Feniks1983 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Mam takie pytanie. Tak wygląda mój stan rachunku w CP: Ostatnia wpłata: 2010-07-16 - 3,00 zł Termin następnej płatności: 2011-06-14 Kwota następnej płatności: 0,00 zł Wolne środki: 45,30 zł Od czerwca zeszłego roku nie jestem już abonentem CP. Ostatni raz w ramach pre-paid płaciłem w wakacje. I teraz po roku wchodzę na ICOK bo znowu chcę sobie opłacić w wakacje CP a tu mam 45.30zł w wolnych środkach Czy to oznacza, że w zeszłym roku miałem za free pakiet Familijny w wakacje i teraz wystarczy mi tylko zadzwonić i poprosić o włączenie tego pakietu? Czy jednak mam złe rozumowanie i normalnie muszę opłacić ten pakiet i dopiero potem zgłosić chęć włączenia? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zadzwoń do BOK i powiedz im, że według ICOK masz wolne środki i chciałbyś za nie uruchomić sobie pakiet Familijny. Jeśli te środki są rzeczywiście (ICOK często coś miesza) to bez problemu powinni Ci uruchomić wymarzony pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 masz małe doświadczenie w tej materii stąd problemy, jak masz brak sygnału na kanale dla abonentów to znaczy że nie masz szans na uprawnienia, znajdź ten kanał i ustaw na nim dekoder, żeby go oglądać a nie jakiś brak sygnału, po godzinie masz uprawnienia Dzwoniłem na TCOK i dowiedziałem się, że dekoder "jeszcze się nie zarejestrował", mam spokojnie czekać. Kanał "Dla Abonentów" jest już normalnie widziany, w nocy musiał wystąpić jakiś błąd. co nie umiesz zrobić z ICOKiem? logujesz się na numer karty, hasło wybrałeś w trakcie rejestracji Póki co nie umiem dokonać "pierwszego logowania". Wczoraj mnie pani przez telefon zapewniała, że w przeciągu kilku minut po telefonie powinienem mieć możliwośc logowania się, póki co ciągle "niepoprawne dane". Poczekam jeszcze regulaminowe 24 godziny ( aktywacja może zajac nawet 2 doby wg nich ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 to znaczy że konsultant był niedouczony i nie zarejestrował dekodera, błędne dane pojawiają się gdy nie ma danych użytkownika w systemie, czyli konsultant ich nie wprowadził, naprawdę nie wiem co oni robią, ja mogłem się logować parę minut po telefonie do TCOK, dane od razu były w systemie, uprawienia doszły do godziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli615 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Wczoraj byłem w punkcie Polsatu zapytac sie czy mozna jeszcze kupic moduł Cam Polsatu. Chłopak ktory tam był powiedzial ze tak ale musi sprowadzic ten moduł bo tylko w jednym punkcie sa dostępne i ze bede mogł go odebrac. Dzisiaj przychodze sie zapytac czy zamowił te moduł , a on mi odpowiada ze : Polsat wycofuje sie z oferty na karte - Pre -paid , mozliwa jest tylko opcja na abonament Prawda to co on mowi ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Nie, poniewaz mozna nadal korzystac z Pre-Paid, chcial po prostu abys podpisal umowe a on by za to otrzymal prowizje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Modułów Pre-Paid nie ma na magazynach CP od dłuższego czasu i nie będzie (projekt Pre-Paid sprzedawany w zestawach, moduł z kartą lub dekoder z kartą został zawieszony). Są tylko moduły "na abonament". Pre-Paidy są tylko w punktach (magazynach), które miały zrobione zapasy. Jesli ktoś ma na stanie moduł Pre-paidowy to go chętnie nie odda innemu punktowi skoro są tak poszukiwanym towarem i można "wołać" wyższą cenę i sporo w ten sposób zarobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Polsat nie wycofuje się z oferty prepaid na kartę, ostatnio nawet ją uatrakcyjnił. Prawdopodobnie już wkrótce zobaczymy odnowione dekodery SD z familijnym lub miniHD w dobrej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trance Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 A czy można się spodziewać powrotu modułów w opcji prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 To co z modułami nie działają w pre-paid? Mój działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Pytał się o to czy moduły pre-paid wrócą do sprzedaży. W tej chwili CP nie rozprowadza tych modułów. A jak ktoś moduł na własność to jak najbardziej może na nim opłacać pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trance Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Tak dokładnie o to mi chodziło. Czy wiadomo coś o nowych dostawach, może od innej firmy? Trochę szkoda, że CP wycofał się ze sprzedaży tych modułów prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Niestety, ale nic nie wiadomo. Trzeba czekać aż CP się zlituje i coś przebąknie w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTeK Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam, kupiłem Polsat CAM z karte Polsatu (promocja w ubiegłym roku). Ale kanałów HD nie. Niema takiego "Pakietu HD" w ICOK. Subscripcija: Pakiet Familijny + Pakiet Sport "Polsat Sport HD" kanał już nie pokazuje od 1 maja, pokazuje tylko "Polsat HD" w ICOK jest tylko: Pakiet Bajeczka 8,90 zł Pakiet Cinemax 17,00 zł Pakiet Familijny 42,90 zł Pakiet Film 18,90 zł Pakiet Muzyka 7,90 zł Pakiet Relax Mix 24,90 zł Pakiet Rozrywka 22,00 zł Pakiet Sport 16,90 zł Program Blue Hustler 12,00 zł Jak można kupić subskrypcje "Pakiet HD"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zapłacić za pakiet HD i wysłać maila z prośbą o uruchomienie. Nie jestem pewien czy można ten pakiet dokupić w trakcie darmowych miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTeK Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zapłacić za pakiet HD i wysłać maila z prośbą o uruchomienie. Nie jestem pewien czy można ten pakiet dokupić w trakcie darmowych miesięcy. O.K. Spróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Pamiętaj, że aby dokupić pakiet dodatkowy (np. HD) musisz mieć na dany miesiąc opłacony pakiet familijny. A niejasne kwestie radzę wyjaśniać poprzez maila - odpowiadają na nie raczej bardziej ogarnięci konsultanci niż Ci, którzy siedzą na infolinii, odpowiedź najczęściej przychodzi w ciągu 24h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Istnieje coś takiego jak strona www cyfrowego polsatu oraz cennik dla użytkowników (pre-paid) na tejże stronie www. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchwiak Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Orientujecie się może czy w cyfrowym polsacie jest możliwość na jeden miesiąc przejsc na wyzszy pakiet? Czy zdążyłbym to załatwić w miarę szybko? Mam obecnie Pakiet Mini HD ale brak tam polsatu sport extra:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zerknij w cennik (link masz nad Twoim pytaniem), zapłać kwotę za odpowiedni pakiet, i zadzwoń do Niura Obsługi Klienta, aby Ci od następnego miesiąca włączyli co chcesz, potem zadzwoń, że chcesz znowu Mini HD. Masz pre-paid czy abonament? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 chyba ma prepaid za 19,90zł, może złożyć zlecenie na zmianę na familijny i wtedy zapłaci 42,90zł a potem może wrócić do mini HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 W pre-paid nie ma Familijnego HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar23 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Po półtorej tygodnia karta dalej nieaktywna. Dlaczego? Okazało się, że pierwszy z moich telefonów z prośbą o aktywację odebrała jakaś niekompetentna pani, nie mogąca znaleźc "kodu promocji". Zamiast spróbować się czegoś dowiedzieć lub powiedzieć wprost - "nie wiem, proszę spróbować skontaktować się z kim innym" złożyła sprawę do trybu reklamacyjnego, tj. rozpatrzenie do 30 dni.OK...jestem w stanie przetrawić. Kilka dni później ok. godziny 2 w nocy na moment pojawił sie sygnał tylko na kanałach Polsatu ( tj. Polsat, Polsat2, Polsat Sport, PS Extra, JimJam, PFilm, PPlay itp. ), kiedy przełączyłęm z powrotem na kanał pierwszy, pojawił się komunikat "Dostęp do programu zablokowany", chwilę później "brak sygnału audio/video" - tak samo na wszystkich kanałach kodowanych z paczki CP, nawet jeśli sygnał był idealny. Rano zadzwoniłęm na infolinię, dowiedziałem się, że dekoder wciąz się nie zarejestrował. Trudno. Kilka dni później miałą miejsce awaria prądu. Po ponownym włączeniu zasilania, dekoder znów wyświetlał błąd 04 ( dekoder zablokowany ). Dzisiaj ponownie dzwoniłem na infolinię CP, podałem nr sprawy reklamacyjnej, dowiedziałem się, że sprawa zostałą cofnięta do początku, bo dekoder "nie umie się aktywować". Chwilę potem go przywróciłem do ustawień fabrycznych, znowu zamiast błędu 04 pojawia się info o zablokowanym dostępie, by za ok. 3 sekundy zamienić się na brak sygnału video/audio. Nie wiem, czy trafił mi się sprzęt do bani, czy na CP pracują niekompetentni technicy, konsultanci czy jak. Sprzęt podobno najlepszy ( Samsung H-370G HD ), dekoder legalnie kupiony, nigdy nie rejestrowany. Chciałem tylko zapytać - czy ktoś z Was przez 2 tygodnie od próby rejestracji miał podobne "jaja" z Cyfrowym Polsatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Z Samsungiem może być problem bo jego kod to SAM01 a SAM01 już nie ma w systemie, więc mało kompetentna obsługa będzie miała problem. Zresztą tego dekodera nie powinno być już w sprzedaży. Zestawy na rynku to były zestawy promocyjne dołączane do telewizorów w 2008 roku. Pewnie kupiłeś jakiś dekoder co się ostał jeszcze na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.