Gość PawelU1981 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 No jeśli płacą minimalną krajową, to się nie ma co dziwić iż ludzie nie chcą u nich pracować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niczka Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Hej. Nie powiem co mnie już bierze Wyłączyli mi sygnał, pomimo, że rachunki mam opłacone. Od 5 godzin nie mogę się dodzwonić do biura klienta, a jak się dodzwonię, ro słyszę, że wszyscy konsultanci są zajęci, jak tak można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Sprobuj zrestartowac tuner(wyjac wtyczke z kontaktu).Dzisiaj sa jakies cuda z tunerami...Moj sie sam wylaczyl i tez nic nie dzialalo.Trzeba bylo jeszcze raz go odlaczyc.U kolegi natomiast n-box z N-ki nie dawal sie wlaczyc.Tez wyjecie wtyczki pomoglo,tuner od podstaw zaczal sie ladowac. Spróbuj tego,to nic nie kosztuje...Jak nic to nie da,dobijaj sie do nich dalej.Innego wyjscia nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki_ryj Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 wyslij faxem dowody wplaty i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Nie chcę zakładać nowego tematu a jakoś na forum nie mogę znaleźć informacji na ten temat a do BOK dodzwonić się nie moge W grudniu podpisałem umowę. Czy odstanę od C+ jakąś fakturę lub druki opłat żebym mógł zapłacić abonament. Uprawnienia do odbioru mam do końca stycznia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal218 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Dostaniesz z gazetka,jesli nie korzystasz z PZ.Tylko ze moja firma(Poczta) moze Ci to nieco opoznic,bo nie ma juz komu pracowc,a ci co sa,nie wyrabiaja... A uprawnienia powinny juz byc do 29.02.08. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaPi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Aha dzięki. To będę czekał na przesyłkę. Ogólnie nie wiem co się z tymi call center powyrabiało. C+ nie działa CP to samo. Dzisiaj nawet do mBanku dodzwonić się nie mogłem. Paranoja normalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Każdy chce mieć wolne to i konsultanci sobie odpoczywają. Nic w tym dziwnego... Miło się robi zakupy w wolny dzień, gorzej że nikt nie pamięta iż ktoś musi pracować w tym czasie. Więcej wyrozumiałości. ------------------------------------------------------------------------------------- Tutaj wydzielony został wątek dotyczący zarobków konsultantów naszych platform. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dzwonił ktoś w ciągu ostatnich 7 dni na infolinię C+? Można przeżyć szok w szybkości połączenia z konsultantem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dobrze, ze juz nie rozlaczaja po 13sek jak wszyscy zajeci Nie szlo sie w ogole dodzwonic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Zawsze jest problem z dodzwonieniem się jak zbliża sie 31 kazdego miesiąca i potem po 1 dniu miesiaca bo są wyłączenia za długi i tysiace zapominalskich wisi na linii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
interpio Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Pomyliłem się przy wpłacie na konto Cyfry+ za abonament. Przez pomyłkę, przepisałem numer konta z wcześniejszej umowy z Cyfrą+. System bankowy przyjął dyspozycje i pieniądze zostały wpłacone na błędne konto Cyfry+. Szkoda, że takich spraw jak przeksięgowanie nie można zrobić za pomocą ICA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Skoro wysłałeś prośbę o przeksięgowanie w formie reklamacyjnej 18 lutego to C+ ma 30 dni na rozpatrzenie takiego pisma. Monitu nie wyksięgują bo został on naliczony 12 lutego więc przed wysłaniem Twojej reklamacji i dotyczył nieuregulowanej do końca stycznia płatności styczniowej. A sygnał wyłączyli Ci za 2-miesięczną zaległość (styczeń i luty) więc gdyby rachunek styczniowy był zapłacony w terminie do 18 stycznia (nawet na złe konto) to po 30 dniach na rozpatrzenie reklamacji miałbyś wszystko przeksięgowane i sygnał nie byłby wyłączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
interpio Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Wiem, jak już tą sprawę załatwię. Przeleję wymaganą przez Cyfrę+ kwotę a o przeksięgowanie błędnie wpłaconych pieniędzy napiszę jeszcze raz stosowne pismo i dołącze te dowody wpłaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 To zadzwoń do C+ i sprawdź na jakim etapie jest rozpatrywanie Twojego pisma. Podstawą do przeksięgowania źle wpłaconej kwoty jest przesłanie wraz z reklamacją potwierdzenia tego nieprawidłowo dokonanego przelewu. Zrobiłeś to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 od 3 dni próbuję dodzwonić się do Cyfry żeby włączyć Orange Sport.Ciągle słyszę WSZYSCY NASI ABONENCI SĄ ZAJĘCI.Czy oni w ogóle tam pracują czy generalnie ustawili autorespondera na centrali?Maila do nich napisałem i też brak odpowiedzi.Chamówa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Niestety nie pozostaje nic innego jak poczekać na połączenie. Ja ostatnio jak zamawiałem pakiet czekałem około 25 minut na połączenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 od 3 dni próbuję dodzwonić się do Cyfry żeby włączyć Orange Sport.Ciągle słyszę WSZYSCY NASI ABONENCI SĄ ZAJĘCI.Czy oni w ogóle tam pracują czy generalnie ustawili autorespondera na centrali? No skoro wszyscy ABONENCI są zajęci, to się nie dziwię, że nie idzie się do tych abonentów dodzwonić Poza tym ciekawe skąd C+ wie, że wszyscy jej abonenci są zajęci I czemu telefony od abonentów odbierają inni abonenci, skoro powinni robić to konsultanci C+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolec64 Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Witam.Ostatnio zamawialem C+HD.Napisalem maila,po 2godz.otrzymalem odpowiedz pozytywna.Po nastepnych 2godz mialem juz udostepnione w/w kanaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 od 3 dni próbuję dodzwonić się do Cyfry żeby włączyć Orange Sport.Ciągle słyszę WSZYSCY NASI ABONENCI SĄ ZAJĘCI.Czy oni w ogóle tam pracują czy generalnie ustawili autorespondera na centrali? No skoro wszyscy ABONENCI są zajęci, to się nie dziwię, że nie idzie się do tych abonentów dodzwonić Poza tym ciekawe skąd C+ wie, że wszyscy jej abonenci są zajęci I czemu telefony od abonentów odbierają inni abonenci, skoro powinni robić to konsultanci C+ Miało być WSZYSCY NASI KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI.Taki lapsus językowy... A swoją drogą kto i jak się tam dodzwania jeśli ja próbowałem ponad 30 razy i po usłyszeniu tego komunikatu rozłączało mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliver S-c Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mam pytanie: chcialem sobie zamowic Orange Sport ,czy tylko przez infolinie mozna ja zamowic ,czy tez jest taka mozliwosc jak pojde do salonu canal plus??Prosze o odpowiedz. (pytam dlatego bo nie moge sie od 2 tyg dodzwonic na infolinie bo zawsze wszyscy konsultanci zajeci) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipii Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Pisz do nich na maila, który znajduje się w dziale KONTAKT na ich stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby77 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 tylko, że jak chcę pisać do nich na meila przez ICA to formularz nie działa. Czy też tak macie? Chciałem zapytać o kilka spraw i nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oliver S-c Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Pisalem na maila ale pan z canal + taki mi dokladnie odpial ,ze musialem sie wybrac do salonu canalu + i tam wszystkiego sie dowiedzialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam. Widzę, że jesteś z Sosnowca. Przedzwoń sobie do Centrum C+ w Auchan Sosnowiec (firma Eltech tel.032 730 60 80) i tam Ci wszystko powiedzą. Tylka czasem trzeba dzwonić parę razy lub poczekać dłużej ( jak mają w danej chwili kientów to nie odbiorą). Zawsze załatwiam sprawy Cyfry z nimi i jestem zadowolony. Pozdrawiam. Oj jak widzę mam chyba problem z czytaniem ze zrozumieniem, bo już załatwiłeś sprawę. Sorry. Post można wywalić. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi