Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@deadprince czy możesz potwierdzić, że dla przedłużających umowę obowiązuje opcja Konfortowy + 5xHD +Pace PVR za 49,90 na 18 miesięcy. Właśnie dzwoniłem do Cyfry (umowa kończy mi się końcem maja) i tam nic nie wiedzą o promocji. Proponowali tylko Konf. +paczka Canal + Canal+HD +PVR za 88,80zł na 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince ależ dyplomatyczna odpowiedz łał,Nie chcesz to nie słuchaj.Ale ja nie dawno byłem w takiej samej sytuacji jak przedłużający,i ich rozumiem.A do narzekań każdy kto płaci ma prawo też.

 

harv24 z tego co się dowiedziałem to Pace PVR dla przedłużających jest gratis na pół roku,a przez cały okres gratis ale jak się wykupi opcje premium dodatkową.Cyfra podniosła znacznie ceny dla nowych,by wam pokazać ze nie macie innego wyboru.Zagrywka marketingowa i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

harv24 jeszcze ci doliczyli po standardowej cenie 9zł koszt Canal+ HD,to co piszesz to jest prawda niestety.Jeden dostaje taką promocje inny inną,zaraz się deadprince {konsultant) Cyfry zapewne wtrąci.Ale byłem abonentem i wiem co mówię,to zależy zapewne od kierownictwa ale i od samych konsultantów.Bo im większą cenę wygarną,tym większa premia.Każdy konsultant ma listę osób do których dzwonił,i na podstawie tego dostaje prowizje.Może i geniuszem nie jestem ale trochu na ekonomi się znam.

 

A i jeszcze jedno na kogo trafisz na kobietę czy faceta.Z reguły jeśli trafisz na faceta na infolinii jak było w moim przypadku,nic nie wskórasz.Słyszałem ze jest są kobiety gdy powiesz ze masz trudną sytuacje materialną itp,to dostaniesz lepszą promocje.Ale cicho deadprince czuwa :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca @Rawik, ponieważ w tej ofercie co mi zaproponowali nie było paczki 5XHD. Konsultant wyliczył to tak: Komfortowy - 44,90+ Canal+ -19,90 + C+ hd- 4zł + PVR 500GB -20zł.

Przed chwilą dzwoniłem jeszcze raz i tym razem to już zupełna tragedia! Zaproponowali mi Komfortowy w normalnej cenie i 3 miesiące Prestiżowego "gratis" + "coś z kanałów hd" w normalnej cenie + pvr 20zł. Oferta gorsza niż dla nowych, oni przynajmniej mają PVR przez 6 miesięcy za darmo.

Naprawdę nie chciałem wysyłać wypowiedzenia itd. Pakiet Komf +PVR+5xHD za 49,90zł wziąłbym od ręki, ale w tej sytuacji nie mam wyboru, dzwonię jutro po raz ostatni, jeżeli niczego nie wskóram to wysyłam wypowiedzenie...

 

EDIT: @Rawik 2 razy trafiłem na faceta :evil:

 

EDIT 2: Praktycznie pod domem mam największego APS'a w Krakowie. Czy opłaca się tam wybrać i pomęczyć ich? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

harv24 opłaca się w takich APS'ach ,dużych pracują kompetentni ludzie.Którzy ci wszystko wytłumaczą,oni mają dostęp wszystkich ofert też tych co chcą z nimi pozostać.Tylko omijaj Galerie Handlowe z takimi punktami,Ja miałem Cyfrę z Kalwaryjskiej 82 Kraków.

 

I jeszcze jedno nie chce ci nic narzucać ale można lepszą ofertę dostać jak się wyśle wypowiedzenie.W pierwszym liście dostaniesz 10% taniej,a jeśli do nich nie odezwiesz się to sami zadzwonią z lepszą propozycją.Tyle ze lepiej wysyłać wypowiedzenie nie 1 miesiąc a trzy wcześniej,a dla tego ze oni się niecierpliwią a ty ich trzymasz w ryzach.Nawet w ostatni dzień możesz odwołać swoją decyzję,nic nie tracisz.

 

A i jeszcze jedno uważajcie na punkt w kapelance,ale o tym już wspomniałem.Raz miałem Cyfrę a jak się popsuł odbiornik,to wygonił do Siedziby w Hucie.Umowę raz targałem bo niby się pomylił i wyszy pakiet mi dał,Swoją drogą to ja mu przedstawiałem jakie są promocje.Na to on paczy w komputer oc rzeczywiście jest taka opcja. :lol2: .Wiem ze ktoś zaczyna pracę ale taki obciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

I jeszcze jedno nie chce ci nic narzucać ale można lepszą ofertę dostać jak się wyśle wypowiedzenie.W pierwszym liście dostaniesz 10% taniej,a jeśli do nich nie odezwiesz się to sami zadzwonią z lepszą propozycją.Tyle ze lepiej wysyłać wypowiedzenie nie 1 miesiąc a trzy wcześniej,a dla tego ze oni się niecierpliwią a ty ich trzymasz w ryzach.Nawet w ostatni dzień możesz odwołać swoją decyzję,nic nie tracisz...

Tylko trzeba uważać na złote punkty - jeżeli się jest w okresie wypowiedzenia to są anulowane - a czy wracają po cofnięciu wypowiedzenia tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam informacje deadprince'a. Z końcem kwietnia kończy mi się umowa z Cyfrą. Wysłałem wypowiedzenie, bo propozycje sprzed miesiąca mi nie odpowiadały. Teraz znów mocno zaatakowano mnie telefonicznie. Nowa oferta, którą dostałem, to pakiet Komfortowy+, bez Canalu, ale za to z opcją 5 x HD i dekoderem PVR na wypożyczenie w cenie 49,90 - wszystko to przez pełen okres, czyli 18 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że tym co kończą się umowy teraz nie są w złe sytuacji. Cyfra zapowiada nowe kanały. CP dodał już OSI i Foxlife HD i N coś tam zapowieda w kanałach.

Jednak walka o klienta także będzie się toczyła w ty okresie tylko nie na płaszczyźnie finansowej tylko oferty pakietowej.

Czyli nie tak źle że niedługo kończy mi sie umowa z Cyfrą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat sprawa ze złotymi plusami nie jest prawdą, ponieważ byłem w okresie wypowiedzenia przez 2 tygodnie i żadnych punktów mi nie anulowano

No to bardzo dziwne bo wysłałem wypowiedzenie 4 miesiące przed końcem umowy. Przez dwa pierwsze miesiące mimo że wypowiedzenie było w systemie plusy były. 1 kwietnia czyli na dwa miesiące do końca umowy pozostałe punkty zostały anulowane. Regulamin złotych plusów - Artykuł 2 - Zasady uczestnictwa w Programie. Naliczanie Złotych Plusów w ramach Programu, punkt 1B, ale pkt. 6,7,8 znów mówi że nie powinny zostać anulowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam zamiar podpisać umowę z C+ i mam dwa pytanka:

1. czy jest możliwość wynegocjowania czegoś wiecej w promocji niż oferuje cyfra, udalo sie komus cos wiecej wynegocjowac?

2. do kiedy bedzie obowiazywac obecna promocja i czy z perspektywy uzytkownika jest ona dobra: chce zamowic komfortowy z c+ do tego c+ HD i wypozyczenie dekodera razem jakies 96z.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majk raczej będą i może nawet dużo większe,bo straszak na Cyfrę podnosi ceny od Czerwca.Teraz będą mówić nie podobają się Panu czy Pani ceny,to proszę ma pan telewizje N.

Sytuacja zapewne potrwa do Listopada,wtedy założą pługi by odmiatać się od nowych abonentów :lol2: .Dziwie się czemu N się fatalnie sprzedaje oferta za 48zł jest znacznie lepsza od oferty Cyfry.W której za podobne pieniądze masz pakiet powitalny z Dekoderem PVR,i może jeszcze starczy na paczkę Filmbox.

 

Jak nie-raz mówiłem Cyfra to sport sport i jeszcze raz sport.

Piwko,zagrycha i meczyk i dlatego się dobrze sprzedaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobrazcie sobie, ze po tym jak przy podpisywaniu umowy pod koniec stycznia babki w salonie zapewnialy mnie na 100%, ze po 3 mies. gratis HBO bedzie mozna z teh opcji zrezygnowac bez przeszkod i oplat i rezygnacji z czegokolwiek innego - pani w sobote tydzien temu na infolinii uswiadomila mnie ze nie mam takiej mozliwosci w ogole zeby odlaczyc HBO od CANAL+ bo mam to razem w pakiecie (na umowie C+HBO) ... poza tym powiedziala ze dzieki wlasnie temu HBO mam multiroom gratis !!! deadprince skomentowal to w ten sposob ze nie czytamy w ogole umow i ze to nasza wina ... na nic zapewnienia babek z salonu. czytajac 10 razy umowe nic nie mozna wywnioskowac na 100% - po prostu jest kompletnie zle skonstruowana a drugi aneks (przy wydawaniu modulow multiroom) zaprzecza temu pierwszemu z podpisywania umowy. kompletny chaos ! dzisiaj juz mialem pisac maila z reklamacja a tymczasem dzwoni ktos z cyfry plus do mnie - oferujac promocje HBO za 19.90 przez 6 miesiecy z mozliwoscia rezygnacji bez zadnych haczykow w kazdym momencie !!!! rozmowa podobno sie nagrywala /?/ no a poza tym moglem juz dzisiaj z niej zrezygnowac - wiec tak zrobilem - pan byl bardzo niepocieszony i wrecz blagal zebym sobie to hbo zostawil bo tam bardzo fajne nowosci filmowe leca a 19 zl to zaden pieniadz ... nie posluchalem go niestety i zrezygnowalem ... dodal ze w tym momencie trace PREMIUM HD czyli podobno tylko C+ FILM HD i HBO HD ... mam pytanie co wchodzi konkretnie w sklad PREMIUM HD i dlaczego mam tracic C+ FILM HD ? w umowie nic o tym nie ma .... deadprince, prosze odpowiedz cos ... no i dlaczego kazdy kolejny konsultant mowi kompletnie co innego ? dlaczego w sobote nie moglem zrezygnowac tylko z HBO ? dlaczego w sobote to bylo powiazane z multiroomem niby ? a dlaczego dzisiaj moge juz bez przeszkod zrezygnowac tylko z HBO i dlaczego dzisiaj nagle trace jakies PREMIUM HD (notabene tylko C+ FILM HD) ? niezly galimatias, co nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z konsultantami jak Lotus, każdy mówi co innego.

Jednak sytuacja wygląda inaczej niż u kolegi wyżej dlatego chciałem Was zapytać jak wygląda sprawa w rzeczywistości.

Czy obecnie jest jakaś promocja na opcje Canal+ razem z HD? Niestety w maju kończy mi się promocja i będę już płacił normalne stawki. Konsultanci proponuję tę opcję za 19zł inni za 19,9zł ale bez opcji Canal+ HD ona jest rzekomo płatna normalnie bodaj 6zł i na nią brak oferty promocyjnej.

Może lepiej będzie aktywować tę opcję na początku miesiąca gdzie pierwszy miesiąc jest gratis a kolejny pełnopłatny 29,9zł?

Czy to prawda, że aktywując Canal+ np na początku maja ma się pierwszy miesiąc gratis w czerwcu opłata to 29,9zł ale już rezygnując z końcem miesiąca czerwca z tej opcji musi minąć okres przynajmniej jednego pełnego miesiąca aby ponownie sobie to aktywować. Reasumując nie da się dokonać aktywacji opcji w lipcu a dopiero w sierpniu? Czy to taka ściema konsultantów aby jak najwięcej osób nałapać na ofertę za 19zł miesięcznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lotus:

Sytuacja jest taka, że opcja Multiroom była oferowana WYŁĄCZNIE dla pakietu Prestiżowego+ (ew. Prestizowego HD+). Kilka procedur sprzedażowych dopuszczało sprzedaż Multiroomu do pakietu Komfortowego+ z obowiązkowymi opcjami Canal+ i HBO. Z aneksu wynika jednoznacznie, że w przypadku zamówienia Multiroomu, opcje te są obowiązkowe, bez możliwości ich odłączenia.

Prawda jest taka, że gdyby każdy czytał umowę przed podpisaniem, to by potem nie było zaskoczenia. To, że ktoś w punkcie sprzedaży naopowiadał głupot, to akurat nie dziwne, bo to jest wręcz nagminne, i nie dotyczy akurat jakoś specjalnie Cyfry+, tylko każdej maści sprzedawców, którzy obiecają cokolwiek, byle sprzedać towar. Potem i tak klient nie jest w stanie nic udowodnić. Tyle, że wiadomo, nadal ufamy ludziom i nie czytamy tego całego bełkotu, który każą nam podpisywać a który jest kompletnie niezrozumiały.

Teraz a propos konsultantów i sprzecznych informacji. Jak dzwonisz na infolinię, to trafiasz do Call Center należącego do Cyfry+. Tam siedzą ludzie odpowiednio przeszkoleni i z założenia mający wszystkie procedury obsługi w tzw. "małym palcu". Natomiast Cyfra+ współpracuje (niestety z konieczności) z firmami zewnętrznymi, które dzwonią w jej imieniu do abonentów. Tam poziom wiedzy i kompetencji pozostawia (jak widać na Twoim przykładzie) dużo do życzenia. Jeżeli taki "konsultant", który do Ciebie zadzwonił, zgodził się odłączyć Ci HBO, to złamał procedurę i teraz będzie z tym kłopot. Miejmy nadzieje, że w Cyfrze+ ktoś nie wpadnie na pomysł, żeby to potraktować, jako złamanie przez Ciebie umowy i Twojego zobowiązania do nieodłączania opcji Canal+/HBO, a uznają to za błąd konsultanta, opcję podłączą z powrotem i zadzwonią z wyjaśnieniem i przeprosinami.

Na dodatek trzeba pamiętać, że jak ktoś do Ciebie dzwoni to wyłącznie żeby Ci coś sprzedać. Tylko z tego jest przeszkolony. Jak mu każesz coś odłączać, to biedak nic na tym nie zarobi, a jeszcze może stracić - to powód, dla którego błagał o pozostawienie tej opcji. A ty byłeś taki nieugięty... No to teraz obaj możecie mieć problemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co mialby dzwonic i mi cos sprzedawac skoro niby z automatu mam hbo nieodlacznie z c+ ??? skoro twierdzisz ze taka mam umowe. nie trzyma sie to kupy. jesli mam w umowie ze jest to nieodlaczne to po co ktos mialby jeszcze dzwonic i dublowac opcje z mojej umowy ? to tak jakbym kupil samochod a przyczepke mialbym gratis przez 3 mies. ale pozniej juz platna nieodlacznie z samochodem. w miedzyczasie ktos do mnie dzwoni i sie pyta czy nie chce zachowac tej przyczepki na stale (pomimo tego ze i tak juz ją mam na stale) :) :) :) ..... wracam do tematu: koles dzisiaj do mnie dzwoniac w pierwszych slowach powiedzial ze "slyszal ze chcę zrezygnowac z hbo" - skad slyszal ? pani z infolinii mu powiedziala ze chce zrezygnowac ale przeciez juz nie moge - pomimo tego kazala mu zadzwonic zeby zdublowal moja opcje z umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...