Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla nowych abonentów)


JanuszF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do Gesioo. Dostałem ten sam druk. Zadzwoniłem jednak pod numer jaki dostałem mailem. Mam pakiet prestiżowy HD+ i zaproponowali mi umowę na 13 miesięcy z czego przez pierwsze 9 miesięcy 30% rabatu + 20 zł za dekoder a 4 kolejne miesiące 188 zł z wynajmem sprzętu. Hehehe, jakieś kpiny do kumpla (któremu sam poleciłem kiedyś ten sam pakiet w C+) zadzwonili z C+ i jemu zaproponowali 40% rabatu!!! Cóż myślę o przejściu na enkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka uwag odnośnie słynnego już pakietu PREMIUM HD..

 

podpisując umowę, w ramach promocji C+ dawała WSZYSTKIE opcje HD gratis; po odłączeniu pakietu HBO "spada" automatycznie kanał HBO HD (i dodatkowo HBO Digital), natomiast NIGDZIE nie ma wzmianki o stracie CANAL+ HD..

 

System komputerowy C+ nie dopuszcza osobnego zaznaczenia CANAL+HD i HBO HD, tylko razem jako opcja PREMIUM HD, w związku z tym rezygnując z HBO, tracimy automatycznie PREMIUM HD, ale NIE TRACIMY rabatu na CANAL+HD.

 

Jak już pisano, system komputerowy nie jest doskonały, ale ponad nim są jeszcze ludzie..

a jak weźmiesz na 24 mies. dostaniesz 50%..

w tej chwili oferty utrzymaniowe są identyczne z ofertą dla nowego klienta..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem dzisiaj dowiedziec sie najpozniej do kiedy musze wypowiedziec umowe przed jej koncem.. moja ciekawosc zostala zaspokojona i mam czas do konca kwietnia (prestizowy HD, umowa do konca maja).. pani konsultantka zaraz po odpowiedzi na moje pytanie wyslala mnie do dzialu utrzymania klienta. "troche" nachalny konsultant zaproponowal mi umowe na 13 miesiecy, pierwsze 9 miesiecy po 119zł.. czyli mozna powiedziec ze promocja jak dla nowych klientow. Jedyna roznica, to fakt ze konsultant zaoferowal mi na wlasnosc uzywany dekoder SD za 49zł do wyboru z 4 modeli LOL.. warta jest cokolwiek taka propozycja ? czy dzwonic jeszcze i prosic o wiecej? na cos wiecej moge jeszcze liczyc jak bede meczyl do konca kwietnia?

 

W ogole konsultant mnie zapewnial ze jak jeszcze raz beda mnie przekierowywac na dzial utrzymania to juz pewnie nikt mi czegos takiego nie zaoferuje i bede zalowal, zebym lepiej teraz sie zdecydowal LOL..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znane sa chociaz jakies plotki kiedy wielkanocna wprowadza? bo cos cisza a swieta tuz, tuz ;) z ciekawosci pytam, bo tak czy siak bede czekal do ostatniej chwili, bo stwierdznie na stronie "JUŻ WKRÓTCE NOWE PROMOCJE" jest bardzo kuszace i obiecujace.. czas mnie nie goni a moze faktycznie do konca kwietnia uda sie cos wiecej ugrac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem dzisiaj dowiedziec sie najpozniej do kiedy musze wypowiedziec umowe przed jej koncem.. moja ciekawosc zostala zaspokojona i mam czas do konca kwietnia (prestizowy HD, umowa do konca maja).. pani konsultantka zaraz po odpowiedzi na moje pytanie wyslala mnie do dzialu utrzymania klienta. "troche" nachalny konsultant zaproponowal mi umowe na 13 miesiecy, pierwsze 9 miesiecy po 119zł.. czyli mozna powiedziec ze promocja jak dla nowych klientow. Jedyna roznica, to fakt ze konsultant zaoferowal mi na wlasnosc uzywany dekoder SD za 49zł do wyboru z 4 modeli LOL.. warta jest cokolwiek taka propozycja ? czy dzwonic jeszcze i prosic o wiecej? na cos wiecej moge jeszcze liczyc jak bede meczyl do konca kwietnia?

 

W ogole konsultant mnie zapewnial ze jak jeszcze raz beda mnie przekierowywac na dzial utrzymania to juz pewnie nikt mi czegos takiego nie zaoferuje i bede zalowal, zebym lepiej teraz sie zdecydowal LOL..

 

 

spokojnie zaczekaj, to co mówią konsultanci na infolinii przeważnie nijak ma się do rzeczywistości..nie mówię jednak, że czasem nie trafi się na kogoś kompetentnego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A znane sa chociaz jakies plotki kiedy wielkanocna wprowadza? bo cos cisza a swieta tuz, tuz ;) z ciekawosci pytam, bo tak czy siak bede czekal do ostatniej chwili, bo stwierdznie na stronie "JUŻ WKRÓTCE NOWE PROMOCJE" jest bardzo kuszace i obiecujace.. czas mnie nie goni a moze faktycznie do konca kwietnia uda sie cos wiecej ugrac.

 

a na której stronie pisze "wkrótce nowe promocje"-mozesz dac linka ,bo ja szukałem na stronie cyfry i nie moglem znalezc. Co do tych nowych promocji to wydaje mi sie ze powinni dac od 15 marca-to wg mnie najpozniejszy termin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mario_81

Ja odnośnie tego łączenia C+HD z HBO HD i ew. rozłąki z nimi. Nie do końca jest zrozumiałe prze ze mnie jak i całe C+ to rozdzielenie pakietu HD.

Zamawiałem C+HD dodali mi na 3 mieś. HBO i jakby z "urzędu" włączyli HBO HD - sumując to wszystko w pakiet PREMIUM HD (czy chciałem czy nie)!

Teraz zrezygnowałem wiadomo z HBO (w tym i HBO HD, bo to bez siebie nie żyje) ale skutek jest taki, że oni odłączając mi HBO, co za tym idzie i HBO HD,

dalej z racji, że powstał ten "twór" PREMIUM HD odcięli mi C+HD - bo to w jednym worku było.

 

do Paulus_au i innych to "obcięcie" C+HD to tez nie do końca jest jak oni twierdzą, bo w sumie to powinni cały ten twór (PREMIUM HD) jeśli go już stworzyli

i ktoś jeden z jego członów wyłącza, skasować - niech cały zniknie!!! Ale C+ tak nie chce, teraz nie pytają czy chce C+HD w "promocji" za 6zł po mimo, że

dali mi to na 13 mieś. za free tylko od razu naliczają do miesięcznego abonamentu!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premium HD w ramach tej promocji załączano tylko dlatego, że system nie dopuszczał innej możliwości w tym przypadku..nie można było osobno zaznaczyć C+ HD i HBO HD a tylko jedną z tych opcji - wiadomo, jak coś jest w promocji za free to każdy chce to mieć; no i tu Cyfra strzeliła sobie w kolano i narobiła niepotrzebnego zamieszania..

także rezygnując z HBO, tracimy HBO HD, ale nie C+ HD..wystarczy się o to upomnieć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytułem czego dostałeś z "urzedu" HBO HD ??

W procedurze sprzedaży zwiazanej ze świątecznym doładowaniem nie ma ani słowa o tym, że abonent musiał dostać HBO HD. Rozmawiałem o tym z jednym z kierowników z CTA i przyznał mi rację mówiąc, że abonent mógł dostać C+ i HBO w SD, oraz C+ HD, bez HBO HD (czyli Premium HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

??? Panowie, rozmawiając ze sprzedawcą (Vobis) ustaliłem co dostanę i w jakiej cenie, dodatkowo skusił mnie fakt jednego egzemplarza PACE 500.

Dostałem komfort+ wraz z C+ za 54,90 do tego wynajem dekodera 10zł/mieś. Gratis na okres umowy (13 miesięcy) Filmbox, C+HD oraz 5XHD

i to było to co mi odpowiadało. Jak już byłem uchachany i nie mogąc przedłużyć własnej umowy przylazłem z żoną, konsultant wspaniałomyślnie

zaproponował opcje HBO na okres 3 miesięcy za free. Jako, że miałem C+ i dodatkowo C+HD dołączył mi tez HBO HD - nie byłem aż taki jeleniowaty

(prawie, bo mogłem jak rok temu prosić to na piśmie) i kilka razy zapytałem czy aby jak zrezygnuje z tych HBO co niby mam za free nie stracę nic ze

swojej pierwotnej oferty. Odpowiedź była jedna, że nie tylko trzeba to zgłosić w moim przypadku do końca marca 2010r.

Tak tez uczyniłem, tyle że C+ przysłało mi juz chyba 3 pisma ciągle informując mnie o konsekwencji rezygnacji z HBO bo za tym idzie i HBO HD a

to z kolei jest razem z C+HD (który od początku miał być osobno i free) i koszt tej rezygnacji wynosi dodatkowe 6zł za C+HD - jeśli mam życzenie oglądać!!!

 

Tak to wyglada i pewnie skrobne jeszcze jakiegoś maila, że zostałem oszukany itp. choć coś długo teraz milczą i niby oddali sprawę do reklamacji,

jakoś zaczynam watpić ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to witaj w klubie świąteczne doładowanie jeleni.Mi trzech konsultantów twierdziło wówczas że stracę cały canal+.Jeden z nich pofatygował się i zrobił symulacje i się zdziwił że canal+ pozostaje.W punkcie Pan miał mnie dosyc i zadzwonił do kierownika sprzedaży i na głośnomówiącym kierownik potwierdził że wyłączając HBO nic nie tracę.I tak oto wyglądają promocje w cyfrze.Ale podobno jestem wyjątkiem i Cyfra jest w porządku wobec klienta.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to witaj w klubie świąteczne doładowanie jeleni.Mi trzech konsultantów twierdziło wówczas że stracę cały canal+.Jeden z nich pofatygował się i zrobił symulacje i się zdziwił że canal+ pozostaje.W punkcie Pan miał mnie dosyc i zadzwonił do kierownika sprzedaży i na głośnomówiącym kierownik potwierdził że wyłączając HBO nic nie tracę.I tak oto wyglądają promocje w cyfrze.Ale podobno jestem wyjątkiem i Cyfra jest w porządku wobec klienta.

 

Pozdrawiam

 

Nie jesteś wyjątkiem.

Miałem w grudniu 2009 r. podobną sytuację tylko że wówczas zgoniono to na błąd systemu (podobnie jak z zamieszaniem w 2008 r)

i zapewniono mnie że nie stracę zniżki na C+HD po rezygnacji z pakietu HBO i HBO HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w grudniu wzialem pakiet komfortowy+ z Opcja Canal+HBO CINEMAX - 4 miesiace gratis. Dlugość umowy 13m, platne 50 % przez 9m - 31.90zł z pozostałe 4miesiace 63.80zł. Zakładajac ze zrezygnuje z opcji Canal+HBO CINEMAX przed upływem 4 miesiecy, bede miał możliwość ponownego dołaczenia Opcji np C+? Co wówczas z płatnością, cena promocyja za komfortowy- 31,90 + dajmy na to 30 zł za C+? jak ktos wiec niech da znać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

??? Panowie, rozmawiając ze sprzedawcą (Vobis) ustaliłem co dostanę i w jakiej cenie, dodatkowo skusił mnie fakt jednego egzemplarza PACE 500.

Dostałem komfort+ wraz z C+ za 54,90 do tego wynajem dekodera 10zł/mieś. Gratis na okres umowy (13 miesięcy) Filmbox, C+HD oraz 5XHD

i to było to co mi odpowiadało. .... (cut)

... koszt tej rezygnacji wynosi dodatkowe 6zł za C+HD - jeśli mam życzenie oglądać!!!

 

Tak to wyglada i pewnie skrobne jeszcze jakiegoś maila, że zostałem oszukany itp. choć coś długo teraz milczą i niby oddali sprawę do reklamacji,

jakoś zaczynam watpić ;(

 

U mnie dokładnie to samo (za wyjątkiem przyprowadzenia żony;)

i dodatkowo Pan Dystrybutor nie włączył opcji HBO Digital na 3 m-ce, o czym dowiedziałam się po odebraniu dekodera HD.

 

czyli teraz powinnam płacić 54,90 + 10 + 6 = 70,90

miła Pani w infolinii Cyfry zaproponowała Pakiet HBO za 19,90

czyli 54,90 + 10 + 19,90 = 84,80 nie tracąc opcji HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładajac ze zrezygnuje z opcji Canal+HBO CINEMAX przed upływem 4 miesiecy, bede miał możliwość ponownego dołaczenia Opcji np C+? Co wówczas z płatnością, cena promocyja za komfortowy- 31,90 + dajmy na to 30 zł za C+?

Pytanie do Ciebie.. czy rezygnując z C+,HBO,CMAX chcesz zostawić C+ czy dajmy na to miesiąc spokoju od tych kanałów?

Jeśli zostawisz to na C+ masz dalej promo o ile powinno być (wybacz, nie pamiętam każdej z tych ofert), jeśli odłączysz wszystko to po dajmy na to przerwie będziesz mógł podłączyć za 29,9 C+... a pakiet kosztuje po promocji nie 63,8 a 63,9. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miła Pani w infolinii Cyfry zaproponowała Pakiet HBO za 19,90

U mnie ta sama sytuacja. Zaproponowali pakiet HBO za 19,9zł na 6 miesięcy.

Zrezygnowałem z HBO, zostawiłem Komfortowy+, C+, C+ HD za dodatkowe 6zł i mam w sumie 70,9zł.

Czuje się wprowadzony w błąd przez sprzedającego, nie wiem czy świadomie cy nie.

W wolnej chwili napisze do C+ zgłoszenie/reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...