Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Od kiedy zmienili coś w iCOK (logowanie) nie umiem znaleźc zakładki, aby do nich napisac, jak też nie umiem sprawdzic na swoim koncie jakie są dla mnie oferty. Przedtem nie miałam z tym problemów, teraz nie wiem gdzie tego szukac. Może mi ktoś dokładnie wytłumaczyc gdzie mam szukac tych zakładek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniło się trochę w iCOK bodajże od kiedy wprowadzili nowe kanały do oferty CP.

 

Logowanie do iCOK jest teraz poprzez adres e-mail i hasło.

 

Aby do nich napisać e-mail to przez zakładke "kontakt"

 

już nie ma zakładki "sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie" (czy jakoś tak na niebieskim banerze to było klikało się "jestem zainteresowany")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u was działa icok.cyfrowypolsat.pl u minie nie działa jak chcę się zalogować wpiszę numer karty dekodera i hasło pokazuje się

system operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty i nie wiem czemu pisze tak.

Ja loguję się bez najmniejszych problemów do iCOK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stefan45: U mnie jest to samo. Na poczatku przez 3 tygodnie nie dało się wykonać pierwszej rejestracji do ICOK. Jak zglosilem problem to po kilku dniach rejestracje udalo sie zakonczyc. Jak juz teraz moge zalogowac sie do ICOK to od razu jest "brak aktywnego kontraktu dla podanej karty". Po prostu nie podpieły się dane przypisane do karty. Dzwoniłem do nich dzisiaj do południa i maja to wyjasniac i podpiąć co ma być podpięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam taki kłopot

mam mini HD 2000 i info ze tego kanału nie ma w abonamencie(dotyczy wszystkich kanałów)

po wejsciu do ICOK i wznowieniu sygnału pojawia się info-błąd brak aktywnego kontraku

umowe mam do 14.05.2013r a na infolinie ciężko się dodzwonic

co mogę jeszcze zrobić aby mieć kanały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do karolcia 097

Też wczoraj nie miałam dostępu do żadnego kanału (tego kanału nie ma w twoim abonamencie).

Zadzwoniłam na infolinię i konsultant wszystko naprawił. Musiałam przywróc ustawienia fabryczne w dekoderze, i kazał mi się przełączyc na kanał 23.

Dzwoniłam na nr CP z komórki 222127222 i od razy naciśnij zero (nie czekaj aż automat skończy gadac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam mega problem

 

Kiedys miałem CP i moje konto nadal istnieje, na które moge sie logować i ewentualnie zakupic pakiety na stary dekoder

Ale na tym koncie jest tylko jeden nr karty

 

Teraz chce założyć drugie konto i podaje pesel, email inny niz na tamtym koncie, nr karty dekodującej, ale pojawiami się napis

Niepoprawne dane

I tak w kółko i nie moge sie zarejestrować

czy czasem stare konto nie gryzie sie z nowym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na koncie wszystko przypisane jest pod numer Pesel. Czyli nie ważne z jakiego konta/karty się logujesz to powinieneś mieć możliwość wglądu do innej. Ja mam przy swoim Peselu trzy karty i dwa konta. Jak loguje się czy do pierwszej czy do drugiej to mam wgląd do innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, a mianowicie od kilku dni nie mogę się zalogować na jedno z moich dwóch "pre-paidowych" kont w "ICOKu", tzn. wyskakuje mi komunikat: ""Status operacji: 101 - brak aktywnego

kontraktu dla podanej karty".

 

Pisałem w tej sprawie do "CP" i nawet wysłałem im zrzut ekranu z tym komunikatem, ale przemilczeli sprawę...

 

Czy ktoś miał podobną sytuację i jak sobie z nią poradził (dodam, że kartę mam aktywną, chociaż to też efekt mojego maila do nich, ale zalogować się ciągle nie mogę)???

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...