Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ w moim przypadku posiadając odbiornik Ferguson 8800HD oraz moduł CI CP nie mam możliwości oglądania Polsat Sport HD, pomimo tego iż jest on w moim pakiecie, zadzwoniłem na Infolinię CP. Panienka z serwisu po dłuższej rozmowie o problemach z odbiorem tego kanału stwierdziłe że klientom którzy nie posiadają ich odbiorników Dział Serwisu nie może pomóc :lol2: . Więc przeglądnąłem trochę postów na forum i zadzwoniłem dzisiaj jeszcze raz z tym samym problemem ale od razu zaznaczyłem że mam kartę z listopada zeszłego roku z którą być może związane są problemy z odbiorem HD. Panienka po chwili zastanowienia :brawo: odpowiedziała że to właściwie chyba jest ten problem. Więc pytam się po co jest serwis na infolinii skoro to my sami rozwiązujemy swoje problemy. Pozostaje oczekiwać na przesłanie nowej karty, którą jak powiedziała powinni wysłać do mnie do końca lipca :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jakoś kilka dni temu od CP dostałem majla bo między innymi pytałem o to kiedy dostanę kartę. Odpisali że karty do modułów jeszcze nie zostały wysłane do nikogo. Podejrzewam że wymiana się przeciągnie do sierpnia a na razie se oglądam HD z nowego abo z modułem gdzie już była karta N3 a moduł to dokładnie ten sam tylko soft jest z aktualizowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli technicy z CP sprawią, że moduły w końcu dostaną odpowiednie oprogramowanie, to po włożeniu nowej karty, którą wcześniej też musisz otrzymać z CP, będzie ona działać również w Fergusonie HD. Oprogramowanie będzie pobrane bezpośrednio z satelity.

 

Edycja: Obecne moduły CP też zadziałają z tym, że bez programów HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wysyłką na pewno nie zdążą bo termin wysyłki nie jest znany albo jak zwykle konsultanci nie są doinformowani. Nowa karta w module CI chodzi bez problemu. Mam taką ale w nowym abo. Tylko na nowej karcie chodzą kanały hd na starym module z aktualizowanym softem i kartą N2 na razie nie chodzą.

 

Chyba trzeba będzie zadzwonić na infolinie polsatu i pogonić ich z wysyłką kart bo już sobie jaja robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojemu Humaxowi (HDCI-2000) coś moduł HD Polsatu nie służy. Kupiłem pre-paida przed wakacjami i po jakimś czasie bezproblemowego użytkowania zaczęły mi wyskakiwać komunikaty : "włóż kartę" (po kilku lub kilkunastu minutach użytkowania). Odesłałem moduł do serwisu i przesłali mi nowy. Różnica jest taka, że teraz otrzymuję komunikat "błąd karty" wyskakuje mi od razu (na starym module dopiero po kilku lub kilkunastu minutach). Myślałem, że ten nowy moduł nie jest zaktywowany, ale na infolinii mówią, że jest !

Tuner jest O.K. - bo w tym samym slocie moduł Cyfry+ działa bez problemu.

Na infolinii kazali mi odłączyć dekoder od prądu i włączyć ponownie. Oczywiście bez skutku ! Czy ktoś ma jakieś pomysły ??? Czy to może być kwestia uprawnień ??? Mam prepaida, więc zapłaciłem z góry - może im się coś pochrzaniło ? Jak będę musiał po raz drugi odsyłać moduł do serwisu - to chyba dostanę białej gorączki :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft w Humaxie mam oczywiście aktualny. Współpraca z modułem cyfry też jest bezproblemowa.

Chyba jestem już na dobrej drodze do sukcesu. Pozostał mi tylko brak uprawnień, które mają się pojawić za 2 godz.

Nie wiem czy to po prostu pech - ale ciężko mi idzie (a w zasadzie mojemu Humaxowi :D ) ta współpraca z Polsatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Kilka dni temu chciałem kupić moduł w APS. Sprzedawca pokazał, że są w gablocie, ale Polsat nie pozwala podpisywać nowych umów (informacja podobno uzyskana telefonicznie od przedstawiciela Polsatu). Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Nowe moduły podobno miały być sprzedawane od czerwca, o czym było głośno, a później sprawa przycichła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Powiedzcie ludzie czy modul ktory sie kupuje jest od razu aktywny czy czeka sie na aktywacje z infolinii?.Mam juz cala liste pod polsat na Fergusonie zrobiona tylko wrzucic modul i wszystko jak zloto powinno chodzic.Jaka jest jakosc obrazu z tego modułu na Fergusonie 8900 HD?.Pozdro dla wszystkich dzieki tez z gory za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwe włosy mi przez ten Polsat wyrosną :censored:

Cieszyłem się nie dłużej niż 24 godziny poprawną pracą modułu. Potem zaczęły mi wyskakiwać komunikaty "nie masz tego programu w abonamencie".

Pogrzebałem po necie i wyczytałem żeby próbować ponownie przesłać uprawnienia korzystając z ICOK. Tak też zrobiłem. Pomogło na godzinę i znowu to samo. Co kilka sekund wyskakują mi te te [beep]ne popupy i rwie obraz. Co ciekawe - program "Dla abonentów" jako jedyny działa poprawnie (edit - bo pewnie jest niekodowany) :evil::evil::evil: Może macie jakieś sugestie, bo chyba wyrzucę ten moduł przez okno. A to już drugi - bo pierwszy mi wymienili. Moduł Cyfry w tym samym slocie nigdy nie sprawiał mi żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siwe włosy mi przez ten Polsat wyrosną :censored:

Cieszyłem się nie dłużej niż 24 godziny poprawną pracą modułu. Potem zaczęły mi wyskakiwać komunikaty "nie masz tego programu w abonamencie".

Pogrzebałem po necie i wyczytałem żeby próbować ponownie przesłać uprawnienia korzystając z ICOK. Tak też zrobiłem. Pomogło na godzinę i znowu to samo. Co kilka sekund wyskakują mi te te [beep] popupy i rwie obraz. Co ciekawe - program "Dla abonentów" jako jedyny działa poprawnie (edit - bo pewnie jest niekodowany) :evil::evil::evil: Może macie jakieś sugestie, bo chyba wyrzucę ten moduł przez okno. A to już drugi - bo pierwszy mi wymienili. Moduł Cyfry w tym samym slocie nigdy nie sprawiał mi żadnych problemów.

 

Sprawdż wersję softu modułu (najnowsza 1.07.014), jeśli masz starszą, aktualizacja po wlączeniu 12265. Z poprzednimi wersjami te komunikaty to była norma, obecnie nie widzę ich, a mam ten moduł z kartą N3 (cokolwiek to znaczy) od początku czerwca. W czasie ME chodził non stop na Polsat SPort HD bez zacięć. Sprawdzałem na paru różnych tunerach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

Myślę że Polsat już tak obrósł w piórka że ma klientów głęboko gdzieś,zwłaszcza tych z własnymi tunerami.Zaktualizowali soft modułu a nowych kart nie wysyłają,więc po co było robić nam nadzieję na odbiór w HD ?Kilka dni temu wysłałem zapytanie o nową kartę-odpowiedź-termin wysłania nowych kart dla modułów jest nieznany!Powysyłali natomiast tym którzy mają stare tunery Polsatu ,a więc brak możliwości odbioru kanałów w HD.Gdzie tu sens ?Bardzo chciałbym żeby C+ zjechała z ceny i utarła nosa polsatowi ,bo pewnie sporo klientów by uciekło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie masz 100% ja walczę już o nową o kartę od czerwca bo w czerwcu mi mówili że wyślą w drugiej połowie miesiąca. Mamy sierpień i ciągle powtarzają to samo. Termin wysyłki nieznany. Albo czekają na koniec wakacji albo na to aż abonenci się wkurzą. Moja cierpliwość powoli się kończy i zamierzam poczekać do września i jeśli we wrześniu nie wyślą karty postraszę ich UOKiK. Żarty się skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...