Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

U mnie abonament za styczeń oddali:) umowę Na lepszym stanie podpisałem 31stycznia:) i w Listopadzie oby coś sie zmienilo;) to sobie nową wezne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprostowanie postu starej karty nie trzeba zdawać, wiem bo sam zdawałem jakiś czas temu i pytałem w punkcie czy stara też musi być, odpowiedzieli że nie, ponieważ tych starych kart abonenci nie mają już na swoim stanie.

 

 

leo-83, nie ma czegoś takiego jak numer umowy. Jest tylko numer abonenta i tym numerem należy się posługiwać w kontaktach z c+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

artur2804: czyli w sprawie starej karty SECA2 mamy rozbieżność w samej CYFRZE.

Pytałem znajomego, który rozwiązywał umowę w styczniu br i dostał nastepującą informację od CYFRY na pismie:

-------------------------

.............Odpowiadając na e-mail informuję, że Umowa została rozwiązana ................ 2009 roku.

W ciągu miesiąca licząc od daty rozwiązania Umowy należy zwrócić kartę abonencką (starą i nową) do punktu dystrybucyjnego CYFRY+........................................................

---------------------------

 

Pozdrawam,

maciekm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie wreszcie jakieś postępy w rozwiązywaniu tej umowy.do tej pory jak do nich pisałem to zawsze była odpowiedż że jeszcze nie otrzymali(nawet dziś rano mi napisali że jeszcze nie mają).Wziałem więc potwierdzenie nadania,potwierdzenie odbioru i samą umowe ,zeskanowałem i wysłałem im i od razu inna odpowiedż:

Szanowny Panie,odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana wypowiedzenie zostało odnotowane i przekazane do rozpatrzenia. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym.O rozwiązania Umowy zostanie Pan poinformowany pisemnie. W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.Z poważaniem,Przemysław Franczuk Dział Relacji z Abonentami

 

mam pytanie -jak długo oni to rozpatruja i czy pisac jeszcze do nich maile .czy tym razem sami mi napisza że umowa została rozpatrzona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ich przynagli to biorą się do roboty.

Podzielę się z Wami kolejnym mailem od c+:

 

"W odpowiedzi na Pana e-mail, pragnę poinformować,

że pismo o rozwiązanie Umowy zostało zarejestrowane.

Umowa została rozwiązana z 31.12.2009 roku.

Bardzo proszę o zdanie sprzętu do najbliższego punktu dystrybucyjnego. Informacje o punktach na stronie:

http://www.cyfraplus.pl/_pro_znajdz-pun ... y-pro.html

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami"

Mam nadzieję, że Pani z c+ pomyliła się pisząc rok 2009 i że chodziło jej o 2008 :P

 

No to teraz tylko czekać na pisemko potwierdzające i oddać sprzęt :)

 

@ pawo24: pisz maile, sami Ci nic nie napiszą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dalszy ciąg korespodencji

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że odpowiedź na zgłoszoną przez Pana reklamację została udzielona 28.01.2009 r. Poniżej cytuję treść przesłanego pisma:

 

Szanowny Panie,

 

dziękujemy za nadesłaną korespondencję.

 

W odpowiedzi na nią uprzejmie informujemy, że Pana Umowa

o Abonament o numerze: xxxxxxxxx zostanie rozwiązana z końcem Okresu Minimalnego, tj. z dniem 31 maja 2011 roku.

Z przykrością zawiadamiamy, że nie możemy uwzględnić Pana prośby, dotyczącej rozwiązania Umowy ze względu na zmianę Regulaminu. Podstawą do powołania się

na zmiany we wspomnianym regulaminie jest otrzymanie go w formie papierowej.

W związku z tym, że wysyłka ww. Regulaminu była dokonana 7 stycznia 2009 roku,

nie możemy uwzględnić wypowiedzenia nadanego przez Pana w dniu

5 stycznia 2009 roku.

 

Z poważaniem

Dział Relacji z Abonentami”

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łącze wyrazy szacunku,

Dział Relacji z Abonentami

 

a za 25 minut odpowiedż na drugi mail co do wysyłki przez nich Regulaminu

Szanowny Panie,

 

 

odpowiadając na e-mail, zapewniam, że nowy Regulamin Umowy o Abonament został do Pana wysłany 07.01.2009 r. na podany w Umowie adres korespondencyjny.

 

Pragnę wyjaśnić, że z treścią Regulaminu może się Pan zapoznać na naszej stronie internetowej pod adresem:

 

http://www.cyfraplus.pl/_abo_regulaminy.html

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

Dział Relacji z Abonentami

I teraz juz nie wiem czy oni wiedza co komu odpisują.

 

Mam to samo. Ja im dam popalić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lasic00: jakieś bzdury ci napisali. Umowę rozwiązują w momencie podjęcia decyzji po rozpatrzeniu twojego wypowiedzenia tzn rozwiązanie umowy najczęściej z dniem ...... lutego 2009 . I od dnia decyzji o rozwiązaniu umowy masz 30 dni na zdanie karty i ew. sprzętu. Jak ci napisali ,że rozwiązali z dniem 31.12.2009 tzn ,że sprzęt i kartę powinieneś im oddać do końca stycznia !!!. Kara za przekroczenie tego terminu jest 300 zł. Czyli coś znowu jest nie tak.

 

tomi666: odwołuj sie do faktu, że wg art 15 par 8 umowy wiążący jest, niezaleznie od formy papierowej, również regulamin opublikowanu 2 stycznia na stronie CYFRY, którego nie zaakceptowałeś już 5 stycznia i miałeś do tego prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wysłałem drugi raz maila do C+ i dostałem wkońcu odpowiedź ze z dniem 10.02.09 umowa została rozwiązana, i że w celu zwrotu nadpłaty proszą o stosowne pismo z numerem konta i własnoręcznym podpisem.

Przy okazji mam pytanie czy jeśli rozwiązali już mi umowe, to mogę już jutro wybrać się do punktu i zwrócić karte czy muszę czekać aż dostanę odpowiednie pismo listownie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lasic00: jakieś bzdury ci napisali. Umowę rozwiązują w momencie podjęcia decyzji po rozpatrzeniu twojego wypowiedzenia tzn rozwiązanie umowy najczęściej z dniem ...... lutego 2009 . I od dnia decyzji o rozwiązaniu umowy masz 30 dni na zdanie karty i ew. sprzętu. Jak ci napisali ,że rozwiązali z dniem 31.12.2009 tzn ,że sprzęt i kartę powinieneś im oddać do końca stycznia !!!. Kara za przekroczenie tego terminu jest 300 zł. Czyli coś znowu jest nie tak.

 

Wysłali mi sprostowanie:

"W odpowiedzi na Pana e-mail, bardzo proszę o zwrot sprzętu, tj.dekodera, karty cyfrowej, pilota i okablowania, w terminie 30 dni - od 10.02.2009 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji."

 

Wicie może, czy żeby oddać sprzęt muszę czekać na pismo potwierdzające od cyfry, czy mogę już teraz oddać (choć ciągle mam sygnał)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna oddawac dekodery i karty wczesniej. Dzisiaj dostałem taka odpowiedz:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że zwrot sprzętu może Pan dokonać już dziś.

Proszę zwrócić dekoder, pilot, kable i kartę cyfrową do najbliższego dystrybutora CYFRY+.

 

W najbliższym czasie zostanie wysłane potwierdzenie rozwiązania Umowy o Abonament.

 

W przypadku pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z poważaniem,

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jakie promocje mozna wyrwac?

Teraz jest jakaś promocja Walentynkowa. Chyba zrobili ją specjalnie dla tych, co zrezygnowali :P Wygląda to tak http://www.cyfraplus.pl/_pro_promocja-walentynkowa.html

Tylko trzeba się śpieszyć, bo ta promocja trwa tylko od 10 do 15 lutego...

 

Mimo wysłanej rezygnacji dostałem już rachunek nie tylko za styczeń ale też za luty. Chyba muszę do nich wysłać skan potwierdzenia wysłania.

Mi też przysłali ale nie zapłaciłem. Umowę rozwiązali (choć ciągle mam sygnał) i przy zdawaniu sprzętu dowiem się czy będą tego jakieś konsekwencje.

Z tego co można wyczytać na tym forum, ludzie płacą a potem muszą pisać pisma o zwrot kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mi pobrali kasę za styczeń i zwrócili. A Obecna promocja Walentynkowa jest taka sobie...Moim zdaniem należy czekać na Wielkanoc bo raczej będzie ciekawsze....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ehh grunt to że łatwo rozwiązałem umowę bez problemów . Jedynie co jakiś czas pisałem do nich aby mieć na bieżąco informację co sie dzieje z moją rezygnacją. :D Jedyne co mnie to kosztowało to cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odłączyli mi w końcu sygnał (rozwiązanie umowy wysłane 19 stycznia). Mam jedno pytanie... miałem dekoder Philipsa ten stary dawany jeszcze za czasów WizjiTV, do tego pilot. Dekoder jest jak nówka ale stan pilota jak się można domyślić, po tylu latach, delikatnie mówiąc, nie jest najlepszy. Gdyby nie podklejenie taśmą, klapka od baterii fruwała by sobie gdzie chciała, a samemu pilotowi też niewiele brakuje do rozłożenia na 2 części. Mam go oddać w takim stanie jak jest czy już szykować się na kupno nowego? :? Sprzęt zwrócę jak najszybciej ale mam nadzieję, że ten czas 1 miesiąca na zwrot sprzętu to jest od momentu rzeczywistego rozwiązania umowy czyli tam pewnie któryś dzień lutego, a nie, że napiszą mi, że umowa wygasła 31 grudnia i że już przekroczyłem termin oddania sprzętu nawet nie wiedząc czy już tą umowę na pewno rozwiązali bo nie dostałem jeszcze potwierdzenia listownie. Aha i co z tą starą kartą od dekodera, też ją trzeba zwracać? Bo prawdę powiedziawszy nie mam pojęcia gdzie mam swoją, mam nadzieję, że nikt z domowników jej nie wywalił :woot: Widziałem, że już ktoś poruszał temat karty, także zaraz doczytam, może tam będzie odpowiedź na moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...