Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja umowa z Cyfrą+ skończyła się w dniu 31.08.2011r. W trakcie umowy (która była raz przedłużana) dostałem od Cyfry+:

1. Dekoder SD Thomson TS4P (kupiony podczas zawarcia umowy)

2. Kartę Cameleon

3. Dekoder SD Philips DSR 3201 (w bezpłatną dzierżawę, przy przedłużeniu umowy)

 

Dzisiaj otrzymałem pismo, w którym jest napisane:

Państwa Umowa o Abonament uległa rozwiązaniu 31/08/2011.

 

W ciągu 30 dni od tej daty, prosimy o zwrot:

- karty do dowolnie wybranego autoryzowanego dystrybutora CYFRY+

 

Przypominamy, że określony powyżej sprzęt, stanowi własność Operatora CYFRY+. Brak jego zwrotu we wspomnianym terminie, spowoduje naliczenie kary umownej. Zgodnie z Regulaminem Umowy o Abonament kara za nieterminowy zwrot karty wynosi 300 złotych.

Nie ma nic odnośnie konieczności zwrotu dekodera (Philips DSR 3201).

Czy to jakiś błąd, czy rzeczywiście planują przejście tylko na dekodery HD i dekodery SD już sobie odpuszczają?

 

Proszę o info czy w tej sytuacji należy zwrócić tylko kartę, czy jednak kartę z dekoderem Philips DSR 3201. Nadmieniam, że nie chcę mieć żadnych nieprzyjemności ze strony Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dekoder, był dzierżawiony, to musisz go zwrócić, w przeciwnym razie zapłacisz karę.

Dlaczego zatem w piśmie proszą tylko o zwrot samej karty? Nie ma również żadnej wzmianki odnośnie kary za brak zwrotu dekodera. Jest tylko info odnośnie kary, w przypadku braku zwrotu karty.

Czy ktoś z Was spotkał się już wcześniej z podobną sytuacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka wzmianka powinna być, ale to że jej nie ma, nie znaczy, że zapomnieli o Twoim dekoderze i możesz go sobie zostawić. Kara za niezwrócony dekoder to 200 zł. Możesz sie upewnić dzwoniąc na infolinię i poprosić o sprawdzenie jaki sprzęt masz na stanie.

 

doris0075, jeśli umowa do listopada, to wypowiedzenie musisz wysłać w październiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam prośbę żeby ktoś sprawdził czy ICA działa prawidłowo, mam problem taki że zmodyfikowałem pakiet, ale do tej pory nie mam aktywnych kanałów, a minęło już ok 5h, próbowałem też reaktywacji. Modyfikacji pakietu nie każe nikomu robić, ale przy okazji zauważyłem że czasem jak się zaloguje to mam w ofertach opcję "Zostać z Cyfrą+", mimo że nie kończy mi się umowa, w rachunkach mam ostatni z przed 3 miesięcy, a pakiet nie jest zmodyfikowany. Logując się po raz kolejny nie mam opcji "Zostać z Cyfrą+", pakiet niby zmodyfikowany, daty w rachunkach się zgadzają, ale znowu kwoty są jakieś astronomiczne i wychodzi z tego że zalegam 1000 zł :? Nie jest to pojedynczy przypadek, ale każde następne logowanie przynosi kolejne niespodzianki...

 

Czy występują u was takie same problemy, czy tylko ja tak mam??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie chce podpisac umowe z cyfra na pakiet canal plus start.

Mam tez inna umowe z C+ podpisana 14 stycznia 2011 roku i wtedy jak ja bralem to za abonament placilem dopiero od lutego, czyli gdybym podpisal umowe 3 pazdziernika i tego samego dnia aktywowal karte to czy musze placic juz za pazdziernik czy dopiero za listopad ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...