Krzychooo Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam. Zarejestrowalem dzisiaj telefonicznie odbiornik i kartę w CP. Pytanie: jak długo trwa u nich "przetwarzanie danych" bo chcialem sie zalogować poprzez ICOK i na razie nic z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Od kiedy zmienili coś w iCOK (logowanie) nie umiem znaleźc zakładki, aby do nich napisac, jak też nie umiem sprawdzic na swoim koncie jakie są dla mnie oferty. Przedtem nie miałam z tym problemów, teraz nie wiem gdzie tego szukac. Może mi ktoś dokładnie wytłumaczyc gdzie mam szukac tych zakładek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zmieniło się trochę w iCOK bodajże od kiedy wprowadzili nowe kanały do oferty CP. Logowanie do iCOK jest teraz poprzez adres e-mail i hasło. Aby do nich napisać e-mail to przez zakładke "kontakt" już nie ma zakładki "sprawdź ofertę przygotowaną dla Ciebie" (czy jakoś tak na niebieskim banerze to było klikało się "jestem zainteresowany") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 czy u Was strona ICOK funkcjonuje prawidłowo. ja nie mogę zobaczyć swoich płatności , wartości konta itd czy macie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Nie. wszystko działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Przeglądarka Firefox, zakładka "Płatności" działa bez żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan45 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a u was działa icok.cyfrowypolsat.pl u minie nie działa jak chcę się zalogować wpiszę numer karty dekodera i hasło pokazuje się system operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty i nie wiem czemu pisze tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol_julian Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 To wina nieładu w CP... Musisz poczekać, bądź do nich zadzwonić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 [quote="stefan45" system operacji] Myślę, że zamiast się logować od razu do ICOK, powinieneś najpierw dokonać u nich pierwszego logowania, czyli rejestracji swoich danych. Dopiero potem ICOK będzie cię wpuszczał, po podaniu numeru karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krol_julian Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 @up , niekoniecznie. Mialem już założone konto w ICOK i tez mi taki komunikat czasem wyskakuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinek36 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a u was działa icok.cyfrowypolsat.pl u minie nie działa jak chcę się zalogować wpiszę numer karty dekodera i hasło pokazuje się system operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty i nie wiem czemu pisze tak. Ja loguję się bez najmniejszych problemów do iCOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 stefan45: U mnie jest to samo. Na poczatku przez 3 tygodnie nie dało się wykonać pierwszej rejestracji do ICOK. Jak zglosilem problem to po kilku dniach rejestracje udalo sie zakonczyc. Jak juz teraz moge zalogowac sie do ICOK to od razu jest "brak aktywnego kontraktu dla podanej karty". Po prostu nie podpieły się dane przypisane do karty. Dzwoniłem do nich dzisiaj do południa i maja to wyjasniac i podpiąć co ma być podpięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wogle strona ICOK nie otwiera się jak przesiadłem się na windows 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolcia097 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam mam taki kłopot mam mini HD 2000 i info ze tego kanału nie ma w abonamencie(dotyczy wszystkich kanałów) po wejsciu do ICOK i wznowieniu sygnału pojawia się info-błąd brak aktywnego kontraku umowe mam do 14.05.2013r a na infolinie ciężko się dodzwonic co mogę jeszcze zrobić aby mieć kanały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 do karolcia 097 Też wczoraj nie miałam dostępu do żadnego kanału (tego kanału nie ma w twoim abonamencie). Zadzwoniłam na infolinię i konsultant wszystko naprawił. Musiałam przywróc ustawienia fabryczne w dekoderze, i kazał mi się przełączyc na kanał 23. Dzwoniłam na nr CP z komórki 222127222 i od razy naciśnij zero (nie czekaj aż automat skończy gadac). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolcia097 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Stef63 Dziękuję za odpowiedź wcześniej próbowałam się do nich dodzwonić,ale jak słyszę że na połączenie mam czekać od 10 do 20 min to mnie trafia.Kłopot rozwiązany dodzwoniłam się ok 19 i już wszystko gra Dziękuję jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 U mnie po przedłużeniu umowy wyświetla się komunikat"101 Brak aktywnego kontraktu dla podanej karty"trochę to dziwne,ale widać jak o porządek w systemie dbają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 mam mega problem Kiedys miałem CP i moje konto nadal istnieje, na które moge sie logować i ewentualnie zakupic pakiety na stary dekoder Ale na tym koncie jest tylko jeden nr karty Teraz chce założyć drugie konto i podaje pesel, email inny niz na tamtym koncie, nr karty dekodującej, ale pojawiami się napis Niepoprawne dane I tak w kółko i nie moge sie zarejestrować czy czasem stare konto nie gryzie sie z nowym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Raczej na koncie wszystko przypisane jest pod numer Pesel. Czyli nie ważne z jakiego konta/karty się logujesz to powinieneś mieć możliwość wglądu do innej. Ja mam przy swoim Peselu trzy karty i dwa konta. Jak loguje się czy do pierwszej czy do drugiej to mam wgląd do innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 ja tak nie mam stare konto usunąłem bo myslałem że koliduje z nowym ale teraz tez zarejestrować sie nie mogę ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Trzeba było poczekać, umowę podpisałeś wczoraj, zgadza się? Za kilka dni pewnie na koncie pojawiłby się nowy kontrakt. Teraz mail do CP albo telefonicznie trzeba wyjaśnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frazes Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Mam taki problem, a mianowicie od kilku dni nie mogę się zalogować na jedno z moich dwóch "pre-paidowych" kont w "ICOKu", tzn. wyskakuje mi komunikat: ""Status operacji: 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty". Pisałem w tej sprawie do "CP" i nawet wysłałem im zrzut ekranu z tym komunikatem, ale przemilczeli sprawę... Czy ktoś miał podobną sytuację i jak sobie z nią poradził (dodam, że kartę mam aktywną, chociaż to też efekt mojego maila do nich, ale zalogować się ciągle nie mogę)??? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofH Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 od wczoraj również mam ten sam komunikat 101 - brak aktywnego kontraktu dla podanej karty dekoder prepaid z deklaracją na MiniHD, w tej chwili FTA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 U mnie normalnie odczytuje jak zmienię w zakładce na inne numery kart, a mam jeszcze w ICOK wpisany numer karty której nie mam od 3 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.