grzejnik Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wysłałeś wypowiedzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1910 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Właśnie sie teraz doczytałem, ze trzeba wysłać wypowiedzenie bo automatycznie BEZ tego przedłużają na 3 miesiące!!! Umowa kończy mi sie jak [pisałem 31 marca które wypowiedzenie mam wysłać?? 1.Wzór rezygnacji dla osób, które mają umowę z Cyfrą Plus na czas określony 2.Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli) i czy cos specjalnego muszę tam pisać?? z GÓRY DZIEKUJE!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Lepiej napisz 2.Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli). Napisz coś takiego.,,Nie jestem z państwa ofert zainteresowany, ponieważ konkurencja ma atrakcyjniejszą ofertę cenową i programową." Wyślij listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1910 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli): {Data i miejscowość} Rezygnacja z umowy o abonament Niniejszym wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu {Data zawarcia umowy} z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia. Z poważaniem, {Imię i nazwisko} {Adres}, {Telefon}, {Nr abonenta} CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Czy taki wzór może być i czy NAJWAŻNIEJSZE CZY TYLKO TYLE WYSTARCZY!!! i czy adres na wysłanie znalazłem dobry?? Sorry za problem z góry i dzięki za cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 to jest dobry adres, nie zapomnij się podpisać na wypowiedzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1910 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A czym będzie skutkować teraz to moje spóźnione wypowiedzenie?? od razu odetną mi nadawanie, każą mi oddać sprzęt(choć go wykupiłem), nie będę musiał płacić jakiś kar?? czy będą dzwonić z propozycjami? przypomnę umowa kończyła się 31 marca NIE wysłałem miesiąc wcześniej wypowiedzenia i przedłużyli mi automatycznie umowę na te 3 miesiące ;/ i teraz te wypowiedzenie jest najlepszym wyjściem żeby nie płacić tych pełnych rachunków i zachęcić ich do dzwonienia z propozycjami?? bo tak naprawdę nie wiem co powoduje to przedłuzenie automatycznie przez nich umowy;/ jeszcze raz sorry bo na każdym kroku wychodzi moja nie wiedza(ale człowiek uczy sie na własnych błędach najlepiej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Kary za to nie będzie co piszesz ale dodatkowy koszt do abonamentu doliczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 a nie ma tak że jeśli kolega @RedBull1910 (Zgierz pozdrawia ) wyśle jutro wypowiedzenie to umowa mu się skończy z końcem kwietnia?Pisał o tym kiedyś Cyfra Tv.Myślałem że umowa mu sie przedłuży od 1 IV a nie od 1III(skoro umowa do końca marca) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Tak, z końcem kwietnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 @cyfra.tv Czytanie forum nie idzie w las także kolego @RedBull1910 wysyłaj wypowiedzenie i negocjuj albo w maju podpisz nową Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedBull1910 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 dzięki za pomocne odpowiedzi oczywiście, ze chcę przedłużyć umowę i to jak najszybciej. bo nie uśmiecha mi sie płacić 111 zł przez ten przedłużony okres....;/ ps.@ grzejnik jeśli dobrze zrozumiałem pozdrowienia to kibic Widzewa również pozdrawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzejnik Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 @cyfra tv napisał w innym wątku że od piątku nowe promocje dla nowych i przedłużających.Pytanie czy czekać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 ja wysłałem wypowiedzenie w lutym i do końca lutego obowiązywała umowa sygnał miałem jeszcze przez 3 dni marca więc spoko ( ale cos mi się matli że w umowie widziałem że wypowiedzenia są trzymiesięczne ) aha jeszcze dodam że telefony z cyfry były 3 za kazdym razem lepsza oferta, ale nigdy nie taka jak dla nowego klienta - nie rozumiem ich w ogóle - przecież wyszło by im to na to samo a zaoszczędzili by na dekoderze, bo miałbym dalej stary, a tak to mam nowy a stary oddałem ale [beep]y traci zawsze dwa razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żelipapą Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Mam takie pytanie do obeznanych w temacie. Przy kończącej się umowie w styczniu, pod koniec grudnia telefonicznie przedłużyłem umowę. Podczas rozmowy z konsultantką dwa razy zapytałem się czy przez cały okres trwania umowy będę płacił tą kwotę, którą sobie wynegocjowałem. Otrzymałem dwa razy zapewnienie, że tak. To, że koszty płacone prze zemnie będą stałe (jak zapewniała konsultantka) miało dla mnie decydujący wpływ na przedłużenie umowy. Dziś otrzymałem rachunek na kwotę o 6 złoty większą a po telefonie na infolinie dowiedziałem się, że mam rabat na abonament w wysokości 12 złotych a nie abonament za tyle ile mi powiedziała konsultantka. Moje pytanie brzmi czy można coś z tym zrobić? Czy mogę odwoływać się by płacić to co mi obiecali na infolinii czy s[beep]owałem się po całości i z tym nic nie da się zrobić do końca umowy? Dodam tylko, że nie podpisywałem żadnej umowy jedynie tak jak ma to miejsce przy przedłużeniu telefonicznym zgodziłem się na warunki proponowane przez konsultantkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojasinho Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Z dniem 1.03.2012 Cyfra+ wprowadziła podwyżkę cen pakietów. Mogłeś się na to nie zgodzić, rozwiązując całą umowę. Ty nic nie zrobiłeś co wiąże się z zaakceptowaniem nowego cennika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcb Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 A do kiedy mozna było się "nie zgodzić" i kiedy ten termin upłynął, skoro to w tym miesiacu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Do 1 marca można było nie akceptować podwyżki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcb Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ale o podwyżce C+ mnie nie poinformowała, dopiero w ostatnich dniach przyszła faktura z większą kwotą. Pisać teraz wypowiedzenie, czy od razu skargę do UOKIK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Napisz do cyfry i do uokik, ale to teoretycznie nic nieda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcb Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 A nie jest tak, że operator ma obowiązek powiadomić abonenta o podwyżce, a tym samym - zmianie regulaminu listownie? A tak nawiasem, od kiedy do kiedy można wysłać wypowiedzenie, jeśli umowa kończy się 31 lipca br? (okres minimalny jakiejś tam promocji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Wysyłała cyfra nowy regulamin o podwyżce, jak przespałeś to twój problem i napewno jako gość tego forum czytałeś bo 2 m-ce było wałkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertcb Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Na to forum zajrzałem dopiero dziś, a od cyfry nie dostałem żadnego listu z informacją o zmianie regulaminu/podwyżce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 cyfra na pewno wysłała, tylko poczta zgubiła list Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WreXX Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Po zaktualizowaniu dekodera Pace PVR HD do wersji 150 mam problem z jego poprawnym funkcjonowaniem (oczywiście nie tylko ja) napotkane problemy to m.in ślamazarne działanie, czy wieszanie się i przeskakiwanie kilka klatek do przodu nagrań co całkowicie utrudnia ich oglądanie. Dziś niespodziewanie (?) doszedł kolejny kłopot - dekoder zawiesza całkowicie menu przez co zmuszony jestem do oglądania jednego kanału dopiero po odłączeniu go od wtyczki wszystko wraca do normy na kilka(naście) godzin. Jednak nie chciałem wylewać tu zasłużonych pomyj na "cudowny" soft Cyfry tylko spytać sie czy istniała by możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z nieprawidłowo działającym dekoderem za który miesięcznie płacę? Mam umowę z tv LG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 to widzę że nie tylko tak jak ja mam problem ze "świetnym" Sagemcom HD DSI83 ale i inne dekodery są felerne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi