Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czyli rozumiem ze teraz trzeba nagrywac panie w salonie podczas udzielania podstawowych informacji dotyczacych umowy. rozumiem ze slowo mowione nic juz nie znaczy nawet jesli kilka pracownic salonu udziela kilkakrotnie taka sama jasna informacje nie tylko mnie ale i moim znajomym. pisze, zakresla i pokazuje schemat z programami co i za ile przez 18 mies. !!!! widac to nic nie znaczy ... GRATULUJE CI DEADPRINCE jesli ty zawsze podczas podpisywania jakiejkolwiek z umow czytasz wszystkie 10 stron umowy drobnym maczkiem wraz ze wszystkimi zalacznikami pod wplywem jakichs tam emocji, zgielku otaczajacego tlumu ludzi i wzglednego pospiechu !!! zaznaczam ze studiujac teraz cala umowe od deski do deski jest ona napisana w tak niejasny i niescisly sposob ze nie mozna wywnioskowac na 100% co jest co !! nie bylo ani jednej wzmianki nigdzie ani razu ze multiroom jest warunkiem HBO ! zero tematu ! jawne oszustwo - mam jej wspaniale wykresy i [beep]ny z charakterem pisma - czarno na bialym napisane co i ile kosztuje i ze abonament wynosi 49.90 zl przez 18 miesiecy a multiroom 0 zl przez 18 miesiecy ! takie byly jej fakty i podstawowe kwestie omawiane z nia 4 razy nie tylko przeze mnie ale i przy swiadkach .... niestety rzecznik praw konsumenta musi sie tym zajac ... brutalne, ale prawdziwe ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazuje sie ze jest wiele odmian promocji, niby te same kody ale ale ... jedni maja OPCJĘ/OPCJE c+hbo razem inni oddzielnie. jedni trafili w korzystna luke ktora jest jasna i czytelna inni juz nie ... niby kilka dni roznicy a jednak ... w dodatku jeden aneks zaprzecza kompletnie drugiemu, straszny balagan i pelno niejasnosci ... wychodzi na to ze w sumie wcale nie powinienem miec multiroomu ... !!!!! ale z drugiej strony moge bez zadnych przeszkod zrezygnowac z HBO ... niestety rezygnujac z HBO automatycznie rezygnuje z C+ ... bo taka mam spojna opcje ..... ale i tak wtedy mi zostanie HBO HD C+ FILM HD i C+ SPORT HD bo to juz zupelnie inna opcja pakietowa za darmo ... troche malo .... szkoda gadac ... sprawa dla prawnika, rzecznika praw konsumenta - do wygrania oczywiscie ... ale komu sie bedzie chcialo w to bawic ? dla zasad ? dla idei ? w dodadatku pani na infolinii ni stad ni zowad niesmialo zaproponowala mi z kosmosu mala promocyjke na otarcie lez - pakiet HBO za jedyne 19.90 przez pol roku od maja .... niezly tupet, nie ? jest to nagrane !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś była sytuacja z darmowym Canal+,dla którego dawali HBO na parę miesięcy gratis i Cinemax.I właśnie ten Cinemax powodował ze zgodnie z regulaminem,rozłączenie tej paczki skutkowało utratą darmowego Canal+.Ja w tedy stanowczo odmówiłem dystrybutorowi,Niby sporo osób nie miało wtedy z rozłączeniem.Ale ja czytając regulamin się bałem,widocznie tą naiwność wykorzystali.I macie eldorado z Multiroom teraz,zwykły człowiek się zmienia,Prywaciaż nie on wierzy w pieniądze,Polish Brutal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem niedawno odpowiedź na reklamację, którą złożyłem telefonicznie. Chodziło o to,że chciałem skorzystać z promocji "Zima z Plusem" wysłałem smsa na nr 70040, oddzwonili do mnie, zawarliśmy już umowę, a po chwili konsultant powiedział, że promocja ta już jednak nie obowiązuje i zgodziłem się później na ofertę droższą o 5zł. Jednak po tym jak parę osób mówiło, że podpisało umowy na promocję "Zima z Plusem" jeszcze raz wysłałem smsa i okazało się, że faktycznie promocja nadal trwa, było to przed świętami Wielkanocnymi. Zostałem więc oszukany przez konsultanta i z tego względu podpisałem umowę na gorszych warunkach. Reklamacja nie została uwzględniona. Napisałem jeszcze raz przez email, i także odpisali, że podtrzymują swoje stanowisko, więc odpisałem w sposób dający im do zrozumienia, że nie odpuszczę tej sprawy i dostałem odpowiedź, że reklamacja ponownie zostanie rozpatrzona. Oszukali mnie w sposób nie budzący żadnych wątpliwości i jeszcze mają czelność to negować, jak dla mnie jest to paranoja. Nie chodzi mi o te oszczędności na abonamencie, bo to jest akurat mało ważne, ale o sam fakt przekrętu przez Cyfrę+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w takiej samej sytuacji lotus.jeden wielki pic!

to jest porostu [beep]two ze strony cyfry+ ze robi takie "myki"

i masz racje co do tego kolesia który pewnie czyta umowę od deski do deski.

a sprzedawcy w salonie tez za przeproszeniem gów.. wiedzą i teraz od nie jednego opier... dostaną.

mi to jeszcze zamydliła banke tym ze jak zrezygnuje to i tak hbo hd zostanie(miedzyrzec podl-pozdrowienia dla pani).

TAK WIEC PODSUMOWUJĄC WYJŚCIA Z TEGO NIEMA NIE?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żebyś wiedział, że czytam i dobrze na tym wychodzę. 20 stron umowy o kredyt nie stanowiło dla mnie większego wyzwania. I nie jestem "kolesiem". Rozumiem, że dzielisz się w bólu razem z lotusem, ale to jest Wasza wina, niczyja inna, więc wyrażanie się z ironią i pretensją do wszystkich tylko nie do siebie jest nie na miejscu.

Mówię Wam, przestudiujcie jeszcze raz umowy, a jak chcecie, to prześlijcie skany na priv, to zerknę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ja wiem ze to jest rowniez moja wina. w koncu zaakceptowalem i podpisalem warunki umowy nie wczytujac sie w nie... no ale nawet nie podejrzewalem zadnego oszustwa .... niby prosta promocja bez haczykow ... dwie konsultantki najpierw jednego dnia jedna, pozniej drugiego dnia druga mowily to samo. zadnych haczykow abonament staly przez 18 miesiecy tylko trzeba pamietac o rezygnacji z opcji hbo ... niby takie proste wiec czemu nie wierzyc podstawowym kwestiom udzielanym przez pracownikow salonu .... ja w przeciwienstwie do mariusza nie pozdrawiam tych dwoch z punktu C+ w Pabianicach - C.H. ECHO ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja Multiroom bezpłatnie była do pakietu Komfortowy+ z Canal+ i HBO. Pani w salonie jest od sprzedawania, a abonenci są od czytania regulaminu i załączników do umowy. Przestudiuj jeszcze raz umowę i się upewnij, tak będzie najlepiej, a nie lamentuj na forum, bo nikt Ci teraz Regulaminu od nas nie zmieni. Brutalne, ale prawdziwe.

 

A Ty kolego i pozostali konsultanci to za co bierzecie pieniądze(z abonamentów płaconych przez nas ciemniaków nierozumiejących tego co jest napisane).Jesteście od tego,żeby ludziom pomagać,a nie udzielać sprzecznych informacji i póżniej

się wymądrzać.Wniosek z tego taki,że i Wy nie czytacie regulaminów i aneksów promocji,a powinniście to zrobić jako pierwsi.Do tej pory w zależności na jakiego konsultanta się trafi są rożne wersje odnośnie HBO i Multiroomu.W promocji

Zima z plusem też robicie ludzi w balona.Na końcu każdej wiadomości od Was jest:"W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.","W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.".Po co ten kontakt,w celu otrzymania

błędnej informacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jest tak jak kolega @kazio44 napisał.

Służę przykładami - kilkanaście maili z BOA. które zawierają zupełnie sprzeczne ze sobą informacje.

Począwszy od prób wmówienia mi innego terminu zakończenia umowy czasowej, poprzez płatności.

A największy galimatias to oferty dotyczące przedłużenia umowy. W zależności od tego kto odpisuje różne propozycje.

Jestem naprawdę pełen podziwu - bo ja rozumiem, że konsultant musi poruszać się po ścieżce wytyczonej przez firmę.

Ale naprawdę nie uwierzę w to, iż nie można mieć przygotowanego gotowca z propozycjami, iż w takiej wersji wygląda to tak i tak, a w takiej tak i tak.

A tak - mam w tej chwili Prestiżowy HD+, a dostaję oferty przedłużeniowe na komfortowy. Pytam się dlaczego akurat na komfortowy, którego nigdy nie miałem.....

Standardem jest również nie udzielanie odpowiedzi na pytania, które "nie pasują".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazio44

Nie przypisuj mi zbiorowej odpowiedzialności tylko dlatego, że nie masz na kogo zwalić winy. "jesteście", "robicie". Na przedłużenie nie ma zimy z plusem, a ja zajmuję się przedłużaniem umów, więc pretensje masz do niewłaściwej osoby. Po raz dwusetny mówię, że jestem tu prywatnie, a nie oficjalnie z polecenia Cyfry+. Poza tym nie wiem skąd masz tak uproszczone pojęcie zarobków - według Ciebie Twoje pieniądze wędrują niemalże bezpośrednio na wypłatę dla call center? I mam znać regulaminy i aneksy nowych umów na pamięć, mimo że PRZEDŁUŻAM istniejące umowy? Rozumiem że nerwy robią swoje, ale racjonalizuj swoje wypowiedzi.

@mm4738

Mailem i tak nie przedłużysz umowy, więc proponuję zadzwonić i pogadać, wtedy będzie o wiele łatwiej. Od jutra wchodzą nowe oferty, lepsze niż w punktach.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja gdzieś napisałem, ze chce przedłużyć mailem umowę?

Ja chce tylko dostać ofertę, o którą pytam.

Jak pytam o konkretny pakiet np. Prestiżowy HD+ to dostaje zwrotną informację o komfortowym.

Uważasz, że jest to OK?

Dzwonić już nie będę. Zrobiłem to raz, czekałem 20 min (dlaczego każesz mi nabijać kasę operatorowi?) i dostałem ofertę gorszą jak dla nowego abonenta.

To było pierwszego dnia jak weszła promocja wiosenna (wielkanocna).

I co mam uważać, iż jest to poważne i uczciwe podejście do klienta?

A jakie wnioski można po takich doświadczeniach wysnuć - powinieneś się sam domyślić.

Naprawdę macie dobry "towar" jak na polskie warunki ale sprzedawany źle i co najważniejsze - za drogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daję Ci radę i też psioczysz, matko... Jakbyś czytał forum, to wiedziałbyś, że pod numer infolinii się nie dzwoni z przedłużaniem umowy, tylko pod 22 310 45 65, czynny pn-sob 10-21, gdzie nie ma prawie nigdy żadnych kolejek, więc Twoje oburzenie nie jest potrzebne. I nie KAŻĘ, tylko PROPONUJĘ, bo od jutra będą nowe oferty, a jak zrobisz, to Twoja sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co wiem tyle, że abonentom, którym koniec umowy przypada na koniec kwietnia, będą mogli skorzystać z Komfortowego+ za 49,90zł/18 m-cy, 5xHD i PACE HD PVR za darmo przez całą umowę, co już jest poważną alternatywą dla N. Z tego, co słyszałem, Prestiżowy+ ma być za stałą cenę 99,90zł przez 18 m-cy. Więcej szczegółów póki co nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deadprince >>> dzięki za odpowiedź. Szkoda że nie ma takiej opcji, aby klient zamiast 5xHD i PACE HD PVR za darmo przez całą umowę, mógł otrzymać drugi dekoder SD i właśnie multiroom gratis przez te 18 miesięcy, bo w sumie cena obniżki (opcje 5xhd - 16,90zł, i wynajem dekodera prv 20,00 zł, razem= 36,90 zł, lub multiroom -35 zł), byłaby podobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjacielu, mam prośbę - czytaj uważnie co się pisze - przynajmniej tak uważnie jak czytasz umowy.

Napisałem gdzieś, ze dzwonię pod nr infolinii?

Znam ten dedykowany numer. Zresztą - powinieneś o tym doskonale wiedzieć bo wszyscy Ci, którzy wypowiedzieli umowę dostają od Cyfry list z niesamowitymi propozycjami skierowanymi dla nas.

Ale jak się okazuje w rzeczywistości list sobie, a propozycje sobie.

A czekanie w kolejce na rozmowę z konsultantem - to niestety prawda.

Dziękuje Ci jednak za podpowiedź. Jutro zadzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co wiem tyle, że abonentom, którym koniec umowy przypada na koniec kwietnia, będą mogli skorzystać z Komfortowego+ za 49,90zł/18 m-cy, 5xHD i PACE HD PVR za darmo przez całą umowę, co już jest poważną alternatywą dla N. Z tego, co słyszałem, Prestiżowy+ ma być za stałą cenę 99,90zł przez 18 m-cy. Więcej szczegółów póki co nie znam.

Ciekawe jak z opcjami Premium i kanalami HD czy normalnie platne. Ciekawe ile aktywacja za tego Pace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wypadku, który przytoczyłem, czyli Komfortowy+ za 49,90 opcji Premium zrabatowanych nie ma wcale, jest 5xHD 100% i PVR 100%. Aktywacja 0zł. Prestiżowego HD+ w ogóle zrabatowanego nie będzie. Druga oferta - do Prestiżowego ewentualnie można dołączyć opcje HD z 30% rabatem, PVR prawdopodobnie 6 mies. 0zł. Co do samych pakietów - konieczność będzie posiadania opcji jakiejś opcji Premium. Ceny będą podobne do tych co z poprzedniej promocji, czyli Komf+ C+/HBO 64,80, Pod+C+/HBO 50,90, Powitalny+C+/HBO 39,80. Pierwsza oferta na pewno tylko dla abonentów z końcem umowy w kwietniu. Co do reszty pewności nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...