Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. Tak wygląda mój stan rachunku w CP:

 

Ostatnia wpłata: 2010-07-16 - 3,00 zł

Termin następnej płatności: 2011-06-14

Kwota następnej płatności: 0,00 zł

Wolne środki: 45,30 zł

 

Od czerwca zeszłego roku nie jestem już abonentem CP. Ostatni raz w ramach pre-paid płaciłem w wakacje. I teraz po roku wchodzę na ICOK bo znowu chcę sobie opłacić w wakacje CP a tu mam 45.30zł w wolnych środkach :shock: Czy to oznacza, że w zeszłym roku miałem za free pakiet Familijny w wakacje i teraz wystarczy mi tylko zadzwonić i poprosić o włączenie tego pakietu? Czy jednak mam złe rozumowanie i normalnie muszę opłacić ten pakiet i dopiero potem zgłosić chęć włączenia?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zadzwoń do BOK i powiedz im, że według ICOK masz wolne środki i chciałbyś za nie uruchomić sobie pakiet Familijny. Jeśli te środki są rzeczywiście (ICOK często coś miesza) to bez problemu powinni Ci uruchomić wymarzony pakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz małe doświadczenie w tej materii stąd problemy, jak masz brak sygnału na kanale dla abonentów to znaczy że nie masz szans na uprawnienia, znajdź ten kanał i ustaw na nim dekoder, żeby go oglądać a nie jakiś brak sygnału, po godzinie masz uprawnienia

Dzwoniłem na TCOK i dowiedziałem się, że dekoder "jeszcze się nie zarejestrował", mam spokojnie czekać. Kanał "Dla Abonentów" jest już normalnie widziany, w nocy musiał wystąpić jakiś błąd.

co nie umiesz zrobić z ICOKiem? logujesz się na numer karty, hasło wybrałeś w trakcie rejestracji

Póki co nie umiem dokonać "pierwszego logowania". Wczoraj mnie pani przez telefon zapewniała, że w przeciągu kilku minut po telefonie powinienem mieć możliwośc logowania się, póki co ciągle "niepoprawne dane".

Poczekam jeszcze regulaminowe 24 godziny ( aktywacja może zajac nawet 2 doby wg nich )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że konsultant był niedouczony i nie zarejestrował dekodera, błędne dane pojawiają się gdy nie ma danych użytkownika w systemie, czyli konsultant ich nie wprowadził, naprawdę nie wiem co oni robią, ja mogłem się logować parę minut po telefonie do TCOK, dane od razu były w systemie, uprawienia doszły do godziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem w punkcie Polsatu zapytac sie czy mozna jeszcze kupic moduł Cam Polsatu. Chłopak ktory tam był powiedzial ze tak ale musi sprowadzic ten moduł bo tylko w jednym punkcie sa dostępne i ze bede mogł go odebrac. Dzisiaj przychodze sie zapytac czy zamowił te moduł , a on mi odpowiada ze : Polsat wycofuje sie z oferty na karte - Pre -paid , mozliwa jest tylko opcja na abonament :) Prawda to co on mowi ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modułów Pre-Paid nie ma na magazynach CP od dłuższego czasu i nie będzie (projekt Pre-Paid sprzedawany w zestawach, moduł z kartą lub dekoder z kartą został zawieszony). Są tylko moduły "na abonament". Pre-Paidy są tylko w punktach (magazynach), które miały zrobione zapasy. Jesli ktoś ma na stanie moduł Pre-paidowy to go chętnie nie odda innemu punktowi skoro są tak poszukiwanym towarem i można "wołać" wyższą cenę i sporo w ten sposób zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Pytał się o to czy moduły pre-paid wrócą do sprzedaży. W tej chwili CP nie rozprowadza tych modułów. A jak ktoś moduł na własność to jak najbardziej może na nim opłacać pre-paid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

kupiłem Polsat CAM z karte Polsatu (promocja w ubiegłym roku).

Ale kanałów HD nie. Niema takiego "Pakietu HD" w ICOK.

 

Subscripcija: Pakiet Familijny + Pakiet Sport

 

"Polsat Sport HD" kanał już nie pokazuje od 1 maja, pokazuje tylko "Polsat HD"

 

 

w ICOK jest tylko:

 

Pakiet Bajeczka 8,90 zł

Pakiet Cinemax 17,00 zł

Pakiet Familijny 42,90 zł

Pakiet Film 18,90 zł

Pakiet Muzyka 7,90 zł

Pakiet Relax Mix 24,90 zł

Pakiet Rozrywka 22,00 zł

Pakiet Sport 16,90 zł

Program Blue Hustler 12,00 zł

 

Jak można kupić subskrypcje "Pakiet HD"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że aby dokupić pakiet dodatkowy (np. HD) musisz mieć na dany miesiąc opłacony pakiet familijny. A niejasne kwestie radzę wyjaśniać poprzez maila - odpowiadają na nie raczej bardziej ogarnięci konsultanci niż Ci, którzy siedzą na infolinii, odpowiedź najczęściej przychodzi w ciągu 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po półtorej tygodnia karta dalej nieaktywna. Dlaczego?

 

Okazało się, że pierwszy z moich telefonów z prośbą o aktywację odebrała jakaś niekompetentna pani, nie mogąca znaleźc "kodu promocji". Zamiast spróbować się czegoś dowiedzieć lub powiedzieć wprost - "nie wiem, proszę spróbować skontaktować się z kim innym" złożyła sprawę do trybu reklamacyjnego, tj. rozpatrzenie do 30 dni.OK...jestem w stanie przetrawić. Kilka dni później ok. godziny 2 w nocy na moment pojawił sie sygnał tylko na kanałach Polsatu ( tj. Polsat, Polsat2, Polsat Sport, PS Extra, JimJam, PFilm, PPlay itp. ), kiedy przełączyłęm z powrotem na kanał pierwszy, pojawił się komunikat "Dostęp do programu zablokowany", chwilę później "brak sygnału audio/video" - tak samo na wszystkich kanałach kodowanych z paczki CP, nawet jeśli sygnał był idealny.

Rano zadzwoniłęm na infolinię, dowiedziałem się, że dekoder wciąz się nie zarejestrował. Trudno.

Kilka dni później miałą miejsce awaria prądu. Po ponownym włączeniu zasilania, dekoder znów wyświetlał błąd 04 ( dekoder zablokowany ).

Dzisiaj ponownie dzwoniłem na infolinię CP, podałem nr sprawy reklamacyjnej, dowiedziałem się, że sprawa zostałą cofnięta do początku, bo dekoder "nie umie się aktywować". Chwilę potem go przywróciłem do ustawień fabrycznych, znowu zamiast błędu 04 pojawia się info o zablokowanym dostępie, by za ok. 3 sekundy zamienić się na brak sygnału video/audio.

 

Nie wiem, czy trafił mi się sprzęt do bani, czy na CP pracują niekompetentni technicy, konsultanci czy jak. Sprzęt podobno najlepszy ( Samsung H-370G HD ), dekoder legalnie kupiony, nigdy nie rejestrowany. Chciałem tylko zapytać - czy ktoś z Was przez 2 tygodnie od próby rejestracji miał podobne "jaja" z Cyfrowym Polsatem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Samsungiem może być problem bo jego kod to SAM01 a SAM01 już nie ma w systemie, więc mało kompetentna obsługa będzie miała problem. Zresztą tego dekodera nie powinno być już w sprzedaży. Zestawy na rynku to były zestawy promocyjne dołączane do telewizorów w 2008 roku. Pewnie kupiłeś jakiś dekoder co się ostał jeszcze na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...