zibi-s Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Komfortowy + z dekoderem tyle samo kosztuje co prestiz + ok. 126 zł. Bez dekodera Komfortowy z TV i multiroom Canal+ i HBO oraz HD wychodzi średnio 106 zł./m-c . umowa 24 m-ce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Msmichal Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Mam pytanie, bo podpisałem dzis umowę z Cyfrą, troche nie mogłem się dogadać z panem w punkcie cyfry+, początkowo chciał mi dac swiąteczną zniżkę (50%) a ja chciałem Świąteczne Doładowanie 13miesiecy.. w końcu wybrał własciwą promocje w systemie.. na umowie pisało mniej wiecej tak: Kod Promocji SD13 ,Postawowy, CANAL+HBO , PREMIUM HD,FILMBOX, oraz 5 kanałów HD ( pamietam że pan musiał po koleji zaznaczac wszystkie kanały HD a nie opcje 5xHD >wydawało mi się to dziwne<) Dostałem też dekoder SD w oczekiwaniu na HD .. mam pytanie, czy po 3 miesiacach będe mogl zrezygnowac z HBO i zostawic sam CANAL+ ??? (na umowie są one wpisane razem) I w ogóle dlaczego Canal+ nie jest wpisany do pakietu podstawowego tak jak to było na ulotce napisane ?? Wiem że ten temat odwiedza kilku pracowników punktów cyfry+ wiec proszę o wyprowadzenie mnie z błędu pozdrawiam Mam podobny problem z odczytanie aneksu. Mam tą samą promocję SD13 z pakietem podstawowym. I w aneksie jest taki zapis: "Artykuł 2. AKCJA OPCJA pkt1.. ... - dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 15 zł przez okres 3 kolejnych miesięcy, a następnie 44,90 zł przez kolejne 10 miesięcy dla Raty Miesięcznej" Czy też tak masz w swoim aneksie? A jeśli inaczej to jaki jest to zapis? I jak to w końcu z tymi opłatami jest? Obiecano mi, że opłaty to 54,90 na miesiąc z wynajmem PVR HD przez cały czas trwania umowy -przy założeniu, że zrezygnuję z HBO przed upływem 3 miesięcy. Czy aby na pewno ta opłata 54,90 jest prawidłowa? Pozdrawiam Gislan77 Mam podobny zapis w umowie, czy ktoś mógłby potwierdzić, że po rezygnacji z HBO nie traci się promocji na pozostałe opcje i cena pozostaje 15 zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabin Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 długo się czeka na umowę którą załatwiałem CTA?? A czy gdy się przedłuża przez telefon to tez przesyłają jakąś umowę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wino Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Podobno od jutra multiroom bez opłat w świątecznym doładowaniu przy umowach na 18 mies. Zasłyszane w Vobisie we Wrocławiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_73 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 A czy gdy się przedłuża przez telefon to tez przesyłają jakąś umowę ? Przesyłają aneks do umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olekjozwik Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam Mam dośc poważny problem. Zostałem zrobiony w konia przez c+. Do końca tego roku mialem pakiet prestiżowy w C+ oraz wykupiony na wlasnośc dekoder SD. W listopadzie wysłałem wypowiedzenie, w grudniu zadzwonił do mnie Pan z C+ i zaproponował przedłużenie umowy. Od jakiegoś czasu zależało mi na dekoderze pvr dlatego wysłałem wypowiedzenie bo zastanawiałem się nad "n". Kilka dni wcześniej usłyszałem, że cyfra ma wprowadzic nowy lepszy dekoder pvr z dyskiem 500 GB i powiem, że zainteresował mnie on. Konsultant zaproponował mi prestizowy (50% zniżki przez 9 miesięcy) + kanały HD za darmo. Kiedy powiedziałem, że nie mam dekodera HD zaproponował mi pvr na wynajem za 0zł. Zapytałem się czy będzie to już ten nowy dekoder z 500 GB. Konsultant potwierdził, a ponieważ potrzebowałem czasu do namysłu oddzwonił jeszcze raz wieczorem. W czasie 2 rozmowy potwierdził ponownie, że dostanę nowego pvr jak się tylko ukażą w punktach dystrybucji. Umowa została przedłużona. Dzisiaj zanlazłem punkt w którym są nowe pvr. Kiedy chciałem go pobrac, pracownik powiedział: Cyfra zadecydowała, że jest to dekoder tylko dla tych, którzy dopiero podpiszą umowę!!!!. Obdzwoniłem jeszcze kilka punktów już dośc odległych od mojego miejsca zamieszkania i w 2 których posiadali te dekodery usłyszałem to samo. Mogę pobrac jedynie starego pvr jeżeli gdzieś znajdę Czy ktoś może mi powiedziec co robic w tej sytuacji?? Dla mnie umowa jest nieważna jednak jak mam udowodnic cyfrze, że byłem zapewniony o tym że dostanę nowego pvr-a?? Szczeże mówiąc to jestem bezradny, jeszcze nigdy przy kupne żadnej rzeczy nawet w interneci czy też w podpisywaniu umowy nikt tak jawnie mnie nie oszukał. Może ktoś już miał ten problem?? Ostrzegam wszystkich przed zawieraniem jakichkolwiek umów przez telefon z c+. Od dzis już wiem, że wszystko trzeba załatwiac u dystrybutorów i podpisywac umowę tylko wtedy kiedy ma się sprzęt w rękach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lajski Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Napisz pismo do dystrybutora z prośbą o wyminę /wydanie nowego sprzętu. Jeżeli nie będzie Ci chciał wymienić niech napisze Ci to na tym piśmie z podaniem przyczyny odmowy. Zapewniam Cie, że wymieni Ci w 5 minut, jak będzie takowy sprzęt posiadał. Dystrybutor jest przedstawicielem regionalnym Cyfry+ i musi wydać Ci sprzęt ...... od tego jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zadzwoń i składaj reklamacje z możliwością odsłuchania własnej rozmowy przy przedłużaniu. Powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiat44 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Mam pytanie, bo podpisałem dzis umowę z Cyfrą, troche nie mogłem się dogadać z panem w punkcie cyfry+, początkowo chciał mi dac swiąteczną zniżkę (50%) a ja chciałem Świąteczne Doładowanie 13miesiecy.. w końcu wybrał własciwą promocje w systemie.. na umowie pisało mniej wiecej tak: Kod Promocji SD13 ,Postawowy, CANAL+HBO , PREMIUM HD,FILMBOX, oraz 5 kanałów HD ( pamietam że pan musiał po koleji zaznaczac wszystkie kanały HD a nie opcje 5xHD >wydawało mi się to dziwne<) Dostałem też dekoder SD w oczekiwaniu na HD .. mam pytanie, czy po 3 miesiacach będe mogl zrezygnowac z HBO i zostawic sam CANAL+ ??? (na umowie są one wpisane razem) I w ogóle dlaczego Canal+ nie jest wpisany do pakietu podstawowego tak jak to było na ulotce napisane ?? Wiem że ten temat odwiedza kilku pracowników punktów cyfry+ wiec proszę o wyprowadzenie mnie z błędu pozdrawiam Mam podobny problem z odczytanie aneksu. Mam tą samą promocję SD13 z pakietem podstawowym. I w aneksie jest taki zapis: "Artykuł 2. AKCJA OPCJA pkt1.. ... - dla Opcji "C+HBO" ze zniżką w wysokości 100% aktualnej wartości Abonamentowej Opłaty Uzupełniającej za tę Opcję oraz w cenie 15 zł przez okres 3 kolejnych miesięcy, a następnie 44,90 zł przez kolejne 10 miesięcy dla Raty Miesięcznej" Czy też tak masz w swoim aneksie? A jeśli inaczej to jaki jest to zapis? I jak to w końcu z tymi opłatami jest? Obiecano mi, że opłaty to 54,90 na miesiąc z wynajmem PVR HD przez cały czas trwania umowy -przy założeniu, że zrezygnuję z HBO przed upływem 3 miesięcy. Czy aby na pewno ta opłata 54,90 jest prawidłowa? Pozdrawiam Gislan77 Mam podobny zapis w umowie, czy ktoś mógłby potwierdzić, że po rezygnacji z HBO nie traci się promocji na pozostałe opcje i cena pozostaje 15 zł? Bez problemu możecie zrezygnować z HBO. Najlepiej rezygnację z HBO a tym samym z HBO HD zgłosić do 15.03.2010r. albo mailem albo telefonicznie. Po rezygnacji nie tracicie promocji na inne opcje. Jeśli zrezygnujecie z HBO opłata z wynajmem PVR-a będzie wynosiła 54.90zł/m. Nie wiem czy sprzedawca was poinformował że przez 3 miesiące jest też HBO DIGITAL gratis (przy wynajmie dekodera PVR). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ostrzegam przed ,,świątecznym doładowaniem,,Mi już doładowali ale do ,,pieca,, Otóż podpisałem umowę na komfort z canal+ w cenie za 54,9.HBO dostałem za darmo przez okres 3 miesięcy (a potem Pan sobie wyłączy-mowa sprzedawcy).Piszą o tym wszyscy.Jest tylko jeden hak.Wszystkie zniżki wtedy przepadają.W momencie gdybym chciał wyłączyć HBO wtedy płacę za komfort normalnie, nie mam canal+ i pozostałe opcje są powyłączane.Dzisiaj przy mnie sprzedawca w salonie podpisywał dalej umowy informując tak samo jak mnie.Na infolini powiedzieli że należało od razu zrezygnować z HBO.I z 54.90 zrobiło mi się 84.90 przez okres 10 miesięcy.Ale fajna stała cena.Co teraz kurna zrobić Widzę że nie ja jeden zwróciłem na to uwagę.Będzie więcej zawiedzonych po okresie promocyjnym.Z Cyfrą to jak zwykle.Ehhhh Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio123 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Potwierdzam, że decyzja o przedłuzeniu umowy na nowych warunkach, zalezy od konsultanta. Mi sie umowa kończy w czerwcu 2010 roku, ale zadzwoniłem na numer 22 3346191 i zaproponowali mi, przy mojej umowie 18 miesięcznej, początkowo na komfort, ale obecnie podstawowy z opcją canal+, propozycję ciekawą. Oto taka. Przedłużenie umowy na 13 miesięcy na komfort w świątecznej promocji od 1 stycznia 2010 roku. 9 miesięcy po 31.95zł, 4 pozostałe miesiące 63,90 zł 4 miesiące kanałów Canal+ gratis kanały HD z pakietu komfort przez 13 miesięcy gratis dekoder z nagrywarką przez 13 miesięcy gratis do końca lutego HBO gratis a także do końca grudnia pakiet prestiżowy w cenie obecnego Co sądzicie, jest jeszcze o coś powalczyć. PS. 4 miesiące kanałów Canal+ gratis lub 8 miesięcy za pół ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafi Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Znajomy na początku grudnia przedłużył umowę przez infolinie na kolejne 13 mies. Teraz musi wyjechać na kilka miesięcy za granicę i chciałby wiedzieć czy może to przedłużenie jakosu anulować lub zrezygnować z tej umowy bez konsekwencji. Orientuje się ktoś jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rado_77 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jestem już po podpisaniu telefonicznym aneksu na warunkach takich jak powyżej. Nie było łatwo, bo wypowiedzenie upłynęło mi 30 listopada, musiałem więc wysłać pismo z prośbą o wznowienie umowy (umowa na matkę). Wolałem już wznowić niż brać nową umowę, bo będę miał pvr za free, nowego 500 Gb (podobno niedługo wejdzie do sprzedaży) do tego dostałem C+ HD na 13 m-cy, HBO HD nie wziąłem, bo rzekomo, gdybym zrezygnował po 2 m-ch to straciłbym też 2 m-ce C+, bo to pakiet. Kanały już hulają wiec jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Znajomy na początku grudnia przedłużył umowę przez infolinie na kolejne 13 mies. Teraz musi wyjechać na kilka miesięcy za granicę i chciałby wiedzieć czy może to przedłużenie jakosu anulować lub zrezygnować z tej umowy bez konsekwencji. Orientuje się ktoś jak to wygląda. Do 3 miesięcy można zawiesić płacenie abonamentu, jeśli wynajmuje dekoder za opłatą wtedy tylko płaci się za niego miesięcznie, jeśli wynajmuje się za darmo to nic nie płaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Potwierdzam, że decyzja o przedłuzeniu umowy na nowych warunkach, zalezy od konsultanta. Mi sie umowa kończy w czerwcu 2010 roku, ale zadzwoniłem na numer 22 3346191 i zaproponowali mi, przy mojej umowie 18 miesięcznej, początkowo na komfort, ale obecnie podstawowy z opcją canal+, propozycję ciekawą. Oto taka. Przedłużenie umowy na 13 miesięcy na komfort w świątecznej promocji od 1 stycznia 2010 roku.9 miesięcy po 31.95zł, 4 pozostałe miesiące 63,90 zł 4 miesiące kanałów Canal+ gratis kanały HD z pakietu komfort przez 13 miesięcy gratis dekoder z nagrywarką przez 13 miesięcy gratis do końca lutego HBO gratis a także do końca grudnia pakiet prestiżowy w cenie obecnego Co sądzicie, jest jeszcze o coś powalczyć. PS. 4 miesiące kanałów Canal+ gratis lub 8 miesięcy za pół ceny Standardowa oferta w tym sensie, że dostępna np. dla osób, które mają ubiegłoroczną promocję świąteczną. Twoja oferta jest jak najbardziej ok bo skrócona aż o 6 miesięcy. Trzeba też dodać, iż dekoder na wynajem gratis to ten z którego obecnie się korzysta więc jeżeli ktoś ma zwykły Pace to niestety PVR może wynająć ale za 20! zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak2 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Mam dośc poważny problem. Zostałem zrobiony w konia przez c+.[...] Czy ktoś może mi powiedziec co robic w tej sytuacji?? Dla mnie umowa jest nieważna jednak jak mam udowodnic cyfrze, że byłem zapewniony o tym że dostanę nowego pvr-a?? Szczeże mówiąc to jestem bezradny, jeszcze nigdy przy kupne żadnej rzeczy nawet w interneci czy też w podpisywaniu umowy nikt tak jawnie mnie nie oszukał. Może ktoś już miał ten problem?? Miałem identyczną sytuację rok temu! Cyfra+ nie uznała mojego pisma o odstąpieniu od umowy, nałożyli na mnie wszystkie możliwe kary, zgłosili mnie do Krajowego Rejestru Długów i nasłali na mnie firme windykacyjną i grożą oddaniem sprawy do sądu. Szczegóły opisałem kilka dni temu tutaj: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?p=287923#p287923 Ostrzegam wszystkich przed zawieraniem jakichkolwiek umów przez telefon z c+. Od dzis już wiem, że wszystko trzeba załatwiac u dystrybutorów i podpisywac umowę tylko wtedy kiedy ma się sprzęt w rękach Ja o tym wiem już od roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 olekjozwik, od kiedy ważne jest umowa, którą zawierałeś telefonicznie? czy przypadkiem nie od 01.01.2010 roku? jeśli tak to w styczniu będziesz się denerwował jeśli nie wymienią Ci dekodera. wiadomo, że w pierwszej kolejności dekodery są przeznaczone dla nowych abonentów, wszędzie nowy klient jest lepiej traktowany niż obecny i nie podpieraj się tym co Ci mówili na infolinii bo tym to sobie można d.... podetrzeć czasami. Maciek, zanim napiszesz to pomyśl. tomcio123 wyraźnie napisał, że dostał zniżkę na PVR'a 100% na cały okres umowy więc nie będzie za niego płacił 20 zł. co do odłączenia opcji HBO w promocji świąteczne doładowanie to rok temu było podobne zamieszanie. jakoś większość osób z forum miała HBO gratis, z którego po 4 miesiącach rezygnowała, a darmowa paczka CANAL+ i tak zostawała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NooExist Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Standardowa oferta w tym sensie, że dostępna np. dla osób, które mają ubiegłoroczną promocję świąteczną. Twoja oferta jest jak najbardziej ok bo skrócona aż o 6 miesięcy. Trzeba też dodać, iż dekoder na wynajem gratis to ten z którego obecnie się korzysta więc jeżeli ktoś ma zwykły Pace to niestety PVR może wynająć ale za 20! zł Nie rozumiem, przecież napisał dekoder PVR HD - wynajem za 0 zł Dlaczego twierdzisz, że jednak będzie musiał płacić za niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 To po [beep]e w świątecznym doładowaniu pisać że canal+ jest pakietem z HBO.W ten sposób dystrybutor swoje a konsultanci swoje, a rachunki będą nasze.Kto wtedy będzie je płacił ?Oczywiście my naiwniaki.Umowa powinna być jasna i czytelna dla klienta i dystrybutora.Tymczasem jest inaczej.Kto za ten stan odpowiada, kto będzie dopłacał.Może niech wypowie się na ten temat któryś z pracowników cyfry.Jak wspomniałem wcześniej dalej trwa mylny nabór klientów.Widzicie te tłumy zdenerwowanych klientów za 4 miesiące.Umowa ma być czytelna a nie jak w świątecznym doładowaniu inna jak to przedstawiają dystrybutorzy (niejako przedstawiciele prawni cyfry).Komu wierzyć w końcu.Coś to brzydko pachnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak2 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 To po [beep] w świątecznym doładowaniu pisać że canal+ jest pakietem z HBO.W ten sposób dystrybutor swoje a konsultanci swoje, a rachunki będą nasze. Dokładnie to samo było w zeszłorocznej świątecznej promocji! Przedstawiciele handlowi oraz infolinia zgodnie twierdzili, że z HBO mozna zrezygnować nie tracąc prawa do promocji, podczas gdy z treści podpisywanej umowy wynikało coś wręcz przeciwnego! W końcu Redakcja Satkuriera wystąpiła do Cyfry+ z oficjalnym pismem o interpretację spornego zapisu umowy i ... jak myślicie? Odpowiedź na to pismo nigdy (a przynajmniej do końca trwania tej promocji) nie nadeszła! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasior Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Od jutra nowa promocja informujemy, że od 15 grudnia uatrakcyjniamy ofertę na pakiet Komfortowy z CANAL+ na 18 miesięcy w cenie 49,90 zł. dodając opcję Multiroom za darmo na cały okres minimalny umowy. Teraz klient chcący podpisać umowę otrzyma: 1. Pakiety Komfortowy+ z CANAL+ w cenie 49,90zł 2. Multiroom gratis przez 18 miesięcy 3. Opcje HBO za darmo przez 5 miesięcy 4. Wszystkie opcje HD za 0zł przez okres 18 miesięcy 5. Opcje FILMBOX za darmo przez okres 18 miesięcy 6. Opcje HBO DIGITAL za darmo przez okres 5 miesięcy Od 16 grudnia dołączamy również opcję Multiroom za darmo do pakietu Komfortowego i Prestiżowego przy umowie na 18 miesięcy w Ofercie Świątecznej. Dodatkowo wprowadzamy możliwość rezygnacji z OPCJI PREMIUM po okresie promocji dla Pakietu Komfortowego na 24 miesiące z Multiroomem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olekjozwik Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Napisz pismo do dystrybutora z prośbą o wyminę /wydanie nowego sprzętu. Jeżeli nie będzie Ci chciał wymienić niech napisze Ci to na tym piśmie z podaniem przyczyny odmowy. Zapewniam Cie, że wymieni Ci w 5 minut, jak będzie takowy sprzęt posiadał. Dystrybutor jest przedstawicielem regionalnym Cyfry+ i musi wydać Ci sprzęt ...... od tego jest. Sprawdzę jutro ale już widzę jak pracownik w punkcie mówi mi, że nie jest uprawniony do podpisywania czegokolwiek. Jutro zdam relacje. olekjozwik, od kiedy ważne jest umowa, którą zawierałeś telefonicznie? czy przypadkiem nie od 01.01.2010 roku? jeśli tak to w styczniu będziesz się denerwował jeśli nie wymienią Ci dekodera. wiadomo, że w pierwszej kolejności dekodery są przeznaczone dla nowych abonentów, wszędzie nowy klient jest lepiej traktowany niż obecny i nie podpieraj się tym co Ci mówili na infolinii bo tym to sobie można d.... podetrzeć czasami. Aneks obowiązuje od stycznia 2010 jednak przy przedłużaniu umowy zostałem poinformowany, że dekoder mogę odebrac już w grudniu. Zresztą nie chodzi o datę od kiedy jest ważna umowa. Żaden z dystrybutorów nie był zainteresowany tym kiedy umowa została zawarta, ani od kiedy obowiązuje. Jasne jest tylko to, że nowe dekodery dostaną ci co dopiero podpisą umowę, reszcie się nie należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy33 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Z opcji hbo będzie można zrezygnować pod warunkiem, że będzie ona traktowana jako oddzielna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek68 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja podpisując umowe w listopadzie chciałem aby zaznaczyć to jako dwie odzielne opcje lecz sprzedawca mówił że system to odrzuci i musi być jako jedna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziupo Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 No i nowy PVR HD pojawił się już w ofercie, ale na infolinii nic nie wiedzą, ale twierdzą, że jeśli jest na stronie www to musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi