Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Wiecie może jak wygląda procedura w przypadku nie zapłacenia rachunku. Policzyli mi za dużo więc złożyłem reklamację i nie mam zamiaru płacić do końca miesiąca : :P Jakie sankcje mi grożą? Wody mi chyba nie odetną. I nie namawiajcie żebym płacił bo i tak tego nie zrobię :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem abonentem cyfry od 2001. Dzisiaj stwierdziłem trochę płace za dużo za stary pakiet tematyczny + canal+ i wynajem dekodera. Łącznie 89zł.

 

Tuner HD zakupiłem własny więc zachciało mi się pakietu HD Mix.

Zadzwoniłem do nich i zaproponowali mi pakiet podstawowy + canal+ + hd mix za sumę 77zł z groszami na 18 miesięcy. I było, by dla mnie ok, tylko Pani po drugiej stronie słuchawki powiedziała mi, że z tego pakietu HD Mix praktycznie nic bym nie miał, bo musiałbym mieć odpowiedniki tych kanałów w wersji SD, co w praktyce zmusza mnie do posiadania pakietu komfortowy+.

 

Czy naprawdę tak trzeba, czy oni mnie próbują wyrolować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po miesiącu dostaniesz płatne (10zł) wezwanie do zapłaty, po kolejnym zablokują kanały, a po 3 miesiącu rozwiążą umowę z naliczeniem kary.

 

Do tego jeszcze, jeżeli korzysta z jakiś rabatów, to zostaną wycofane po zablokowaniu sygnału.

 

... z tego pakietu HD Mix praktycznie nic bym nie miał, bo musiałbym mieć odpowiedniki tych kanałów w wersji SD, co w praktyce zmusza mnie do posiadania pakietu komfortowy+.

 

Do HDmixa możesz mieć podstawowy+ i będziesz miał wszystkie HD jakie są w mixie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie cyfra bardzo dziś rozwścieczyła! kilka dni temu miałem telefon, że za drobną opłatą mogą mi włączyć HBO. Podziękowałem, bo HBO nie jest mi potrzebne, poza tym z końcem czerwca kończy mi się umowa. Jakie było moje zdziwienie, gdy dzisiaj sprawdziłem swoje internetowe konto i okazało się, że HBO mam w swoim pakiecie! Faktycznie, kanały się świecą! Zadzwoniłem na infolinię i mnie zamurowało! Podobno zgodziłem się na ten pakiet w rozmowie telefonicznej! To niesamowite, bo wyraźnie byłem temu przeciwny i nawet zapytałem się pani, czy wie, że pod koniec czerwca kończy mi się umowa! Oczywiście złożyłem reklamację, ale zostanie ona rozpatrzona w ciągu 30 dni. W międzyczasie dostanę fakturę na 20 zł za miesiąc czerwiec!!! OSZUŚCI!!!!

 

Uważajcie więc na to co mówicie, zdecydowanie się sprzeciwiajcie! Nie dość, że nie są w stanie zaoferować staremu klientowi czegoś lepszego niż nowemu, to jeszcze tak go traktują na pożegnanie! WSTYD!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma zewnętrzna robi nagminnie takie numery, jestem ciekaw ilu jeszcze muszą oszukać, żeby cyfra rozwiązała umowę z tą firmą. Nigdy chyba na nic nie było tyle reklamacji, co ostatnio na włączanie opcji premium bez zgody abonenta. Zresztą na tym forum jesteś kolejną osobą która o tym pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wschodniak mnie też zrobili taki numer (zresztą pisałem już o tym w innym temacie) swoją drogą to jeżeli firma zewnętrzna nabija klientów w przysłowiową butelkę, to zła opinia odbija się na cyfrze, a nie na firmie zewnętrznej. Ludzie narzekają na cyfrę a nie na inną firmę, bo w imieniu cyfry występują, a więc cyfra jest za takie praktyki odpowiedzialna. Ja też czekam na odpowiedź, ale mają czas 30 dni. To jeżeli mnie wrobili 4 Czerwca, reklamacje złożyłem 5 Czerwca to za Lipiec mimo reklamacji muszę zapłaci za to niezamówione HBO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, dlaczego muszę zapłacić za coś, czego nie wyraźnie nie zamawiałem?! Nie jestem instytucją finansową, żeby pożyczać cyfrze 20zł bez odsetek! Równie dobrze ktoś z innej tv może się do mnie zgłosić i kazać mi zapłacić abonament, bo pracownik był nieuczciwy i wpisał mnie do listy klientów. To jakaś paranoja! Nie mam czasu pałować się z infolinią, płacić dodatkowo za połączenie za które nikt mi nie zwróci, bo jakaś oszustka chciała zarobić premię sprzedażową. Nie interesuje mnie, czy jest to firma zewnętrzna, czy etatowy pracownik. Stroną, z która (nie) zawieram umowy jest Cyfra Wielki Minus.

 

Ciekawe, jak rozwiążą problem kończącej się umowy. Przecież nie policzą mi 30zł za HBO w lipcu, skoro umowa kończy się 30 czerwca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wschodniak : Twoja sytuacja jest skrajna - w ogóle nie powinieneś pojawić się w "bazie" - reklamacja będzie uznana napewno - radze Ci nie opłacać kwestionowanej kwoty - sygnału wyłączonego mieć nie będziesz, a naliczenie i tak bedzie wycofane - jak ktos pisał wyżej - poogladasz sobie za friko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ wschodniak ciebie naciągnęli na 20 zł. A mnie na 29,90

 

Mobo40, w sumie to niegłupi układ - HBO sobie poogladasz, a kasę za abonament Ci zwrócą. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.

Od włączenia raz tylko obejrzałem jakąś komedie, w sumie jak dla mnie nie jest to ciekawy kanał, a w każdym razie nie wart tych 30 zł. Nie chce darmowego oglądania i wolałbym żeby więcej mi takich numerów nie robili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nastepujace pytanie..w zeszlym roku bodajze z koncem listopada konczyla mi sie dwuletnia umowa z cyfra, nic nie podpisywalem o przedluzenie umowy, nikt z cyfry do mnie nie dzwonil w tej sprawie. Więc z poczatkiem grudnia 2009 z miesiaca na miesiac oplacalem swoj pakiet az do marca 2010. w maju wylaczyli mi dostep gdyz nie oplacilem za ostatnie dwa miesiace.wiec moje pytanie brzmi.. czy jestem jakos z cyfra umowa zwiazany ? i jeszcze jedno.chcialem zalogowac sie na ica..wpisuje swoj nr abonenta i haslo..po czym nie moge sie zalogowac..wyglada tak jakby mnie wykreslono z bazy danych nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłacenie trzeciego miesiąca spowoduje rozwiązanie umowy przez Cyfrę. Od rozwiązania umowy będziesz miał 30 dni na zwrot karty abonenckiej do dystrybutora (jeśli wynajmujesz dekoder to on również powinien być zwrócony).

EDIT: Nie zwalnia Cię to z uiszczenia całości zadłużenia na rzecz Cyfry

Możesz też opłacić zaległości i przenegocjować opłaty za abonament z działem utrzymania abonenta (bezpośredni nr tel. 223104560 lub 65).

Co do ICA, może nie logowałeś się od wymiany kart w 2008 r. i trzeba zaktualizować dane, w ogóle najlepiej wybierz "PIERWSZE LOGOWANIE"

wpisz nr abonenta wg wzoru 123456701, potem nr karty (znajdziesz go na karcie pod kodem kreskowym) ale tylko pierwszych 12 cyfr, bez kropek.

Zostaje tylko wymyślić nowe hasło i dwukrotnie je wpisać (oraz zaakceptować regulamin) by się zalogować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nastepujace pytanie..w zeszlym roku bodajze z koncem listopada konczyla mi sie dwuletnia umowa z cyfra, nic nie podpisywalem o przedluzenie umowy, nikt z cyfry do mnie nie dzwonil w tej sprawie. Więc z poczatkiem grudnia 2009 z miesiaca na miesiac oplacalem swoj pakiet az do marca 2010. w maju wylaczyli mi dostep gdyz nie oplacilem za ostatnie dwa miesiace.wiec moje pytanie brzmi.. czy jestem jakos z cyfra umowa zwiazany ? i jeszcze jedno.chcialem zalogowac sie na ica..wpisuje swoj nr abonenta i haslo..po czym nie moge sie zalogowac..wyglada tak jakby mnie wykreslono z bazy danych nie wiem.

 

Po upływie okresu minimalnego umowa przechodzi na czas nieokreślony. Pomimo tego, iż nie podpisywałeś żadnego przedłużenia dalej jesteś zobowiązany wg regulaminu do opłacania abonamentu. Aby całkowicie uwolnić się od płatności powinieneś wysłać pismo z rezygnacją umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do ICA jest blokowany po rozwiązaniu umowy. Co do karty, to jeśli nie oddasz jej w ciągu 30 dni od rozwiązania umowy zostanie naliczona kara 300zł (po jakimś czasie dodatkowo odszkodowanie za sprzęt - kartę i ewentualnie wynajmowany dekoder zgodnie z cennikiem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich. Powraca mój temat zamiany pakietu Komfortowy z C+ na Prestiżowy HD (obecnie pakiet komfort z C + za 49.90 zł ,zima z plusem dekoder SD ,umowa do sierpnia 2011) Pisałem do cyfry na temat zmiany pakietu i jest możliwość za 125 zł ..... Tylko teraz nie wiem czy to razem z dekoderem .czy będzie jeszcze + 20 za wynajm ...... Pytam może ktoś już tak zmieniał ...... i co wytargował .. dzięki za odpowiedz >>>>>>>>Pozdrawiwm wszystkich forumowiczów......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem jak teraz, ale w regulaminie umowy jaką podpisywałem we wrześniu 2009 dotyczącej Multipakietu, jest zapis dotyczący wygaśnięcia umowy, bardzo ciekawy zresztą.

 

,,Umowa ulega rozwiązaniu na koniec

miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim miesiącu Okresu Minimalnego"

 

To oznacza, że chociaż umowa trwa niby 13 miesięcy, to faktycznie o miesiąc dłużej. czy to się nie kwalifikuje do UOKIK-u jako naruszenie zbiorowych interesów klientów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...