Skocz do zawartości

Rezygnacje z Cyfry+


deejay.m
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś dostałem kolejne pismo. Że z przykrością przyjmują rezygnację, ale mam nawiązać kontakt bo chcą bym pozostał ich abonentem, ale mam N i recodera który się bardzo dobrze spisuje (full pakiet + darmowe VOD) wiec chyba nie skorzystam, ale mam pytanie czy muszę tam dzwonić czy sami w końcu rozwiążą umowę.

 

aa5c1f2aba4383fdm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też dostałem takie pismo, zadzwoniłem i okazało się, że to po prostu stanowisko "proponowania promocji". Jeśli rozwiązałeś umowę tak, jak ja, bo kończysz przygodę z Cyfrą, to szkoda Twojego czasu. Konsultant nie był w stanie nawet opowiedzieć jak zostanie uregulowana kwestia nadpłaty.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leo-83: sprawdź czy dekoder nie jest twój. może go wykupiłeś przy podpisywaniu umowy np za kilkanaście zł.Chyba ,że go dzierżawiłeś. A ze zwrotem to jednak poczekaj na pismo z C+ i wtedy sie udaj do APS.

 

Jak tam koledzy, kto jeszcze dostał pismo potwierdzające rozwiązanie umowy i jakiej treści.

Ciekaw jestem czy generalnie odstąpili od tej daty 7 stycznia jako pierwszego terminu na rozwiązanie umowy (nadanie pisma) .

Wg mnie skoro nowy regulamin ukazał sie juz 2 stycznia na stronie operatora to jest to pierwszy i wiążący termin na wysłanie wypowiedzeń i zgodny z Art. 15 par. 8 .

Ze sprawy markara wynika ,że jest na to szansa bo on wysłał 5 stycznia i mu w końcu wypowiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

Może i ja się wypowiem w sprawie rozwiązania umowy, bo to właśnie z tego forum dowiedziałem się, że jest taka możliwość w związku ze zmianą regulaminu.

 

Pismo wysłałem do c+ 16.01, odebrali je 19.01 (potwierdzenie odbioru) i nastała cisza. Na maile nikt nie odpowiadam a czekać na połączenie z konsultantem mi się nie chciało.

I nagle, dzisiejszego ranka, dosłownie godzinę po wysłaniu kolejnego maila, zadzwonił konsultant z pytaniem: „Co możemy zrobić, żeby zdecydował się pan na pozostanie naszym abonentem?”. Po kilku minutach, konsultant stwierdził, że mnie nie przekona. No to ja się pytam czy to znaczy, że mam odnieść dekoder i karte, na co usłyszałem, że 3.02 moja rezygnacja została przekazana do rozpatrzenia i że mam zadzwonić w przyszłym tygodniu, dowiedzieć się co dalej.

No nic. Po kolejnej godzinie dostałem takiego oto maila:

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wniosek z wypowiedzeniem Umowy o Abonament został już zarejestrowany na Pana kontrakcie.

W najbliższym czasie zostanie do Pana wysłane pisemne potwierdzenie zarejestrowania wniosku, zawierające informacje o terminie rozwiązania Umowy oraz informacje odnośnie dalszego postępowania dotyczącego zwrotu sprzętu.

 

W przypadku pojawienia się pytań, zachęcam do kontaktu.

 

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

 

Wynika z tego, że mam rozwiązaną umowę, choć nadal odbieram kanały, więc pewności nie ma.

Czekam teraz na to pismo i zobaczymy co znowu wymyśli kochana Cyfra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam Wasze wypowiedzi pisma od C+ i dochodzę do wniosku ze tonący brzytwy sie łapie

Ja równiez wysłałem 05.01 rezygnacje nie przyjęta z wiadomych przyczyn brak papierowej formy Regulaminu

drugie wypowiedzenie w toku ale adres im sie nie podoba Sikorskiego i

jeszcze do tego pomyłka ich w dacie umowy zamiast na 18 miesięcy tyle akceptowałem u konsultanta ( nagranie rozmowy) dali mi 31 (wg kodeksu cywilnego umowa nieważna)

po długich debatach z konsultantem BOA nawet z kierownictwem zmiany BOA prosili abym dalej poczekał na wyjaśnienia

Wasze wypowiedzi zainspirowały mnie do takiego zagrania jak C+

jeżeli wymagaja formy pisemnej Regulaminu wystarczy zgłosić do nich ze sie nie dostało do dziś nowego regulaminu i prosi się o przesłanie go aby kontynuować procedure rezygnacji wg ich scenariusza

A wiec przesyłaja regulamin ( nie maja jak udowodnić ze poprzedni doszedł bo zwykłym listem) mamy zgodnie z regulaminem 14 dni do akceptacji lub odrzucenia my odrzucamy a zapis o niezależnej formie typu siedziba lub dystrybutor sami zanegowali formą pisemną na która sie wszędzie powołują( pisma które dosłali )

adresujemy na ich skrzynkę pocztowa aby nie czepiali sie adresu

I teraz już muszą uznać.

Chyba że ich nie doceniłem ale w ostateczności dla upartych zostaje jeszcze ostatnia droga ale to ostateczność.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wysyłałem na skrytke .pismo dostali 26 stycznia bo przyszła mi zwrotka z poczty.wczoraj napisałem maila do nich i odpisali że jeszcze nie zarejestrowali mojego pisma.

czyli jednak można coś u nich ugrać nawet w przypadku zmiany regulaminu?Lasic -a jakie miałeś te wymagania.? Ja jakby do mnie dzwonili to będe walczył o taką promocje jak była w styczniu .Jeśli nic z tego to czekam do świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jeśli zarejestrowano wypowiedzenie w Systemie należy ich bombardować telefonami imeilami aby odcieli sygnał u mnie 1lutego odcieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dalszy ciąg korespodencji

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że odpowiedź na zgłoszoną przez Pana reklamację została udzielona 28.01.2009 r. Poniżej cytuję treść przesłanego pisma:

 

„Szanowny Panie,

 

dziękujemy za nadesłaną korespondencję.

 

W odpowiedzi na nią uprzejmie informujemy, że Pana Umowa

o Abonament o numerze: xxxxxxxxx zostanie rozwiązana z końcem Okresu Minimalnego, tj. z dniem 31 maja 2011 roku.

Z przykrością zawiadamiamy, że nie możemy uwzględnić Pana prośby, dotyczącej rozwiązania Umowy ze względu na zmianę Regulaminu. Podstawą do powołania się

na zmiany we wspomnianym regulaminie jest otrzymanie go w formie papierowej.

W związku z tym, że wysyłka ww. Regulaminu była dokonana 7 stycznia 2009 roku,

nie możemy uwzględnić wypowiedzenia nadanego przez Pana w dniu

5 stycznia 2009 roku.

 

Z poważaniem

 

Dział Relacji z Abonentami”

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łącze wyrazy szacunku,

 

 

Dział Relacji z Abonentami

 

a za 25 minut odpowiedż na drugi mail co do wysyłki przez nich Regulaminu

Szanowny Panie,

 

 

odpowiadając na e-mail, zapewniam, że nowy Regulamin Umowy o Abonament został do Pana wysłany 07.01.2009 r. na podany w Umowie adres korespondencyjny.

 

Pragnę wyjaśnić, że z treścią Regulaminu może się Pan zapoznać na naszej stronie internetowej pod adresem:

 

http://www.cyfraplus.pl/_abo_regulaminy.html

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Z poważaniem,

 

Dział Relacji z Abonentami

I teraz juz nie wiem czy oni wiedza co komu odpisują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po kolejnym-czwartym- zapytaniu e-mailowym wczoraj odpowiedzieli że wypowiedzenie odebrane 19 stycznia wreszcie zarejestrowali. Każą czekać na dalsze informacje. Dzisiaj pobrali z mojego konta abonament za luty. Troche mnie to zdenerwowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ludzie, ludzie... Skoro wysyłaliście rezygnację bez wcześniejszego otrzymania regulaminu w postaci papierowej to wystarczyło w rezygnacji napisać jasno i wyraźnie że "Wypowiadam umowę o abonament w związku z nieakceptowaniem nowego regulaminu, który widnieje od początku stycznia na oficjalnej stronie internetowej Cyfry+" i macie sprawę (tzn. mieliśbyście) załatwioną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Hugo .. nie przesadzajmy, nie ma obowiązku pisania gdzie zapoznaliśmy się z regulaminem:-) pogrywają w Canal+.

Mam identyczną sytuację co Rsat, ale na razie tylko telefonicznie mnie o tym informują. Czekam na pismo i zaczynamy zabawę. I spokojnie... bo przeginają ewidentnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lasic -a jakie miałeś te wymagania.? Ja jakby do mnie dzwonili to będe walczył o taką promocje jak była w styczniu .Jeśli nic z tego to czekam do świąt

 

Ja właściwie nie miałem wymagań, bo pod koniec grudnia wziąłem cyfre w promocji świątecznej, więc zależało mi tylko na szybkim rozwiązaniu starej umowy.

Jak to pan konsultant powiedział "proponujemy panu ofertę lepszą, niż obecnie dostępna u dystrybutorów", czyli pakiet podstawowy i canal+ za 50% przez 6 miesięcy. Gdyby się bardziej targować pewno można coś lepiej ugrać. Ja ciągle powtarzałem, że chce rozwiązać umowe, więc dali sobie spokój.

 

Więc co radzicie, zasypywać ich mailami i telefonami, żeby wyłączyli sygnał, czy czekać spokojnie na pismo od nich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś wziął cyfrę w promocji świątecznej, a mimo toi chce z niej zrezygnować mogę ją wziąść na siebie.

Ja przedłużyłem swoją umowę w październiku 2008 na fatalnych warunkach :( a miały być takie wspaniałe.

Udało mi się ją rozwiązać. Także obecnie brak u mnie cyfry. Jeżeli jest ktoś zainteresowany takim rozwiązaniem proszę o kontakt

na pw

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

lasic00 - szkoda pieniędzy na telefony, jak chcesz przyspieszyć to maile pisz albo czekaj spokojnie,w Twoim przypadku raczej już nowych pomysłów jak nie przyjąć rezygnacji nie będą mieli :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do znn

ale czy odpowiedz Cyfry jest nielogiczna ?

"Podstawą do powołania się

na zmiany we wspomnianym regulaminie jest otrzymanie go w formie papierowej. "

przeciez pisze ze nie mogl abonent zapoznac sie z papierowa wersja 5 skoro zostala wyslana 7

czyli niezgadzasz sie z tym czego nie widziales na oczy ?

trzeba bylo napisac ze niezgadzasz sie z Regulaminem i juz

no chyba ze bylo tak napisane.........

wtedy to naporawde przegiecie......

a jesli tak napisane nie bylo to wg mnie to tylko czepianie sie wszystkiego by klient nie przestal placic

i czy to takie zle ?

pomyslcie czy nie postepowalibyscie podobnie

zawsze idziecie innym na reke ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj ludzie, ludzie... Skoro wysyłaliście rezygnację bez wcześniejszego otrzymania regulaminu w postaci papierowej to wystarczyło w rezygnacji napisać jasno i wyraźnie że "Wypowiadam umowę o abonament w związku z nieakceptowaniem nowego regulaminu, który widnieje od początku stycznia na oficjalnej stronie internetowej Cyfry+" i macie sprawę (tzn. mieliśbyście) załatwioną.

ja tak właśnie zrobiłem.Wysłałem 05.01 powołując się na stronę www choć najpierw dostałem odmownego maila.Później okazało się to pomyłką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w takim razie rzeczywiscie przegiecie

chwytaja sie kazdej okazji

pewnie wiedza ze 90% da sobie spokoj i przegra wygrana sprawe

ja wzialem z grudniu 2 kolejne abonamenty i jestem happy

mialem 3 (jeden skonczyl sie w styczniu) ale wolalem zaplacic w styczniu podwojnie niz sie z nimi uzerac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich: art 15 par 8 jest po stronie abonentów, którzy wysłali wypowiedzenia już 2 stycznia bo tego dnia nowy regulamin pojawił się na www CYFRY i w APS i nie trzeba było czekać na jego wersję papierową- identyczną jak na stronie www. Reszta to sciema CYFRY. Piszcie odwołania. Muszą rozwiązać umowy zawierające brak akceptacji jej nowych warunków. Nie trzeba wcale podawać w jaki sposób zapoznaliście się z jego nową treścią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo ja wysłałem takie wypowiedzenie 05.01 ze względu na zmianę regulaminu i dla nich to za wcześnie bo twierdzą jak podałem wyżej cytat z ich listu że trzeba było czekać na papierową formę a jak podałem ze nie dostałem jej do dziś to każa się powoływać na tę ze strony cyfry.

Więc raz regulamin ze strony cyfry jest nie odpowiedni a raz jest cacy.

Byczek w pierwszym liście powołałem sie na regulamin z ich strony

I czy to nie można nazwać graniem sobie w .....

No ale mam jeszcze drugie wypowiedzenie wysłane 21.01 potwierdzone odbiór 22.01 i w trakcje realizacji

pożyjemy zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...