Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak robiłeś to przez telefon czy Internet (nie w salonie), to jak najbardziej możesz bez żadnej konsekwencji w ciągu 10 dni od jej zawarcia. Powołaj się na ustawę z 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy, uwierz mi obecnie prawie połowa Klientów w APSach tak podpisuje umowy, a były złote czasy 3-4 lata temu gdzie 90% ludzi tak "brało polsat" - nie czytają, nie pytają i nic nie wiedzą i najgorsze nie chcą się dowiedzieć, ważne żeby było pól roku za darmo i dekoder za 1zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dziabolek niestety nie tylko w CP tak jest. Pracowałem na wielu infoliniach, przychoddzących i wychodzących i tak Polacy niestety mają, że słyszą to co chcą słyszeć, a to co dla nich niewygodne to nie słyszą. Mimo, że jest w trakcie rozmowy przynajmniej 4 razy mówione, że telefon jest na abonament, oni odstępują od umowy a jak się do nich dzwoni dlaczego to mówili, że to na karte. Polacy już tak mają, że nie czytają nic, chyba, ze podpisy w dzienniku telewizyjnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem z tym jest różnie...Jedni dadzą się wkręcić w kanał,ważne,tak jak powiedzieli poprzednicy "pół roku gratis i dekoder za 1zł",ale jest też druga gorsza część-zbyt wymagający,którzy by chcieli krótką umowę i najlepiej pakiet Premium za darmo,albo klient,który chce ofertę pracowniczą :))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

18 listopada 2009 r. zawarłem z CP umowę na 29 miesięcy (Okres podstawowy). Ponieważ nie wypowiedziałem jej to w marcu 2012 r. zgodnie z umową została ona przedłużona na Okres dodatkowy (12 miesięcy). Czy mogę wypowiedzieć ją teraz? Czy poniosę dodatkowe koszty (kara umowna 400 zł)? Jak długi będzie okres wypowiedzenia.

 

Czytałem poprzednie wpisy w wątku i nie wiem dokładnie jak to działa. Jedni piszą że trzeba czekać, wypowiedzieć umowę na okres dodatkowy -> przejście na umowę na czas nieokreślony -> dopiero 3-miesięczne wypowiedzenie, a inni piszą, że można wypowiedzieć, ale ostatnio abonament będzie parę złotych wyższy. Jak to jest teraz? Proszę o pomoc.

 

Czy jeżeli minął Okres Podstawowy to muszę zwracać dekoder lub kartę? /Stary dekoder SD CP2 za który płaciłem w promocji 147 zł/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja wymieniłem u nich już 5 dekoderów HD, ciągle są jakieś problemy. To płatności to MR. Nie moja wina że ciągle coś jest źle z winy CP.

Nie dziwota że ludzie chcą odejść od nich i nie płacić horrendalnych kar za to że CP nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jedynie co dobrze robi to wysyła ponaglenia smsami jak nikt inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zarejestrowane wypowiedzenie umowy w systemie i pakiet Rodzinny HD na module CP. Dziś oferta na przedłużenie :umowa na 12 miesięcy i 5 miesięcy pakiet Rodzinny HD za 0 zł , później 24,90.Zresztą każdy inny wyższy pakiet w tej samej arytmetyce. Multiroom za 10 zł przy pakiecie Familijny MaxHD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy z CP. Okres podstawowy minął 22 czerwca 2012. Umowa została automatycznie przedłużona o 12 m-cy. Płacę abonament w wysokości 57,80 zł. Od tygodnia dzwonią do mnie z Polsatu i proponują taki pakiet: Familijny Max HD + Sport HD + Film HD, umowa na 15 m-cy, 4 m-ce bo 59,90 zł potem 69,90 zł + oczywiście multiroom za 5,00 zł miesięcznie. Koszt dekoderów wraz z przesyłką ok. 43 zł. Odpowiedziałem im, że nie zgadzam się na taką ofertę ponieważ wcześniej zauważyłem, że dla nowych abonentów mają lepszą ofertę ( 15 m-cy umowa ale 3 m-ce gratis). Oczywiście na wstępie rozmowy powiedzieli mi, że w związku z tym że jestem starym klientem to zaoferują mi najlepszą ofertę. Ta oferta którą mi proponowali jest oczywiście zdecydowanie lepsza od mojej obecnej, ponieważ teraz mam chyba tylko 4 czy 5 kanałów HD ale nie jestem z niej zadowolony. Zastanawiam się nad C+ i czekam też na to co zaoferuje NC+ .Tak im też powiedziałem. Nie ukrywam, że oferta sportowa polsatu przynajmniej dla mnie jest słaba i chętnie zmieniłbym platformę na C+ , no chyba że zaoferują mi coś zaskakującego :lol:

Wiem, że mogę już teraz napisac wypowiedzenie umowy ( 3 miesiące) i dodac, że umowa ma się rozwiązac z końcem obowiązywania obecnej umowy czyli z dniem 22 czerwca 2012 r. bo jeśli tego nie dodam to zapłacę karę umowną. Możecie mi powiedziec ile taka kara w moim przypadku by wyniosła, bo może nie opłaca się czekac aż do czerwca jeśli kara byłaby niska.

Rozmawiając z konsultantem dowiedziałem się, że dekoder który mam obecnie nie jest na własnośc chociaż jestem przekonany że jest inaczej. Płaciłem za niego 99 zł i nie płacę żadnej dzierżawy. To jak to w końcu jest. Pytam bo gdzieś zapodziałem umowę i będę musiał ją dopiero poszukac.

I trzecia kwestia. Zauważyłem że jest coś takiego jak ICOK na stronie polsatu. Muszę się tam zarejestrowac czy jestem już tam zarejestrowany i tylko muszę znac dane które są pewnie na zgubionej umowie :lol:

Dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączę się do prośby kolegi bo za [beep]e nie rozumiem tego bełkotu w regulaminie o karze za zerwanie umowy w okresie dodatkowym.

A tak na marginesie te trzy miesięczne wypowiedzenia to jakaś kpina. Jak spóźnie się o jeden dzień z płatnością to potrafią wyłączyć dostęp od razu a przy wypowiedzeniu potrzebują na to minimum 3 miesiące

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

I trzecia kwestia. Zauważyłem że jest coś takiego jak ICOK na stronie polsatu. Muszę się tam zarejestrowac czy jestem już tam zarejestrowany i tylko muszę znac dane które są pewnie na zgubionej umowie :lol:

Dzięki pozdrawiam

Zarejestrować się możesz bez umowy masz link https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyłączę się do prośby kolegi bo za [beep] nie rozumiem tego bełkotu w regulaminie o karze za zerwanie umowy w okresie dodatkowym.

A tak na marginesie te trzy miesięczne wypowiedzenia to jakaś kpina. Jak spóźnie się o jeden dzień z płatnością to potrafią wyłączyć dostęp od razu a przy wypowiedzeniu potrzebują na to minimum 3 miesiące

Czy aby nie przesadzasz nieco :?: kto Ci na drugi dzień sygnał wyłączy :?: co najwyżej to automat do Ciebie zadzwoni a po kilku dniach zwłoki żywy :wink: gościu z dz. windykacji a sygnał podobno wyłączają po dwóch tygodniach jak forsa nie wpłynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

podpisałem umowę "nowy cyfrowy polsat oferta świąteczna 2010" 30.11.2010 umowa na 29 mies i drugi dekoder na 24 mies. W listopadzie skończył się okres 24 mies i wyłączyli sygnał. Dzwoniłem do nich ale nich konkretnego sie nie dowiedzial a w dokumentach nie mam regulaminu do tej umowy. Co teraz z tym drugim dekoderem? Mam im odesłać i wysyłac jakąś rezygnacje? Czy oni to już wyłączyli i tylko wysłać dekoder?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli bedziesz zainteresowany multiroomem to bardzo dobrze sie składa - wyslij wypowiedzenie. Wynegocjuj dobre warunki - najlepiej umowe na 15, lub jak bedziesz dobrze rozmawiał to na 12 mies i wtedy multiroom masz na cały okres umowy po UWAGA: 0,1 zł miesiecznie :) tylko koniecznie wyslij rezygnacje

 

a dotychczas masz umowę na tzw. dodatkowy dekoder - gdzie umowa na dodatkowy dekoder jest krótsza o 5 mies, niz umowa na dekoder podstawowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda, nic nie jest wyłączane. Fakt faktem, w regulaminie jest napisane, że jeśli zaległość jest dłuższa niż 14 dni może być w pełni lub w części utrudniony dostep do odbioru kanałów, ale to mit. Sygnału też nikt samemu nie wyłącza. Już tłumaczę na jakiej to zasadzie działa. Jeśli masz zadłużenie o pewnej godzinie na Twój dekoder wysyłane są komunikaty windykacyjne, że masz zadłużenie, czasami można ich nie widzieć, bo dekoder je nie przetwarza. Jeśli ich się nagromadzi dekoder wysyła komunikat, że tego kanału nie ma w Twoim abonamencie i wtedy sygnał trzeba ponowić, czy to przez ICOK, czy przez IVR czy przez kontakt z konsultantem. Żaden człek nie siedzi i fizycznie tego sygnału nie wyłącza...

 

Co do wypowiedzenia 3miesięcznego, sam się na takie wypowiedzenie zgodziłeś podpisując umowę, więc po co krzyczeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...