Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Tak, automatycznie pobiera CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Czy istnieje sposób na zapłacenie abonamentu za więcej niż jeden miesiąc przez płatności elektroniczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przez platnosci elektroniczne chyba nie ale normalnym przelewem da rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Najdroższa telewizja świata, Cyfrowy Polsat Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 iCOK Polsatu chyba nigdy nie działał jak powinien, poza tym zauważ że Superfilm, HBO i HBORX kosztują tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 @CSA Kiedyś musiał działać tak jak powinien i podejrzewam, że było to przez jakiś czas, dopóki ktoś się nie zarejestrował pierwszy abonent, bo jak iCOK mógł robić błędy w czyichś opłatach, jak nie było takowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Czy istnieje sposób na zapłacenie abonamentu za więcej niż jeden miesiąc przez płatności elektroniczne ? "Jednym kliknięciem" - nie, trzeba osobno robić płatność za każdy miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 @Krisss16 czasem odnosze wrażenie że wszystko w iCOKu jest aktualizowane ręcznie przez konsultantów gdy akurat maja wolny czas, czasami jakiś cwaniak wymyśli skrypt który przepisuje z Exella do HTMLa stan konta klienta i wymagane wpłaty i stąd te numerki Kiedyś miałem błąd w danych, skorygowali mi go przez telefon, wysłali poprawną umowę, podpisałem odesłałem, weszła w życie a w iCOKu ciągle nie było zmiany. Dopiero pół miesiąca później ktoś to poprawił. Natomiast co do wpłat to zarówno jednomiesięczność przelewów elektronicznych jak brak generowania pdfów druków przelewu jest sporym minusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Dnia 2010.02.09 przedłóżyłem umowe zabrali stary dekoder echo 7200 HD ,dali echo hds 400e.Na starej umowie pozostały pieniadze .Pan który dzwonił do mnie powiedział ,że kasa zostanie przeksięgowana na nową umowe.Pisałem przez ICOK kilka razy bez odpowiedzi, dzwoniłem za każdym razem tak są pieniadze .trzeba przez ICOK zgłosić lub pisemnie o przeksiegowanie prawie 50 zł wydałem na telefony .Napisałem reklamacje poleconym wysłałem 2010.03.29 też do dziś nie mam odpowiedzi.A przychodzą sms żebym opłacił stay abonament .A mam tylko nową karte w ICOKu.Może mi ktoś poradzi jak kase odzyskać na nowe konto .Ręce opadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Złe pismo wysłałeś, po 30 dniach od zakończenia świadczenia umowy na starym dekoderze (dzień zwrotu sprzętu do serwisu CP) piszesz przedsądowe żądanie zwrotu nienależnie pobranych należności, za potwierdzeniem zwrotnym. Dajesz im 7 dni na zwrot podajesz numer konta. Nie zwrócą to masz mnóstwo możliwości UOKiK i sądy konsumenckie, kierujesz pismo o polubowne załatwienia sprawy, tym razem żądasz odszkodowania za zwłokę, ja gdybym był w takiej sytuacji od razu poszedłbym do sądu ze sprawą cywilną ale ja tak zawsze robię z racji wykonywanego zawodu. Takiej sprawy nie można przegrać. W regulaminie jest zapis że do 30 dni CP musi zwrócić kaucję za dekoder a także nadpłatę. Nie zwróci jego wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filek1963 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 G ...o prawda do dzisiaj od prawie roku nie zwrócili połowe kasy za kaucje za dekoder. Platforma złodzieji .Więcej bym wydał na telefon do nich niż te 50 zł które mieli mi zwrócić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Bo pewnie stwierdzili że uszkodziłeś dekoder albo czegoś nie dostałeś. Jeśli zwrócili połowę to chyba mieli jakiś powód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Chyba jednak ICOK nie pobiera automatycznie kasy z wolnych środków na rzecz obowiązkowego abonamentu. Po 10 dniach od upływu terminu płatności męczą mnie info na dekoderze, że jestem zadłużony. W ICOKU też mam datę następnej płatności na 9.05 mimo że zaksięgowano wpłatę w poprzednim miesiącu na blisko 20 zł. (pakiet mini, miał być dodatkowo BH, ale nie włączyli i poszło na wolne środki a ja zapomniałem im przypomnieć). Wysłałem im maila, ciekawe czy wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronick Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam. Znalazlem na swoim koncie w icok takie oto pakiety: Pakiet Familijny Pakiet Mini 3 Pakiet Polsat Promo 3 Pakiet SUPERFILM. Wiem co znaczy pierwszy i ostatni pakiet, ale co oznacza 2 i 3 nie mam pojęcia. Może ktoś z Was sie orientuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinyl_ Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Mini to mini czyli pakiet za 9.90. Polsat Promo + mini = MINI MAx (polsat promo to sa te 4 kanaly rozniace p. mini od p. mini max czyli: polsat sport, polsat play. polsat film i polsat news) Natomiast co oznaczaja te trojki nie mam pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 U mnie w iCOK Pakiet EXTRA HD 12,00 zł Jakaś promocja ?? Czy obniżka cenowa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Mysle ze blad po stronie CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam. Znalazlem na swoim koncie w icok takie oto pakiety:Pakiet Familijny Pakiet Mini 3 Pakiet Polsat Promo 3 Pakiet SUPERFILM. Wiem co znaczy pierwszy i ostatni pakiet, ale co oznacza 2 i 3 nie mam pojęcia. Może ktoś z Was sie orientuje ? Podpisałeś umowę z drugim dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronick Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Tak, mam umowe z drugim dekoderem. Pakiet minimax do konca umowy gratis. Ale ten dekoder ma osobne konto w icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Tak, ale jest też zaznaczony na głównym koncie właśnie jako Pakiet Mini 3 i Polsat Promo 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszzz Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Jestem ciekawy, co trzeba jeszcze zrobić, aby z ICOK znikła zaległość i aby na dekoderze nie pojawiał się co 15 minut komunikat o zadłużeniu. Telefon do BOK z prośbą o wykorzystanie wolnych środków na abonament nie wystarczył, E-mail też. Chodzi o pakiet mini, a moje wolne środki wynoszą 9,99 (myślałem, że pobiorą automatycznie je). Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Pakiet Mini kosztuje 9,90 zł, nie 9,99 zł i tyle dokładnie musi być, aby system automatycznie pobrał kasę z wolnych środków. Ale skoro dzwoniłeś i wysyłałeś e-maila, to powinni ci aktywować pakiet i uwzględnić zmianę w iCOK Jeśli masz mocne nerwy to dzwoń, wysyłaj e-maile - poprostu upominaj się o swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Dzwonienie nie ma sensu, za dużo kosztuje lepiej polecony priorytet i wysmarować coś w oparciu o kodeks prawa handlowego i ich własny regulamin. Po co się użerać z konsultantami, którzy i tak wiele nie mogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Polecony priorytet też kosztuje, śmieszne pieniądze ale i abonament za mini niezbyt poważny... Czekać, cierpliwości, zaksięgują (chyba). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 @tomaszzz zadzwoń jeszcze raz na infolinię, konsultanci mają możliwość zablokowania komunikatów. System rozliczeń CP jest niestety bardzo niedoskonały i nie radzi sobie jeśli kwota jest za duża/za mała więc przy kolejnej wpłacie odlicz te 9 groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.