ale z dniem upływu ważności poprzedniego pakietu. Podsumowując poprzednie pakiety traciły ważność 28.03.2012 wpłata zlecona i zaksięgowana 22.03.2012 no i co najważniejsze pakiet przedłużony o miesiąc nie z dniem księgowania wpłaty ale z dniem końca ważności poprzedniego pakietu. Kończąc nie wiem jak to robicie, że Wam przedłużają ważność konta po pewnym czasie skoro twierdzą, że wpłata została zaksięgowana wcześniejszego dnia Nie chcę tu nic przesądzać ale ewidentnie ktoś tu oszukuje patrząc choćby na mój przykład bo niby dlaczego akurat ja miałbym być uprzywilejowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dnia 01 kwietnia opłaciłem przez iPKO swój pierwszy abonament.Oczywiście przed czasem.Wszystkie dane prawidłowe (numer mojego konta nadanego przez CP,mój numer klienta,tytuł wpłaty,kwota z umowy).W ICOK do dzisiaj 5 kwietnia zapis w danych wpłaty:"Ostatnia wpłata brak".Co mam o tym sadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Powinna się pojawić ta opłata, ale radzę zadzwonić i się dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 "Ostatnia wpłata brak".Co mam o tym sadzić? ICOK tak robi nie wiadomo dlaczego. To normalne. Niekiedy przelew rejestrowany jest w tym samym dniu, a niekiedy po kilku dniach ze wsteczną datą. Nie ma się co martwić. Pieniądze na koncie CP są, tylko ich nie widać w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dziek za odpowiedzi.Z panelu ICOK zadałem pytanie w tej właśnie sprawie,załączyłem też e-dowód wpłaty.Kiedy jeszcze byłem klientem "N"płaciłem za pomocą usługi BILLIX.Wygodne i akceptowane przez "N" (mają z Billix umowę).Oczywiście płatności elektroniczne przynajmniej u mnie w IOCK nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski78 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Czy u was pisze ile macie zapłacić (następna płatność) za abonament czy nie u mnie nie pisze tylko 27.03.2012 że mam zapłacić za abonament w kwocie 0,00 zł i pisałem do nich czemu tego zmienią nic nie odpisują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vivapinata Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Powinno być: Ostatnia wpłata: (data) (kwota) Następna płatność: (data) (kwota) U mnie jest OK, może masz nadpłatę, że pokazuje zero? Ale czasami ICOK szwankuje, nie zawsze pokazywał dobre salda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 To jest tak, jeżeli masz na koncie w CP kasę, która pokrywa koszt abonamentu, to wtedy będziesz miał do zapłaty 0, bo system wie, że jak przyjdzie czas to sobie kase ściągnie. Gdybyś nie miał na koncie nic, to wtedy miałbyś wyszczególnioną kwotę do zapłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabano Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Powiem wam, że coś im się sypnęło z płatnościami. Przelałem 1 kwietnia 2 x za familijny bo mam 2 dekodery, do dzisiaj (06.04.2012) nie ma ani śladu po moich wpłatach, byłem w punkcie w Polsatu oni też nie widzą moich wpłat. Nie chce mi się dzwonić na infolinie bo jest jeszcze czas jeśli chodzi o termin, ale zdecydowanie coś jest nie tak. A płatności na 100 % dobrze bo płacę przelewem od ponad 3 lat na te same konta. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTrzebinia Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Co za banda idiotów, płatnośći jak nie działały tak nie działają a oni mi przysyłają w mailu: Przypominamy, iż wpłat można dokonywać również za pośrednictwem Internetowego Centrum Obsługi Klienta – www.icok.cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 To komputer wysyła bo ja dostaję to samo i powiedziano mi że to automat wysyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomciu Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Heh, platnosci online przez ICOK to byla jedna z niewielu rzeczy, ktora udala sie CP. Za dobrze dzialala wiec musieli popsuc Podejrzewam, że zbyt wiele ludzi zaczęło z tego korzystać i stwierdzili, że prowizja jaką płacą firmie to obsługującej jest za duża aby dalej to utrzymywać. Wiadomo przecież, że po zakupie Plusa Solorz liczy teraz każdą złotówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Zawsze jak coś dobrze funkcjonuje to należy popsuć i wytłumaczyć się że problemy techniczne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Wydaje mi się, że oni chcą jeszcze bardziej usprawnić te płatności, ale jak to zwykle bywa przy dobrych chęciach... piekło jest nimi wybrukowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Expert Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Oni świetnie to usprawniają bo odczuwamy to po zalogowaniu do ICOK, działa jak ser szwajcarski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo233 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 to wiadomo kiedy bęndzie dostępny spowrotem serwis płatnosci elektroniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Nic nie zwiastuje powrotu płatności elektronicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo233 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 normalnie super własnie mam do zapłacenia rachunki atu lipa.zawsze korzystałem z tej formy płatności z tytułu pobytu za granicą a tera muszę się prosić znajomych o pomoc.Chyba zrezygnuję z polsata działają mi na nerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Przecież nawet będąc za granicą możesz się zalogować na swoje konto w polskim banku i wykonać przelew. To nieistotne gdzie fizycznie jesteś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo233 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 i tu jest problem nie mam konta w polskim banku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.