Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous
Czy istnieje sposób na zapłacenie abonamentu za więcej niż jeden miesiąc przez płatności elektroniczne ?

"Jednym kliknięciem" - nie, trzeba osobno robić płatność za każdy miesiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krisss16 czasem odnosze wrażenie że wszystko w iCOKu jest aktualizowane ręcznie przez konsultantów gdy akurat maja wolny czas, czasami jakiś cwaniak wymyśli skrypt który przepisuje z Exella do HTMLa stan konta klienta i wymagane wpłaty i stąd te numerki ;)

Kiedyś miałem błąd w danych, skorygowali mi go przez telefon, wysłali poprawną umowę, podpisałem odesłałem, weszła w życie a w iCOKu ciągle nie było zmiany. Dopiero pół miesiąca później ktoś to poprawił.

 

Natomiast co do wpłat to zarówno jednomiesięczność przelewów elektronicznych jak brak generowania pdfów druków przelewu jest sporym minusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2010.02.09 przedłóżyłem umowe zabrali stary dekoder echo 7200 HD ,dali echo hds 400e.Na starej umowie pozostały pieniadze .Pan który dzwonił do mnie powiedział ,że kasa zostanie przeksięgowana na nową umowe.Pisałem przez ICOK kilka razy bez odpowiedzi, dzwoniłem za każdym razem tak są pieniadze .trzeba przez ICOK zgłosić lub pisemnie o przeksiegowanie prawie 50 zł wydałem na telefony .Napisałem reklamacje poleconym wysłałem 2010.03.29 też do dziś nie mam odpowiedzi.A przychodzą sms żebym opłacił stay abonament .A mam tylko nową karte w ICOKu.Może mi ktoś poradzi jak kase odzyskać na nowe konto .Ręce opadają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złe pismo wysłałeś, po 30 dniach od zakończenia świadczenia umowy na starym dekoderze (dzień zwrotu sprzętu do serwisu CP) piszesz przedsądowe żądanie zwrotu nienależnie pobranych należności, za potwierdzeniem zwrotnym. Dajesz im 7 dni na zwrot podajesz numer konta. Nie zwrócą to masz mnóstwo możliwości UOKiK i sądy konsumenckie, kierujesz pismo o polubowne załatwienia sprawy, tym razem żądasz odszkodowania za zwłokę, ja gdybym był w takiej sytuacji od razu poszedłbym do sądu ze sprawą cywilną ale ja tak zawsze robię z racji wykonywanego zawodu. Takiej sprawy nie można przegrać. W regulaminie jest zapis że do 30 dni CP musi zwrócić kaucję za dekoder a także nadpłatę. Nie zwróci jego wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chyba jednak ICOK nie pobiera automatycznie kasy z wolnych środków na rzecz obowiązkowego abonamentu. Po 10 dniach od upływu terminu płatności męczą mnie info na dekoderze, że jestem zadłużony. W ICOKU też mam datę następnej płatności na 9.05 mimo że zaksięgowano wpłatę w poprzednim miesiącu na blisko 20 zł. (pakiet mini, miał być dodatkowo BH, ale nie włączyli i poszło na wolne środki a ja zapomniałem im przypomnieć). Wysłałem im maila, ciekawe czy wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znalazlem na swoim koncie w icok takie oto pakiety:

Pakiet Familijny

Pakiet Mini 3

Pakiet Polsat Promo 3

Pakiet SUPERFILM.

Wiem co znaczy pierwszy i ostatni pakiet, ale co oznacza 2 i 3 nie mam pojęcia. Może ktoś z Was sie orientuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znalazlem na swoim koncie w icok takie oto pakiety:

Pakiet Familijny

Pakiet Mini 3

Pakiet Polsat Promo 3

Pakiet SUPERFILM.

Wiem co znaczy pierwszy i ostatni pakiet, ale co oznacza 2 i 3 nie mam pojęcia. Może ktoś z Was sie orientuje ?

 

Podpisałeś umowę z drugim dekoderem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy, co trzeba jeszcze zrobić, aby z ICOK znikła zaległość i aby na dekoderze nie pojawiał się co 15 minut komunikat o zadłużeniu. Telefon do BOK z prośbą o wykorzystanie wolnych środków na abonament nie wystarczył, E-mail też. Chodzi o pakiet mini, a moje wolne środki wynoszą 9,99 (myślałem, że pobiorą automatycznie je). Co robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Mini kosztuje 9,90 zł, nie 9,99 zł i tyle dokładnie musi być, aby system automatycznie pobrał kasę z wolnych środków. Ale skoro dzwoniłeś i wysyłałeś e-maila, to powinni ci aktywować pakiet i uwzględnić zmianę w iCOK :roll: Jeśli masz mocne nerwy to dzwoń, wysyłaj e-maile - poprostu upominaj się o swoje :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomaszzz zadzwoń jeszcze raz na infolinię, konsultanci mają możliwość zablokowania komunikatów.

System rozliczeń CP jest niestety bardzo niedoskonały i nie radzi sobie jeśli kwota jest za duża/za mała więc przy kolejnej wpłacie odlicz te 9 groszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...