Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DRM - 2 dni temu, gdy chciałem obejrzeć film od początku, wyświetliło się info "brak licencji DRM do odgrywania" ,

chciałem włączyć jeden program dok. też to samo info.

Dzwonie do BOA - i słyszę "tak znamy problem, od końca stycznie po aktualizacji takie coś się pojawia"

                             ja - "ale to pojawiło się wczoraj, działało przedtem OK"

                             C+ "to się pojawia, czasami po dłuższym czasie..."

                             ja "🤔"

Całości nie będę tu przytaczał, bo i długa i...jak się okazało bezsensowna była ta rozmowa.

C+ polecił przywrócić ustawienia fabryczne, jeśli to nie pomoże - wymienić ultraboxa.

Wszedłem w ustawienia, i...z tego poziomu wykonałem "uruchom ponownie"...i stał się cud - POMOGŁO ;)

Wiem, że są tu (albo przeglądają) pracownicy C+ , mam pytanie :

"skąd Wy bierzecie tych ludzi do pracy ? kto ich szkoli ? i kto za to odpowiada ? to był dział "pomocy technicznej" 😱

 

i na koniec - za każdy dzień, gdy nie działa EPG (ultrabox podłączony LANem do internetu) gdy nie mogę nagrywać programów, będę DOMAGAŁ SIĘ !!! obniżenia 1/30 abonamentu !!! to nie ja wymyśliłem nagrywanie przez EPG. 

Edytowane przez Kiler
Wycięto wulgaryzmy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, maniek357 napisał(a):

pomaga po prostu reset wtyczkowy. 

Też o tym pomyślałem...pytałem gościa z DT 2x czy to, może pomóc ? Odp. - raczej nie. Nawet się tą odp. zdziwiłem, bo najczęściej co oni radzą to, właśnie "twardy reset"...;)

I tak bym to zrobił, przed przywróceniem ustawień fabrycznym...

Chodzi o to, że ten cały dział pomocy technicznej to...dziadostwo zwykłe.

I przestrzec - NIE działaj tak, jak oni radzą...

Kiler - "czarna dupa" to nie wulgaryzm...(Kiler edytował wypowiedź)

i dla jasności, aby inni wiedzieli - użyłem jeszcze słowa "chol..." to rzeczywiście może jest wulgaryzm, przez małe "w"...🤦‍♂️

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, ircios napisał(a):

Funkcja nagrywania jest usługą nie gwarantowaną. 

? to, po co jest dysk ?!

podstawka ? pod ultraboxa

 "suma płatności w bieżącym okresie" - tam jest wyszczególniony (!) dysk, a dokładnie to brzmi "najem dysk"

a na dysku nic nie będziesz miał, jak nie nagrasz...nieprawdaż :) 

rozumując "łopatologicznie" i wydaje mi się, dość sensownie...;)  

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem co jest sensowne, a co nie. Wiem do czego jest dysk. Jak  chcesz tłumaczyć co to jest dysk i do czego służy to pisz laikom w odpowiednim temacie.

Wiec jeszcze raz, co masz w regulamienie, jaki zapis, że bedziesz domagal sie obniżenia abonamentu?

Nie płacisz dzierżawy za możliwość nagrywania, a za dysk, który Ci wydali. 

Jedyne o co możesz się starać to o zlikwidowanie dzierżawy za dysk, skoro nic z nim nie można zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie podoba tak oferta jak i możliwości w sprzęcie  operatora to tylko kupić własny tuner z  Ci+ przejść na moduł i masz dosłownie wszystko co chcesz   po swojemu. Od nagrywania, po odtwarzanie, własne EPG, dowolne timery dla nagrań itp. . Odpadają też i  nerwy nad działaniem sprzętu operatora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też na własnym, nawet na dwóch modułach w tunerze  + w drugim domu akurat są tylko 2 karty operatorów we własnym tunerze ale to potrzebne  do podłączonych 3 następnych tunerów zamiast kupować dodatkowo multiroom od operatora.  Wszystko na abonament. 

Jak widać da się  to zrobić tylko trzeba chcieć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ircios napisał(a):

(...) Nie płacisz dzierżawy za możliwość nagrywania, a za dysk, który Ci wydali. 

Jedyne o co możesz się starać to o zlikwidowanie dzierżawy za dysk, skoro nic z nim nie można zrobić. 

Absolutnie nie mam zamiaru, uczyć Ciebie...czegokolwiek, sprawiasz wrażenie człowieka "który wszystko wie...lepiej"

Pisałem o EPG, bo uważam, że to nie jest OK - to, co proponuje C+.

Swojego zdania nie zmieniam, i zdecydowanie będę reklamował, gdy to się powtórzy. Zobaczymy co odpiszą...

już w tej chwile mogę cię zapewnić, że to nie jest "tak proste" jak Ty sądzisz...ale pewnie też, tak proste, jak ja uważam...

Piszesz/cie, że mogę sobie kupić inny tuner...i będzie OK. Czyli da się...

a dlaczego, nie może tego zrobić C+ ?

Nie chcę toczyć tutaj, jakiś niepotrzebnych dyskusji. Niech każdy myśli sobie co chce...

 

 

 

14 godzin temu, Ktosiu napisał(a):

(...) to tylko kupić własny tuner z  Ci+ przejść na moduł i masz dosłownie wszystko co chcesz   po swojemu. Od nagrywania, po odtwarzanie, własne EPG, dowolne timery dla nagrań itp. (...)

OK - to też jest, jedno z wyjść ;)

w takim razie, pytanie - jaki sprzęt (w rozsądnej cenie) byś zaproponował / polecił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od wczoraj i do mnie dotarły problemy 😕 nie działa nic z menu ekranu startowego , nie działa VOD replay tv też a także viaplay😕 niestety chyba to wina oprogramowania bo sprawdzałem już wszystko net śmiga na innych urządzeniach a na tym dekoderze coś dziwnego jakiś brak licencji i nic nie włączę już go parę razy uruchamiałem ponownie resetowalem z prądu ale niestety nic mu nie pomaga 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tu ograniczenie daje tylko licencja jak i wymagane certyfikaty. Wystarczy popatrzeć na platformę włoską gdzie działa ECP i bez odpowiedniego odbiornika TV z certyfikatem Tivùsat nie ma 4k a tylko HD. 

 

Z tunerem to i też inna sprawa, certyfikatów czy uaktualnień Ci+ nie zrobisz bez wyprodukowania od podstaw certyfikowanego tunera. Niestety takie tunery są drogie cena w Polsce szła by pewnie w tysiące na poziomie cen Vu+ jak nie więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Bunio Bunio napisał(a):

(...) jakiś brak licencji i nic nie włączę już go parę razy uruchamiałem ponownie resetowalem z prądu ale niestety nic mu nie pomaga 😕

Czyli masz tą gorszą wersję problemu...jeśli wyświetla się brak DRM i nic nie pomaga (u mnie, na szczęście pomogło) to wg. zaleceń BOA - idziesz z ultraboxem do punktu obsługi, a tam wgrywają Ci nowy soft, który to naprawia. Nie możesz tego zrobić w domu.

Przed wizytą zrób - "przywróć ustawienia fabryczne" to (ponoć) też czasami naprawia i usuwa problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
20 godzin temu, lotus napisał(a):

Znowu nie ma EPG na tvn7 i na TTV. Czasem na tvn turbo. U was rozumiem tak samo? Ciekawe jak na innych dekoderach. 

U mnie przez cały tydzień brak EPG. 

Na moim ITCA na Tvn 7 jest EPG, ale brak na TTV i pewnie kilku innych. Ciężko za tym nadążyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe to trochę z tym EPG. Tym bardziej, że te problemy są już od dłuższego czasu. Chciałem coś zaplanować w weekend do nagrania na tvn7 i kiszka. Zgłaszam im to od dawna, ale wciąż nie działa. 

Wysłałem parę zgłoszeń z żądaniem rekompensaty. Przyjęli jako reklamację. Mniejsza o to. W każdym razie zaczynam akcję na ich profilu na FB Canal+ Polska. 

Może dołączcie się? ;) kilka komentarzy w postach o nowych filmach i serialach nie zaszkodzi. Nawet odpowiadają.

Jak każdy napisze na FB to może szybciej się zmobilizują, bo zgłoszenia na mailu to mają w sumie gdzieś. 

 

Edit: chyba jakiś "programista" przebudził się z letargu zimowego, bo się pojawiło EPG na tvn7 i ttv ;)

Nie ma EPG tylko na Love Nature, ale nie wiem czy było wcześniej na tym kanale. 

Edytowane przez lotus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, lotus napisał(a):

Słabe to trochę z tym EPG. Tym bardziej, że te problemy są już od dłuższego czasu (...)

Edit: chyba jakiś "programista" przebudził się z letargu zimowego, bo się pojawiło EPG na tvn7 i ttv ;)

Nie ma EPG tylko na Love Nature, ale nie wiem czy było wcześniej na tym kanale. 

Oni mają to gdzieś. Podejrzewam, że czekają na ten nowy sprzęt, co to niby, za chwilę ma być dostępny...

Można na ich profilach, czy to Fb, czy Twitter, ale to nic nie da. Jedyne co może przynieść skutek, to "uderzyć" ich po kieszeni. Ciągłe reklamacje i domaganie się zwrotu kasy w bardziej masowym wydaniu  - przygotowanie przez kancelarię wzoru takiej reklamacji, upublicznienie jej (wszędzie, gdzie to możliwe) plus zgłoszenie do UOKiKu (też pismo, po analizie prawników)

Kasa ich (C+) zaboli i zainteresuje problemem HQ.

Oczywiście IMHO ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, mi-ro napisał(a):

 Jedyne co może przynieść skutek, to "uderzyć" ich po kieszeni. Ciągłe reklamacje i domaganie się zwrotu kasy w bardziej masowym wydaniu  - przygotowanie przez kancelarię wzoru takiej reklamacji, upublicznienie jej (wszędzie, gdzie to możliwe) plus zgłoszenie do UOKiKu (też pismo, po analizie prawników)

Kasa ich (C+) zaboli i zainteresuje problemem HQ.

Oczywiście IMHO ;)

 

Teoretycznie to EPG nie jest częścią oferty tak samo jak problemy wokół dysku i nagrywania, więc jakie reklamacje,jaki UOKIK?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2023 o 19:41, lotus napisał(a):

(...) Wysłałem parę zgłoszeń z żądaniem rekompensaty. Przyjęli jako reklamację (...)

Ja również wysyłałem i również przyjęli...

 

"Jaś Fasola" - to odpowiedź na Twoje "jakie reklamacje"...

coś jeszcze ? jakieś "mądre" rady ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...