Skocz do zawartości

kontakt z cyfrą


sllawek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprobuj zrestartowac tuner(wyjac wtyczke z kontaktu).Dzisiaj sa jakies cuda z tunerami...Moj sie sam wylaczyl i tez nic nie dzialalo.Trzeba bylo jeszcze raz go odlaczyc.U kolegi natomiast n-box z N-ki nie dawal sie wlaczyc.Tez wyjecie wtyczki pomoglo,tuner od podstaw zaczal sie ladowac. Spróbuj tego,to nic nie kosztuje...Jak nic to nie da,dobijaj sie do nich dalej.Innego wyjscia nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę zakładać nowego tematu a jakoś na forum nie mogę znaleźć informacji na ten temat a do BOK dodzwonić się nie moge

W grudniu podpisałem umowę. Czy odstanę od C+ jakąś fakturę lub druki opłat żebym mógł zapłacić abonament. Uprawnienia do odbioru mam do końca stycznia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Każdy chce mieć wolne to i konsultanci sobie odpoczywają. Nic w tym dziwnego... Miło się robi zakupy w wolny dzień, gorzej że nikt nie pamięta iż ktoś musi pracować w tym czasie. Więcej wyrozumiałości. 8)

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

Tutaj wydzielony został wątek dotyczący zarobków konsultantów naszych platform. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Zawsze jest problem z dodzwonieniem się jak zbliża sie 31 kazdego miesiąca i potem po 1 dniu miesiaca bo są wyłączenia za długi i tysiace zapominalskich wisi na linii 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pomyliłem się przy wpłacie na konto Cyfry+ za abonament.

Przez pomyłkę, przepisałem numer konta z

wcześniejszej umowy z Cyfrą+.

System bankowy przyjął dyspozycje i pieniądze zostały wpłacone na błędne konto Cyfry+.

Szkoda, że takich spraw jak przeksięgowanie nie można zrobić za pomocą ICA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wysłałeś prośbę o przeksięgowanie w formie reklamacyjnej 18 lutego to C+ ma 30 dni na rozpatrzenie takiego pisma. Monitu nie wyksięgują bo został on naliczony 12 lutego więc przed wysłaniem Twojej reklamacji i dotyczył nieuregulowanej do końca stycznia płatności styczniowej. A sygnał wyłączyli Ci za 2-miesięczną zaległość (styczeń i luty) więc gdyby rachunek styczniowy był zapłacony w terminie do 18 stycznia (nawet na złe konto) to po 30 dniach na rozpatrzenie reklamacji miałbyś wszystko przeksięgowane i sygnał nie byłby wyłączony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zadzwoń do C+ i sprawdź na jakim etapie jest rozpatrywanie Twojego pisma. Podstawą do przeksięgowania źle wpłaconej kwoty jest przesłanie wraz z reklamacją potwierdzenia tego nieprawidłowo dokonanego przelewu. Zrobiłeś to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
od 3 dni próbuję dodzwonić się do Cyfry żeby włączyć Orange Sport.Ciągle słyszę WSZYSCY NASI ABONENCI SĄ ZAJĘCI.Czy oni w ogóle tam pracują czy generalnie ustawili autorespondera na centrali?

No skoro wszyscy ABONENCI są zajęci, to się nie dziwię, że nie idzie się do tych abonentów dodzwonić :mrgreen: Poza tym ciekawe skąd C+ wie, że wszyscy jej abonenci są zajęci :lol2: I czemu telefony od abonentów odbierają inni abonenci, skoro powinni robić to konsultanci C+ :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 3 dni próbuję dodzwonić się do Cyfry żeby włączyć Orange Sport.Ciągle słyszę WSZYSCY NASI ABONENCI SĄ ZAJĘCI.Czy oni w ogóle tam pracują czy generalnie ustawili autorespondera na centrali?

No skoro wszyscy ABONENCI są zajęci, to się nie dziwię, że nie idzie się do tych abonentów dodzwonić :mrgreen: Poza tym ciekawe skąd C+ wie, że wszyscy jej abonenci są zajęci :lol2: I czemu telefony od abonentów odbierają inni abonenci, skoro powinni robić to konsultanci C+ :lol:

 

Miało być WSZYSCY NASI KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI.Taki lapsus językowy...

A swoją drogą kto i jak się tam dodzwania jeśli ja próbowałem ponad 30 razy i po usłyszeniu tego komunikatu rozłączało mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mam pytanie: chcialem sobie zamowic Orange Sport ,czy tylko przez infolinie mozna ja zamowic ,czy tez jest taka mozliwosc jak pojde do salonu canal plus??Prosze o odpowiedz. (pytam dlatego bo nie moge sie od 2 tyg dodzwonic na infolinie bo zawsze wszyscy konsultanci zajeci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Widzę, że jesteś z Sosnowca. Przedzwoń sobie do Centrum C+ w Auchan Sosnowiec (firma Eltech tel.032 730 60 80) i tam Ci wszystko powiedzą. Tylka czasem trzeba dzwonić parę razy lub poczekać dłużej ( jak mają w danej chwili kientów to nie odbiorą). Zawsze załatwiam sprawy Cyfry z nimi i jestem zadowolony. Pozdrawiam.

 

Oj jak widzę mam chyba problem z czytaniem ze zrozumieniem, bo już załatwiłeś sprawę. :oops: Sorry. Post można wywalić. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...