lucius Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Oczywiście, zawsze możesz wysłać fax/list z informacją że odstępujesz od rezygnacji z umowy wysłanej tego i takiego dnia. Umowa wówczas jest dalej kontynuowana albo wznawiana (w zalezności czy została już wcześniej rozwiązana na podstawie otrzymanego wcześniej pisma z rezygnacją). Chyba nawet jeśli wypowiedzenie pisemne dotarło pocztą, bądź faksem do Cyfry+, zostało już przyjęte- ale jest jeszcze bez odpowiedzi od operatora, a złoży się odstąpienie od rezygnacji, umowa jest kontynuowana. Tylko nie pamiętam, czy nie trzeba wtedy zgodzić się już na przedłużenie umowy? Trzeba to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Na ten adres mam wysłać wypowiedzenie? Umowę podpisałem w październiku, za antenę zapłaciłem 98 złotych. Rozumiem, że antena zostaje u mnie i po odcięciu sygnału przez Cyfrę mogę spokojnie iść podpisać nową umowę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 No i czy to ma mniej wiecej tak wygladac? Zwracam się z prośbą o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi dostępu do telewizji cyfrowej świadczonej przez Cyfra+ w dniu wygaśnięcia umowy. Powodem rezygnacji są zbyt wysokie ceny za dostęp do Państwa oferty programowej Jesli zle to prosze naniesc jakies korekty. Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Zwracam się z prośbą o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi dostępu do telewizji cyfrowej świadczonej przez Cyfra+ w dniu wygaśnięcia umowy. Jesli już to "z ostatnim dniem okresu minimalnego umowy/okresu wypowiedzenia". Jeśli napiszesz że "w dniu wygasnięcia umowy" to coś takiego nie ma sensu, bo dnia końca umowy nie masz określonego w umowie; jest tylko okres minimalny więć to który dzień jest ostatnim dniem obowiązywania umowy zależy od tego kiedy wyślesz wypowiedzenie. Poza tym C+ nie przywiązuje wielkiej wagi do samej treści wypowiedzenia. Po prostu musi być wysłane na adres korespondencyjny listem poleconym, musi w nim być imie, nazwisko, numer abonenta, jasna informacja że np. "Rozwiązuje umowe z Cyfrą+ w najszybszym możliwym terminie/z końcem okresu minimalnego/okresu wypowiedzenia" i koniec. Pod tym odręczny podpis i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Ok, dzieki. Poprawione: Zwracam się z prośbą o rozwiązanie umowy o świadczenie usługi dostępu do telewizji cyfrowej świadczonej przez Cyfra+ z ostatnim dniem okresu minimalnego umowy/okresu wypowiedzenia (tj. 28.02.2009). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechoo1899 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Moglibyście rozwiązać ostateczni sprawę terminu wypowiedzenia: 31.12 czy 31.01? Jest do dla mnie sprawa kluczowa bo mam dość wysoki rachunek za styczeń, a tak oszczędziłbym 100zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Może trochę i ja rozładuję te napięcia O! Kurcze i tu widać kryzys To tylko mały żarcik Zapraszam do dalszej dyskusji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Umowę podpisałem w październiku, za antenę zapłaciłem 98 złotych. Rozumiem, że antena zostaje u mnie i po podpisaniu nowej umowy mogę z niej korzystać. I jeszcze jedno, na ten adres mam wysłać wypowiedzenie? CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Chyba raczej na ten adres: Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. al. gen. W. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richi26 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 bogdan 425 jesteś moderatorem a juz kolejny raz wprowadzasz w błąd a jeśli nie wiesz to nie pisz- dobry adres to ten na skrytke pocztowa 8 -Sikorskiego to główna siedziba firmy-a korespondencja dla abo na skrytkę pocztowa.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
savick Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 richi mowi dobrze Adres korespondencyjny jest na skrytke pocztowa nr 8, ja wysylalem na niego wypowiedzenie wiec na pewno jest dobry. Bogdan wyedytuj posta lepiej bo ktos moze sie zasugerowac tym ze jestes moderatorem i ze masz racje. informacja dla pana ktory napisal ponizej: Bo pisze wyraznie ze to jest adres korespondencyjny! Zreszta jak sie chcesz przekonac to napisz wypowiedzenie na ten adres co podal Bogdan albo zadzwon na infolinie lub napisz maila z zapytaniem. Ja juz mam to za soba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesB Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A dlaczego adres podany przez Bogdan425 miałby być zły? Taki widnieje w regulaminie i dokumentach, które dostajesz podpisując umowę. Drugi adres można sobie znaleźć na necie - nie sądzę, żeby abonent miał obowiązek przeprowadzenia poszukiwań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 I tak oba adresy idą do jednego worka więc czy ten czy ten wg mnie dotrze gdzie ma dotrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clayman Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Blad. Jedynie ten adres jest prawidlowy: CANAL+ CYFROWY Sp. z o.o. 02-100 Warszawa skr. poczt. 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek51 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 przedtem wypowiedzenia adresowałem na " kawalerii 5" , ja teraz składam wypowiedzenie adresując " Sikorskiego 9" zawsze listem poleconym ( adresy z regulaminu). czy można wysłać list polecony na skrytkę pocztową ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Chyba raczej ten adres:Canal+ Cyfrowy Sp. z o.o. al. gen. Sikorskiego 9 02-758 Warszawa bogdan 425 jesteś moderatorem a juz kolejny raz wprowadzasz w błąd a jeśli nie wiesz to nie pisz- dobry adres to ten na skrytke pocztowa 8 -Sikorskiego to główna siedziba firmy-a korespondencja dla abo na skrytkę pocztowa.pozdrawiam Ponieważ zostałem tu wywołany! Gwoli uściślenia, gwoli wyjaśnienia pewnych działań dotyczących prowadzenia korespondencji adresowanej do Canal+ Cyfrowy Sp. z o. o. Zgodnie z "UMOWĄ O ABONAMENT" umowa została zawarta z w/w firmą ("Operator Cyfry+") z siedzibą przy al. gen. Sikorskiego 9. Jest to adres adresata, który zgodnie z w/w UMOWĄ (brak zastrzeżenia) upoważnia mnie do prowadzenia wszelkiej korespondencji wynikającej z w/w UMOWY tak, jak moje, czy każdego innego abonenta, dane osobowe, które są wykazane w w/w UMOWIE - do korespondencji tam i zwrotnej. Tak stanowi prawo. To, że "Operator Cyfry+" w/w firmy w przypadku naszej rezygnacji ze świadczenia w/w usług narzuca przerzucenie takiej korespondencji na adres ze skrytką pocztową 8 jest niczym, jak tylko wygodnictwem w/w Operatora. Po pierwsze: W ręku ma "posegregowaną" korespondencję dotyczącą rozwiązania w/w UMÓW. Po drugie: Taką korespondencję odbiera się ze skrytki raz lub najwyżej dwa razy w tygodniu. Co skutkuje nieuzasadnionym przeciąganiem terminów w udzieleniu zainteresowanym informacji o przyjęciu w/w wypowiedzeń. Oczywiście, że w obu przypadkach, w konsekwencji prowadzonej korespondencji, dojdzie do finalizacji skutków w/w UMOWY. To jest to, co zasugerowalem w swoim postcie "Chyba raczej ten adres:" - Jeszcze raz wszystkim polecam! @richi26 ponieważ zarzuciłeś mi, że - cytuję: "kolejny raz wprowadzam w błąd" - to bardzo proszę o wskazanie postów, w których znajduje się to, co w/w postcie stwierdziłeś. Oczekuję przez 24 godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sodelicious Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 nie wypowiadaj sie nad wygodnictwem czy nie Cyfry+ tylko podawaj faktyczne info na jaki adres trzeba wysylac korespodencje... bo jest to wprowadzanie w blad, mieszasz... a potem ktos kto naprawde nie wie na jaki adres wyslac wysle na nie poprawny... umowy nie rozwiazesz z powodu braku w ofercie kanalu podróże bo byl to kanal fta, w umowie nie masz zapisanego tego kanalu w ofercie multipakietu nie dotyczy zmiana regulaminu a wiec rozw umowy nie dotyczy multipakietu!!!!! i jeszcze jedno, az przykro na was wszystkich patrzec, byle by zlotoweczke taniej, hmm, przykre... byc takim sępem.. żall... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sodelicious Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 i jeszcze jedno korespodencja wyslana na adres glowny firmy - Sikorskiego w 99% trafi, ale potrwa to zdecydowanie dluzej, niz wyslana pod prawidlowy adres do korespodencji...... adres do korespodencji do do korespodencji!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol91 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 umowy nie rozwiazesz z powodu braku w ofercie kanalu podróże bo byl to kanal fta, w umowie nie masz zapisanego tego kanalu w ofercie Kolego, może przed wygłoszeniem takich rewelacji na forum, zasięgnąłbyś wiedzy i zapoznał się z regulaminem Cyfry+? Ten temat czyta jednak dużo osób i wprowadzasz ich tym w błąd, bo nie każdy musi być taki dociekliwy i samemu drążyć temat. Tutaj masz link do najnowszego obowiązującego regulaminu: http://www.cyfraplus.pl/upload/regulami ... teczny.pdf Polecam zapoznanie się z załącznikami nr 2 do 7, a następnie z artykułem 7 paragraf 1. multipakietu nie dotyczy zmiana regulaminu a wiec rozw umowy nie dotyczy multipakietu!!!!! Nie mam Multipakietu, ale patrząc na stronę C+, jest nowy regulamin obowiązujący od stycznia 2009. http://www.cyfraplus.pl/upload/regulami ... PAKIET.pdf i jeszcze jedno, az przykro na was wszystkich patrzec, byle by zlotoweczke taniej, hmm, przykre... byc takim sępem.. żall... Pracujesz na infolinii C+, że masz takie problemy emocjonalne na tematy dot. rezygnacji? Każdy ma do tego prawo i nie chodzi o złotóweczkę taniej miesięcznie. Chyba każdy rozsądny człowiek woli płacić 50% dawnej kwoty za abonament, niż czekać jeszcze 8 miesięcy na zakończenie umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Oczywiściue że w Multipakiecie jest nowy regulamin, mozna teraz np. dobrac sobie HBO Digital ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 i jeszcze jedno, az przykro na was wszystkich patrzec, byle by zlotoweczke taniej, hmm, przykre... byc takim sępem.. żall... Człowieku widać, że masz marne pojecie. Od nowego roku za Pakiet Podstawowy, Canal+, HBO i opcje HD mam płacić 99 zł + 20 zł za dekoder. Podpisując nową umowę mam przez 10 miesięcy full pakiet za 84 zł + 10 zł za dekoder. Różnica jest i to niemała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitero77 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 i jeszcze jedno, az przykro na was wszystkich patrzec, byle by zlotoweczke taniej, hmm, przykre... byc takim sępem.. żall... Człowieku widać, że masz marne pojecie. Od nowego roku za Pakiet Podstawowy, Canal+, HBO i opcje HD mam płacić 99 zł + 20 zł za dekoder. Podpisując nową umowę mam przez 10 miesięcy full pakiet za 84 zł + 10 zł za dekoder. Różnica jest i to niemała. Jak zerwiesz umowe nie podpiszesz nowej umowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek51 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 wysyłając na skrytkę w razie zagubienia listu nie macie żadnego potwierdzenia rozwiązania umowy. każde wypowiedzenie wysyłam listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sodelicious Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 nie nie pracuje na infolinni cyfry, gdybym pracowała to chyba psychicznie nie wytrzymala bym takich idiotów dzwoniacych i proszacych o kazdy grosik, smieszne.... (takich jak wy )) nie sciemniaj, regulaminu nie mozna rozw od multipakietu, cos Cie sie pomylilo kolego.. a podróże tv to byl kanal wolnego dostepu, wbij sobie to do glowy!!! cale forum żydów, troche taniej a nie sie ponizac... do roboty sie wziasc a nie cwaniakowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 dla mnie rozmnica 67 zlotych to duzo moze nie dla Ciebie mam 2 umowy za konczaca place 97 zl za zaczynajaca sie 30 dla mnie warto dodam ze pakiet ten sam z canal + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi