Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ciekawe dlaczego tylko do października?może chcą nałapać abonentów na promocję świąteczną na koniec roku?

 

Nie o to chodzi. Promocja miała na celu wyłapanie jak największej ilości użytkowników starych dekoderów tzw. "czarne skrzynki"(samsung 7000, sagemy, thompsony) i ograniczenie sharingu CP, gdyż jak wiadomo to właśnie z tych dekoderów najprościej było wyciągnąć wszystkie dane do tego aby odpalić kartę w innym dekoderze. Praktycznie każdy mógł sam to zrobić, gdyż opisów w necie było/jest od groma. W tym samym czasie Policja "zwinęła" gościa, który miał praktycznie w Polsce monopol na wyciąganie boxkey i rsa z wszelakiego badziewia jakie używa CP i pozostałe platformy używające Nagravision.

 

Oficjalny powód tej akcji to zmiana FEC z 3/4 na 5/6 i to, że te stare dekodery z tym sobie nie poradzą.

CP zasłaniając się zmianą FEC po prostu zablokował "czarne skrzynki" przy okazji naciągając użytkowników, którzy je posiadali na podpisywanie nowych umów przy okazji wymiany dekoderów. Kto był zorientowany to nie dał się wrobić w nową umowę. Pozostali, a takich jest mnóstwo podpisali, zwłaszcza że APS też świadomie wprowadzały w błąd.

Krótko mówiąc CP nic nie stracił, a wręcz zyskał na tej promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem po prostu chcieli sprawdzić ile dekoderów jest aktywnych a które są martwe a tym samym kto może jeszcze odbierać a kto nie, zastanówcie się kto normalny nie skorzysta z tej promocji prepaid mając wolny dekoder? każdy pewnie zapłacił te 10zł żeby sprawdzić czy promocja działa.

 

CP nie mógł stracić bo i tak płaci za kanały nadawcom a skoro dodatkowa kwota wpłynęła od osób które i tak nie płaciły znaczy to że tylko zyskuje finansowo, dodatkowo ma możliwość sprawdzenia stanu posiadania. Oczywiście akcja taka wśród osób płacących prawie 40zł miesięcznie za familijny z tytułu na pewno się nie podoba ale oni i tak nie mają nic do gadania bo mają podpisane umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CSA i tomciu chyba macie rację.jak aktywowałem tą promocje to pani konsultantka koniecznie chciała wiedzieć jaki mam dekoder, poszedłem więc i sprawdziłem,podałem typ a pani konsultantka na to że nie będzie problemu z odbiorem. i rzeczywiście dotrzymała słowa mój Echostar śmiga jak wiatr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro ten pakiet jest w cenniku: http://www.cyfrowypolsat.pl/obrazki/roz ... 7-2010.pdf to zapewne można go zamówić. Ja zamawiałem ostatnio Relax Mix w cenie podanej w tym pdfie. Jako, że nie można było zamówić tego pakietu przez iCOK, to zadzwoniłem, przekierowali mnie chyba ze dwa razy i konsultant aktywował pakiet po niższej cenie (trzeba mieć wolne środki na koncie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie pakiety z tego cennika można aktywować. Jest to cennik też dla pakietów dodatkowych dla abonentów z umową chcących dokupić sobie pakiet dodatkowy typu Muzyka, Bajeczka, Rozrywka, RelaxMix, itp., itd. a nie chcą zawierać na ten pakiet żadnej umowy (tzw. deklaracja).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam spory problem z Polsatem i prosiłbym o rade. Na allegro zakupilem tuner Echostar DSB-717. Tuner z oplacona karta. Zarejestrowany zostal anonimowo 1 lipca, ja go kupilem 3-ego. Przez cały lipiec działał pakiet MINI. Tak tez bylo napisane w aukcji, ze Mini bedzie dzialal przez 18 miesiecy.

 

Dzis chcialem wlaczyc Polsat, patrze a tam komunikat - tego programu nie ma w twoim abonamencie. Dzwonie na infolinie, mowie jaki jest problem. Konsultant kazal mi wlaczyc tuner na kanal 21, poczekalem kilka minut, przeslali uprawnienia, ale typ mi mowi, ze pakiet jaki zostal wybrany to 4 miesiace Familijnego + Relax mix. Ja mu mowie, ze to nie mozliwe. Caly lipiec dzialal pakiet Mini. I tak chcialbym, zeby bylo dalej. On, ze to niemozliwe. Ze do tej karty obowiazuje Familijny + Relax Mix. Powiedzialem, ze chce Mini, tak jak bylo do tej pory. On, dalej ze Familijny+Relax zostal wybrany. No to mowie, ze przedzwonie do goscia, ktory dokonal rejestracji i zakonczylem rozmowe.

 

Zadzwonilem do niego, mowi mi, ze rejestrowal Mini, ze Ci z Polsatu lubia zmieniac pakiet, na wyzszy, jak tylko maja okazje. No niby faktycznie, przeciez to Mini dzialal przez caly lipiec.

 

Dzwonie jeszcze raz na infolinie. Mowie, ze jakies nieporozumienie przed chwila zaszlo. Mialem pakiet Mini aktywowany 1 lipca, dzis wystapil problem z karta, dzwonilem, problem naprawiono, ale teraz wlaczono mi Familijny z Relaxem. Konsultant mowi, ze wszystko jest ok, ze powiniem sie cieszyc, bo mam duzo wiecej programow teraz. Ja do niego - tylko po co mi one, jak beda dzialac tylko 4 miesiace i to jeszcze jak powiedziano mi wczesniej liczac od 1 lipca !! Przeciez caly lipiec dzialal Mini. On mowi, ze nie moze nic zrobic. Do tej karty wybrano Familijny + Relax Mix. To sie pytam, czy mam pismo napisac, czy moze inny numer wewnetrzny wybrac, on - ze moge wybrac 20, zamiast 30 do niego.

 

Pozniej polaczylem sie z jakas konsultantka. Na poczatku mowi, ze przy ponawianiu sygnalu, bywa ze wlaczaja promocyjnie do konca miesiaca wiecej kanalow. Ja mowie, ze nie w tym rzecz. Powiedziano mi, ze do mojej karty pre-paid jest przypisany Familijny + Relax Mix, a ja caly lipiec mialem MINI, no i chce dalej go miec. Pozniej powiedziala, zebym chwile zaczekal, no to poczekalem, ona - ze ma tu informacje, ze zamawiany byl Familijny + Relax. Stanelo na tym, zebym napisal pismo. Ze karta jest niezarejestrowana i nie moze mi pomoc. W pismie mam podac numer karty, przeslac skan dowodu.

 

NIE PODOBA MI SIE TO. Nie wiem, bardzo co robic. Chce zostac przy tym jak bylo. Moze jakies rady ? Mial ktos podobna sytuacje ? BARDZO PROSIŁBYM O POMOC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się ICOK i sprawdź jaki masz kod promocji, jeśli są dwa to znaczy, że pakiet został zmieniony, jeśli jeden to taki kod został przypisany przy rejestracji dekodera i można tylko zgłosić reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy przy rejestracji.

Stanelo na tym, zebym napisal pismo. Ze karta jest niezarejestrowana i nie moze mi pomoc. W pismie mam podac numer karty, przeslac skan dowodu.

Nie wysyłaj skanu dowodu, jeśli karta jest niezarejestrowana to konsultantka na infolinii ją musi zarejestrować, a nie poprzez pisma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowany anonimowo.

 

I CP sam z siebie nie zmienia pakietów. Przy rejestrowaniu dekodera wybiera się odpowiedni kod promocji i wsio. I jeżeli to był nowiutki dekoder jeszcze nie rejestrowany to pierwszy raz spotkałbym się z takich prepaidem w którym jest pakiet MINI na 18 m-cy :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak to zadzwoń, powiedz, żeby zmienili kod promocji. Bo być może przy rejestracji konsul zaznaczył zły kod. Jeżeli usłyszysz, że takiej możliwości nie ma (jest) to stój przy swoim. Jak najbardziej taka możliwość jest (chociaż nie wiem jak to będzie właśnie przy rejestracji anonimowej, ale raczej nie powinno być problemu). Jeżeli trafisz na ogarniętą osobę to powinno Ci to zająć chwilę, a jeśli nie to proponował bym się wyposażyć w starter CP - bezpłatne połączenie z infolinią ;) i na koniec pamiętaj weź nr zgłoszenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...